Tis je vergeven hoor Teun. Als je nog niet eht bloed hebt gezien dan zou ik gewoon door blijven tellen met deze cyclus en wachten tot je eht ongesteld wordt.
Rb lekker aan het genieten van het feit dat je man weer thuis is? Heerlijk je gezin weer compleet.
Wat een leuke topic titel!
Hier een dood vogeltje, helemaal gesloopt van het klussen en schoonmaken etc. Vermoeidheid nekt me behoorlijk en ben nog niet klaar…
Woensdag komt de makelaar weer langs!
Hoest met jullie meiden? Leuk weekend?
Oh die vermoeidheid is erg vervelend hè! Het wordt later echt wel minder, maar dan nog ging ik elke dag vroeg naar bed.
Gisteren was de babyshower van m’n schoonzusje. Had ik in m’n huis georganiseerd. Was erg gezellig maar ook wel super vermoeiend!
wat leuk van die babyshower rb! en hoe is het om je man weer thuis te hebben? :dance: is hij nu ook even week weekje thuis of gelijk weer aan het werk in nederland vandaag?
kell balen van die vermoeidheid! maar je lijf werkt ook hard aan het frummeltje… ik zou zeggen alles een tandje lager nu, dan laat je je vent maar wat harder werken als jij nu meer rust nodig hebt! ben je ook erg misselijk? ik was verschrikkkkelijk misselijk bij jula :sick:
je kan op je werk wel regelmatig zitten toch? en goed eten hé!
mm hoe is het met de drukte? hopelijk draait dotje nog :inlove:
heb je deze week weer een drukke week?
ik ga jou een pb sturen, kon je niet vinden via kell en ik wil straks wel meegenieten van jullie roze wolk op fb :inlove:
bm ben je blij dat alle verjaardagsdrukte voorbij is??
mocht het deze maand raak zijn komen we ook rond jula’s 2e verjaardag uit…maar goed, ik probeer nu even los te laten dat het nog snel raak gaan zijn… ben bang dat ik eerst geduldig moet gaan wachten tot mijn cyclus weer op gang komt want ik heb er nu niet veel vertrouwen in
Jeej, RB je ventje weer thuis :inlove: hahaha en dan gooi jij maar weer gelijk je huis open voor een babyshower :thumbup: :dance: respect! Was het ook leuk? En heb je nu inderdaad even de tijd met je mannetje?
Kell, wat héérlijk dat je moe bent :silenced: een échte zwangerschapskwaal :dance: :dance: :dance: ik weet dat het niet leuk en lekker voelt, maar geniet er aub tóch van! Dat doe ik nog steeds élke dag!
Wat een leuke aanpassing op de topictitel trouwens! Super! Kell, toch nog ‘even’ samen zwanger hihi :mrgreen: :-*
Teuntje, ik zag op fb dat jullie hetzelfde bedje voor Jula hebben als wij voor dotje :inlove: en het slaapt héérlijk zo te zien :lol:
Vandaag weer een hele beroerde dag heel veel harde buiken vanaf half 4 vannacht en dat heeft tot in de middag geduurd. Was ook misselijk en duizelig en gewoon niet lekker. Heb tot half 3 in bed gelegen. Heb een koffieafspraak vanochtend afgezegd en pas tegen de avond weer een beetje opgeknapt. Misschien is dotje wel gedraaid en was ik daar zo misselijk van :inlove:
Gisteren alle klusjes afgemaakt! Muurtje behangen in woonkamer en binnenkant commode beplakt (zie foto )
Morgen komt mijn tante weer helpen met de poets :dance: ze gaat ramen zemen, dat is haar hobby :dance: bof ik even hè!
Verder niet druk deze week, gelukkig maar. De afspraken worden steeds minder en dat is maar goed ook. Heb ook niet zo’n fut meer. Wil lekker in mijn coconnetje wachten tot dotje komt :inlove: :dance: :inlove:
Hele lap tekst getypt drukt Lars op een knapje en poef weg alles :thumbdown: Nu geen zin meer om uitgebreid te reageren :oops: Kom later nog wel een keer.
Haha bm, heel herkenbaar! Ook wel eens gehad met Ailyn.
Mm wat een schattige meubeltjes! :inlove:
Ik hoop dat dotje idd gedraaid is!
Babyshower was erg leuk! Had een paar spelletjes bedacht waaronder babyvoeding (potjes Olvarit) proeven. Ailyn werd boos toen ze zag dat vreemden zomaar uit “haar” potjes zaten te proeven.
Straks met Sean naar cb. Sean vertelde dat hij heel hard ging huilen als hij een prik kreeg. Ik zei dat hij als baby nooit hoefde te huilen toen hij prikjes kreeg. Maar ja hij heeft Ailyn gezien toen zij een prik kreeg en die moest dus wel hard huilen. Ach we zullen wel zien, hij ziet er iig niet tegenop.
Ohhww BM balen meis :roll: van dat knopje van Lars :naughty: :mrgreen:
RB coole kikker :dance: komt vast goed ook met Sean :thumbup:
en wat komisch van Ailyn dat ze zo boos reageert op háár potjes :lol:
Leuk idee van die babyvoeding sowieso gaaf dat je een babyshower hebt georganiseerd :thumbup: :inlove:
Kell, hoe gaat ie meis?
Teuntje, :hug: voor je onduidelijke cyclus :snooty:
Ging goed op cb. Alleen Sean had geen zin in de ogentest dus moeten we daarvoor nog terugkomen. Verder een stoere knul bij het prikken. Hij zei alleen aaaahhh en toen was het over geen gehuil :thumbup:
haha bm dat ken ik, super irritant :lol: tot later dan maar weer
goed bezig sean! :dance: en leuk idd met die babyshower potjes, haha die kleine meid snapte er natuurlijk niks van nee!
jula moet volgende week naar de oogarts voor een uitgebreide oogtest, soms lijkt ze niet helemaal recht te kijken met beide ogen en wij hebben beide slechte ogen dus zekere voor het onzekere testen ze nu al
mm schitterende commode, en super leuk met die lades zo! dotje krijgt een prachtig kamertje!! echt ik kan ook niet wachten, heb zoveel ideeen voor als jula een andere kamer krijgt, dan hoeven we alleen eventueel het roze voor blauw te veranderen en kan haar oude kamer zo verder voor een broertje of zusje… maar goed eerst wachten wachten wachten 8) 8) 8) :wall: :wall: :wall: :silenced: :silenced: :silenced: :naughty: :naughty: :naughty:
wisten jullie al dat geduld écht mijn ding was :lol: :lol: :lol:
Teun :shock: :shock: :shock: nee, écht,…jij,…geen geduld??? Hahahahahaha :silenced: :naughty: :silenced: :naughty:
Het komt vast allemaal goed, maar wanneer hè? Ik ken dat wel, ben ook het zusje van broertjeongeduld :roll: :mrgreen: :roll: helaas heb ik inmiddels wel geleerd dat er hier helemaal niks in af te dwingen valt en DAT is nou juist het frustrerende bah :wall: :wall: :doh: :doh: dus Teun, ik snap het helemaal hoor!
Hopelijk gaat het goed met de ogentest van Jula. Goed dat ze dat al zo vroeg helemaal checken zeker gezien jullie achtergrond qua ogen dan.
Stoere vent die Sean :thumbup: :dance: :dance: :dance: en dan zo’n reactie van maar dan ga ik mooi die ogentest niet doen :lol: :lol: :lol: je moet toch ergens even laten zien hoe vervelend het allemaal wel niet is :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :mrgreen: :mrgreen:
Haha, ooohhh Teun, herken het hoor, geen geduld hebben. Maar voor die ellendige mmm moet je wel geduld hebben, anders overleef je het niet… En van m’n werk met de kids heb ik ook een hoop geleerd, haha!
Mm, prachtige commode, echt super cute!
Ben me nu ook al helemaal aan het verdiepen in kamers, wagens, etc. Durf nu eindelijk!
Ben ook zeer benieuwd naar de naam van jouw dotje!!
Rb, wat goed van Sean, stoere kerel!
@ego, hier enorm last van vermoeidheid en sinds een paar dagen is de misselijkheid ook flink toegenomen. Afgelopen twee dagen op m’n werk hoefde er maar 1 poepbroek in m’n buurt te zijn of een iets te grote snotneus en ik stond al te kokhalzen, tot vermaak van mijn collega’s, haha! Ik moet er zelf ook wel een beetje om lachen, want het ziet er natuurlijk suf uit, haha!
Verder is het huis eindelijk klaar en komt vanmiddag de makelaar, dus vandaag even lekker opruimen en soppen en laat ze maar komen!
Maandagavond met R. naar een vroege voorlichting zwangerschap geweest, zeker interessant en zelf vriendlief heeft er wat van opgestoken! Hij heeft ineens een stuk meer begrip lijkt wel en zegt niet; ben je nou alweer moe? Hij keek ook vol verbazing naar het filmpje waarin je kon zien hoe het bij zoveel weken in de baarmoeder eruit ziet! Helemaal verbaasd dat het al vingertjes en teentjes heeft Glimlach
Maandag mogen we weer spieken, kan niet wachten!
En hier nog 4 dagen werken en dan gaan we volgende week donderdag even een weekje er lekker tussenuit!
Waar gaan jullie naar toe kell? Wij gaan ook een weekje ertussen uit. Gaan niet zo ver weg (Drenthe). Even bijkomen van alleenstaande moeder spelen.
Weekje Egypte! 8)
Wow Kell, dat klinkt lekker 8) 8) 8) 8) :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nog 3 dagen tot je echo :dance: :dance: :dance:
Lekker Kell 8)
Zo hee lekker hoor kell! Jij gaat in een paar maanden tijd wel even 2 X luxe dier zijn! Maaaaaaar dat heb je ook wel dubbel en dwars verdient meid! En vanaf volgend jaar is het op de camping met de kleine
En jij ook lekker weg rb, even genieten van een compleet gezinnetje, heerlijk!
Ik zie het helemaal voor me met die luiers kell haha… bij mij was het heel erg tot week 14 en daarna bijna weg… Hopelijk bij jou ook snel weg! En heerlijk echo snel dus
Bm kom je nog eens schrijven??
:mrgreen:
Mm wil je niet alvast de naam voor dotje aan ons vertellen ??
Ik had gisteren ook weer iets leuks ahummm
Af en toe doe ik een zws. Test zodat ik weer even terug op aarde kom en mezelf niet gek denk… maar mn boobs zien er ineens anders uit en een beetje voller dus ik denk ik doe even een test en dan kan ik weer los laten dat ik niet zwanger ben… maar die test deed heel raar met urine erop doen dus ik dacht al dit is raar en een paar minuten later stond er een heel licht streepje maar wel een hele dunne heel anders dan toen het bij jula was … dus Tja toen heb ik 5 uur lang niet gedronken en niet geplast en toen nog een test en was dus negatief… Ergens dacht ik het wel maar ik had toch wel ineens een beetje hoop want ik heb al zoveel testen gedaan en nog nooit een valse test gehad… Maarja helaas… :twisted:
Ah vervelend Teun! Kan me voorstellen dat je toch nog hoop hebt gekregen van die valse test!
Hiep hiep hoera m’n kleine meisje is alweer 1 jaar. Bye bye baby hello dreumes!
Hoeraaaaa voor de kleine meid!! :inlove: :dance: :dance: :-* :-*