Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Hieperdepiep Hoera voor Ailyn :clap: :clap: :clap: :dance: :dance:

Gefeliciteerd RB en heerlijk hè, een dreumes alweer die het hartstikke goed doet! Super!

:shock: Teun, wat vervelend van die test :wall: niet leuk. Jouw lijf werkt even helemaal niet mee hè :naughty: ik hoop dat het snel verkeert :pray: :pray: :pray: :hug:

Hahahaha, waarom wil je toch zo graag de naam van ons dotje weten :silenced: ben je zo nieuwsgierig :lol: nog paar weekjes wachten hoor :oops: dit is het enige dat nog geheim is :oops:

hint: degene die ik heb getrokken met het Sinterklaasspel van kok heeft een meisje met bijna dezelfde naam :inlove: :wink: :lol: :lol: :lol: :silenced:

:o :o :o nu moet ik alle lijstjes af gaan hahahahah

Nee hoor ik ben gewoon super benieuwd :inlove:

Hahahahah die Teun :lol: :inlove: :inlove: :inlove: :lol:

Kan je dat wel aan, al die stress??? Wachten op je Sintlootje en alles wat daarbij hoort en hoe ons dotje heet??? Hihihihihi krijg er bijna zo’n ‘Joling-gevoel’ bij:

Om te gieeeeeeeeeeren!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Rb gefeliciteerd met Ailyn :wink: Heerlijk even weg ook al is het drenthe. Waar in drenthe gaan jullie heen. Ik ben geboren in Coevorden :wink: (ook in drenthe)

Kell zo jaloers zeg dat jullie naar egypte gaan. Ik ben daar op huwelijksreis heen geweest. We zijn toen naar hurghada geweest. Wat was dat mooi zeg heerlijk relaxen. Wat bij mij hielp tegen misselijkheid warenzoute crackers.die hebben echt mijn leven gered :wink: Zodra ik iets misselijk werd dan was het hup een crackertje eten endan ebte de misselijkheid weer weg. Jammer genoeg helpt het natuurlijk niet bij een poepbroek. Dan zul je met een wasknijper op moeten lopen entja die snotneuzen kan je ook al mooi aan wennen. Heb nog geregeld dat ik wel kan kokhalzen daarvan. Als bij Lars het snot eruit loopt bijv. en hij dan zo lekker met zijn tong aan de gang gaat. Sorry en vooral niet visualiseren :wink:

Mm super commode en vast een heel mooimeisjes kamertje.

Teunwat balen zeg van die test. Dan krijg je toch hoop.hopelijk snel weer een normale cyclus en dan snel raak :pray:

Hier vandaag het kinderfeestje gevierd voor Eva. Dit was de eerste keer dat ze een feestje mocht geven maar wat een drukte zeg tjonge. Ze mocht 5 kindjes uitnodigen zodat we zes in totaal hadden, dacht een mooi rond getal en kan je eventueel nog groepjes maken ofzo. Ik had van tevoren al een paar spelletjes gezocht op internet en zou er volgens hun maar 4 nodig hebben. Nou geloof nooit wat je leest want de kids waren met vijf min steeds klaar met een spelletje :thumbdown: Heb dus ook moeten improviseren maar uiteindelijk heeft iedereen het wel naar de zin gehad geloof ik. Volgende week vrijdag heeft ze een feestje van haar beste vriend.

Had ik jullie hier nog verteld van het eten van Lars, tenminste dat hij dus dik 2.5 week niet at? Had al bij het borstvoedingstopic gevraagd hier om tips, op fb bij de borstvoedingsgroep gevraagd om tips. Had de wijkverpleegkundige gemaild om tips (heb trouwens nog steeds geen reactie van haar gekregen :roll: ) en afgelopen woensdag bij het borstvoedingscafe ook nog om tips gevraagd. Had al alles geprobeerd, gepureerd, kleine stukjes, a la rapley, vers fruit en groente en potjes maar hij wou het allemaal niet hebben. Verder niet echt tips gekregen dus ik had me er al bij neergelegd dat we eerst alleen maar borstvoeding zouden geven en dan over een tijdje maar weer eens fruit proberen. Hij at nog wel een paar hapjes broodkorst, 5 hapjes ofzo en de groentehap was bijna de helft van een potje en de helft van een cupje met toetje. Nu was ml afgelopen woensdag in Nijkerk voor zijn werk en moest ik alleen met de kids eten. Makkelijke keus want dan is het altijd patat :mrgreen: Dus wij om 5 uur maar patat gaan halen, Eva op de nieuwe fiets mee waar ze nog niet eerder op gefietst had dus die was helemaal blij. Geen tijd om Lars eten te geven voor die tijd dus hij moest wachten tot we klaar waren. Hij krijgt normaal eten voor wij gaan eten dus tussen half vijf en vijf uur omdat ik om vijf uur moet koken en dan geen tijd heb om hem tussendoor eten te geven. Nu moest hij dus wachten tot we klaar waren en kreeg hij pas om zes uur wat. Hji heeft een half potje groente opgegeten en het cupje toetje ging er ook helemaal in. Davht dat het toeval was maar donderdag dus maar weer geprobeerd om hem na ons eten, eten te geven (weer rond zes uur) en ja hoor weer een half potje groente en bijna het cupje met toetje op en vandaag weer om zes uur gegeten en weer alles op. Blijkbaar wil hij niet zo vroeg eten. Volgende week maar eens zien of hij ook weer wat fruit wil hebben.

Oh fijn dat je erachter bent waarom hij zo slecht at!

Ailyn eet zoveel mogelijk met de pot mee en eet stukken beter dan haar broer. Die is uiterst kritisch (wat zijn die groene dingetjes? :snooty: ). Sean at vroeger overigens ook goed maar toen hij anderhalf werd ging hij moeilijk doen.

Als Ailyn alleen al eten ziet wordt ze blij en ontzettend ongeduldig! :lol: altijd leuk als je jezelf herkent in je kind haha!

Bm: we gaan naar Landal het land van bartje

Wel van gehoord,gezien en gelezen maar nooit op vakantie geweest. Alvast veel plezier :wink:

Lars is echt potjes gewend want als hij moet kiezen tussen potjes of vers dan wil hij potjes. Daar ben ik nu ook wel achter. Van het vers bereide eten wou hij helemaal geen hap of net een hapje met een heel vies gezicht en van de potjes at hij sowieso al meer hapjes en zonder vies gezicht :mrgreen:

Rb, nog gefeliciteerd met je kleine meid, een jaar alweer! :o :smiley:

Bm, wat een gedoe met Lars zeg, maar blij te horen dat 'ie nu weer eet! Mij moet je ook niet te vroeg m’n avondeten onder m’n neus schuiven hoor, hihi! :wink: Wel slecht dat je van de wijkverpleegkundige niets hoort…

Wij gaan ook naar Hurghada, echt super zin in! Nog 2 dagen werken en morgen een rondje ziekenhuis. :slight_smile:

Teun, wat moet jij gek worden van je eigen lijf… En dat je zo ontzettend geduldig bent helpt ook niet :wink: Hopelijk snel meer duidelijkheid…

Even een kleine copy paste (lui ;)) :

Hier weer een druk weekend, gister boodschappen doen, spullen voor de vakantie halen, bij de pedicure geweest, wasjes draaien…

Straks eerst even beetje opruimen en een doekje over de dingen heen, om 12.00 uur komen mijn ouders en broer een bakkie doen en om 15.00 gaan we lekker even relaxed een bioscoopje pakken (en misschien wel een hamburger ergens als het aan mij ligt :P) :slight_smile:

Oh en woensdag komt de makelaar weer foto’s maken, gaat lekker snel zo :smiley:

Oeh nu ben ik helemaal jaloers zeg. Ik wil nog wel weer een keer naar hurghada toe. Vond het zo super en zo heerlijk relaxed maar goed, geniet er van.

Dank voor de felicitaties!!

Bm het is denk ik net wat de kids gewend zijn. Als Ailyn een potje krijgt eet ze met lange tanden, ze eet het wel op, maar je merkt wel dat mevrouw voorkeur geeft aan vers eten. Muv biologische potjes (Etos of kruidvat), die vindt ze weer wel lekker. Hoezo kieskeurig?!

Heb je nog tips voor Drenthe bm? Ik dacht erover om naar Coevorden te gaan voor Plopsaland en mss nog naar dierenpark Emmen.

Ik ben ook ooit naar Hurghada geweest, heerlijk weer alleen vond ik het 's nachts wel flink afkoelen maar ja het is natuurlijk ook gewoon woestijn.

Hey meiden!

Vanmorgen weer een echo gehad en het was weer goed gegroeid! :smiley:

We hebben de kleine frummel nu mooi rond zien dansen en wiebelen en doen, prachtig! :inlove:

Foto’s hier: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5487786#5487786

:D:D:D

Super zeg! Ik ben blij dat het zo goed gaat! :inlove:

Ohhh kell wat fijn :inlove: :inlove: :inlove:

Ohhh kell wat fijn :inlove: :inlove: :inlove:

kell wat een compleet kindje al zo :inlove: :inlove: :inlove:

genieten!!

veel plezier op vakantie rb en kell!!

ik ben ff beetje afwezig, maar haal het snel in! mijn moeder heeft vrijdag een ongeluk gehad, van haar fiets gereden op een rotonde en sinds vanmiddag pas uit het ziekenhuis, jula en ik slapen nu bij haar om te kijken of de eerste nacht goed gaat alleen thuis, dus ik ben nu veel online geweest

ik haal snel in :-*

nu is niet :lol:

Sterkte teun :hug: :-*

Jeetje Teun, dat is flink schrikken. :hug:

Oh Tuen! Hoe is het nu met je moeder? :frowning:

hoii, gaat gelukkig elke dag wat beter, maar ze zal nog wel een paar weken nodig hebben om zichzelf te worden denk ik… echt sneu!

kell fijne vakantie :dance:

en mooie nieuwe avatar :inlove:

bm wat super dat lars nu beter eet, is het goed blijven gaan?? hij had dus gewoon nog geen honger :smiley:

rb jij ook deze week een weekje weg toch? have fun! :-* en wat een model is sean toch…!!

mm hoe gaat het met je? is dotje al gedraaid??

hier gisteren op dag 18 ongesteld geworden, echt prachtig gewoon :shifty:

ik riep nu al 3 weken dat ik niet perce zwanger hoefde te zijn, maar op zijn minst een normale cyclus… nou met succes :lol: terwijl mijn temp nu juist vandaag op zijn hoogst was… ik zie er geen logica meer in :wall:

bm als jij nog eens niks te doen heb wil je dan eens naar mijn kaart kijken op bb? ik heet daar teunnn met drie x n 8)