Jeej, Lars wordt ook al weer een jaar! Mennn wat gaat dat hard! Wel leuk :mrgreen: en leuk dat Eva een echte vriendjesverjaardag krijgt nu :dance: Monkey Town is hartstikke leuk hoor en geen troep en gedoe thuis
Och toch; afscheid nemen van de ukkies op het kdv. Heb ik nooit meegemaakt, maar kan me zo voorstellen dat ik ook niet de grootste held zou zijn :? Met dotje zal dat straks ook wel moeten. Ik kan toch niet eeuwig thuis blijven, zal toch weer een keer aan de slag moeten :eh:
Alles wel redelijk goed hier, maar heb echt heel veel harde buiken. Dus houd ik me nóg rustiger, en ik doe al bijna helemaal niks meer :x heb nog maar 1 stoel waar ik in kan zitten en dan met een voedingskussen kan ik met mijn laptop uit de voeten :roll: Voor de rest beetje heen en weer hobbelen in huis, slapen, wasje en strijk doen met lange tussenpozen en koken. Veel meer doe ik dus niet, dat doet hub allemaal. Nou ja, het kán erger :mrgreen:
Met dotje wel goed hoor, voel d’r regelmatig, maar ze moet nog wel uit die stuit :naughty:
Alles nu zover klaar, ben zelfs al bezig met geboortecadeautjes en de kaartjes voor de kraamborrel voor in het kaartje. Zaterdag nog badmeubel hangen en dan kan ze komen :lol: maar beter dat ze het nog een paar weekjes uit houdt in de babybewaartrommel van mama :mrgreen:
Ahhh RB wat slim en leuk van Sean :inlove: die ging dus écht helemaal op in het verhaal :lol: :thumbup:
Kell hoe istie???
Hey ladies!
Mm, rustig aan doen jij en gewoon die 40 weken uitzingen, hoppa!
Teun, klusserdeklusserdeklus?
Hier gister weer echo gehad, hartje klopte goed, alleen groei wat achter. Maar ik hoorde in het 9 maanden mama’s topic dat ze onder de 10 weken sowieso moeilijk kunnen meten en er nog wel is naast zitten omdat 1mm al een dag verschil uitmaakt ofzo, dus probeer me niet te druk te maken.
Verder voel ik me goed, alleen moe en soms enorme trek, maar geen zin in normaal eten, haha! Wil eigenlijk alleen maar zout… Met vlagen misselijk, heerlijk als je een poepluier moet verschonen of een kind een dikke snottebel hebt hangen… :?
Als je lage bloeddruk hebt kan je gewoon toegeven aan zout anders moet je voorzichtig zijn Heerlijk die misselijkheid gelukkig niet al teveel last van gehad, geloof ik :think:
Mm dotje moet inderdaad nog even een paar weken blijven zitten en zou inderdaad fijn zijn als ze uit stuit gaat.
Je klinkt zwanger Kell! :inlove:
En klopt hoor wat ze in 9 mnd topic zeggen, daarom willen ze termijnecho rond de 10-12 weken.
Take it easy mm!! Laat je lekker verwennen, straks mag jij nachtdiensten draaien als dotje is geboren!
Leuk bm het eerste kinderfeestje van Eva! Ik wilde met Seans verjaardag mss ook al kinderfeestje met kindjes van onze vrienden doen. Maar dan gewoon bij ons thuis want het is dan al spannend genoeg!
Nog even en dan zijn Lars en Ailyn al weer 1. Ik vind het altijd zo leuk als ik kids ophaal van Kdv. Een omhelst mijn been terwijl ik de ander die zo’n heerlijke oprechte lach laat zien optil uit de box. :inlove: Of als ik 's ochtend nog snel kleertjes van de kids uit hun kamer moet pakken en ze in mijn bed televisie kijken waarbij Sean zijn arm om Ailyn heeft geslagen en Ailyn tevreden op haar speentje zuigt terwijl ze tegen Sean aanleunt :inlove:
Nu nog even van dat soort kleine momentjes genieten die ik spontaan weer vergeet als Sean onmogelijk doet bij het slapen gaan. Ach ja, hoort er allemaal bij, alhoewel het wat makkelijker voor mij zou zijn als ml ook zou kunnen helpen.
fijn dat je weer even hebt mogen spieken kell! en volgende week gewoon weer een echo, allemaal extra kijk momentjes… en idd milliemeter werk… bij mij scheelde het ook nogal wat en ik dacht er klop niks van, later weer bijgetrokken!
en dat alleen maar zout willen eten herken ik nog meer :lol:
ik heb zelfs een keer op vrijdag middag voordat iemand op werk wist dat ik zwanger was mac donalds gehaald terwijl ik altijd gewoon brood eet met de lunch :lol:
leuk die kinderfeestjes!
mm doe je dan nu svp nog minder dan minder vrouwke :-*
kom ons maar wat vaker vervelen als je niks te doen hebt ofzo…
dotje moet idd nog even in haar moedertje blijven zitten! ze heeft nog een leven los van haar moeder te gaan, dus geniet :inlove:
Bm zolang mijn temp niet stijgt is er nog geen eisprong geweest toch?
Ik heb een poosje bij babybytes van die temperatuurkaarten ingevuld, daar kon je het wel duidelijk op zien, bij verhoging de eisprong.
Je zou bij jou zo zeggen op dag 12?
Oh ik dacht juist dat je het pas kon zien vanaf het moment dat hij verder stijgt dan de rest ofzo…dat hij dan hoog moest blijven ofzo… en dat hij een week na je eisprong nog hoog blijft en daarna rond je nod weer zakt of hoog blijft als je zwanger bent
Stel dat hij vanaf nu blijft stijgen dat het dan juist op dag 14 was… dacht dat je eisprong was als hij op zijn laagst was
Je hebt nog geen eisprong gehad
Je hebt gelijk. De temp daalt dan heb je een eisprong en na je eisprong stijgt de temp en die blijft hoog totdat je ongesteld wordt. Als sochtends mijn temp was gezakt wist ik al hoe laat het was. Ik heb misschien ook nog wel wat voorbeeldjes. Zal eens kijken.
Januari 2008
Februari 2008 Positieve test van Eva :inlove:
Februari 2012 positieve test van Lars :inlove:
ahh thanks, zo is het wel duidelijk te zien!
en op zich wel handig dat je een beetje weet als je temp hoog blijft dat het dan een goed teken is :thumbup:
maar als mijn temp morgen weer hoger is, en de dag erna weer hoger dan kan het toch wel zijn dat de eisprong al geweest is?
maar zodra hij zakt is hij sowieso niet geweest hé?
sorry voor alle vragen :oops:
Haha, wat een gedoe he met dat temperaturen!
Hopelijk wordt je er zo wat wijzer van, ben blij dat ik dat niet meer hoef te doen, heb het twee maanden gedaan en vond er geen fluit aan, elke keer die thermometer 's morgens vroeg in m’n achterste
Misschien heb je op dag 17 je eisprong gehad. Dat was een lage temp en daarna ging je temp omhoog. Is deze hoog gebleven dan was het dag 17 dat je je ei hebt gehad. Die site geeft ook aan wanneer je je eisprong hebt gehad Je gewone temp zit zo rond de 36.5 als ik het goed zag en dan na je ei hoort het dus omhoog te gaan en hoger te blijven dan die 36.5. Ik weet nog dat er een verschil van zoveel moet zijn alleen weet ik niet meer van hoeveel :? Dus geen verschil van 0.1 ofzo dat is te weinig verschil moet echt duidelijk zijn. Als de site je eisprong invult dan wordt het ook vast duidelijker.
Ja 0.5 verschil had ik gelezen ja… maar t was vanochtend alweer 36.5 ofzo dus jammer…nog niks
Ja 0.5 verschil had ik gelezen ja… maar t was vanochtend alweer 36.5 ofzo dus jammer…nog niks
:lol: :lol: :lol: :lol: ohh Teuntje, wat een toestand :lol: :lol: :lol: :lol:
en als je nou eens gewoon om de dag à 2 dagen gaat klussen? Dat wil ook nogal eens helpen :mrgreen: en mis je zeker je ei niet
Kell wat fijn dat je weer een goed hartje had :inlove: en die groei zegt inderdaad niet zoveel hoor op die termijn. Daar moet je gewoon vertrouwen in hebben makkelijk gezegd :roll: maar kan me voorstellen dat dat lastig is. Ik heb tot 14 weken lopen ‘stressen’, dus dat zal bij jou heus niet minder zijn. Maar de weken gáán voorbij, écht en dan ineens zit je bij de 20 weken echo :inlove: komt vast goed :dance:
Ja RB die kleine momenten zijn heerlijk om van te genieten, maar ik geloof je gelijk als je zegt dat je hub mist in het delen van de zorg dat valt niet mee, zowel de nachten áls de dagen,…pfff,…blijft ie nog lang weg?
Hier gaat het iets beter heb het idee dat dotje een beetje gezakt is ofzo, of mss is ze wel gedraaid. Heb niet meer zo’n pijn en druk bovenin mijn buik, zit nu meer op mijn bekken, maar voel de beweginkjes nog wel onderin, dus mss ligt ze wel met d’r gat naar beneden :roll: :mrgreen:
Ik heb in elk geval iets meer lucht en voel me niet meer zo belabberd. Dus kan ook beter genieten van het ‘niks doen’ :lol: heb paar boeken besteld, daar kom ik de tijd voorlopig wel weer mee door. En anders kom ik jullie inderdaad maar vervelen en Teun bijstaan in haar klusschema’s
Zo nu lekker
:-* MM
oh das fijn mm, hopelijk ligt ze vanaf nu met dr koppie naar beneden… jula was rond die tijd ook ineens dwars gaan liggen na 20 weken met dr koppie al naar beneden te hebben gelegen :lol:
nog even wachten dotje :inlove:
om de dag klussen doen we al 3 maanden en dat 2 weken lang elke keer :oops: het gaat er mij gewoon om dat ik wil zien of ik uberhoubt wel een eisprong heb na die rare ovulatie tests van vorige maand
krijg je eigenlijk nog een liggings echo mm?
Thanks Teun, helemaal goed! Heb weer een nieuwe baan, super leuk.
In november start ik!
Meiden, een heel veel succes met alles!
Merk dat ik te veel gemist heb en met mijn nieuwe baan en 3 kinderen ga ik het weer niet redden om steeds online te zijn.
MM & Kell hééééél veel succes, ik lees nog wel even stiekem mee af en toe hoe het gaat.
:inlove:
jij succes met je nieuwe baan gaby!
mm voor iemand die zoveel niks te doen heeft reageer je niet veel
kell hoe gaat het met je? hoe voel je je? wanneer gaan jullie het nieuws de wereld in brengen?
hier gisteren beetje bloed en vanavond ongesteld geworden… gisteren was dag 22… ik geloof dat mijn lijf helemaal de weg kwijt is… heb nog nooit een cyclus korter dan 31 dagen gehad eerder 35 en later dus 22 slaat echt nergens op…
bm zie jij hier nog logica in?