Heb de puppy op fb gezien, wat een schatje zeg :inlove:
Vakanties vind ik altijd te kort en veel te snel weer vergeten als je eenmaal aan het werk bent :thumbdown:
Morgenochtend weer bellen dus. Hopelijk is het weer raak en dat alles nu maar goed mag gaan
Niet bellen bm, ik moet meteen komen om 09.00!
Vroeg mān bed uit dusā¦
Wel fijn dat je gelijk weer mag beginnen! Je vakantiefotoās zagen er heerlijk uit!
Sean is dit weekend logeren bij mān ouders dus alleen Ailyn in huis. Helaas miste (?) zij haar broer want ik mocht er vannacht 3x uit terwijl ze al een tijdje doorslaapt. :wall: Vanmiddag ff geslapen en om 1 uur wekte hub mij omdat Ailyn alleen maar huilde. Dus ik vroeg of ze al brood had gegeten. Brood?!?! Eh, ze heeft dus honger! :eh: En na een paar happen brood kon mevrouw weer lachen!
Dan ben je nu dus bijna aan de beurt. Ik dacht je weer moest bellen voor een afspraak :oops: Wel lekker vroeg zeg 9 uur
Ailyn al aan het brood dus. Durf het echt nog niet met Lars en wil hem straks na onze vakantie op de vang laten beginnen met brood. Hopelijk heb je vanacht een betere nacht gehad.
Ben dār weer!
Alles zag er goed uit op de echo, zoals het hoort!
Ze had wel een beetje moeite met het vinden van mān eierstokken, maar dat gebeurd wel vaker.
Morgen weer beginnen met Gonal-F prikken, maar op mān kaart stond dat ik vorige keer 50eh had geprikt, terwijl dat er 87,5 waren, dus dat gaat ze nog even navragen en word ik vanmiddag over gebeld. Volgende week zondag weer een afspraak voor een echo staan.
Nou de duimen draaien weer!!
Ailyn eet nu 1 sneetje brood met boter. In het begin was ik blij als ze 1/3 sneetje binnenkreeg. In het begin stopte ik het stukje brood in het wangetje zodat ze gelijk kon kauwen en het niet gelijk probeerde door te slikken. Nu eet ze heel goed. 's ochtends een appel met de lunch 1 sneetje brood en met avondeten een prakkie van 225 ml. Vanavond gaat ze voor het eerst spaghetti bolognese eten Grover eten gaat al best goed dus durf het wel aan.
Hier gaan ze ook weer flink draaien
Rb ik vind het knap hoor
Compleet in de war nuā¦ Op mān oude kaart stond ook dat ik 50eh heb geprikt, dus ziekenhuis maar weer even gebeldā¦ Ze gaan het alsnog nakijken en bellen me terug vanmiddag. Ik weet het nu ook niet meer, haha!
Ik kon me ook herinneren dat je ooit 50 eh had geprikt, maar weet niet meer of dat de vorige keer was of daarvoor!
Ik.heb nog maar 1x eerder met hormonen gehad, dat is alweer bijna 3 maanden geleden! Pfffā¦ gaat snel!
Nou dan had je volgens mij 50 eh. Tja, ik onthoud altijd de raarste dingen! :oops:
Hey Kell :-* fijn dat je er weer bent en je vakantie geslaagd is :dance:
Grappig dat je zo met de pup bezig bent :inlove:
En wat apart dat ze je op zondag helpen in het zkh, maar dat heeft zeker te maken met de fertiliteitsafdeling en het feit dat je nu ongesteld bent geworden? En dan volgende week zondag weer een echo, spannend allemaal gelijk weer
RB klinkt goed dat eten van Ailyn :drool: goed van dār :lol:
Hier nog steeds last van verkoudheid en extreme vermoeidheid voel me al dagen niet lekker, bah
Mooi dat jij het beter weet dan ik, Rb, hahaha!
Ik mag vanaf morgen 87,5 eh gaan spuiten! Hopelijk ontwikkelen er zich dan nu 2 eicellen!
Mm, IVF centrum is 7 dagen in de week geopend, zonder uitzonderingen van feestdagen! Menstruatie en ovulatie valt niet te plannen natuurlijk.
mm sorry geen tips
ik heb zelf juist negatieve ervaringen met delen van de zwangerschap icm met nieuwe functie ( moet je even 1.5 jaar terug scrollen in dit topic )
maar mijn zus is juist ooit aangenomen terwijl ze vertelde dat ze zwanger is en daarna jaren blijven werken. kan je er met iemand over praten? lijkt me ook een lastige situatieā¦ mijn gevoel zegt wel aangeven dat je zwanger bent, maar je bent idd niks verplicht!
kell welkom terug :dance: heerliijk genoten dus! ja vakanties zijn altijd te kort hĆĀ©ā¦nou is miijn laatste vakantie toch alweer dik 2 jaar geleden dus ik zou best even op vakantie willen hoorā¦lekker op t strand en niks aan je kop!
we gaan allemaal weer heerlijk met je mee duimen!
rb mooi zat ze zo goed eet! maak je het ook nog zelf? zo ja, hoe maak jij die spaghetti saus :mrgreen: ? hier ging het eten tot een week of 3 geweldig goed en nu is het 1/3 eten en 2/3 gooien :doh:
bm hoe gaat het nu bij jou en je werk? is de lucht nu helemaal geklaard ??
Ja tot nu toe maak ik alles zelf. Helaas bleek de spaghetti iets te grof voor madam, na een paar happen had ze genoeg. Sean was helemaal blij, want hij mocht het opeten. Meneer is dol op zijn moeders eten :inlove:
Volgens mij ging het niet alleen om zwanger zijn, maar ook omdat mm voor zichzelf wilt beginnen en vanwege de zwschap ze tijdelijk de baan wel wil.
:roll: Ja, zoiets ja, RB :mrgreen: ik weet het zelf allemaal niet zo goed meer :doh:
In elk geval,ā¦ gesprek achter de rug en ach, dat ging natuurlijk gewoon goed. Heb besloten om in het eerste gesprek niets te zeggen. Als ze me dan afwijzen, weet ik in elk geval dat het niets met mijn zwangerschap te maken had en andersom ook. Dat ze me uitkiezen op kwaliteit.
Mocht het verder gaan, zal ik zeker aangeven hoe de vork in de steel zit.
Ze hebben ook referenties opgevraagd. Dat kan natuurlijk nog roet in het eten gooien. Nou ja, ik zie wel. Whatever :? volgende week weet ik vast meer
Haha die Sean, lekker eten van moeders :mrgreen: :drool: :mrgreen: en wat goed dat jij alles zelf maakt RB
Kell :-* duimen draaien weer voor jou :thumbup:
das wel een goeie mm, anders twijfel je misschien altijdā¦
ben benieuwd!
ik maak ook nog steeds al julaās eten zelf, en ik ben ondertussen begonnen met een paar x per week voor ons allemaal hetzelfde koken zodat ze straks gewoon helemaal mee kan gaan eten. alleen voor ons later nog wat peper en zout etc erbij :lol:
wat fijn dat sean zoān goeie eter is! heeft hij wel een dipjes gehad qua eten?
ik hoop toch echt dat dit een fase is van een paar weken want ze heeft echt al die tijd zo ontzettend goed gegeten :wall:
Ja vanaf anderhalf jaar wilde hij de ene dag opeens geen groene groenten meer maar oranje. Ok volgende dag oranje groenten klaargemaakt, nee hoor meneer wilt rode groenten enz. :wall: Zo fijn als ze āneeā gaan uittesten! Sinds anderhalf was groenten eten lastig behalve bij mijn moeder (daar at hij alles!!). Maar sinds een jaar gaat het eten van groenten wat beter en nu gaat het erg goed omdat hij aast op Ailyns prakkie! En soms zit het ook in zijn hoofd, want tomaat lust hij zgn niet (hij is dol op ketchup en tomatensoep), maar als ik een paddestoel maak van een ei en het kapje van een tomaat lust hij het opeens wel!! :roll:
Er was ook een tijd dat hij kale pasta (zonder saus of wat dan ook) echt heerlijk vond (nog steeds gek op spaghetti aglio olio ) of alleen witte rijst.
Vanaf 1 jaar at Sean ook met de pot mee behalve als we patat aten dan kreeg Sean wat anders. Vanaf 2 jaar lieten we Sean wel patat eten en lekker dat hij dat vindt!
Ja alles wel weer redelijk koek en ei op het werk.
Hier lekker makkelijk want ben veel te lui om zelf eten te maken voor Lars dus gewoon potjes. Hij vindt het nog lekker ook. Eva vond het destijds echt niks maar Lars smult er van. Hij heeft afgelopen nacht ook weer een keertje doorgeslapen :dance: Verder heeft hij het tijjgeren dit weekend echt ontdekt. Als je maar iets leuks voor zijn neus legt dan gaat hij er wel naar toe. Hij ging de hele keuken door :mrgreen:
goh rb dat belooft nog wat dus :roll: wat een mooie eisen ook op kleur hahaha
gisteren had ik zelf voor het eerst pastasaus gemaakt, normaal alleen tomaten saus maar nu echt met kruiden en groentes er doorheenā¦ gewoon kei goed gegeten dus ik blij er is nog hoop :lol:
vandaag voor t eerst kipkerrie saus gemaakt dus ben benieuwd
bm jij moet wel genieten van de nachten slaapā¦pfff jij hebt echt wel lang gebroken nachten gehad zeg! en fijn dat hij wel de potjes lust die jij graag koopt :mrgreen: tegen je zin in koken lijkt me ook niet leuk!
mm voel je eigenlijk al beweging in je buikje? en begin je al een dikke buik te krijgen? ik voelde jula met 13/14 weken al, alleen durfde ik toen niet te geloven dat echt kon omdat op internet stond dat gemiddeld 20 weken was bij een eerste kindje maar achteraf wist ik het zeker!
kell ben je alweer helemaal ingeburgerd in het werkende leven? vandaag vrij?