Breek ff in…
Mamarijntje… (ik volg jullie nog steeds stiekem omdat we ooit samen schreven bij de sept.mama’s :oops: ) wauw… het is al bijna zo ver!! :dance:
En een prachtige datum!! Het is ook de laatste keer dat zo’n datum kan. Volgende eeuw pas weer
Mats is van ook zo’n mooie datum :inlove: 06-07-08.
Succes nog met de laatste loodjes!
Hey Matsjo, wat lief :inlove: :inlove: :inlove:
en inderdaad, Mats ook van een hele mooie datum en nog mooier, inderdaad, kan dit pas weer de volgende eeuw! Hoe bijzonder :dance: :inlove: :dance:
Lieve groetjes en spiek jij maar lekker mee hoor :inlove:
MM :-* :-* :-
Teuntje, werk ze meis, we zien je van de week wel weer :- :mrgreen:
kell wat een geweldige echo, echt heerlijk!! :inlove:
hoe was de open dag met je huis?
en rb hoe grappig is dat hoe die kids op sinterklaas reageren :mrgreen:
ik vind je meisje ook zo’n heerlijk ding…die foto’s dan moet ik altijd zo lachen van haar lieve snoetje :inlove:
bm is de eetlust van lars al weer terug? hier ook steeds vaker de ene dag kei goed de andere dag amper iets :roll:
mm ik had maanden geleden nog stiekem de hoop dat we even met zn 3e tegelijk zwanger zouden zijn maar dat zit er dus niet meer in :mrgreen: wat ga je haaaaaard!!! ik ben zo benieuwd ha ha ha maar dat wist je al!
heerlijk genieten van baby geur jij…over een maand ben je gewoon al weer 2 weken met je meisje…bizar idee!
mijn meisje is sinds gisteren hartstikke ziek, niet leuk :snooty:
vorig jaar toen ze een maand of 6 was ook al zo ziek geweest… hoewel dat gelukkig dus weinig voor komt, ik vind het niks dat ze ziek is! alleen maar huilen en op schoot willen liggen… koorts van 39.8 etc… terwijl ze normaal bijna niks anders doet dan kletsen en lachen op een dag… hopelijk morgen stuk beter (en stiekem hopen op een goede nacht :mrgreen: )
deze maand geen ovutesten, geen temp…gewoon niks en niet teveel denken over welke dag we zitten etc… gaat me nu nog goed af maar ik zit nu pas op dag 12 ofzo (zie ik aan de datum) dus pas op 1/3 van mn cyclus als het weer 40 dagen gaat duren
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
nou daaaaaaagggg ik stop maar met praten voor dit bericht een a4 formaat krijgt
Ah dat vind ik altijd zo zielig als kindjes ziek zijn.
Ailyn is echt een vrolijke druif! Altijd lachen naar mij. Richting Sean kan ze wel wat kattig doen, maar ja die wil nog wel eens dingen van haar afpakken of een beetje ruw doen. Daarentegen kunnen ze samen echt heel veel lol hebben! Echt geweldig om te zien! :inlove:
Ailyn is echt een veelvraat, ze eet soms zelfs Seans eten op omdat hij weer eens iets niet lust :snooty: Ik snap niet hoe Sean qua gewicht bovengemiddeld scoort. Vroeger at hij trouwens ook zo goed als Ailyn, helaas is dat toen hij anderhalf jaar werd afgelopen. Wilde opeens geen gele groenten, volgende dag wilde hij geen groene groenten, heel vermoeiend!! Hopelijk blijft Ailyn zo’n goede eter!
Mm, wat spannend dat het steeds dichterbij komt! M’n schoonzusje is nu 38,5 weken zwanger. Vind het zo leuk om voor het eerst tante te worden!
Teun, geniet van je weekend! En beterschap voor je meissie!
Ahhhh Teun je meisje ziekjes :hug: :hug: :hug: hoe gaat het met haar (en jullie) Redelijke nachten? En hoe met de koorts? Beterschap hoor!
Ik hoop dat het je lukt om er niet teveel mee bezig te zijn deze maand,…met je cyclus. Zeggen is één ding, maar ook daadwerkelijk er niet mee bezig zijn in je hoofd, is echt wel moeilijk hoor :hug: :hug: :hug: ik hoop zo dat er snel duidelijkheid komt Teuntje! Kus voor jou :-*
Vandaag mijn eerste bib geplaatst bij de 9 maanden mama’s :? maar ja, omdat er op het forum nauwelijks nog geschreven wordt (zitten in zo’n geheime facebook club :think: ) heb ik er niet heel veel aan.
Nog max 2 weken en dan wordt ze gewoon geboren,… :inlove:
Pffff ik zie eigenlijk als een berg tegen die keizersnee en het herstel daarvan op,…wil me groot en stoer houden tegenover hub en omgeving, maar stiekem knijp ik hem als de zenuwen
Wat een mooie datum Mm! Of had ik dat al gezegd? Mn hersenen willen soms niet zo, haha
Hier vanmiddag naar de verloskundige geweest, veel vragen en informatie! Had gehoopt om nog even te spieken, maar helaas… Wel hartje gehoord! Rikketik en ineens boem! Werd er even geschopt, haha!
Nieuwe afspraken gemaakt ook:
18 december pret echo geslachtsbepaling
27 december controle verloskundige
14 januari 20 weken echo
Mm, de vrouw van m’n collega had eerst keizersnee en daarna een vaginale bevalling. Bij een derde bevalling zou ze voor een keizersnee kiezen omdat ze het herstel juist sneller vond gaan bij een ks. Maar ik snap je zenuwen wel hoor! Enne hoera voor je bib!!
Fijn Kell dat het zo goed gaat met jou en de frummel :inlove: :inlove: :inlove:
Thnx RB voor een positief ks verhaal :inlove: :thumbup:
M’n sz wordt morgenochtend ingeleid dus wrsch word ik morgen tante! :inlove:
En,RB,…al wat gebeurd bij je sz? Spannend hoor ;D
Ik kon gisteren niet op het forum en nu hebben we gelukkig weer een Sint en Piet erbij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja, ik ben gister tante geworden :inlove:
We gaan vanmiddag op kraambezoek. Ik kan niet wachten totdat ik m’n neefje zie! Heerlijk zo’n kersverse baby!
Gefeliciteerd! !!! :inlove: :inlove: :inlove:
gefeliciteerd rb :dance: :dance: :dance: :dance:
hoe heet hij? en alles goed gegaan etc??
mm mijn nichtje heeft ook een hele goede ervaring met haar keizersnede (van een tweeling!!) gaaaaat heeeeeleeemaal goed komen freundin! ;D
Dank jullie wel! Alles is goed gegaan en hij heet Ryan (stond toen ik zwanger was van Sean ook op mijn lijstje). Echt een heerlijke baby! Heeft de hele tijd geslapen op mijn arm terwijl ik met mijn andere arm een jaloerse Ailyn niet te dichtbij hem liet komen haha
Gefeliciteerd met je neefje rb. Wat een mooi kindje zeg, had foto op fb gezien.
Mm superdatum zeg en ik snap die zenuwen heel goed. Daar was ik ook bang voor maar ik had gelukkig vaginale bevallingen. Ik heb ook genoeg ks verhalen gehoord dus dat komt vast helemaal goed :thumbup: Je in ieder geval lekker laten verwennen Lekker aan het bibben al, wat is de tijd voorbij gevlogen zeg.
Kell tjonge in januari al de 20 weken echo, de tijd vliegt me echt veel te snel voorbij.
Teun lekker relaxen en dan gebeurd het vanzelf J inmiddels al weer beter?
Lars is nog steeds snotverkouden en eet de ene keer een stuk beter dan de andere keer. Laatste twee dagen weer wat fruit gegeten maar nu wil hij helemaal geen brood meer. De groentehap gaat ook de ene keer beter dan de andere keer maar het toetje gaat er wel steeds in :mrgreen: Ik maak me er maar niet al te druk meer over. Hij heeft genoeg energie en is vrolijk. In januarie zie ik wel of hij goed aan gekomen is of niet, denk van wel.
Rb, gefeliciteerd met je neefje!
Mm, mijn nicht had van de zomer ook een keizersnede en was ook heel snel hersteld! Die vond het ideaal zelfs, haha
Hier echt een maffe, maar hele positieve week!
Woensdag hadden we een kijker en deze leek nog erg orienterend etc. Maar kregen we donderdag toch telefoon van de makelaar dat hij een bod had uitgebracht
Dus gister is ons appartement onder voorbehoud van financiering verkocht!!!
Wauw, wat goed!
Nu op naar een fijne eengezinswoning in Uithoorn! :thumbup:
Wauw Kell, wat ee leuk december cadeautje! :mrgreen: ;D nu maar hopen dat het allemaal echt door gaat en dan heerlijk een lekker huisje gaan zoeken :thumbup:
PB ivm update dec-janmama´s!!! :inlove: :inlove:
Hier alles rustig nog 10 dagen,…
Donderdagmiddag koopakte ondertekenen bij de notaris!!
Gister bericht gestuurd naar makelaar voor een bezichtiging van een huis! Verwacht morgen wel wat te horen!
Kell wat super!!! :dance: :dance: :dance: