Binnen een uur 2 telefoontjes van de makelaar dat er donderdag 2 bezichtigingen zijn! Woohoo!
Yeah! Super kell!
Tja ik vind pampers stuk fijner dan kruidvat maar ik zorg dat ik die altijd in de aanbieding koop. Verder geef ik ruim een jaar al bv dus daarmee bespaar je ook kv uit. Wij hebben geen dure kinderwagen en een 2e hands buggy (ik gebruik vaker de draagdoek) en een tweedehands kamertje. Verder kan je ook nieuwe babykleding via mp kopen. Je kan het zo duur/goedkoop maken als je wil
Krijg net e-mail van de makelaar dat zij vrijdag nog een afspraak voor een bezichtiging heeft gemaakt!
Zo zeg :o jullie zijn niet meer bij te houden, stelletje kletsmajoren :mrgreen:
Kell, wat fijn dat er nu al 3 bezichtigingen gepland staan! Ik moet ook zeggen dat je erg mooie foto’s hebt hoor!
Ach en die vent van jou, die draait wel bij als dat kleintje zich aandient haha, stoere helden zijn het zogenaamd :liar: :naughty:
Leuk dat je de kinderwagen van je ouders krijgt en dat je al weet wat je wilt :dance: dat zijn natuurlijk de échte leuke dingen rondom een zwangerschap. Jij zult ook wel 3dubbel genieten
RB geniet lekker verder van je vakantietje
Teun, fijn dat je nu ‘gewoon’ ongi bent geworden, het komt vast allemaal wel goed meisje :-* :hug:
Vandaag zijn er in ons maandtopic 2 bevallen :shock: van de ene weten we al dat het goed gaat, de andere moeten we nog iets van horen Ze hebben niet eens kunnen bibben :o
Ik ben vandaag helemaal doorgelicht op de pos (pré-operatieve screening). Heb nog steeds een zere buik (ook nog blauw) maar het is langzaam aan het verdwijnen :mrgreen:
Het wordt nu sowieso een ks als dotje zelf niet meer draait. We zijn er aan uit. Komt allemaal goed.
Vrijdag weer op controle en dan ben ik benieuwd of we een datumindicatie krijgen. Begin een beetje ongeduldig te worden :oops: zeker nu er vandaag al 2 bevallen zijn :silenced:
Ben morgen al 36 weken en ben best trots op mezelf dat ik het al zo lang zo goed vol houd :shifty: begint nu wel een beetje zwaar te worden pfffffff maar, ik geniet nog steeds elke dag, van alles
:shock: :o wie zijn er nu dan al bevallen van de decembermama’s Mm?
Tja,…da’s nog even aan hen zelf om te komen melden,…sorry :oops:
Ik ben het in elk geval niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Oh ok, was meer omdat ik me zorgen maakte, heb daar zelf ook nog een poosje rondgehangen natuurlijk…
Nee hoor alles goed daar met moeders en kinderen :mrgreen: geen zorgen :-*
Kell wat de rest al zei, je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Hier voor Eva alles nieuw gekocht en nu met Lars tja die heeft de spullen van Eva gekregen dus kinderwagen, babykamer enz. Kleren koop ik bijna altijd bij h&m maar heb voor Lars ook al wat via marktplaats gekocht. Luiers ben ik ook fan van pampers die ik bij bol koop. Goedkoper dan in de winkel vind ik. Heb wel andere merken geprobeerd maar vind ik toch minder fijn dan pampers. Kv doen we hier ook niet aan en ik geef ook nog steeds heerlijk bv. Scheelt weer kosten maar merk er weinig van qua boodschappen want ik geef het wel weer uit aan wat anders :mrgreen:
Mm wat een schrik dat er toch twee al bevallen zijn, gelukkig alles goed.
Teun wat heerlijk dat je nu gewoon ongesteld bent geworden. Hopelijk nu een normale cyclus En tja verjaardagen bij elkaar heb ik ervaring mee. Eva is van 3-11 en Lars van 31-10 dus 3 dagen verschil. Vind het nu nog niet erg want we vieren het gewoon samen maar als ze straks wat ouder zijn willen ze natuurlijk niet meer samen vieren en dan wordt het wel moeilijk ben ik bang.
Het eten gaat hier weer niet erg lekker. Hij is erg verkouden geworden en eet dus weer slecht. Hij heeft maar 2 dagen goed gegeten en toen nam de verkoudheid het over. Hij had gistermiddag ook ineens flinke koorts. Zo had hij 39 en 15 min later had hij 40.6 dus was lichtelijk in paniek want ik vond het wel erg hoog. Dus ik heb nog met de spoedlijn vande huisarts gebeld (gewone nr nam niemand op) maar assistente zei dat het geen kwaad kon. Voor het naar bed gaan had hij weer 39 dus het zakte alweer. Vanmorgen had hij nergens last meer van. Eetlust zien we wel weer wanneer het weer wat wordt.
Bm: vervelend zeg dat Lars nog steeds moeilijk doet met eten. Maar aan de andere kant hij groeit wel goed (was toch bovengemiddeld qua lengte en gewicht)? En sommige mensen blijven moeilijk met eten, wat ik natuurlijk niet hoop voor Lars, maar kan dus wel.
Oei BM jammer dat Lars nu weer minder eet. Gelukkig is wel de koorts weer gezakt :thumbup:
En helaas,…wat RB zegt: sommige kids blijven slechte eters,… :oops:
Hugo is nu bijna 14 en,… :silenced: nou ja, je voelt 'm vast wel aan :snooty:
Kell, dat met die centen komt vast goed hoor. Je geeft meestal toch uit naar wat je te besteden hebt en kunt het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. Ik denk dat dit het laatste is waar je je zorgen om moet maken (of mss meer je vriend dan, dat ie niks in wil leveren op zijn eigen pleziertjes :doh: )
De mama’s van het maandtopic maken het uitstekend en zijn beiden thuis met de kleintjes :inlove: ik weet nu even niet of ze al in het topic gemeld hebben, we schrijven op fb in aparte groep, anders stuur ik je een pb Kell met wie en hoe. Van één wisten we precies wanneer, omdat ze suiker had en eerder ingeleid werd, de andere was een beetje een verrassing, maar is ook helemaal goed.
Hoe voel je je verder Kell? Hoe is het met de kwaaltjes en je shoplust Hoop dat je er helemaal op en top van kunt genieten!
Hier morgen weer afspraak met gyn eind van de middag. Dan moeten we aangeven wat we gaan doen. Ks dus. Ben benieuwd wat ze dan verder gaan vertellen en of we een datum gepland krijgen :mrgreen: Ook een gek idee hoor. Dat je dan precies weet wanneer het gaat gebeuren (tenzij de little lady zichzef alsnog eerder aandient uiteraard, maar daar ga ik dan maar niet van uit :naughty: )
Verder alles goed. Vandaag mijn pa zijn 70e verjaardag gevierd. Was wel leuk om iedereen van de familie nog te zien met de dikke buik, vooral ook voor hen, al die enthousiaste tantes :lol:
En nu staat er verder helemaal niets meer op het programma en hoef ik de komende 3 weken alleen nog uit te rusten en uit te kijken naar wat komen gaat :inlove: :dance: :inlove:
Thanks voor je pb Mm, ben ik ook weer gerust
Vervelend dat Lars niet goed wilt eten Bm, hopelijk snel weer op de goede weg!
Ik ben vanmorgen bij het ziekenhuis geweest voor de combinatie test. We hebben nu al een eigenwijs kindje dat niet goed wilt liggen voor de echo, haha! Lag met de billen omhoog en met hoofdje naar beneden en maar te wiebelen en te doen, dus ze kregen het niet goed in beeld. Toen ben ik maar even bloed gaan laten prikken en kon ik daarna terug komen.
Toen lag het kindje er prachtig voor en liet zich goed op de foto zetten!
Nekplooi zag er keurig uit en verder alles erop en eraan, maag en blaas ook duidelijk in beeld, handje ging naar het hoofdje toe en druk trappelen om daarna weer uit het niets in slaap te vallen, hihi!
M’n moeder was mee en ze vond het prachtig, haar eerste kleinkind! Het is een emotioneel mens (heb het niet van een vreemde ;)), dus ze begon te huilen, haha!
Ik loop nu keurig met de dag van de inseminatie en sta op 12 weken en 1 dag! datum staat nu op 5 juni 2014!
Ben in ieder geval weer helemaal in de wolken :inlove:
Kell dat is allemaal fantastisch nieuws! Heerlijk en wat leuk ook voor je moeder :inlove: :inlove: :inlove:
Het kan niet anders of deze frummel gaat bij jullie geboren worden zo tegen de zomer aan 8) 8)
Geniet er van Kell, je hebt het zo ontzettend verdiend :-* :-* :-* Samm heeft haar bevallingsverhaal geschreven bij de dec/janmama’s. Haar zoon heet Tijn :inlove:
Ik ga even bij het topic kijken Mm, thanks!
Ik heb 2 foto’s in het showforum van de mei/juni mama’s geplaatst!
Gefeliciteerd nog met je vader mm. Lijkt me ook een raar idee om te weten wanneer je kindje geboren gaat worden.
Kell ik ga even foto’s kijken en wat fijn dat alles goed was/is.
Nog gefeliciteerd met je vader mm!
Fijn dat alles er goed uit zag kell!
Vanochtend naar de intocht van Sinterklaas geweest in ons dorp. Sean bleek opeens wat minder stoer te zijn haha. Maar uiteindelijk vroeg hij aan mij of hij Sinterklaas een handje mocht geven. Dus dat heeft hij uiteindelijk nog wel gedaan. Vanavond mag hij zijn schoentje zetten
Kell, wat een lief frummeltje op de foto’s :inlove: :inlove: :inlove: hopelijk heb je bergen kijkers vandaag met de open dag en trekt de appeltaart hele volksstammen aan :mrgreen: :thumbup:
Wahahahaha RB die Sean :mrgreen: :lol: maar toch stoer dat ie een hand heeft gegeven hoor :thumbup: en vanavond lekker liedjes zingen en schoen zetten :dance: :dance: :dance: leukleukleuk :dance:
Daar verheugen wij ons nou ook zo op. Dat we dat vanaf volgend jaar ook weer allemaal gaan meemaken en beleven :dance: :dance: :dance: blijven we lekker jong bij :lol: :lol: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hier gisteren weer controle bij gyn. Nou dotje ligt er nog steeds heerlijk op dr gemak bij hoor, met dr billen beneden :roll:
Dus,…hebben we een datum van de gyn gekregen,…komt nu ineens heel erg dichtbij en wordt écht spannend :shifty:
Vanaf a.s. woensdag mag ik gaan bibben :lol:
datum: 11-12-'13… :lol: :lol: :lol: mooier kan bijna niet :inlove: :inlove: :inlove:
Prachtige datum mm! Wel gek idee dat je dan een kindje krijgt hè!
Ik mikte bij Ailyn op 10-11-12, helaas moest ze eerder worden gehaald vanwege zwschapsvergiftiging.
Zeker een beetje gek om ‘precies’ te weten wanneer ze komt,… tenminste, als ze zichzelf alsnog niet eerder aandient uiteraard, want die kans blijft er altijd :think:
Het enige dat we nu nog zo’n beetje NIET weten is hoe ze eruit ziet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ik heb zelf het geboortekaartje ontworpen en had al heel lang een ‘proefdatum’ erop staan,…: 11-12-'13,… als het goed is hoef ik nu niks meer aan te passen hihihihi :lol: :lol: :lol:
'wauw mm dat komt echt heel erg dichtbij zo en praaaaachtge datum!
ik kom snel schrijven maar ik zit weer midden in mn werk"week" morgen nog werken en dan kom ik in mijn weekend (ma/di/woe) weer schrijven! en nu ff snel kell dr echo bekijken! truste meiden :-*