Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Kell wat super!!! :dance: :dance: :dance:

:dance:

Fijn zeg! Ik ben nog steeds eigenaar van 2 huizen :?

Oh dat is ook niet relaxed Rb…

Daarom wachten wij echt totdat we dit kwijt zijn, wij hebben het geld niet om 2 huizen te onderhouden…

super nieuws! :dance: :dance: :dance:

mm zo snel…aftellen geblazen :inlove:

Jaaaaa nog 10 dagen Mm, gaat snel!!

Ben erg benieuwd naar je meissie en de naam :smiley:

Hier nog 17 dagen tot wij weten wat het is!

:inlove: oehhh Kell dat is ook spannend :mrgreen: j/m :shifty:

wat een fijn nieuws allemaal :clap: :clap: :clap: hoop dat het tij nu écht gekeerd is voor jullie :thumbup: :-*

Ja, het gaat nu echt opschieten :dance: vanmiddag de box opgezet en dan wordt het ineens wel héél echt :inlove:

Hub wilde ook nog even de maxi cosi in de auto uitproberen :mrgreen:

buurvrouw kwam meteen naar buiten rennen, ‘SUCCES HOOR’! hahahaha, ik erachteraan gehobbeld: 'nee hoor, we proberen alleen de mc maar even uit in de auto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: buurvrouw droop weer af :wink: :lol: :lol: :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

die buurvrouw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

en kell wat spannend… ik denk een jongetje

en heb je zelf gevoel erbij? ik had dat dus helemaal niet :oops:

Ik heb ook echt geen idee… Maar tot nu toe denken iedereen een meisje, we wachten het maar af, kan er toch niets aan doen :wink:

Hihi die buurvrouw toch!! :mrgreen:

Kell wat lekker zeg dat het huis verkocht is. Nu op zoek naar wat anders wat ook leuk is.

MM heerlijk aan het aftellen :thumbup: Die buurvrouw van jullie zit er dus ook op te wachten :mrgreen:

RB nog steeds twee huizen dus. Dat is mooi balen :thumbdown:

Hier niks nieuws eigenlijk. Morgen naar het mamacafé toe met Lars en dan s’middags misschien sint inkopen doen als Eva bij een kindje thuis gaat spelen tenminste anders wordt dat donderdagochtend.

Dat klinkt gezellig bm, een mamacafé :dance: wat is dat precies?

En is het gelukt je Sintinkopen te doen? Vieren jullie het ook gewoon morgen (donderdag)?

Teun, ben benieuwd naar jouw KOKSintpakje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hopelijk slaapt Jula vannacht beter (of juist niet, kun jij lekker je pakje open maken :mrgreen: :wink: )

Hier vanochtend nog gezellig koffie gedronken met mijn lieve vriendin die straks na de bevalling ook onze kraamhulp zal zijn.

Ongelooflijk dat het allemaal precies zo uitkomt met haar diensten en onze ongeplande, geplande bevallingsdatum dat zij bij ons kan komen kramen :inlove: :inlove: :inlove: wat ben ik toch een bofkont!

Vandaag over een week mogen we onze dochter verwelkomen :shock: tenminste, als zij zich ook aan deze onnatuurlijk geplande bevaldatum wenst te houden :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Het komt nu allemaal erg dichtbij en dat het allemaal zo ‘vast staat’ heeft ook wel iets raars. Toch zeggen we iedere ochtend tegen elkaar: ‘weer een nacht voorbij’,…kan natuurlijk altijd nog vanzelf op gang komen. Ik hoop het eigenlijk niet. Vind 11-12-'13 zo’n mooie geboortedatum :inlove: én ik wil morgen nog graag Sinterklaas vieren en vrijdag naar de pedicure en zaterdag de kerstboom opzetten en er nog een voor buiten halen en zondag nog even genieten met hub en Hugo van een dagje voor onszelf met zijn 3en,… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: we wachten het rustig af :liar:

Ja gek is dat hè! Ik wist dan niet zo lang van tevoren wanneer ik zou worden ingeleid maar vond het wel een raar idee dat ik van tevoren wist op welke dag Ailyn geboren zou worden.

Fijn dat je vriendin bij jou komt kramen. :thumbup:

Wat gaat de tijd snel zeg dat het al volgende week is! Wat doen jullie met Hugo? Die gaat wrsch gewoon naar school of niet?

Ben ook wel eens naar een mamacafe geweest en was altijd gezellig kopje koffie/thee en kletsen. Vaak was er ook een lezing over bijv babygebaren. Ik heb wel eens een ochtend georganiseerd hoe je je kind met een draagdoek op de rug kunt dragen.

Oh mm dat klinkt echt bizar ja…maar die datum is zool mooi!! En gelukkig nog genoeg dingen om je bezig te houden gelukkig!

Ik wist op zondag dat ik maandag ingeleid zou worden RB, alleen duurde zo lang dat het toch dinsdag werd :mrgreen:

Nu wel blij mee…… 14-8- 12 mooier dan 13 haha

Nog heeeeeeeeeeel even Mm! Vind het zo spannend allemaal voor je! :smiley:

Nog even en je houdt je kleine meid in je armen! Heerlijk!

Even een kleine copy paste van gister uit het 9 maanden mama’s topic:

Wij hebben vanmiddag het koopcontract van ons appartement getekend, dus we zijn weer een stapje verder! Gister uiteindelijk 2 huizen bezichtigd, de eerste waar we al zouden gaan kijken bleek toch niets te zijn en toen raadde ze ons een ander huis aan wat zij ook te koop hebben staan en dat vonden we wel erg leuk en een goed gevoel bij! We gaan dus nu langzaamaan maar met een aankoopmakelaar praten en hopelijk gaat dat allemaal lukken dan. Erg blij

Verder druk druk druk op het werk met cursussen, vergaderingen en beoordelingsgesprekken… Maar begin nu eindelijk een beetje een bolletje te krijgen, werd tijd, vandaag 14 weken alweer!

Mamacafé daar komen de borstvoedende (ook de niet meer borstvoedende) mama’s om ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen, gewoon voor de gezelligheid. Er zijn twee personen van de VBN (borstvoedingsvereniging) aanwezig en zij organiseren het ook maandelijks. Je mag dan “legaal” met zijn allen voeden in het cafe. Is toch altijd wel heel gezellig. Zijn inderdaad ook genoeg mama’s die dragen dus je kan ook daar vragen over stellen, doeken voelen enz.

MM wat gaat het snel zeg, nog maar een paar dagen en dan nog zo veel dingen willen :mrgreen:

Kell het huis is dus nu echt verkocht, niet meer onder voorbehoud? Best snel dat het buikje er nu aankomt. Duurde bij mij bij Eva héél lang en ook heel lang voor ik haar voelde, dacht 24 weken ofzo :roll: Bij Lars kwam de buik heel snel en was ik ook heel dik en ik voelde hem ook een stuk sneller 16 weken geloof ik. Is de misselijkheid ook al over?

Wij vieren sinterklaas morgen. Ze is eigenlijk ook al heel erg verwend maar goed. Ze heeft al bij ml sint gevierd, met een kado. Op school hebben ze het gisteren gevierd en ook weer met een kadootje. Dus even twee dagen rust en dan nog meer kadootjes. Zal blij zijn dat het achter de rug is want madam heeft er wel een brutale houding bij nu :thumbdown:

Bij Sean zagen m’n collega’s het al met 8 wkn :silenced:

Van een afgetraind strak buikje naar een lichte bolling hihi

Ik vond die dikke buik stiekem wel leuk. Erg trots dat er een ieniemini mensje in me groeide.

Vergeleken met m’n neefje is Ailyn al zoooooo groot! Echt jammer dat het zo snel gaat!

Ik ga met de kerst wrsch op wintersport. Ik roep al een paar jaar dat ik weer een keer op wintersport wil, maar ja lastig met de kids. Nu heeft m’n zusje me uitgenodigd om mee te gaan (zij viert dan haar 30e verjaardag) en hoef dan alleen eten, ski’s en skipas te betalen. Het nadeel is dat het met kerst is en ik me nu al schuldig voel richting de kids en ml (alhoewel ml heeft gezegd dat ik moest gaan als ik wilde). Pffff… Ben ook echt zo’n miep die haar kinderen na 1 dag al mist en de wintersport is ongeveer een week. Andere kant is het mss wel goed voor de band tussen ml en de kids aangezien de kids echte mamakindjes zijn en eigenlijk dingen alleen met mij willen doen en niet met ml.

Gewoon gaan RB! Ik snap dat het moeilijk is maar hoe vaak krijg je die kans… Overdag ben je zo bezig je geen tijd hebt om ze te missen en avonds maar veel wijn drinken dan :lol:

En voor je man en kies mis idd juist veel heel goed voor hun band :thumbup:

Wij gaan begin feb 4 dagen naar Parijs zonder Jula, vind ik ook verschrikkelijk moeilijk nu al maar ik weet dat we zoiets helemaal niet snel nog ooit zullen doen als er een nr 2 is

:oops:

Ohhh en kel wat heerlijk dat je al een buikje krijgt! Bij mij ging dat ook heel snel, en ik voelde Jula al met 14 weken!! Terwijl eerste zwangerschap meestal pas rond de 20 is, jos voelde haar zelfs al met 18 weken volgens mij was Jula gewoon een topsporters in MN buik ofzo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik lees overal langs vandaag haha maar bm tis echt die leeftijd, mijn nichtje van 6 is ook helemaal hyper door de Sint volgens mij haalt de Sint echt de ergste kant naar boven Op die leeftijd :mrgreen:

Wow Kell, wat gaat het snel ineens,…appartement zo goed als verkocht, huisje gezien en al 14 weken :dance: :dance: :dance: en wat leuk dat je nu eindelijk een bolletje krijgt :inlove: Nu nog geslachtsbepaling? Of wil je het niet weten?

RB wat een mooie uitnodiging van je zusje, maar wel een lastige keus denk ik, zo met de feestdagen van huis :? succes met kiezen :shifty:

BM, leuk hoor dat mamacafé! Hier nog nooit van gehoord. Ik ga geen bv geven, dus zal er wss ook niet terecht komen. Maar het lijkt me een mooi initiatief en gezellig, allemaal met gelijkgestemden lekker kletsen en voeden IN het café :slight_smile: grappig :smiley:

Veel plezier nog met de Sint morgen ;D :mrgreen:

Nou, al weer heel wat van mijn lijstje geschrapt. Nu alleen morgen die kerstboom nog. Heb lekker sky radio op staan om in de stemming te komen (dansende kerstbanaan) en dan gaan we morgen los :lol: en dan nog maar een heel paar daagjes :o ohhh wat wordt het spannend zeg,… :shifty: :shifty: :shifty: