Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

mooi :inlove:

JIPPIE KELL :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat geweldig!!! Van harte gefeliciteerd!

De foto’s zijn erg duidelijk en nu op naar die 12 weken. Oh meissie, geniet hiervan, het ziet er gewoon heel goed uit :-* :-* :-*

Hey ladies :inlove:

heb me net aangemeld voor ‘het grote sinterklaaslootjestrekspel’ :mrgreen:

Kom op BM, jij ook meedoen en RB en Kell ook!

Ow Kell, ik vind het zo geweldig leuk voor je! Maar ook voor ons :oops: kun je lekker weer mee komen kletsen en al je ellende en kwalen en onzekerheden en emobuien en echofoto’s komen spuien! Super!!!

Hier gaat het best wel. Het begint nu wat zwaarder te worden, maar ben dan ook al 31 weken vandaag :shock: wat gaat dat snel zeg :o

Zit tegen de zwangerschapssuiker aan, dus moet donderdag naar de diëtiste. Ben benieuwd, want volgens mij eet ik redelijk zoals het hoort. Ben tot nu toe ook nog maar 5 kilo aangekomen en daar ben ik we trots op, want dat betekent dat ik in elk geval niet echt aankom, maar misschien zelfs een beetje inteer op mijn eigen babyspek :wink: :mrgreen:

Verder is nu alles klaar. Alleen nog wat kleine dingetjes in huis. Ben nog aan het zeuren over een badmeubel :roll: zaterdag gaan we kijken :dance: en dat is dan het echte allerlaatste en ben ik heel tevreden.

Ga ik lekker genieten van de sinterklaastijd tijdens mijn officiële verloftijd :mrgreen: :wink: geniet nu al enorm, maar kijk gewoon uit naar die laatste weken en hoop dat poppetje in elk geval tot 38 weken blijft zitten. Vanaf 11 december mag ze wat ons betreft komen, maar ja, welke baby trekt zich daar nou wat van aan :lol: :lol: :lol:

Nee hoor Teun heb nog geen nieuwe baan. Heb vandaag wel weer een “sollicitatie” gedaan. Was een vacature voor data entry en leek me wel lekker makkelijk. Heb dus via de site “gesolliciteerd” bij adecco ofzo. Dus weer even afwachten.

€5 is niet veel maar zou eigenlijk niet weten wat ik moet vragen voor sinterklaas. Vind het idee er achter wel heel leuk enzo.

Kell super echo’s :thumbup:

Mm wat gaat het ineens snel zeg, al 31 weken en tja ze zal zich inderdaad niks aantrekken van wanneer het uitkomt of niet. Daar weet ik alles van, lars 3 dagen voor eva jarig :wall:

Kom op BM :mrgreen: doe gewoon mee voor de gezelligheid! Volgens mij is het aan de creativiteit van de lootjestrekker om voor jou wat uit te zoeken voor dat bedrag. Al zijn het 3 repen chocola :wink: het gaat toch meer om de lol :dance: doe gewoon gezellig mee, kan jou het schelen :mrgreen: net als die ‘makkelijke sollicitatie’ :lol: :lol: :lol: wie weet wat er nog uit voort komt :thumbup: :dance: :smiley: :wink:

En 2 kleine kindjes jarig op 4 dagen tijd lijkt me ook niet heel leuk nee :? :doh: maar ja, zoals gezegd, daar trekt geen ongeboren kind zich wat van aan :roll: uitgerekende datum zit hier ook in de buurt van Hugo… dus ja,… :think: :? :wink: we zullen het vanzelf wel zien :mrgreen:

Ik sla dit jaar over. Idd wel leuk idee. Ml blijft uiteindelijk langer in Mexico en heb momenteel 2 zieke kindjes thuis. Ik ben een babyshower aan het organiseren voor mijn schoonzusje en m’n werk is superdruk. Heb dus echt geen puf meer…

En 31 wkn al! :shock: dat gaat echt hard! Netjes slechts 5 kilo erbij!

Och RB, begrijpelijk dat je even overslaat hoor :hug: wat en druktes allemaal en 2 zieke kindjes :hug:

heel veel beterschap voor je kleintjes en veel sterkte voor jou!

Knuffel :-* :hug:

Dank je! :-*

Wauw Kell :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :smiley: :smiley: :dance: :dance: :dance: :clap: :clap:

Rb, zijn je kleintjes alweer een beetje beter? Volgens mij ligt half NL plat… Wanneer komt je man weer thuis dan? Lijkt me best heftig zo…

Mm, wat vliegt de tijd toch idd! Alweer 31 weken, voor je het weet heb je die kleine meid in je armen! :inlove:

Teun, waar zit je nu in je cyclus?

Ik ga ook niet meedoen met de Sint, heb het deze periode al druk genoeg op m’n werk en met mezelf, haha! :wink: Vind het initiatief wel heel leuk :slight_smile:

Voel me vandaag gelukkig een stuk beter, hou al m’n eten binnen en heb goed kunnen slapen, dus morgen maar weer eens werken :slight_smile:

Rb wat vervelend zeg beide kids ziek en watbalen datje man dan ook nog langer weglijft. Lijkt me heel erg pittig allemaal. Hopelijk zijn de kindjes weer wat opgeknapt vandaag.

Kell gelukkig voel je je weer wat beter.

Mm ik weet het niet hoor. Ben zelf ook totaal niet crea bea dus neig toch meer naar niet mee doen dan wel mee doen haha. Heb nog even tijd om te twijfelen dacht ik.

Ja is allemaal best vermoeiend! Overdag lijkt het wel redelijk te gaan met de kids maar 's nachts is het huilen en overgeven :?

Ik doe meestal een powernap tijdens het kolven om zo de dag door te komen.

Vandaag kwam Willem Alexander langs op m’n werk om het gebouw officieel te openen (we zitten er al bijna 1 jaar in). Was wel leuk want we kregen ook gebak! :drool:

Verder gaan Sean en ik zondag naar de musical

Srookjesboom (van de Efteling). Dat zal hij helemaal geweldig vinden denk ik!

Ahhhh RB succes met jezelf en de kleintjes op de been te houden :hug: :zzz:

Sprookjesboom is vast heel erg leuk! Veel plezier met de kleine man zondag :inlove: :mrgreen:

Hihi BM, nog lekker even twijfelen :think: :wink:

Kell, morgen al 7 weken :inlove: :inlove: :inlove: en fijn dat je je al weer beter voelt :smiley: ik heb zo’n gevoel dat het deze keer helemaal goed gata komen met jou en voor je het weet ook op de 31 weken zit :mrgreen:

Teuntje,…hoe gaat ie? druk aan de klus :inlove: of zit je in een andere fase van je cyclus?

Fijn weekend allemaal :-*

Hoi meiden, ik lees wel mee hoor… maar ik werk van don tm zondag bleghh en dan ook nog 3 verjaardagen … dus ik reageer morgen weer uitgebreid!

Kell hoe voel je je? Enn leuk dat je nu ook weer beetje mee gaat schrijven met ons!

Rb hoe was de sprookjes boom?

Bm ik vroeg dat omdat ik op fb een bericht zag van blablabla heeft haar werk gewijzigd ofziiets dus vandaar dat ik dacht mis nieuwe baan

Nou dit was mijn snelle berichtje vanaf toilet :lol:

Fijn om te weten dat je dat bericht vanaf het toilet poste :wink: :mrgreen:

Sprookjesboom was erg leuk. Was wel grappig toen er een probleem was (vlieger zat hoog in een boom en klein duimpje kon er niet bij) dat Sean oplossingen aan het verzinnen was (vraag het aan de draak! Die kan er wel bij want die kan vliegen!!). Tja, hij heeft wel gelijk. Dus hij lopen schreeuwen naar klein duimpje: je moet de draak vragen!!! Die kan er wel bij!! Erg schattig :inlove:

Hoe gaat het met de zwangeren? Alles goed?

Teun weer op het wachtbankje?

Ik las dat J voor het eerst naar Kdv is gegaan. Eerste keer/keren is/zijn lastig maar als je ziet hoeveel plezier ze daar hebben en dat ze in goede handen zijn is het makkelijker afscheid nemen. :wink:

Hoiii

Kell echo vandaag toch?

Ja rb idd, ze had wel erg moeten huilen met in bed leggen terwijl jula echt bijna niet huilt dus toen brak mijn hart wel ff… verder is ze ontzettend makkelijk sociaal meisje en voorzie ik ook geen problemen in de toekomst, het is gewoon voor mij moeilijk om het los te laten dat ik of j er niet zijn als er iets is…maar goed tis een gevoels ding hoor

In mijn hoofd had ik een paar maanden gehoopt dat kell en mijn vriendin eerst zwanger zouden zijn en dat ik daarna aan de beurt mocht zijn dus ik hoop het, terwijl ik ergens het gevoel heb dat het helemaal niet gaat lukken maar das gewoon doem denken…

Dag 17 nu en nog geen eisprong gezien met het tempen, maar goed dat kan makkelijk wat langer duren maar ik hoop wel dat hij wel zichtbaar gaan zijn helemaal met die rare testen van vorige maand , morgen ga ik ook maar ff naar de ha omdat ik sinds jula geboren is constant duizelig ben en ook een kilo of 5 afgevallen ben zomaar dus even bloedprikken denknik

Ff bericht gepost want ik kon ik meer lezen op mn telefoon

Mm hoest met dotje??

En rb en mm voor jullie breekt verjaardagtijd alweer bijna aan! Al ideeën hoe het aan te pakken?

En sean wat een slimmerik is het! Leuk dat het zo leuk was!

Eerst is eva nog jarig hé…uit mn hoofd zeg ik 4 november ben benieuwd of het klopt haha

Gaby hoest met jou?

Eerst is Lars aan de beurt, 31 okt. Dan is Eva aan de beurt, 3 nov :wink: Je had het bijjna goed Teun. Eva krijgt haar eerste echte vriendjes verjaardag. Ben al druk aan het kijken naar spelletjes om thuis te doen maar ml zei dat we ook wel naar monkey town konden gaan. Is misschien wel net zo duur als thuis doen want dan moet je ook taartje enzo halen en eten. Dus wil nog even kijken hoe duur dat dan is. Ze mag 5 kindjes uitnodigen en heeft er enorm veel zin in. Ze weet ook al wat ze krijgt nl een fiets. Verder gewoon volgende week zondag verjaardag van Lars en Eva tegelijk vieren met familie, niks bijzonders.

Die eerste dagen naar de opvang, verschrikkelijk, mijn hart brak iedere keer weer en met Eva destijds zelf twee dagen gehuild bij het afscheid.