Teun daar zie ik geen eisprong in sorry. Hij schommelt steeds van laag naar hoog en gelijk weer naar laag dus geen eisprong dit keer. Gewoon doorgaan met temperaturen misschien moet je nog ontpillen ofzo.
Gaby gefeliciteerd met de nieuwe baan. Stuur je ook nog even een leuke administratieve baan mijn kant op
Wij hebben een ergdruk weekend gehad. Vrijdag zijn de kids en ik naar de heit en mem beurs hier in leeuwarden geweest. Nog even met Marjooo gekletst. Zaterdag hadden we een verjaardag van het jongste meisje van mijn zwager en vandaag hadden we afgesproken met een collega van ml met zijn gezin in de naturij in drachten, kinderboerderij.
Jammer genoeg eet lars nog steeds geen bijvoeding in principe, al een week niet. Nu gaat mijn melkproductie ook nog achteruit dus ik zit practisch elk uur met Lars aan mijn borst en ondanks het vele aanleggen gaat de productie niet omhoog :roll: Ik weet niet hoe ik lars weer aan het eten kan krijgen. Heb al van alles geprobeerd maar hij pikt het niet en draait gelijk zijn hoofd weg of slaat de lepel weg. Ik heb vers eten geprobeerd, ik heb potjes geprobeerd. Ik heb fijn gepureerd geprobeerd, kleine stukjes en zelfs weer rapley maar niks werkt. Fruit wil hij nog geen hap van eten terwijl hij dat altijd wel lekker vonden iedere keer een hele pot op at. Groentehap eet hij tegenwoordig bijna weer een half potje van op terwijl dat eerst altijd bijna een hele pot was en soms wel een hele pot. Brood is hij nooit echt voorstander van geweest en eigenlijk at hij alleen maar korstjes maar nu eet hij vaak maar 5 kleine stukjes korst ofzo dus daar zit helemaal geen voortgang in. Tussendoortjes hoef ik verder ook niet te geven en ander drinken doet hij ook niet aan. Hooguit 2 a 3 slokjes water uit papaās glas. Dus mocht iemand nog tips hebben om hem weer aan het eten te krijgen dan hoor ik het graag. Vooral nu aangezien hij op het moment van borstvoeding leeft en mijn melk aan het teruglopen is. Hij heeft dus overduidelijk honger maar eten ho maar.
Gaby gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Vervelend zeg bm dat Lars opeens zān eten weigert! Helaas geen tips voor je.
Jeetje Teun, wat een cyclus!
Mm en kell hoe gaat het met jullie?
Thanks voor het mee kijken bm, wel balen dat dat niemand iets snapt van mijn lijf maar hopen dat er volgende maand wĆĀ©l een eisprong komt
Jee wat heftig met Lars, ik zou het cb eens om hulp vragen of misschien de huisartsā¦ straks stopt je productkie of zoals nu minimaal dan krijgt hij toch niet genoeg binnenā¦ aande andere kant als hij echt honger heeft zou hij toch uiteindelijk wel iets moeten etenā¦ Misschien 11 maanden sprong? Hoop dat hij snel beter gaat eten! Hier geen tips verderā¦ jula eet meestal goed en als ze niet wil eet ze gewoon niet maar dat kom niet zo vaak voor
Rb jouw man alweer thuis nu?
Nee man helaas nog niet thuis. Als het goed is komt hij vrijdag! :dance:
Ahh nog even aftellen dus, super veel respect voor jou! Girlpower :thumbup:
Ha ladies :mrgreen:
nou Teun, dat lijkt niet echt op te schieten met die cyclus van je :think: hopen dat er snel meer duidelijkheid komt :-*
BM wat naar dat Lars niet wil eten. Mss inderdaad een āsprongetjes-faseā? Kan me voorstellen dat je je er druk om maakt, een kind dat niet wil eten :wall: :wall: mennn ik weet er alles van. Die draak van bijna 14 was een hĆĀ©le lastige daarin en ik heb toen ook vaak allerlei kunst- en vliegwerk toegepast. Nu heb ik daar wel eens spijt van en denk ik, had ik het maar gewoon gelaten. Het is dit of niks, kies jij voor niks, dan maar niks. Als de honger te erg wordt, gaat ie vanzelf wel weer eten. Maar ja, dat is lekker makkelijk praten vanaf de zijlijn,ā¦ :oops: ik hoop dat je er aan uit komt en inderdaad cb of ha eens polsen mss? Dan heb je er zelf in elk geval alles aan gedaan :hug:
Jeej RB vrijdag je hub hopelijk weer thuis :dance: jij bikkel! Nog even volhouden
Tja, inderdaad Teun,ā¦niks tot weinig te doen en dan haast niet reageren :naughty: :oops: :lol: :lol: :lol:
Op mijn manier ben ik best nog wel druk hoor :mrgreen: vrijdag was mijn tante asspoetster hier om mij weer te helpen met grote klussen in huis. Lees: zij doet de grote klussen, ik zit er op een stoel bij en dan kletsen we een eind raak, dus,ā¦geen tijd voor kok
Zaterdag en zondag is een gedeelte van de badkamer vervangen voor een mooi nieuw badmeubel. dat had weer meer voeten in aarde dan gedacht en ik zit er dan bij (hub zelf gedaan), dussss,ā¦geen tijd voor kok :mrgreen:
En zondagmiddag kwamen opa en oma nog even Hugo terugbrengen van zijn eerste golfles en die bleven ook lekker lang plakken, dusss,ā¦geen ijd voor kok :mrgreen:
Hahahaha en vanochtend heb ik eerst een boek uitgelezen :mrgreen: en morgen moet ik weer voor een groeiecho en woensdag op controle bij gyn en donderdag naar de kapper en vrijdag komt asspoetster weer duss,ā¦ :mrgreen: ben ik hartstikke druk en weinig tijd voor kok, ondanks dat ik eigenlijk weinig tot niks te doen heb/mag/kan doen :lol: :mrgreen: :lol:
Oh ja en dan ben ik ook nog begonnen met het knutselen van de kraamcadeautjes voor dotje :inlove: je ziet, ik vermaak me opperbest :mrgreen: :lol: :dance: :dance:
Ben ook wel heel benieuwd hoe het met Kell gaat :inlove:
Echt druk voor iemand dieniks mag Geniet ervan.
Rb wat fijn dat het einde in zicht is en je man,als het goed is, vrijdag weer thuis is.
Teun je bent vast nog aan het ontpillen en daarom zoān korte cyclus.
Lars is nog gewoon vrolijk dus bel nog niet met cb of huisarts. Ik hou zijn plasluiers ook in de gaten dus zolang hij nog twee dikke plasluiers op een dag heeft en vrolijk is en nog energie voor tien dan bel ik de huisarts nog niet. Ik ga er van uit dat hij binnenkort weer gaat eten en dat het een sprongetje was. Hij ging vanmorgen nl ineens zo maar staan aan de salontafel. Daarna nog een aantal keer maar hij staat nog niet erg stabiel en met sokken en laminaatvloer is het optrekken en staan best pittig dus meneer is ook al twee of drie keer achterover gevallen. Dus misschien had hij het hier wel druk mee en begint hij snel weer met eten. Ik wil vanavond in ieder geval proberen om hem zelf een bordje met eten te geven. Zal wel op de grond belanden maar dan zit hij tegelijk met ons aan tafel en ziet ons eten dus misschien wil hij dan ook wel eten.
Even een kort berichtje; echo wss goed! Bijna verdubbelt in grote en een mooie hartslag en ook gehoord!! Nu op 8w3d! Over 2 weken weer terug en dan ook voor de prenatale screening. Zal vanavond even foto uploaden!
Even een kort berichtje; echo wss goed! Bijna verdubbelt in grote en een mooie hartslag en ook gehoord!! Nu op 8w3d! Over 2 weken weer terug en dan ook voor de prenatale screening. Zal vanavond even foto uploaden!
Kell :inlove: :dance: :inlove: wat geweldig fantastisch!!! Dit gaat helemaal goed komen hoor :inlove: :dance: :inlove: dik 8 weken al helemaal leuk!
Hoe voel je je? Lekker zwanger? Oh meid, dit wordt straks allemaal zo leuk :mrgreen: ben zo blij voor jou/jullie. Heb je het al aan iemand verteld?
BM :mrgreen: die Lars is goed bezig :thumbup: al lekker staan :dance: en je hebt groot gelijk dat je nog even niks onderneemt zolang hij nog gewoon te genieten is :lol: waarschijnlijk is hij inderdaad zo druk met zān nieuwe ontwikkeling dat de rest er even bij in schiet, maar dat komt vast allemaal goed ben benieuwd hoe het met eten vanavond aan tafel gaat :thumbup:
Ik voel me eigenlijk best goed :mrgreen: alleen wat moe en borsten die groeienā¦
Hier de echoās van vandaag :inlove:
:inlove:
:dance: :inlove: :dance: fantastisch Kell dat kleine wurm van jullie :inlove: :inlove: :inlove:
Fijn dat je je nog best goed voelt :thumbup: het is je zĆĀ³ĆĀ³ĆĀ³ gegund!
:-* :-* :-*
Wat een heerlijk wurmpie zeg :inlove:
Het eten ging eigenlijk precies zoals ik had gedacht :mrgreen: NOT Ik had een bordje met een aardappeltje in vuistgrote stukjes en wat broccoli voor hem neergezet. Hij pakt het bord op en draait hem om zodat alles op tafel ligt. Toen was het et de hand door de aardappel en broccoli heen vegen zodat het van de tafel zou vallen. Ik de stukjes weer op bord gelegd en hij deed weer precies hetzelfde. Dat ging zo een paar keer door tot ik er genoeg van had. Hij wou ook niet een hapje van mijn geprakte eten dus heeft hij anavond alleen wat hapjes an zijn toetje gehad en dat heeft hij ook niet eens op gegeten. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen
Hihi heel herkenbaar bord omkiepen en over eten wrijven zodat het op de grond valt. Daarom geef ik Ailyn 1 stuk tegelijk.
kell super! kleintje lekker door groeien in je buik en hopelijk blijft je zo weinig klachten houden
mm wat een heerlijke drukte heb je! nou dan zien we je volgende week wel weer posten :lol: blijf jij maar door broeden (en kakelen :mrgreen: )
bm vandaag heeft jula de hele dag slecht gegeven, ik moest echt aan je denken voelde me helemaal machteloosā¦ zij drinkt geen flessen meer dus van eten zou ze het echt moeten hebben maar elke hap deed ze haar mond open en kijkt ze vies en laat het zonder proeven weer uit haar mond vallen en dan nee schudden :doh: :doh: met brood en avondetenā¦ normaal eet ze goed maar denk dat ze last van tanden heeft ofzo
en dan alles van tafel slaan, verrrrrrrrrrrrschrikkelijk :wall:
wel super goed dat lars is gaan staan! :dance:
vandaag amper bloedverlies gehadā¦ bijna nihilā¦ ik snap er niks vanā¦eigenlijk alleen een beetje gisterenmiddag en sinds gisterenavond en vannacht niksā¦ zou het iets anders zijn en zou ik niet ongesteld zijn nuā¦ aaaaaaaaaaaaaaaarrrggg word helemaal leip van die onduidelijkheid van mijn lijf :wall: :snooty: :naughty:
truste meiden!
Toen ik dat had was ik zwanger van Ailyn :silenced:
dat was bij jou toen je ongesteld moest worden denk ik hĆĀ©?
want het is bij mij begonnen bij dag 22 terwijl ik normaal cyclus van meer dan 30 dagen hebā¦denk eerder eisprong ofzoietsā¦ nouja ik ga niet meer hopenā¦
ben helemaal de kluts kwijt de afgelopen dagen met wel of niet ongesteldā¦niemand weet in normale leven dat ik gestopt ben met de pil en de enige die het wel wist appte me vandaag dat ze per ongeluk zwanger is geraakt van nr 3ā¦dat was wel even confronterend :silenced:
Maar kan het geen innestelingsbloeding zijn?
Ik verloor bloed op NOD 2e dag nog amper. Sinds mijn ml verliep het steeds zo en op dag 3 zouden de dijken doorbreken, maar op dag 3 helemaal niets. Dus had toen maar getest
Vervelend is dat altijd als je graag zwanger wilt worden en iemand wordt per ongeluk zwanger!
Ja zou mooi zijn als ik nu zwanger bleek te zijn maar ik weet wel 99% zeker van niet haha
Stomme is dat ik nu dus al 4 dagen niet weet of ik ongesteld ga worden, er zit niks door maar gewoon af en toe op de dag een beetje rood/roze draden en soms uren niks heb ik nog nooit gehadā¦