Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

18 december geslachtsbepaling Mm!

Nog 3 dagen tot de BUB voor jou!! :inlove:

Woensdag 2e bezichtiging van: http://www.funda.nl/koop/uithoorn/huis-48751146-jacob-catslaan-54/

Met de aankoopmakelaar erbij :smiley:

Ziet er goed uit kell!

Ik heb de knoop doorgehakt!

Ik ga mee skiën! Idd Teun flink aan de wijn maar haha!

Wat heerlijk spannend mm…nog maar een paaaaaaaar dagen!!

Kan je eindelijk dotje zien! En wij haar naammmm horen :inlove:

Kelk super hoor!

Goed rb! Gaat leuk worden!! :-*

Ik was gisterenavond nog met Jula bij de huisartsen post, ze had al 3 dagen Antibiotica en koorts bleef stijgen, bleek ze een dubbele oorontsteking te hebben…zo zielig…dus gisterenavond gelijk begonnen met een sterkere antibiotica… Werd ik vanochtend gebeld Door de apotheek van het ziekenhuis dat ze per ongeluk dubbele dosis voorgeschreven hebben.… lekker of niet… Jula had al 2 x gehad… Hoewel ze daarom dan nu wel gelijk ook koorts vrij is gok ik 8) maar Poeh toch wel heftig zon fout

Oeps jeetje Teun, wat schrikken even, gelukkig hebben ze het ‘op tijd’ gemeld. Hopelijk is ze nu dubbel zo snel van die oorontsteking af en houdt ze er verder niks aan over,… poeh!

RB dapper dat je de knoop hebt doorgehakt en gaat! Zal je vast goed doen :thumbup:

Lief, die aangepaste topictitel!

Kell, spannend hoor met het huisje :dance:

hihi en op mijn uitgerekende datum hebben jullie de geslachtsbepaling :dance: spannend hoor!

BM hoe was Sinterklaas gisteren nog bij jullie? Vond Eva het leuk?

Hier vanaf zaterdag niks meer, behalve de kerstboom. Dat is me met veel wilskracht, rustpauzes en doorzettingsvermogen nog gelukt :dance: maar dat was het dan ook. De kerstboom voor buiten, fruitboer en Karwei heb ik niet meer gered :oops: :hand: vandaag ook alleen maar op de bank en in bed gehangen. Het rommelt af en toe in mijn buik. Ik hoop dat ze het volhoudt tot woensdag :pray: :inlove:

Hub heeft vandaag het hele huis nog gepoetst. Heerlijk!

En voor de rest is het nu dus maar gezellig afwachten en aftellen,…nog maar twee dagen en dan komt ze gewoon :shock: echt onwerkelijk,…

Kell en Teun, jullie heb ik op FB. Mocht daar een bericht op verschijnen, willen jullie het dan hier plaatsen :inlove: :thumbup:

Ik begin een beetje de kriebels te krijgen,… :oops: :shifty: :inlove:

:-* :-*

Kell, wat ziet dat huis er heerlijk uit. Mooie buurt, kan je kindje heerlijk opgroeien! En volgens mij is het binnen ook heel netjes en goed onderhouden, zo aan de foto’s te zien. Ben benieuwd,…

Succes woensdag :inlove: :thumbup: :smiley:

Oh mm nog 1 nachtje en dan mag je dotje eindelijk in je armen houden :inlove: Superspannend!!!

Jaaaaaa ;D ;D ;D vind t ook heel spannend en kijk er echt naar uit :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Zoooo leuk, hoe laat moet je er morgen zijn? Hopelijk kan je vannacht beetje goed slapen! Laatste doorslaap nacht voor een tijdje :inlove:

Wij gaan zo weer naar de dokter, dacht ik dat we nu alles gehad hadden zie ik net dat ze helemaal onder de bultjes zit op haar lijf… Ben bang allergische reactie op de a.b.kuur …maar als ze dan weer een andere moet zou dat de 3e andere kuur in een week tijd zijn, klinkt ook niet gezond toch… :think:

:hug: arme Jula!

Och Jula toch, is wss inderdaad een allergische reactie op kuur. Hopelijk hebben ze er wat voor. Getsie, zit wel tegen hè :roll: Knuffel voor jou en je meisje :-* :hug:

Moet me morgen om 7u45 nuchter melden. Geen idee hoe laat ik geholpen word. Er is nog iemand met een ks en dat is een oud-collegaatje van me, heel grappig en leuk, kwamen elkaar 2 weken geleden tegen bij gyn. Haar datum stond al, dus ik denk dat zij eerst is. Jullie horen vanzelf van de klap

;D

Willen jullie dan toch een berichtje plaatsen hier, ondanks FB, omdat er ook wat meelezers zijn :mrgreen:

Jaaaa, vanavond/nacht laatste keer samen. Hugo gaat vanavond naar tante en dan morgenochtend samen op weg om papa en mama te worden. Oeps, schiet meteen vol :inlove:

Zóóó bijzonder. Zo’n verdrietige weg afgelegd en nu zo’n groot cadeau en het gaat echt heel goed met me. Ben mentaal sterker dan ooit en ik weet zeker dat we heel gelukkig zullen zijn met ons meisje en elkaar. En natuurlijk ga ik die nachten en regeldagen nog vervloeken, maar ik weet ook dat ik nu op een hele andere, meer bewuste en intense manier kan gaan genieten :inlove: :dance:

Wat sluiten wij het jaar zo mooi af zeg!

Nou, ladies, ik zeg zwaai zwaai en tot snel en dan hoop ik dat ik een hele mooie banner heb :inlove: :inlove: :inlove:

:-* :-* :-* MM

Oh mm ik zit met tranen in mn ogen, het is O bijzonder dat dit toch nog op jullie pad gekomen is… En ik ben echt zo blij dat wij een beetje mee hebben mogen leven met de reis… Morgen de kers op de taart en morgen ook zon bijzondere dag voor kell… jongen of meisje! ondertussen schrijven we al zo lang samen, en ondanks dat de meeste die in het begin mee schreven al lang uit het zicht zijn…en als kell straks bevallen is dan is ons stoppers boekje eigenlijk uit…maar ik hoop dat we elkaar toch nog op af en toe op de hoogte blijven houden… mis kunnen we nog wel een keer meeten bij kraam bezoek bij kell of mm met zn alle? Wie wil en wie bezoek wil :smiley:

Maar Teun ik was nog niet van plan om te stoppen hoor met ons kletsgroepje. Ik wil jullie in ieder geval nog niet kwijt :wink: En sowieso gaan e gewoon door want jij wilt toch nog een tweede?

Zo, ik ga maar slapen. Morgen spannende dag!!!

Toitoitoi mm!!!

Mm, dé dag, spannend! :smiley:

Teun, emo muts :stuck_out_tongue: Ben hier ook nog niet klaar hoor, maar komen jullie vd zomer maar lekker met z’n allen bij mij op kraamvisite, hopelijk dan een lekkere tuin om in te zitten :smiley:

Heb overigens volgende week woensdag geslachtsbepaling, we gaan zo voor 2e keer naar het huis kijken! :smiley:

Mm succes vandaag en lekker van je moppie genieten.

Eva is schandalig verwend door de sint trouwens, niet meer leuk gewoon. Ik had al drie kadootjes voor beide kids en oma en opa enblijkbaar tante en oom hadden ook nog kadootjes mee. Ze heeft dus eigenlijk veelt e veel gekregen.

Kell ik ga zo even kijken naar het huisje, ben nieuwsgierig.

Teun ik was ook nog niet van plan om te stoppen met lezen en schrijven hier, ondanks dat ik wat minder vaak kom :oops: Jij mag ook nog niet stoppen aangezien jullie bezig zijnvoor een tweede :wink:

Rb tjonge zeg wat een beslissing moest je nemen. Lekker op wintersport dus en inderdaad flink aand e wijn.

Nou gelukkig maar meiden :smiley: dan schrijven we nog FF door

Ik ben nu al 4 x op fb gaan kijken :lol: :inlove:

Wie weet begint de operatie pas om 15 uur ofzo :oops:

Echt zooooooo spannend :inlove:

Ik had gisteren avond ineens een ingeving wat haar naam gaat zijn: sofietje :angel: kijken of het klopt

Ik check ook om de haverklap fb haha!

Sofietje vind ik ook een leuke naam. Niet voor niets is Sophia de 2e naam van Ailyn :wink:

Zou leuk zijn als ze om 14.15 uur wordt geboren (11-12-13 om 14.15 uur)

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ik ruik een uitdaging ;D