Sorry dat ik jullie hier steeds mee lastig van trouwens, maar ik weet niet zo goed wat ik l hiermee moet :oops:
Nee joh val ons vooral lastig! Daar zijn we voor
Tja, ik weet het ook niet, mss volgende week toch maar een test doen ofzo…
Lastig vallen? Gekke Teun Hhahaha!
Hopelijk ben je ook snel zwanger, kunnen we samen lekker keuvelen
Morgenavond komt Moeders voor Moeders en heb me aangemeld bij een verloskundigen centrum hier in de buurt! Wordt nu wel echt, hihi…
Het wordt me hier toch weer een potje spannend met jullie meiden! Teun :shock: :shifty: :shock: ingewikkelde kwestie bij jou,… Kell, inderdaad, wat heerlijk al die échte dingen nu :inlove: Zou leuk zijn als jullie allebei zwanger zijn!
Pfff en dan nog die kleine draakies die gaan lopen smossen met hun eten :naughty: hahaha, ik kijk er nu al naar uit :lol: :liar:
Hier vandaag groeiecho gehad. Dotje ligt nog steeds met d’r kontje naar beneden :snooty: :naughty: :doh: vk begon al over keizersnee en bezoek aan pos (pré-operatieve screening) :wall: :naughty: nou dáááááár heb ik dus niet zo’n trek in hoor :snooty:
Morgen afspraak bij gyn en dan overleg over hoe en wat en wellicht draaipoging nog binnen nu en een week verder moet ik naar het lab voor resus c meting en hb en naar bureau opname voor als bevalling start :roll: én dan krijgen we nog het suikerverhaal natuurlijk, terwijl dotje helemaal mooi op groeischema ligt. Klein rond bolleke (met háár, dat zag ze dan weer op de echo :shock: ), mooi buikje en nog steeds lange benen en een geschat gewicht van 2130 gram. Dus ook niet zo heel magertjes volgens mij :mrgreen:
Ben benieuwd morgen,…wordt vervolgd,… :-*
Ooohhh mm, hopelijk draait ze nog! Ik heb begrepen dat als ze gaan draaien dat dat niet heel prettig is?
Hier net onderstaand artikel even naar vriendlief gestuurd, die begreep gister niet waarom ik na een lange dag ook niet nog eens ging helpen schilderen en vond mij maar egocentrisch??
Pffff mannen!
Nou idd he, haha!
Hij heeft na een heel (facebook) gesprek nu dit boek besteld:
http://www.bol.com/nl/p/zwangerschapsboek-voor-mannen/1001004006434796/ :mrgreen:
En 27-11 eerste afspraak bij de verloskundige!
Mm, ben jij eigenlijk ook nog te vinden op facebook?
Mooie test hoor!
Bm, gefeliciteerd met je mannetje! :dance:
Hieperdepiep… Hoera!!!
Dankje RB :mrgreen:
Vandaag dus inderdaad Lars 1 jaar en ml en ik zijn vandaag 6 jaar getrouwd :mrgreen: Lars keek zijn ogen uit met de slingers. Vandaag heeft hij een klein feestje op de opvang, tis ook gelijk zijn laatste dag aangezien per 1-11 de opvang opgezegd is ivm werkloos zijn.
Mm draaipoging lijkt me ook pittig, je hoort wel eens van die verhalen dat het geen pretje is enzo. Toch als het mij was overkomen zou ik ook voor een draaipoging gaan alleen omdat ik een keizersnede totaal niet zag zitten. Ben doodsbenauwd voor de ruggeprik en zou die ook niet willen enzo. Ik haat ziekenhuizen gewoon.
Teun wat raar allemaal zeg. Eerst al die korte cyclus en nu niet eens echt ongesteld. Je bent toch niet al gewoon zwanger. Je kan ook gewoon ongesteld worden terwijl je al zwanger bent hè Mijn zusje is volgens mij ook nog een paar keer gewoon ongesteld geworden terwijl ze zwanger was. Ik heb in ieder geval geen eisprong gezien in die metingen die je hebt laten zien. Hopelijk snel meer duidelijkheid.
Kell leuk zeg MvM. Had ik ook graag gewild maar er was niet echt een ophaalpunt in de buurt en aangezien ik alles of lopend of op de fiets moet doen was het hier geen optie :thumbdown: In sommige plaatsen halen ze het ook bij je thuis op maar dat was hier ook niet dus ondanks dat ik me al op had gegeven kon ik niet mee doen.
Nou ik ga even naar Eva haar school. We moeten samen een lampion maken voor sint maarten :mrgreen: Jammer genoeg was ik de enige ouder die zich voor vandaag had opgegeven maar goed. We maken er wel weer wat leuks van.
Gefeliciteerd met larsje!! Even snel berichtje uit mijn pauze :-*
:oops: Bm alsnog gefeliciteerd met Lars én jullie trouwdag! :inlove:
Gisteren een kei drukke dag in zkh gehad en was beetje total loss 's avonds :oops:
Kell, fijn dat je hub zich nu gaat verdienen middels boek :thumbup: is beter dan niks :lol:
RB nog één dagje en die van jou komt ook weer thuis hè :dance:
Teun, wie weet met die gekke cyclus
Gisteren lang gesprek met gyn gehad en opties besproken. Over 2 weken weer groei- en liggingsecho en dan eventueel afspraak om te draaien. Lukt dat niet kan een vaginale bevalling altijd nog als alle condities optimaal blijven. Anders geplande ks, is niet anders :? en ze houden ook mijn suikerwaardes nog in de gaten. Mochten die toch nog stijgen wordt het een inleiding met 37-38 weken. Vooralsnog wijst daar echter niets op. Dotje ligt nog steeds in het midden van de groeicurve, dus da’s heel netjes
We gaan het wel zien.
Moest gisteren ook nog naar lab (resus d en hb) en bureau opname en pre-operatieve-screening) en ze installeren een nieuw pcsysteem omdat er 2 ziekenhuizen zijn samengegaan. Dat duurde allemaal uren langer pffffffffffffffffff maar goed. Hebben we weer gehad :mrgreen:
Vandaag lekker rustdag :dance: :dance: :dance:
Kell ik ben op fb samengegaan met hub na depressie (heb vorig jaar mijn eigen account op non-actief gezet tijdens mijn ‘uitval’). Als je me wilt vinden/toevoegen (of anderen) stuur je me ff een pb :-*
Gefeliciteerd met Lars en je trouwdag Bm!!
Mm, wat een gedoe allemaal zeg!
Ik ga je ff pb-en!
Ze komen hier overigens de flessen ophalen, dus dat is fijn
Ja heel fijn dat ml morgen weer terugkomt! :dance:
Bij mij haalden ze gelukkig ook de flessen op.
Belachelijk dat ze bij ons hier in leeuwarden dat dus niet doen. Toch de hoofdstad van friesland.
Rb lekker hoor dat je man morgen weer thuiskomt, hoe lang is hij ook weer weggeweest?
Mm wat een dag zeg bleh kan me voorstellen dat je gaar bent
Bizar dat ze in Leeuwarden niet komen ophalen is idd hoofdstad van Fryslân. Ik woon in een dorp (ok wel middenin de randstad) en daar komen ze wel brengen en ophalen.
Ik ben eerlijk gezegd de tel kwijt hoe lang ml weg is, wel weet ik dat hij 2 weken langer is gebleven dan gepland.
Jeuhhh gelukkkig weer bijna thuis dus!!
En bij mijn zwangere vriendin komen ze ze ook ophalen, die woont in schoonhoven…
Ik zou opzich wel mee willen doen maar eerst maar eens zwanger worden… Geen gekke bloedsliertjes hier… nu weet ik dus niet of ik dit moet tellen s begin van een nieuwe maand haha want er is geen druppel écht bloed gezien… Maar goed ik ben niet zwanger dus we gaan maar door
Mm ik wil jou ook op fb, ik zoek je wel via kell zo
Bm leuke dag geweest?
Kell mooie test! Zag hem net pas want op blijkbaar vorige pagina gemist en geweldige echo fotos… Heb je een jongens of meisjes gevoel?? Ben benieuwd Nasr jullie naam…maar eerst dotje dr naam weten :inlove:
Sorry voor mijn slechte geschreven teksten hahaha zit op telefoon en heb 12 uur lang gewertk