Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Kan best hoor Teun! Ik voelde Ailyn ook rond die termijn.

Ik voelde Eva pas met 24 weken, placenta lag aan de voorkant en bij Lars weet ik het eigenlijk niet meer :oops: denk rond 16 weken ofzo :think:

Hey meiden, hoe is het hier? Lekker van het mooie weer aan het genieten? :slight_smile:

Hier gaat het spuiten prima, morgen weer een echo, ben benieuwd of er zich nu meer eitjes aan het groeien zijn.

Verder gister de leverpunctie gehad, viel gelukkig mee, alleen diep inademen, hoesten, lachen, etc doet wat pijn. Ze hebben het aan de voorkant gedaan, beetje onder m’n borstbeen, dus het drukt wat.

Vanmorgen kitten opgehaald! Hij moet best wennen en ook met de pup erbij, maar dat komt vast goed. M’n vriend is nu met Boef naar puppy cursus, haha, eerste schooldag van ons kind :wink:

Poeh, ik kan alleen maar zwaar respect hebben voor je Kell!

Leuk dat je de kitten ook hebt opgehaald. Hopelijk kunnen ze goed met elkaar overweg!

Oh vind het zo fijn dat het mooi weer is. Zijn net weer heerlijk wezen varen. Was echt heel druk, maar goed dat mag de pret niet drukken :wink:

Heb een foto gezien. Ze worden vast beste vrienden :mrgreen: Hoe is de eerste schooldag bevallen?

Gelukkig is de punctie meegevallen en succes vandaag weer met de echo.

Dames geniet van het lekkere weer.

Hier gister heerlijk in de weer geweest met de bbq en Eva had overdag nog in haar blauwe schelp zandbak gezeten maar dan niet in het zand maar in het water. Zij had de tijd van haar leven.

Nou meneer lars heeft de luier nog een keer volgepoept dus ik moet weer aan de bak :sick:

Fijne zondag allemaal.

Vanmiddag komen mn zusjes en gaan we weer varen en vanavond bbq-en. :smiley:

Ah ja, de oude vertrouwde blauwe schelpen, bm! Ik ken ze wel!

Prima formaat om lekker in te kliederen! :slight_smile:

Rb, geniet van de bbq!

Hier vanmorgen behoorlijk wat activiteit gespot bij de eierstokken!

Door blijven spuiten met 87,5eh en woensdag weer een echo. :slight_smile:

Gister overdag was Dexter flink aan het blazen naar Boef, maar vandaag gaat het veel beter! :slight_smile:

Fijne ZONdag allen!

Bbq heerlijk hebben wij gisteren ook echt van genoten :drool:

Dus de eitjes doen het goed :thumbup:

lekker bezig kell :dance:

als ik jouw verhalen zo lees besef ik me ook wel in wat voor geweldige wereld en tijd we leven, dat dit allemaal mogelijk is :slight_smile:

hier ongesteld, en omg ik heb soms het idee dat die pms elke maand erger wordt :evil: :evil:

heerlijk wezen varen met je zussen dus rb, was jouw zus nou niet zwanger?

sorry als ik het niet helemaal goed weet :oops:

wij gisteren ook bbq gehad na het werk, en vandaag wéér koopzondag :wall: ben blij als ik volgende week zondag weer eens vrij heb samen met mn vent :roll: enige dag dat we beide vrij zijn dus wel balen als ik elke x moet werken!

mm alles goed??

M’n schoonzusje (zusje van ml) is zwanger. Dus niet een van m’n zussen. :wink: Varen en bbq was heerlijk!

Balen zeg Teun dat je moest werken! :thumbdown:

Hey Kell :dance: :dance: :dance: groeiende eitjes is ok :thumbup: :thumbup: :thumbup: wie weet woensdag,… :pray: :pray: :pray:

Leuk dat de hond en de kat het goed met elkaar kunnen vinden. Zo heb je ineens toch een heel huishouden :mrgreen:

Teun, wat balen van die koopzondagen :doh: en wie gaat er nu op zondag winkelen met dit hemelse weer :roll: Niet fijn voor je hoor :hug:

RB, lekker bootje varen en bbq aan :thumbup: 8) :smiley:

BM, is Lars nog niet zindelijk :shock: GRAPJE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hier gaat het langzaamaan weer wat beter na die rotverkoudheid, hoewel ik nog slecht slaap van het hoesten :roll: en het gesnurk van hub :wall:

Maar vooruit, ik kan 's ochtends wat langer blijven liggen, dus mag niet klagen :naughty:

Donderdag weer op controle, kijk er echt weer naar uit :pray: :pray:

Nog 2 weekjes dan heeft hub ook vakantie :dance: dan hoop ik dat het nog steeds zo’n lekker weer is :thumbup: :smiley:

Jee mm! Ik keek ff naar je banner! Wat ga je hard!! :shock:

Altijd weer spannend om op controle te gaan!

Vervelend dat je nog steeds zo slecht slaapt. Ik slaap als ik zwanger ben heel slecht, dus ben blij dat ik nu wel door kan slapen dwz als de kids ook meewerken. En niet zoals vannacht :? Om 4 uur begon Sean te krijsen, en natuurlijk kwam ik met mijn slaapdronken kop net te laat. Hij had in zijn bed geplast (om de een of andere manier durft hij 's nachts niet in zijn eentje te plassen). Sean was aan het huilen, want hij had in zijn bed geplast en mama was vast heel erg boos! Ik uitgelegd dat ik echt niet boos ben en dat het een ongelukje was. Toen hij hoorde dat ik niet boos was, wilde hij gaan spelen, maar dat gaat dus mooi niet door! Uitgelegd dat ik niet boos ben dat hij in bed had geplast, maar dat ik straks wel boos word als hij nu niet gaat slapen (had al zijn beddengoed inmiddels verschoond). Gelukkig ging hij relatief weer snel in zijn bed liggen. Om 6 uur werd Ailyn wakker, dus ff drinken en troosten. Had haar naast mij in bed gelegd en toen kwam Sean binnen. :zzz: :zzz:

Morgen gaat Ailyn wennen op de kdv. Zie er stiekem toch wel een beetje tegen op. Ook al weet ik dat Sean ook wel op haar let (hij voelt zich echt een grote broer en is echt heel lief tegen haar) en zij zich goed door hem laat troosten.

Verschrikkelijk die eerste dagen op het kdv

Teun lijkt me verschrikkelijk om op zondag te moeten werken.

Mm lars is bijna zindelijk hoor grapje

Je bent wel een grapjas zeg :stuck_out_tongue: Maar rb heeft wel gelijk al bijna 17 weken joh nog even en je hebt de 20 weken echo.

Meeste mama’s vinden het moeilijk om hun kroost voor het eerst naar het kdv te brengen, haha! Mama’s hebben het meestal moeilijker dan de kids zelf :wink:

Maar nou moet ik zeggen dat ik persoonlijk nooit zo blij ben met ouders die hun kinderen pas rond latere leeftijd brengen. Het wennen gaat vaak makkelijker als ze nog klein zijn, maar heel veel ouders geven aan het dan zielig te vinden… Waarom weet ik niet, want (mijn) mensen op het kdv zorgen uitermate goed voor de kindjes, daar zijn ze immers voor getraind en hebben ze ervaring mee. Achja, ieder zo zo’n keuze he. :slight_smile:

Ik mag morgen weer gaan werken, heb vandaag erg weinig gedaan, heerlijk!

Mm, wat ben je inderdaad al een eind! Ik hoop zo dat het deze ronde weer raak is voor me en dat ik met je mee kan kletsen over bolle buiken straks!

Ik denk overigens dat je een meisje krijgt, wat denk je zelf?

Bm, inderdaad maar even aan de slag dan met Lars z’n zindelijkheid, wordt weleens tijd! Hahahaha :wink:

Teun, hoest met je pms meid? Haha! Ik weet er alles van en m’n vriend ook! Vind de jouwe je dan ook zo gezellig? :wink:

:inlove: Kell ik denk ook een meisje :inlove:

Wat fijn eigenlijk, je verhaal over het kdv. Zo had ik het nog nooit bekeken, maar je hebt natuurlijk gelijk; de mensen daar zijn er voor opgeleid om goed voor andermans kindjes te zorgen.

Wij zullen er straks toch ook aan moeten geloven om ukkie weg te brengen als ik weer werk,… :mrgreen:

Maar vooruit RB, voor jou een :hug: voor het moeilijke moment van ‘loslaten’ :-*

Teun, gewoon weer zwanger worden, dan heb je weer even geen last van pms (hoewel ik natuurlijk niet meer zo goed weet hoe je zwshormonsters het deden :wink: )

En ja Kell, samen hier schrijven over zwskwalen e.d. is wel zo leuk denk ik. Die andere 3 hebben nu z’n beetje vergelijkbaar ‘materiaal’ :lol: en wij hobbelen daar maar zo’n beetje achteraan hè :roll: dus kom op Kell, lekker aan de klus en hupsakee een positieve test! :pray: :pray: :pray:

Kell wacht maar tot die kleine van jou naar het kdv gaat. Ok zal anders zijn omdat jij er zelf werkt maar het is gewoon dat (voor mij tenminste) dat je de zorg van je kindje niet aan een ander wil overdragen. Ik weet ook dat ze goed zijn opgeleid en dergelijke maar de zorg voor mijn kids tja ze zijn mijn alles he :wink:

Hopelijk inderdaad weer een positieve test en lekker kletsen over de zwangerschap. Toch fijn dat jullie dat samen kunnen delen dan.

wat grappig ik las net over een meisje en toen dacht ik huh een meisje… ik had gewoon blijkbaar in mn hoofd zitten dat je een jongetje in je buik had :shock: geen idee waarom haha

kell toevallig zei mn vent gisteren dat hij besloten had deze week gewoon elke poging van mij om in discussie te gaan zou negeren en dat hij ALLES maar dan ook ALLES deze week met een korreltje zout zou nemen :lol: :lol: :lol: :lol: hij begint me na 3 jaar te kennen :lol:

die lars is wel laat hoor, jula was al na een maand of 5 zindelijk!

en over kdvb, ik heb altijd een goed gevoel gehad bij het kdv bij ons kwam het eigenlijk zo uit dat mijn vriend nog geen fulltime baan had en daardoor 2 dagen thuis kan zijn…nu vind ik het wel echt fijn dat jula altijd thuis is, maar het lijkt me sociaal gezien ook wel heel mooi op het kdvb… anyway vandaag op het cb vroegen ze: zit jula nog steeds niet op het kdvb? dus ik zei nee, en toen reageerde ze met “wat gooooeddd! super” ik dacht echt huhhh?? :think: is er iets mis het kdvb dan? goed misschien was het gewoon enthousiasme ofzo :eh:

succes rb! lijkt me ook wel even moeilijk zo de eerste keer :hug:

@teun wrote:

die lars is wel laat hoor, jula was al na een maand of 5 zindelijk!

hij kan niet met alles snel zijn he :stuck_out_tongue:

Hier gelukkig geen last van pms. Ben alleen wel ang voor de eerste keer dat ik weerongesteld ga worden. Ben nu al zo lang niet meer ongesteld geweest dat de eerste keer straks vast heel erg is :thumbdown: trouwens ik zou er best aan kunnen wennen hoor om niet meer ongesteld te worden :mrgreen:

Kell, noem het moederinstinct, maar als moeder wil je het liefst zelf voor je kind zorgen en al helemaal als ze zo klein zijn. Ik vind dat niemand zo goed voor m’n kinderen kan zorgen als ik zelf :oops: en ik vind het idd zielig om een kind met 2,5 maand al naar de Kdv te brengen. Ik weet heus wel dat pedagogische medewerkers speciaal hiervoor opgeleid zijn, maar ik ben van mening dat een baby het liefst bij een van de ouders is. Als ze nog zo klein zijn kunnen ze ook nog zo weinig en liggen dan vaak in de box. Als ze wat ouder zijn krijgen ze wat meer mee. Daarnaast geef ik bv en dat wil ik voorlopig nog wel geven. Ik heb een hekel aan kolven en met ouderschapsverlof kan je lekker live bv geven.

Hoe ga je dat straks eigenlijk doen op je werk want je mag toch maar kolven tot ze 9 maand zijn?