Je mag tot 9 mnd in de baas zijn tijd kolven. Je mag na 9 mnd nog wel blijven kolven op je werk maar dan moet je kolftijd inhalen of je werkt terwijl je kolft.
Staat dat zo in de wet want zoals je weet zijn ze bij mij op het werk niet zo flexibel en ben eigenlijk ang dat als ik straks moet stoppen met kolven mijn productie ook gelijk daalt als een baksteen en dat ik dan uiteindelijk zou moeten stoppen terwijl ik dat nog lang niet wil.
Volgens de wet mag je t/m 9 maanden in de baas zijn tijd op je werk kolven. Daarna hangt het af van de afspraken die je met je baas maakt. Ik denk dat ze bij mij niet zo moeilijk zullen doen. Ik neem gewoon werk mee naar de kolfkamer en ga terwijl ik kolf verder werken.
Ik snap trouwens wel dat ik ongi ben geworden, want mijn kolfopbrengst is nu heel weinig. Net gekolfd en heb nog geen 100 cc gekolfd :? Dus moet voordat ik begin met werken mijn productie omhoog krijgen. pffffff
Zo, nu maar ff proberen te genieten van de rust door in het zonnetje te gaan lezen…
Hoe was het bij de vk mm? Weer goed gekeurd?
Kell, hoe doen je eitjes het?
Teun, ik dacht dat die van jou ook naar een kdv ging :think: Blijkbaar een btje in de war!
Vandaag ging Ailyn voor een hele dag wennen op kdv. Ik zag er een beetje tegenop omdat ze dinsdag redelijk overstuur was toen ze een ochtendje ging wennen. Maar surprise surprise, ze was erg tevreden en lief. Ze was vrolijk en had veel gelachen :inlove:
Ff gekopieerd van nov mama’s:
Ik hoorde over de babyfoon dat er veel tegen de spijltjes van het ledikantje werd gestoten. Dus ik ging kijken of Ailyn niet vast zat. Alarmbellen gingen rinkelen toen ik zag dat zowel Ailyns als Seans kamerdeur openstond! En ja hoor, Sean is gezellig naast Ailyn gaan liggen! Sean sliep en Ailyn was aan het lachen naar haar grote broer. Vervolgens moest ze huilen toen ik Sean uit haar ledikantje tilde (volgens mij vond ze het wel gezellig! Nu krijgt ze de borst als troost.
Ohhhh die sean! En knap dat hij daarin geklommen is ook!
:mrgreen:
Nee idd geen kdv hier
Mm en kell hoest?
Hey meiden!
Was even stil, maar het is hier ook best wel druk in huis met die twee beesten erbij, haha! Het zijn onwijze drukte makers zeg!
Ik moet ook weer echt even inkomen op het werk, was erg druk deze week, dus 's avonds redelijk gesloopt…
Eitjes gaan goed! Er waren er nu 2 van zo’n 11mm gespot, dus die groeien waarschijnlijk door! Zaterdag weer een echo, dus ik verwacht begin volgende week de IUI eigenlijk, maar dat hoor ik morgen.
Haha die Sean Rb! Niet de bedoeling natuurlijk, maar denk dat het wel een heel lief gezicht is geweest
Ik heb een poosje terug op een ander forum door wat mensen laten pendelen, dit waren de uitslagen:
- mei, meisje
- mei, meisje
- juni, jongen
- juli, jongen
- juli, jongen
- september, meisje
- september, jongen
- februari '14, meisje
Die van mei en juni kunnen natuurlijk al niet meer, dus ik ben erg benieuwd of die van juli uit gaan komen!
Ja Sean is vanaf jongs af aan al een klingelt!
Het zag er heel lief uit, maar is zeker niet de bedoeling! :naughty:
Sean was gister superlief voor Ailyn op Kdv. Bleef de hele tijd bij haar in de buurt en als ze begon te mekkeren haalde hij een speeltje voor haar of ging met haar spelen. :inlove:
Haha die Sean :mrgreen: wat lief dat ie wel gewoon is gaan slapen naast zijn zusje :inlove:
Fijn dat Ailyn het naar haar zin had op het kdv :thumbup:
Kell, lekker druk met de beestenboel :lol: en bedoel je nou met dat pendelen dat als je in juli zwanger raakt je dan hoogstwaarschijnlijk een jongen krijgt??? Grappig Ik hoop dat juli je geluksmaand is hoor
Hier gisteren weer helemaal door de APK van vk gekomen. We krijgen standaard een echo in het zkh dus dat was weer boffen. Nr 6 al !
Zag er allemaal goed uit en beebje lag te duimen :inlove: :inlove: :inlove:
Hub later iedereen trots vertellen (smelt) op verjaardag van zijn zwager :mrgreen:
Vanavond hebben we hier groot bbqfeest van tennisteam van hub. Hebben we 14 mensen over de vloer/in de tuin. Maar alles is verzorgd door slager, dus hoef lekker niks te doen :mrgreen: :thumbup: heb er zin in!
Ah lekker makkelijk mm! Bbq is altijd lekker! Ik ga morgen bbqen.
Wat leuk dat je man zo trots is!
Leuk dat je nog een keer naar binnen mag spieken!
Kell, ik snap het pendelen geloof ik niet helemaal :oops: heb je volgens het pendelen bijv geen kans om in aug zwanger te raken? Maar we gaan natuurlijk voor deze maand! Ik hoop dat de echo morgen laat zien dat je weer snel aan de iui mag en dat het raak mag zijn!
Lekker druk met de kids dus Kell. Heb al hele schattige foto’s voorbij zien komen op fb :inlove: Succes met de echo vandaag.
Rb hopelijk komt dat helemaal goed met het kolven op het werk straks. Ik moet nog wel even uitzoeken of het nu TOT of TOT EN MET 9 maanden kolven op het werk is. Dat scheelt toch een maand. Ik dacht dat het tot was maar nu schreef jij net t/m en las ergens anders op fb ook al t/m dus even kijken hoe het in de wet staat.
MM lekker naar binnen aan het gluren en wat lief zeg, nu al aan het duimen :inlove: Wat heerlijk dat je man zo trots is, lekker genieten allemaal.
Teun ik dacht ook dat J naar de opvang ging, een dag dacht ik.
Echo viel gister wat tegen, helaas… Weinig groei te zien, dus moet morgenochtend weer terug komen.
Wat dat pendelen betreft, dat vind ik gewoon grappig, kijken of een er van een keer uitkomt. Uiteraard zijn die dingen niet zaligmakend, meer voor de leuk.
Mm, leuk al die echo’s! Duimen, schattig!
Allemaal lekker aan de bbq? Wij moeten eigenlijk nog een keer zo’n klein tafeldingetje hebben voor op het balkon. Maar wij hebben 's morgens zon, dus heel lekker bbq-en is het toch niet dan 's avonds.
Hey Kell, da’s natuurlijk een tegenvaller :hug: :hug: :hug: hopelijk dan morgen mss wat vooruitgang
Kus en knuffel voor jou :-* :hug:
Fijne zondag iedereen 8)
Ik hoop dat ze een groeispurt hebben gemaakt Kell!
Nu heel erg moe. Had gister m’n verjaardag verlaat gevierd (2 mnd te laat) met een lekkere bbq. Helaas had Sean gisterochtend om 5 uur een ongelukje, werd Ailyn om 6.15 uur wakker en werd Sean om 6.45 uur wakker. Door alle voorbereidingen niet aan middagdutje toegekomen. Vanavond komt hub weer thuis, hij had een trainingsweekend van de sportschool. Helaas moet ik hem straks voor ongeveer 5 wkn missen vanwege zijn werk.
Bm volgens mij geb je tot en met 9 maanden kolfrecht.
Kell hopelijk morgen beter nieuws.
Rb vanavond maar op tijd naar bed dan.
Wij gaan zo de film gi joe kijken, lekker actie.
Hoe was de echo Kell?
Deze week is mijn laatste week verlof! Gelukkig ook lekker weer! :dance:
dat zal wel wennen zijn volgende week rb! gelukkig een super laatste weekje zo! geniet er nog maar even van!
kell hoe was de echo??
hoe was de film bm? echt actie film hé? daar houd ik eigenlijk niet van geef mij maar romcoms :lol:
leuk om je zussen op fb te zien rb, jullie lijken niet zoveel op elkaar hé?
mm hoest? voel je mini al?
als jullie nog een foto van mn kleine prinses willen zien, ik heb gisteren een cake smash gehouden voor haar verjaardag uitnodiging
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=108569&start=300
Wat leuk Teun!
Over het algemeen lijken mn zusjes niet heel erg op elkaar, m’n jongste zusje zit tussen m’n andere zusje en mij in.
Ailyn begint nu ook wat meer op mij te lijken. Hub had gehoopt dat hij ook een kindje zou hebben die op hem lijkt. Bij de geboorte leken Sean en Ailyn sprekend op hem maar ik blijk toch dominantere genen te hebben! :lol: De kids hebben alleen zijn mond en zijn kleurtje (kids zijn donkerder dan ik)!
Hi meiden!
Rb, bijna weer aan het werk dus? Zal wel een flinke omslag zijn weer! Maar ook wel lekker lijkt me
Teun, foto’s van Jula zijn super cute!
Hier vanmorgen weeeeeeeeer een echo gehad. Het groeit allemaal maar traag… Afgelopen 2 dagen 100eh moeten spuiten, maar niet al te veel effect. Nu bloed moeten laten prikken zodat ze ongeveer kunnen zien hoe het zit en dan hoor ik of ik vrijdag of zaterdag weer terug moet komen.
Ongelooflijk frustrerend dit!