Sean is aan de betere hand maar Ailyn is echt een zielig hoopje nu. Flinke koorts en erg huilerig Ik verwacht dat ze ook griep heeft, bij Sean heeft het zeker een week geduurd.
Kell spannend vanavond!
Teun, dat is niet leuk hè :hug:
Bij Sean was het de 3e keer raak en bij Ailyn moest ik wat meer geduld hebben…
Novemberkindjes zijn ook erg leuk hoor!
Inderdaad Teun niet leuk :thumbdown: geduld was ook niet mijn beste ding. Heeft bijna een jaar geduurd voor het raak was met Eva en toen we ging voor nr twee was het de derde keer raak maar eindigde in een mk daarna nog een keer ongesteld geweest en toen was het weer raak en kregen we Lars :inlove: altijd lekker makkelijk gezegd niet te druk mee bezig zijn enzo maar zo werkt het vaak wel :hug:
Veel plezier vanavond Kell :inlove: ben benieuwd :mrgreen:
Rb beterschap met Ailyn en Teun jij ook met Jula. Hier lars geloof ik afgelopen nacht koorts en vanmorgen een heel ieniemienie beetje verhoging. Hij slaapt ook meer dan normaal. Gister om 0.15 laatste voeding en toen wakker gemaakt tegen 7.00 uur. Jammer genoeg werd Eva wakker tegen 3.45 uur dus moest ik er alsnog uit :thumbdown:
Vanavond kerstviering van Eva haar school dus hopelijk js Lars wel een beetje fit want thuisblijven is geen optie ben ik bang.
Een prachtige echo gehad net, helemaal verliefd! :inlove:
Alles er op en eraan, het lag lekker in de chill houding, alsof in een hangmat. Beentjes eerst gestrekt en daarna over elkaar heen en druk aan het zwaaien. Placenta ligt nu onderin, dus voor de uitgang… Dat wordt dus iets om in de gaten te houden, maar ze verwacht dat ik een dezer dagen wel wat moet gaan voelen, gezien ik een hele platte/dunne buikwand heb, of ik heb al wat gevoeld en had het niet door.
Maar for the big news…WE KRIJGEN EEN DOCHTER!!! :inlove: :inlove:
Meisjes zijn populair bij de meistoppers!
Gefeliciteerd kell!! Fijn dat alles er ook goed uit zag! Tja die placenta is wel spannend maar kan gelukkig nog verschuiven. Ik heb ook dunne buikwand. Sean voelde ik met 15 wkn en Ailyn met 12/13 wkn. Dus nog ff en je voelt je dochter bewegen :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
Wat leuk kell…ik had ingezet op een jongen :mrgreen:
Heerlijk straks in de zomer een klein meisje in jullie nieuwe huis ! Heerlijk dat nu alles voor de wind gaat :thumbup:
En thanks meiden, natuurlijk kan ik relativeren en ik heb genoeg voorbeelden om me heen gehad waar zwanger worden helemaal niet of niet makkelijk ging…maar dat veranderd niet zoveel aan je eigen teleurstellingen
Wat fijn dat Lars het zo goed gedaan heeft vannacht, balen van Eva. Maar hopelijk komen er veel van zulke nachten waar ze dan beide doorslapen :dance:
Ahnee arme ailyn, zo zielig is dat hè… Vond het bij Jula echt verschrikkelijk toen ze zo ziek qas! En wie is er over dag bij haar als jij werkt?
Wat gaan jullie met kerst en oud en nieuw doen?
Is ook zeker zo Teun, die teleurstelling blijft toch… Hoe graag je het een ander ook gunt, je gunt het jezelf altijd net iets meer
Jaaaa we zijn zo gelukkig met ons toekomstige prinsesje! Zal morgenavond de foto’s inscannen en even wat in het showforum van de mei/juni mama’s zetten.
Iedereen die het durfde te raden zei een meisje, en ze hadden dus allemaal gelijk
Nu zo lekker roze dromen!
Wat bedoelen jullie met dunne buikwand?
Ik heb alleen gehoord van voor of achterliggende placenta ( en onder dan haha)
Jula voelde ik met 1314 weken en dat i echt heel vroeg voor een eerste
… Weet nog heel goed ( ben namelijk vooral veel vergeten :lol: ) op mijn werk sta en loop ik alleen maar en daarna naar huis fietsen en kwam ik thuis en ging ik op de bank liggen en dan plopplopplop in MN buik… Na 3 dagen op een rij wist ik het zeker 8)
Mijn schoonouders konden gelukkig oppassen.
Ailyn heeft vannacht op mijn buik geslapen. Zowel Sean als Ailyn hebben een voorliefde om op mijn buik te slapen.
Ik had ook een jongen gedacht, maar dat is nergens op gebaseerd. Haha
Zo maar even opstaan, momenteel ligt er nog een gloeiend blaffend zeehondje op mijn buik te slapen.
Hoe slaap jij dan als er een kindje op je buik slaapt? Ik kan dan niet slapen hoor. Hier dus ook zo’n blaffend zeehondje rnaf en aan met verhoging/koorts. Hopelijk zijn ze beide weer snel beter.
Kell wat leuk gefeliciteerd een dochter. Leuke jurkjes en lekker met de haartjes bezig zijn :mrgreen: (die vanmij had tenminste al een hele bos toen ze eruit kwam. Ze had volgens mij gelijk wel een knipje in kunnen hebben maar ja dat is zo zielig met een pasgeborene ) ben benieuwd naar de echo foto’s
Ik slaap dan ook niet echt goed, maar vind het dan zo zielig voor Ailyn dat ik het dan toch toesta. Nu overal spierpijn van stil op mijn rug blijven liggen. :? Gelukkig vandaag laatste werkdag, alleen aan het eind belangrijke vergadering voorzitten (anders was ik bij Ailyn thuisgebleven). Sean is inmiddels bij Kdv waar ze deze week kerst vieren. Nog een paar weken en dan gaat hij hele dagen naar school!
Zo nu ff rustig “wakker worden” op mijn werk met kop thee
Kell wat leuk!!! Ook een meisje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: nou, lekker los met lieve kleurtjes dan maar hè ;D :inlove: ;D :inlove:
Hier gaat het steeds beter met mij en Lotte doet het helemaal fantastisch. Eten op uur en tijd. Slapen en verder vrij weinig dol mee :inlove: :inlove: :inlove: we genieten hier met volle teugen en zitten nog erg in de kraamcocon. Morgen laatste dag kraamhulp gelukkkig woont mijn lieve kraamvriendinnetje dicht bij ;D
Ik lees af en toe wat vluchtig mee, maar het is ‘druk’ en ik ben nog steeds bijna altijd boven in bed. Merk wel dat dit het herstel zienderogen bevorderd. Vandaag paar uurtjes beneden en dan heb ik het ook weer helemaal gehad. Lijf heeft erg veel rust nodig om te herstellen. Tja, dan telt je leeftijd wel dubbel en dwars mee, maar ik ben gelukkig!
Probeer zo nog even een fotootje van ons lotjedotje te sturen Gelukkig heb ik jllie nu allemaal op FB en daar kan ik af en toe met mijn telefoon nog wel op reageren. Laptop doet het hier boven niet en moet die van hub dus lenen en die heeft veel moeite met afstaan :wall: :twisted: :evil: dus ben maar af en toe online :mrgreen: komt wel weer als straks rust en regelmaat wedergekeerd zijn na kerstvakantie :silenced:
Dikke kus en liefs MM :-*
p.s. hub doet het erg goed met Lotte en Hugo is méér dan een trotse broer! Dat gaat dus ook allemaal super. Net als de nachten. 1 voeding tussendoor en gemiddelde slaaptijd van 2x3 tot uur of 5 aaneen. Mogen dus echt niet klagen hoor! :inlove:
Lotte 1 week oud :inlove:
Wat een poppetje Mm, je mag trots zijn!
Sorry dat ik de foto’s nog niet gescand heb meiden, heb een rare drukke avond zo. Gedoe rondom de onderhandelingen voor dat huis, ineens andere kapers op de kust etc… Pffff
Lotte :inlove:
Lotte is een dotje! :inlove:
Jeetje Kell, dat mag toch niet als jullie al met onderhandeling bezig zijn?
Heel veel plezier op ski vakantie rb!!
Gaat vast super gezellig worden :dance:
Kell hoest afgelopen?
Echo foto’s hier: http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5490947#5490947
Verder hebben we een eindvoorstel moeten uitbrengen op het huis, schijnt dus wel gemogen te hebben, dat storingsbod…
Maar wel goed nieuws over ons eigen appartement, de koper heeft z’n financiering rond, dus het is nu helemaal zeker dat het verkocht is
MM wat een heerlijk meisje zeg :inlove:
Kell wat ern mooie echo foto’s zeg, die van dat handje net alsof ze even zwaait :inlove:
Rb op wintersport, veel plezier :thumbup: niks breken
Kell mooie foto’s hoor :inlove: en wat spannend allemaal rondom jullie aan- en verkoop van appartement en huis
RB heerlijk genieten in Oostenrijk. Zag vanochtend nog mooie foto’s op FB voorbij komen :thumbup:
Ik kreeg nog een mooi pakketje deze week van Cell, topkokker en Sintlootjes aanzwengelaar ;D :inlove: ;D
Er zat een prachtig dekentje in - zelf gemaakt!!! - helemaal in stijl van kamer en kinderwagen. Echt zó lief en geweldig en schattig!
Dankjewel lieve Cell!
Is echt bijzonder om zomaar, van iemand uit NL die je eigenlijk helemaal niet kent, alleen anoniem van dit forum, zoiets liefs en persoonlijks te ontvangen. De tranen stroomden per direct weer over mijn wangetjes
Dat wou ik nou gewoon zomaar even kwijt :-*
Wat lief Mm! Kan begrijpen dat je daar emotioneel van wordt, hihih
Rb, genieten daar! Even lekker tot rust in de bergen
Teun, is het alweer tijd om druk aan de klus te gaan?