Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Wat een mooie echo foto’s kel! Echt super fat dat in je zit hè… En wat heb je nog een strakke buikkkk haha ik had met 16 weken echt al een grote buik :oops: ik werd er toen helemaal onzeker van omdat iedereen wel iets te melden heeft, groot kleine hoog laag… Pas op zijn laatst dacht ik dikke sjaak jullie kunne me wat :lol:

Mm leuke dekentje hoog, echt super luwf van cell

:dance:

Klussen tjaaa met mijn gekke cyclus praten we over klus weken geen dagen :lol:

Hier weer een beetje ziek kind… Serieus 1 x ziek in een heel jaar en dan weken lang op en af :wall:

Kelk hoe is het afgelopen met de kapers??

Iedereen fijne feestdagen hè meiden!! Xx

Fijne tweede kerstdag allemaal!

Wat lief van Cell zeg, erg mooi dekentje.

Goedemorgen dames! Nog een paar dagen 2013, gelukkig maar, heb het wel gehad met dit jaar, kan niet wachten tot 2014!!

Eerste kerstdag was niet zo kerstig eigenlijk, met schoonfamilie naar Eetze in Aalsmeer, all you can eat buffet restaurant, redelijk tokkie waardig, hihi!

Tweede kerstdag met cadeautjes onder de boom en een 4 gangen diner bij mijn ouders, dat was echt kerst! Ook nog cadeautjes voor ons meisje, super leuk :smiley: Een witte romper met roze randjes met de tekst ‘ik ben de allerliefste’ en een klein roze mutsje met ‘bad hair day’, een knisperboekje voor aan de maxi cosi en een paar ieniemiene gebreide slofjes van mijn oma. :slight_smile:

Vrijdag controle bij de verloskundige, laatste keer hier, alles was verder prima, ze lag 2 vingers onder m’n navel en mooie hartslag kunnen horen (en opnemen). Daarna naar Shurgard geweest om opslag te regelen voor onze inboedel en toen nog naar een kinderkleding sale op een industrie terrein, super leuke dingetjes voor een prikkie kunnen scoren van Name It, Noppies, Imps&Elfs, etc.

Het huis is niets geworden, andere partij had 2001 euro meer geboden…

Gisteren al heel veel van onze spullen in dozen gestopt! Zaterdag de 11e gaan we echt verhuizen, dus dan gaat alles naar de opslag en wij tijdelijk naar m’n ouders. Hopelijk snel een nieuwe woning. We hebben er 3 uitgezocht waar we willen gaan kijken, dus morgenochtend snel bellen! We hebben er voor 1 een duidelijke voorkeur, maar je weet het niet…

Ben er weer!

Wintersport was erg leuk! Heb kids uiteraard wel gemist maar was ook wel fijn om er even uit te zijn. Vanochtend was Sean niet verbaasd dat ik er weer was, hij vertelde wel allemaal wat hij heeft gedaan toen ik er niet was. Ailyn moest heel hard huilen toen ze me zag en wilde daarna de hele tijd met me knuffelen. Heb het erg leuk gehad maar ben ik dat ik weer thuis ben.

Jammer kell dat het huis niet is doorgegaan. Hopelijk vinden jullie snel wat anders!

Fijn dat het je zo goed bevallen is rb ;D lijkt me ontzettend fijn om dan je kies weer te zien!!

En kelk, wel balen van het huis hoor! Maar er komt vast een beter leuker huis op jullie pad!

Wat doen jullie allemaal vanavond allemaal??

Hier dag 18 en gisteren en vandaag dikke streep op ovutest na dagen van geen 2e streep in zicht…dus met in ieder geval de hoop dat mn cyclus in 2014 een beetje normaler wordt :pray: :angel:

Fijne jaarwisseling meiden :-*

We vieren het dit jaar bij een vriendin in Adam. Ik lig op dit moment naast Sean in bed omdat hij zo vreselijk bang is voor het vuurwerk.

Fijn dat je eindelijk weer een normale cyclus krijgt Teun!

Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst!

Gelukkig nieuwjaar allemaal meiden!! Dat 2014 ons allemaal maar een hoop moois mag brengen! ;D

Hier lekker thuis op de bank met oudejaarsconference van Theo Maassen en kinderchampagne om 00.00 uur, hihi! Gewoon samen, geen poespas :slight_smile:

Teun, eindelijk een dikke streep, woohoo! Meteen flink aan het klussen geslagen? Hihi…

Rb, weer lekker aan het genieten van je kindjes na je wintersport?

Wij hebben zojuist een box gekocht via marktplaats, einde van de middag ophalen in Zaandam, lekker dichtbij! :slight_smile:

Gelukkig nieuwjaar! :-*

Ja ben weer erg blij dat ik weer bij m’n kindjes ben. Ze zijn voor zover het kan nog meer mama’s kindjes geworden. Ml mag nu van beiden helemaal niks doen :snooty:

Ailyn heeft sinds ik terug ben geen speen meer. Ml kon speen niet meer vinden (ik zou gelijk naar winkel rennen om nieuwe te kopen, maar ml blijkbaar niet). Hij zei dat hij haar niet heeft horen huilen, maar ja normaal slaapt hij altijd door haar gehuil heen.

Het scheelt iig weer met speentje afleren.

Morgen naar A’dam met de kids. Eerst dimsummen met vriendinnen en daarna A’dam in. Zit ff te bedenken wat ik nog meer in A’dam kan doen met kids…

Vondelpark is altijd leuk, maar dan moet het wel mooi weer zijn…

Amsterdamse bos natuurlijk, maar dat is weer meer buiten de stad, net zoals Ballorig o.i.d. dat zit bij de ArenA. Artis kan je doen, denk dat ze voor het NEMO nog wel wat klein zijn :wink:

Succes en veel plezier in ieder geval!! :slight_smile:

Wel top trouwens dat Ailyn zo snel van d’r speentje af is!

Maar mannen, hahaha :wink:

We hebben de box gister overigens meegenomen, super blij mee! :smiley:

Ja zat ook aan die dingen te denken maar weer werkt niet echt mee.

Niet echt nee… Zie dat het morgen een beetje hetzelfde wordt als vandaag… :frowning:

We zijn uiteindelijk weer terug naar huis gegaan. Ailyn had haar ochtendslaapje overgeslagen, dus was doodop. Nu weer in de trein terug, Sean helemaal blij (hij is dol op treinen).

Ohhhh en ik denken dat je morgen gaat, hihi… Lekker gegeten?

Gelukkig nieuwjaar nog allemaal.

Kell balen van het huis hopelijk snel jullie droom paleisje gevonden en gekocht :wink:

Rb weer in het land en lekker van de kids aan het genieten. Fijn dat A gelijk van de speen is :thumbup: scheelt een hoop gedoe later.

Teun met oud en nieuw aan het klussen geslagen dus :pray:

MM van je meisje aan het genieten :inlove:

Hier alles goed :mrgreen:

Heerlijk dim sum bij Sea palace gegeten. Ailyn heeft enorm lopen bunkeren en Sean heeft alleen 1 broodje bapao op :roll: Terwijl hij vroeger dol was op dim sum. Helaas was het eten bij Ailyn niet goed gevallen, om 4 uur in de ochtend kwam alles in een golf eruit. Helaas kreeg ik ook een golf over me heen toen ik haar optilde uit bed. :sick: Daarna was er niks meer aan de hand , maar ik voelde me goed brak.

Oh getver Rb! :frowning: Voelt iedereen zich nu weer ok? Altijd balen als dat gebeurd als je lekker uit eten bent geweest…

Teun, hoe gaat het, ouwe klusser? :wink:

Mm, lekker aan het genieten van je meisje? :smiley:

Bm, fijn dat alles goed gaat! :slight_smile:

Ga ff copy pasten uit het 9 maanden topic hoor, net een lap tekst geschreven, hihihi…

Hier weer een paar drukke dagen gehad, donderdag naar 2 huizen gaan kijken waarvan we er op een bod willen gaan uitbrengen. De keuze wordt steeds kleiner helaas, ze lijken als warme broodjes te gaan in de prijsklasse waar wij zoeken…

Vrijdag lekker in huis gerommeld, wasje gedaan, opgeruimd, ingepakt en de boel een beetje schoongemaakt (voor zover als dat nu kan).

Gister naar de open dag van m’n schoonzus nieuwe kapsalon geweest, even naar het tuincentrum voor kattenvoer, weer ingepakt en 's avonds bij de tent wezen eten waar m’n broer bedrijfsleider is. Laatste zaterdagavond in Amsterdam! Verrast Daarna nog lekker op de bank gehangen en Breaking Bad gekeken.

Straks ga ik even thee drinken bij een vriendinnetje hier in de buurt, nu gaat dat nog makkelijk, haha! En vanmiddag nog wat was wegwerken. Vriendlief gaat ondertussen verder met de laatste dingen inpakken denk :wink:

Ik heb besloten mee te gaan doen aan zwangerschapsyoga, ik kan de rust in m’n hoofd ook wel gebruiken met alle verhuis perikelen en drukte op m’n werk en daarnaast is dit voor mij de eerste, dus wat tips over bevallen kan ik wel gebruiken en wat zwangere vrouwen in m’n nieuwe(oude) buurt leren kennen lijkt me ook wel leuk :slight_smile:

Morgen weer werken na bijna 2 weken vrij, geen zin in!! Wel om m’n kindjes weer te zien, die ga je toch wel missen… Drukke week op het werk ook met cursus en nieuwjaarsborrel… En vrijdagochtend de 20 weken echo!! Super zin om om de kleine dame weer even te zien spartelen :slight_smile:

En zaterdag natuurlijk verhuizen! :wink:

Druk…druk…druk weer kell!

Succes met de verhuizing!

En zwangerschapsyoga vond ik echt heerlijk!

Vrijdag al de 20-wekenecho! Spannend hoor!

Ook ik mag morgen weer werken na 2 weken vrij. Maar eerst nog met Sean naar het cb voor de ogentest. Hopelijk slaagt hij dit keer wel. Moet hij eerst zich wel wat beter voelen want net heeft hij flink lopen overgeven :sick: Ik vond hem al om de kleinste dingen piepen, nu weet ik dus ook waarom…

Voor mijn gevoel hebben jullie echt vaak vakantie :lol:

Maar werk ze weer meiden!

Hoe was de ogen test??

Mm hoe is het bij jullie??? Hoe gaat het met jou ? En met de kleine?

Ben benieuwd qat je van die yoga vind kel! Ik wilde toen wel zwangerschapsgym doen maar dat was echt toen ik 20 weken zwanger was al volgeboekt hier…ging nergens over…

Volgende x als ik 6 weken zwanger ben al bellen zeker :lol:

Wachtbankje hier… Vind wel lastig…aan de ene kant probeer ik maar er vanuit te gaan dat het niet raak gaat zijn vanwege teleurstelling maar dan wordt het nog een lange chagrijnige week maar durf ook niet teveel te hopen omdat het dan weer zo tegenvalt als ik nu al ongesteld wordt ipv volgende week zwanger :roll: :roll: het is me wat vrouw zijn…

En als het deze maand niet raak is dan kan ik volgende maand in de achtbanen in Disney dusss :mrgreen: :sick:

Bm ben je al aan solicteren?

Oh achtbanen in Disney zijn ook leuk! Ik wilde ook graag in die achtbanen maar ik mocht niet omdat ik zwanger was. Ik mocht zelfs niet met Sean in dumbo :silenced:

Wachtbankje is niet leuk. Ergens heb je altijd stille hoop…

Morgen is alweer laatste dag Kdv voor Sean. Merk dat ik daar een btje emo van word. Zaterdag is mijn kleine mannetje al weer een kleuter en gaat hij maandag al weer naar de basisschool! Pfff wat vliegt de tijd.