Dat lijkt me idd frustrerend Kell! :hug:
he bah :hug:
hopelijk vrijdag beter nieuws!
Kell :hug: :hug: :hug: niet leuk hopen op beter nieuws binnenkort
RB je verlof bijna voorbij,…oehhh, heb je zin om weer te gaan werken,…of,… :roll: :silenced:
Teun,…die Jula :inlove: :inlove: :inlove: wat een lekker ding en zo heerlijk klassen met die taart! Super gaaf :dance: en wat gaat dat hard :shock: ze wordt gewoon een JAAR!
Hier alles aardig ok. Voel nog niet veel van mini hoor. In elk geval, niet het daadwerkelijke bewegen. Voel zeker wel dat mijn buik aardig gevuld raakt
Geniet heerlijk van vakantie en lekker weer :mrgreen: 8) :-*
Ik ben bijna een jaar eruit geweest dus moet echt wel wennen! Vind het wel weer jammer dat ik dat lieve koppie van Ailyn moet gaan missen, maar ja er moet ook geld binnenkomen hè!
Teun wat een super leuke foto’s zeg en inderdaad al bijna 1 jaar. Wat vliegt de tijd voorbij he.
Kell wat enorm balen zeg. Hopelijk snel beter nieuws :hug:
Mm lekker van vakantie en weer aan het genieten :thumbup: Hier geniet ik ook nog van onze laatste vakantiedagen. Volgende week weer beginnen :thumbdown:
Rb voor je het weet zit je weer in je werkritme.
Hier heerlijke vakantiedagen gehad. Afgelopen dinsdag naar het dolfinarium geweest en gisteren nognaar aqua zoo. Wat een weertje hadden we erbij. Nu nog even genieten en dan volgende week jammer genoeg weer werken. Ben wel blij dat ik alleen maar ochtenden werk. Zit ik ook niet met die hitte op het werk maar heerlijk thuis :mrgreen:
Kell hoe is het gisteren gegaan in het zkh met de echo? Groeiactiviteiten??
:hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*
Hi meiden! Eindelijk wat beter nieuws gehad gister en vandaag!
Eitje (helaas maar 1…) zat gister ochtend op 16mm dus de IUI eindelijk in zicht! Ben net gebeld, vanavond de pregnyl prikken en maandag de IUI!
Het is inmiddels 3 weken geleden dat ik ongesteld ben geworden! Niet te geloven he! :o
Jeej!!! Hup ei hup!!!
Hittegolf ei :inlove:
Haha hittegolf ei ja
Maandag om 11.20 vind het plaats, dus graag duimen draaien
En die dag vrij als het goed is, dus kan ik lekker relaxed doen
Jullie nog plannen met deze warmte?
Hey Kell goed nieuws :thumbup: :dance:
Ik heb geen plannen, veel te warm, dus ga me suf draaien voor jou
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
Duimen blijven draaien!
Vandaag gaan we weer met de boot erop uit. En maandag moet ik weer werken :? Donderdag ben ik al weer 5 jaar getrouwd, dus gaan we wrsch uit eten. Het lijkt mij wel leuk om met de boot naar een restaurant te gaan. Bij ons in het dorp heb je veel restaurants met aanlegplekken, maar om een of andere reden zijn we altijd met de auto gegaan. Dus wie weet…
Hebben jullie een boot? Wat lekker zeg! Ik ben jaloers! :mrgreen:
Ja, we hebben een sloepje. In ons dorp liggen veel huizen aan het water en hebben in de tuin ook een aanlegsteiger. De meeste bewoners hebben ook een boot. Ik heb vooral met dit weer absoluut geen spijt van onze aankoop.
heeeeeeeel hard duim ik mee kell!
normaal ben ik dus elke ma/di/woe vrij omdat ik op do/vrij/zat werk
moet ik nou toevallig ma/di/woe/do extra werken met een hittegolf! vrijdag zijn we 3 jaar samen en zaterdagmiddag gaan we met zn 2e naar scheveningen en in het Kurhaus slapen en zondag nog daar en zondag rond etenstijd jula ophalen…ben benieuwd of ik het aankan zonder jula slapen :oops: jula wel zonder mij die is gek op mn moeder haha
vandaag zwemmen bij een natuurmeer, ik verwacht een groot deel familie op dezelfde plek dus altijd gezellig!
Geen plannen voor vandaag en morgen. Dinsdag jammer genoeg weer werken, want de vakantie is weer voorbij :thumbdown:
Maandag staat in ieder geval duimen draaien op de agenda Go go go hittegolf ei
Kell, heel veel succes!!! Hoop het zo voor je! :thumbup: :-*
Duimen blijven draaien!
Vandaag eerste werkdag! Jammer genoeg wilde Sean niet slapen en heeft hij tot 1 uur 's nachts lopen huilen en schreeuwen dat hij niet wilde slapen :evil:
Lieve lieve Kell, de druimen draaien hier overuren en de kaarsjes zijn niet aan te slepen
Ik hoop zo voor jou dat het deze keer gaat lukken heel veel succes in het zkh!! :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-
RB werk ze vandaag, zal ook niet meevallen na zo’n lange periode thuis,…Sean voelde wss feilloos aan wat er aan de hand was,…en daarbij is het natuurlijk ook nog eens niet te harden warm,… arm ventje :hug:
RB veel succes vandaag,…ben benieuwd,… :hug: :hug: :hug: :- :-* :-*
Meiden, het zit er weer op/in! Nu 16 dagen duimen draaien…
Heb nu ook een plaspotje meegekregen, ze gaan kijken hoe betrouwbaar urine testen zijn.
Samm, leuk dat je even langskomt en bedankt!!
Jij 21 weken alweer, wat gaat het snel he…
Rb, hoe gaat je eerste werkdag?