Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Plopsaland in coevorden vond ik duur en ook nog eens tegenvallen. Vond het geen aanrader. Dierentuin Emmen vind/vond ik altijd super. Volgens mijn moeder is het gedeelte wat in het centrum zat gesloten en zit nu alles in het nieuwe gedeelte. Weet dus niet of het nu nog steeds leuk is. Ik vond juist het gedeelte in het centrum heel leuk en het nieuwe gedeelte niks maar ja toen was er ook nog niet heel veel. Dus misschien nu alles daar zit dat het wel leuk is.

Kell blij dat alles zo goed gaat met frummeltje :inlove:

Teun wat verschrikkelijk schrikken van je moeder zeg gatsie en tuurlijk wil ik wel even kijken naar je kaart. Zal het zo gelijk even doen :wink:

Mm ben ook nieuwsgierig of dotje nu eindelijk is gedraaid of niet.

Hello ladies :mrgreen:

Kell, leuk je avatar :inlove: fijne vakantie, geniet er van!

Teun, beterschap met je moeder en wat een gekkigheid met dat lijf van jou :shock: :o :shock:

RB ook ff lekker weg, geniet er van!

BM, blij voor je dat Lars nu weer beter eet en je de oorzaak te pakken lijkt te hebben :thumbup:

Hier, nog steeds een dwars dotje :naughty: ligt nog lekker in dr stuit, maar dr billekes zijn al wel ingedaald :roll:

A.s. vrijdag om 11.00u afspraak voor versie. Ze geven me weinig kans, vanwege mijn gewicht, maar gaan het toch proberen onder het motto ‘niet geschoten,…’

Lukt het draaien niet, dan komt een geplande ks toch echt wel in beeld. Vandaag nog weer eens de risico’s besproken met gyn bij natuurlijke bevalling in stuit en die blijven voor het kind toch behoorlijk. Ik moet er niet aan denken dat het hoofdje klem komt te zitten en niet geboren kan worden, met alle gevolgen van dien,… :snooty:

Dusssss, is vrijdag weer even spannend en dan gaat het allemaal erg dichtbij komen hoor,… :o

Wat een temp kaart zeg. Het gaat echt van hoog naar laag. Volgens mij heb je nog niet een ei gehad maar als ik een gok moet doen dan zou het dag 12 zijn want daarna ging je temp wel omhoog (en weer naar beneden waardoor ik denk dat je geen ei hebt gehad)

ohh dotje, wat een eigenwijs meisje ben je!!

mm ik snap dat het balen is, maar liever veiliger hoor… makkelijk praten van de zijlijn maar klinkt toch niet echt :think:

ja bm jammer dat jij er ook niks van snapt haha :roll:

en hoe kan ik toch elke keer ongesteld worden zonder eisprong :lol:

tis ook nu weer zo’n rare ongesteldheid… alleen slierten af en toe…geen bloed en gewoon af en toe buikpijn en wat rode sliertjes en dan weer uren niks :wall: ik zou willen dat ik nu gewoon ff kei ongesteld zou worden zodat het duidelijk is ipv diT vage gedoe AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH AH AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH ZO DAT IS ERUIT :lol:

Ik heb een 50% kortingsbon voor Plopsaland. Dus dat scheelt dan wel.

Vind het jammer dat verkeerspark in Assen nu dicht is, dat zou Sean echt geweldig vinden.

Mm wat een eigenwijs dotje zeg! En alternatieve geneeswijzes? Voetmassage of acupunctuur? Ik ken mensen die zeggen dat ze op die manier hun kindje hebben laten draaien maar zelf geen persoonlijke ervaring mee gehad.

Jeetje Teun wat vervelend en raar zeg! Mss via de ha naar de gyn om te kijken wat er aan de hand is?

Mijn schoonzusje is nu aan het bibben, zo leuk! Ik word dan voor het eerst tante! :inlove:

Wat is dotje eigenwijs zeg. Daar krijgen jullie vast nog veel mee te stellen :mrgreen:

Kell wat balen van je vakantie zeg :hug:

Teun alleen slierten lijkt me geen ongesteldheid. Misschien inderdaad even een afspraak maken bij de huisartsen bespreken want het duurt nu toch ook al een tijdje.

Rb die kortingsbon scheelt dan inderdaad een hoop.dan zou je nog wel een kijkje kunnen nemen haha.

Kell, waarom is je vakantie niet doorgegaan? :hug:

Edit: ik lees nu dat het vanwege je paspoort is. Belachelijk zeg dat je geweigerd wordt terwijl je paspoort nog geldig is!

Hier eerste nacht zeer slecht geslapen omdat Ailyn ziek is. Ze heeft vannacht enorm lopen spugen toen ze op mijn buik lag. Gelukkig ging ze net haar hoofd buiten het bed hangen zodat alles op de grond kwam ipv op mij.

Dat is wel eens anders geweest. Vorige week lag ze bij ml op de buik en toen spuugde ze in zijn gezicht en mond! :sick:

Vandaag maar lekker rustig aandoen.

Ow gatver rb sat had ik niet willen weten :sick:

Kell, balen van je vakantie maar las op fb dat jullie wel het grootste deel van het bedrag terugkrijgen :thumbup:

Jeuj RB beterschap mat Ailyn :hug:

Leuke dag gehad jullie allemaalmet de kindjes en de intocht van de Sint?! :mrgreen: :dance: ik heb lekker voor de tv gezeten met hub en ieder jaar weer vind ik het een bijzonder leuk spektakel :dance: :smiley:

Hier gisteren een draaipoging door gyn gehad. Mennnnnnn wat was dat pijnlijk. Heb grote bloeduitstortingen op mijn buik. Daar waar het hoofdje zit (ja, zit ja en niet zat, want het is niet gelukt) en dr billen liggen. Boven en onder dus :roll: :cry: heb liggen huilen van de pijn (zal deels ook wel versterkt zijn door de lipoedeem, waardoor mijn huid sowieso erg gevoelig is en ik heel snel bloeduitstortingen heb). En helaas na 3 pogingen heeft de gyn het ook opgegeven. Geen beweging in te krijgen. Ook wel veel beperkende factoren; mijn eigen speklaagje, de placenta die er ook nog voor ligt en een dotje dat al wat ingedaald is. Té lastig allemaal helaas :frowning:

Goed, het zal zo moeten zijn en RB ik vind het goed zo. Ik ga hier niet verder mee, ook niet alternatief. Volgens gyn zal het hoogstwaarschijnlijk aan de stand van mijn baarmoeder liggen dat de kindjes zo liggen. Ze ligt uiteindelijk identiek aan Hugo :eh:

Ik kreeg gisteren wel een mail van de spirituele mevrouw die vorig jaar op 14 november via een fotolezing ‘voorspelde’ dat ze nog een meisje in ons gezin zag :shock: ,…

Nu vertelde ze me dat ik niet bang moet zijn voor de bevalling, want dat het haar niet zou verbazen als dotje toch voor die tijd nog uit zichzelf draait :o :oops: :o tja, gezien de exactheid van haar vorige uitspraken,…ik zou er best in willen geloven en op willen vertrouwen :angel: :pray: :pray: :pray:

Vannacht is het volle maan :smiley: nog één maan dragen en dan is het precies de uitgerekende datum,…ik ben benieuwd,…

Fijn weekend verder en Kell, geniet lekker van je vakantie in eigen land :thumbup:

Nou wat een gedoe inderdaad met m’n vakantie… Wel blij idd dat we het grootste deel terug krijgen (op 20 euro na), maar had liever daar gezeten… Rotweer hier!

Vriend gaat morgen weer werken om vrije dagen te sparen dan voor tussen kerst en oud&nieuw. Ik ga woensdag en donderdag werken en dan vrijdag voor het laatst (hoop ik) naar het ziekenhuis voor de nekplooimeting! Dan gaat m’n moeder mee, kan ze ook even spieken. :slight_smile:

Hier gister naar Babypark geweest om de ‘Mutsy urban rider next cargo blue jeans’ te bekijken en te voelen hoe 'ie rijdt en wij zijn verkocht! We gaan dan ook voor de Safe2go van hen (autostoeltje) en de verzorgingstas, allemaal van blue jeans En zo lief, we krijgen de wagen van m’n ouders! :smiley:

Teun, hopelijk snel normaal ongesteld, dit is ook niets…

Rb, lekker verhaal inderdaad, beetje TMI hahaha :wink:

Mm, wat een eigenwijsje! Hopelijk heeft de vrouw gelijk!

Ik kan niet wachten tot ik weet wat het word, op m’n werk denken er 3 een meisje :slight_smile:

Ik weet niet of je een leuk persoon treft bijj de nekplooimeting maar je zou dan eens naar de nub kunnen vragen. Het is niet helemaal 100% zeker maar je zou dan al kunnen zien of het een jongen of een meisje is. Bij lars klopt het wel. Hij lag er ook heel mooi voor en de echoscopiste, en ik ook, kon goed de nub zien en dus zeggen dat het een jongen is.

Mm hopelijk is de pijn en blauwe plekken snel over. Hopelijk draait ze dan nog uit zichzelf.

Leuk kell dat je moeder meegaat (had mijn moeder ook wel gewild maar was niet zo praktisch).

Wat bijzonder zeg mm van die vrouw! Hopelijk heeft ze weer gelijk en draait dotje toch nog op tijd. Wel balen dat je zoveel last van de draaipoging hebt!

Mm wat een ervaring arme jij :hug: :hug: :hug: heb je nog veel pijn??

Lijkt me een rottige ervaring zoals je het zo verteld, ik heb er toen eentje zitten bekijken op YouTube omdat jula gedraaid was met 32 weken… Ik hoop voor je dat ze nog draaid, maar so be it… alles met een reden :-*

Kell balen ja, gelukkig nog dat je een hoop geld terug krijgt…nu maar met de kleine naar de camping volgend jaar :lol: :wink:

En hier dus super erg ongesteld geworden vorige week… en daar was ik even blij mee en met die migraine en buikpijn minder :lol:

Maar goed, geen cyclus van 22 en 18 dagen dus maar 40 dagen!! Deze maand geen tempen of testen… even los laten want ik maak mezelf dol zo… wel balen dat mijn cyclus dus mega lang is en door die tussentijdse bloeding heb ik dus waarschijnlijk mijn eisprong niet benut… mocht het aankomende cyclus raak zijn komen we precies bij julas verjaardag uit maar so be it!

Kell veel plezier met dr echo!.

En hoe was jullie week?

Die laatste vraag was voor rb haha maar mn telefoon deed raar

En bm gaat het eten nog zo goed??

We hebben nog t/m vrijdag en tot nu toe erg naar onze zin. Afgezien vd 2 dagen dat Ailyn en ik ziek waren. Zijn echt veel dingen te doen in de omgeving voor kinderen. Bungalowpark is ook leuk. Gister kreeg Sean pony rijdles zo grappig om onze uk zo trots op die pony te zien rondrijden! Deze week nog naar dierenpark Emmen en Plopsaland. Dat zal Sean zeker leuk vinden!

Teun, fijn dat je eindelijk ongi bent geworden maar jee wat een lange cyclus!! Op naar het volgende ei dan maar. En bm heeft ervaring met 2 verjaardagen dicht bij elkaar! :wink:

Hehe Teun, eindelijk, lekker ongesteld, haha :wink:

Hopelijk snel weer een normale cyclus, zou hier ook koekoek van worden zeg, pffff…

En 2 verjaardagen bij elkaar, boeiend, haha! Lekker makkelijk, een groot feest, scheelt weer :wink:

En de camping? Mwah… Voorlopig even niet, doe maar een weekje center parcs dan ofzo :wink:

Klinkt leuk allemaal Rb! Kan niet wachten tot ik ook dat soort dingetjes met m’n gezin kan doen, hihi…

Nu nog 2 dagen vrij, maar liever in Egypte gezeten…

Gister ook een kutdag gehad… lastig gesprek gehad met m’n vriend. Hij realiseert zich geloof ik nog niet echt dat een kindje geld kost… Hij bleef maar hameren op dat hij niets van z’n hobby’s (muziek&motoren) in gaat leveren ten koste van het kind blablabla, terwijl meneer genoeg geld in de maand voor zichzelf over houdt. Hij heeft altijd een idee dat hij zo slecht verdient, terwijl hij echt wel een goed salaris heeft. Hij vond het ook maar vreemd dat wij geen kindgebonden budget zouden krijgen omdat we samen te veel verdienen. Mannen kunnen echt rare wezens zijn…

Mannen! :hand:

Wacht maar kell, als je kindje is geboren draait hij wel bij!

idd wacht maar tot hij/zij er straks is! dan komt jullie kindje echt wel op nummer 1 te staan… wil je eigenlijk 4 dagen blijven werken? en als jullie huis nu verkocht wordt waar gaan jullie dan heen? want nu weet je dan niet waar je een kinderkamer gaat maken?

en hoeveel geld het kost, ik vond het heel erg meevallen eerlijk gezegd…

ja als je pampers, nutrilon en je kinderkamer bij een dure meubelzaak koopt…

wij gebruikte vanaf dag 1 kruitvat luiers, en voeding is mij verteld dat voor gewone kv de eisen zo streng zijn qua inhoud dat er heel weinig verschil is tussen de merken (en de prijzen zijn nogal verschillend) en kinderkamer half ikea en half marktplaats haha en tja die kleertjes… jula heeft heeeel veel kleertjes altijd gehad, maar nooit duur… tis allemaal zo duur als je het zelf wil maken denk ik… en bv is natuurlijk gratis :smiley:

ohh rb jullie zijn daar nog, verkeerd begrepen… hopelijk zijn jullie beide weer fit zodat jullie alle leuke dingen kunnen gaan doen!

ik moet wel 4 dagen blijven werken, is het minimum wat ze bij ons gesteld hebben om de functie leidinggevende te hebben…

We willen dan naar Uithoorn, we komen allebei daar uit de buurt, het ligt in de buurt bij onze families, ons werk, etc. De huizen zijn er ook betaalbaar. :slight_smile:

Ik weet wel wat hier een kinderkamer zou kunnen worden, hoeven in principe alleen meubeltjes in dan, maar liever verhuizen… :wink:

En ik ben ook van de kruidvat hoor! Dat gebruiken we op m’n werk ook (luiers, poedermelk, etc.) en ik ben daar harstikke tevreden mee! :slight_smile:

Duurste zal straks wel de kleding worden haha! :wink: Ben helemaal gek op van die kleine baby sneakers (terwijl dat echt onzin is :P) :smiley: