Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Pfff lange dag zo 8)

Ik ga maar eens wat nuttigers doem dam elke 5 min fb checken :mrgreen:

Gefeliciteerd mm met de geboorte van je mooie dochter! Doe lekker rustig aan en geniet! Xx

Jaaaa super nieuws! En een prachtig plaatje Is ze :inlove: :inlove: :inlove:

Ben heel benieuwd hoe het met ze gaat…eerste nacht Als gezinnetje…zo bijzonder!

Ehm prachtig plaatje? Op fb zekers? Jammer ze is mijn " vriendje" niet meer dus kan daar niks zien.

MM gefeliciteerd met jullie dochter.

Mag je na een ks dan al gelijk naar huis? :think:

Kan me voorstellen dat je daar eerst van moet herstellen.

Nee joh… volgens mij minimaal 3/5 dagen ziekenhuis ofzo… maar bij ons ziekenhuis mag de vader gewoon blijven slapen vandaar dat ik zo beredeneerde haha

Tis toch super bijzonder allemaal… ja bm wij hebben haar ook opnieuw als vriend toegevoegd sinds een tijdje toch… anders ff via ons toevoegen :smiley:

Ik had mm ook gevraagd of ze me weer wilde toevoegen.

Ga ik dat ook weer ff doen :wink:

Morgen ben ik al een maand na mn vorige ongesteldheid en nog niet getest…knap hè :lol:

Vorige maand was 40 dagen en ik ga daar dus maar vanuit…voel ook nog niks behalve sinds gisteren veel honger en hoewel dat bij de andere 2 zwangerschappen wel een teken Was ga ik er echt niet vanuit want t is zo teleurstellend elke keer :oops: dacht vandaag ook meerdere keren van oh fuck volgens mij word ik zo ongesteld… Hoofdpijn en beetje buikpijn…

Begin het nu wel beetje spannend te vinden maar tot nu toe voetjes goed op de grond gehouden :angel: zijn jullie trots?

Mm denk zoveel aan jou, ben benieuwd hoe het gaat met jullie

Ongesteld geworden :oops:

Lieve ladies wat hebben jullie geweldig meegeleefd! Lotte is gisteren om 10.21 geboren via de keizersnee. Ze doet t heel erg goed. Hier mag de papa niet blijven hoor dus onze eerste nacht als gezin moeten we nog gaan beleven. We mogen wss zaterdag of zobdag naar huis. Wat een ervaring zo’n ks :eh: :silenced: ik weet niet wat ik nou leuker vind hoor

:shifty:

Heb nog vrij veel pijn maar t gaat wel steeds beter. Valt behoorlijk tegen :frowning: gelukkig heb ikmijn oud ccollega als overbuuf hier in zkh en dat is erg gezellig! Lotte is erg braaf en drinkt goed. We zijn ontzettend blij met haar. Ons bijzondere wonder :inlove:

Dikke kussen mm :-*

Lieve ladies wat hebben jullie geweldig meegeleefd! Lotte is gisteren om 10.21 geboren via de keizersnee. Ze doet t heel erg goed. Hier mag de papa niet blijven hoor dus onze eerste nacht als gezin moeten we nog gaan beleven. We mogen wss zaterdag of zobdag naar huis. Wat een ervaring zo’n ks :eh: :silenced: ik weet niet wat ik nou leuker vind hoor

:shifty:

Heb nog vrij veel pijn maar t gaat wel steeds beter. Valt behoorlijk tegen :frowning: gelukkig heb ikmijn oud ccollega als overbuuf hier in zkh en dat is erg gezellig! Lotte is erg braaf en drinkt goed. We zijn ontzettend blij met haar. Ons bijzondere wonder :inlove:

Dikke kussen mm :-*

Mm, fijn dat je snel naar huis mag. Vervelend dat je nog zo’n pijn hebt. :hug:

Wel gezellig dat je oud-collega je buuf is in het zkh. En Lotte is echt een beauty! :inlove: Wat goed dat ze het zo super doet!

Je moet nog wel je onderschrift wijzigen hoor! :wink:

Teun :hug: Hopelijk is je cyclus snel weer normaal! Want zo krijg je stiekem toch telkens een beetje valse hoop. :frowning:

Pff ik heb nu 2 zieke kindjes in huis. :?

Teun, balen zeg en ikherken het wel hoor hij elk dingetje denken zou het wel of zou het niet.

MM echt een schoonheid jullie Lotte. Vind het zo’n mooie naam. Hopelijk is de pijn snel over.

Rb beterschap met beide kids.

Hier is de bv volgens mij bijna ten einde ofzo. Hij komt heel vaak, zowel overdag als snachts, maar is heel snel klaar met drinken. Het duurt lang voor de tsr komt en als ik die niet meer voel stopt Lars ook gelijk met drinken. Hij drinkt dus nu nog korter dan normaal. Normaal was het 5 tot 10 min en nu is het max 5 min denk ik.

Daarentegen eet hij wel weer een stuk beter. Sochtends krijgt hij half potje fruit, tussen de middag een half potje groente, smiddags nog een halve liga maar die gaat eigenlijk nooit op en dan bij het avondeten krijgt hij een bakje met vla wat er ook met smaak in gaat. Jammer genoeg eet hij nog steeds geen brood. Hij eet wel stukjes mee met het koebroodje van mij smorgens en in het weekend krijgt hij nog stukjes van het afbakbroodje van ml.

bm, ik geef alleen nog maar 's ochtends en 's avonds (en 's nachts) nog bv. Ze krijgt doordeweeks echter nog wel 4x per dag bv, omdat ik een enorme diepvries stash had. Maar die is ook bijna ten einde. Ik kijk wel waar het schip strandt. Wel fijn dat Lars nu beter eet. Ailyn wil geen potje als wij wat anders eten haha

Gaat gelukkig weer wat beter met Sean. Hij heeft iig geen koorts meer. Ailyn heeft nog wel koorts, maar is gewoon vrolijk.

En hoe gaat het met het kersverse gezinnetje? Is Hugo een grote trotse broer?

Hier nog steeds twee zieke kindjes. Ailyn heeft koorts en hoest en Sean is gelukkig inmiddels koortsvrij, maar voelt zich nog niet fit.

Was ook wel nieuwsgierig hoe het met het nieuwe gezinnetje gaat.

Kell veel plezier morgen bij de geslachtsbepaling :mrgreen:

Beterschap met de kindjes rb. Hier is Lars ook weer goed verkouden. Ik hoop alleen dat zijn eetlust wel goed blijft. De bv loopt ook weer top hier trouwens.

Zo het is hier rustig haha kell waar hang jij de hele tijd uit??

Hopelijk een leuke echo ben benieuwd of het een meisje of jongen gaat zijn!

Bm hier is het eten echt drama…alleen fruit eet ze nu goed, avond eten gooit ze elke keer de groentes uit de mond haha heel irritant.maar volgens mij helpt tand nummer 6 ook niet mee.le

RB echt niet leuk he… Hoe gaat het nu het je kids?? Nog koorts?

Jula is nu ook al 3 weken ziek en dan weer fitter en dan weer ziek… Heb er echt genoeg van

Deze maand heb ik er echt meer moeite mee gehad dat ik ongesteld werd zeg… Afgelopen weekend voelde ik me zo rot… Had me gewoon in juli voorgesteld dat ik dit jaar nog zwanger zou worden… Maar helaas ben ik niet zo vruchtbaar als de eerste 2 x toen het zo snel raak was :frowning:

Haha, ik leef nog hoor Teun!

Heb het alleen idioot druk op het werk en met huis perikelen etc.

Gelukkig nog maar 4 daagjes werken lekker vrij van 25 dec tm 3 januari!

Maandag de 6e pas weer aan het werk. :slight_smile:

Morgen alweer 16 weken zwanger en vanavond de pretecho om te kijken wat het geslacht is! Super veel zin in uiteraard!!

Vorige week woensdag een bod op het huis gedaan, vrijdag tegenbod gehad en weer een tegenbod gedaan en nu weer wachten op antwoord vanuit Peru… Super ongeduldig, hahaha!

Kan begrijpen dat je teleurgesteld bent Teun, de eerste 1,5 jaar dat het bij ons niet lukte was ik dat ook heel erg, maar sinds de MMM ging er wel een beetje een soort van automatische piloot op… Ik bedoel het niet lullig, maar geniet van het kind wat je hebt en maak je niet te druk, kijk naar mij en andere vrouwen die er heel veel moeite mee hebben/voor hebben moeten doen…