Meistoppers 2011 deel 8! Kell is zwanger!

Basisschool alweer Rb?! Pfff… Tijd vliegt inderdaad… Maarja, we kletsen hier ook al ruim 2,5 jaar :wink:

Kan begrijpen dat je er wel een beetje emo van wordt, sterkte vast :wink:

Disney is inderdaad wel leuker als je de achtbanen in mag, begrijp dat het een beetje dubbel is zo, Teun!

Ahhhh ja dat is echt een mijlpaal !!! Bizar, hoe snel ze daar groot worden

Eerste half jaar vond ik bij al mn neefjes en nichtjes zo hard gaan van peuter naar bijdehandte kleuters :mrgreen:

Nou ik kies 100% voor nu zwanger zijn hoor, alleen als het niet raak is is Disney een mooie

Troostprijs :smiley: waarom zou je dan eigenlijk nergens in mogen? Als 3 maanden of langer bent snap ik het, maar de eerste weken zit het nog zo laag onder je schaambeen toch…Aghja zorgen voor later, eerst maar eens kijken wat volgende week ons brengt :eh:

Ik hoop het voor je Teun!! :slight_smile: En wat je zegt, anders een mooie troostprijs.

Ik weet niet of het niet echt mag, wat erover gezegd wordt is vaak tegenstrijdig, de ene zegt van wel de andere niet. Ik zou persoonlijk het risico niet nemen…

Nee ik ook niet denk ik zo, ik zat me meer hardop af te vragen waarom… :think:

Volgens mij willen ze ook nergens aansprakelijk voor worden gehouden. Dus zeggen ze gewoon dat je als zwangere bijna nergens in mag. Ik was 4 of 5 maanden zwanger toen ik naar Disney ging, dus was al duidelijk te zien.

Ik zou zelf trouwens ook het risico niet nemen. Kans is klein dat er wat gebeurt als je zo pril zwanger bent maar je moet er niet aan denken dat er wat gebeurt…

Wanneer ga je eigenlijk Teun?

Ik zou eigenlijk ook wel weer willen vooral omdat Sean nu nog meer figuren kent (en ik nou eens eindelijk in die achtbanen wil haha).

Ik heb het droog gehouden, maar wel enorm brok in mijn keel toen Sean voor de laatste keer ging uitdelen. Veel moeders vonden het jammer dat Sean weggaat, want hun kind verloor zo een geliefd speelmaatje.

Sean heeft voor de pm-ers een mok beschilderd met chocolaatjes erin en dat bleek nog origineel ook (ik dacht ze zullen wel 10 van die mokken hebben maar dat bleek niet zo te zijn). :slight_smile:

Toen Sean aan het uitdelen was heeft hij ook een traktatie aan Ailyn gegeven en stopte met trakteren om de verpakking open te maken voor haar :inlove: de andere kindjes moesten maar wachten op hun traktatie :wink:

Even een linkje naar het showforum van de 9 maanden mama’s!

http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5493847#5493847

Eeeeeeeeeeeeeeeeeen… We hebben een huis!! :smiley:

Veel details weet ik nog niet, het is een voormalig huurhuis en gaat via een beleggingsmaatschappij en notaris in Maastricht en die zijn niet zo vlot… :wink:

Kell wat een fijn nieuws, had het al op fb gezien maar wel ergggg fijn zon goeie gezonde echo… En prachtig plaatje zo hè :inlove:

Ennuhh huis!! Helemaal super, zomaar onverwachts een leuk huis gezien?

Aghh RB die Sean!! Vond zijn knijp traktaties ergggg leuk… Hopelijk onthoud ik het nog 2,5 jaar voor Jula als ze 4 wordt :smiley:

Wow 2,5 jaar dat klinkt gewoon al kei snel!!

Hier nog paar dagen geduld, zit op dag 29 ofzo maar nod is woensdag pas… Deze dagen kunnen me gestolen worden hoor… Constant het gevoel dat ik elk moment ongesteld ga worden terwijl ik ook wel weer rare vage klachten heb… Voetjes op de grond :wall:

Ik ben ongeduldig geweest :angel:

2 strepen op mn zwangerschapstest :inlove:

Maar mn nod is dus denk ik di/wo pas dus nu nog heeeel vroeg dus heel erg duimen dat de test nog donkerer wordt en over 8 maanden gezond kindje :pray: :pray: :pray:

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh Teun!!! :smiley: :smiley: :smiley:

Wat een super nieuws!! Ik ga met je mee duimen!!

:dance: :clap:

Woehoe!!!

Gefeliciteerd Teun!!! :smiley: :smiley: :smiley:

We duimen idd voor een gezond kindje!!!

Test van vanochtend leek wat lichter dan gisteren :oops:

Heel hard duimen dat het goed komt hoor :oops:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray:

Test van vanochtend was al wat donkerder :inlove:

Ik heb maar gewoon een Banner gemaakt, ben nu ook al 2 dagen de hele dag licht misselijk ( bij Jula pas bij 6 weken) maar goed het kan ook over 2 weken of 6 weken nog misgaan dus ik probeer nu maar een beetje te genieten :slight_smile:

Hé Teun, gefeliciteerd! :inlove:

:dance: :dance:

Spannend hoor Teun!

Heeft ons geduim toch nog geholpen! :slight_smile:

Teun wat een supernieuws zeg en inderdaad over 8 maandjes een gezond kindje :pray:

Kell wat leuk een nieuw huis ben benieuwd hoe het er uit ziet. Had op fb echo foto gezien van de 20 weken echo. Super nieuws :thumbup:

Teun, JOEHOEEEEEE wat lees ik!!! :inlove: :inlove: :inlove:

PROFICIAT en ik duim dat dit weer een mooi gezond kindje gaat geven over 8 maanden :pray: :pray: :pray:

Geweldig en geniet er van!!!

En Teun, hoe gaat het?! Ben niet nieuwsgierig hoor, hihi :wink:

Thanks mm en bm :dance:

Hoe is het met jullie? Drukdruk??

Ben je al op banenjacht bm?

En mm begint het al helemaal te wennen met kleine Lotte in het leven?

Kell ik las van jullie boef in je maandtopic :frowning:

Jammer dat het niet werkt!

Hopelijk krijgen jullie snel de sleutels, heb je nog foto’s van het huis?

Vandaag voor het eerst niet getest :lol:

Vanaf zaterdag elke dag, gisteren een digitale en die Jula aan mn moeder laten geven…mijn moeder zei Jula krijg je een broertje??? En toen zei ze sussssje :inlove:

En mn zus weet het nu ook, zijn toch mijn dichtbij mensen de rest wacht ik nog even mee

Ben nu al vanaf zondag de hele dag licht misselijk dus goed teken 8)