Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

Gaby de slijmprop is in ieder geval iets. Ik ben hem verloren in de dagen voor mijn bevalling, 3 dagen ervoor ofzo.

Weeen tja ik heb alleen rugweeen gehad en die begonnen gelijk toen mijn vliezen braken dus tja dat was overduidelijk het begin van de bevalling :mrgreen:

Kell hopelijk heb je nog leuke dingen te doen zodat je je niet al te alleen voelt :hug:

Rb gatsie zeg 6 weken zonder man. Ik moet er niet aan denken. Ik ben hooguit eens 1 nachtje alleen en dat vind ik dan wel weer fijn want dat gebeurd maar 1 of 2 keer in het jaar.

Teun ik vind voetbal echt helemaal niks en manlief ook niet echt maar hij wil nog wel eens een uitzondering maken om nederland te zien voetballen. Tja je moet toch wat he als iedereen het daar over heeft.

Hier vandaag een houten wandtak met uil besteld voor Eva haar nieuwe kamer en voor de babykamer. Verder nog een houten vogelhuisje voor baby en Eva, natuurlijk in het rose voor Eva en in het blauw voor de baby. Als het wel een meisje is krijgt ze toch alsnog een petrol blauwe slaapkamer want ik vind het een leuk kleurtje.

Morgen gaan we eindelijk verf halen voor Eva haar slaapkamer dus moegenmiddag kan ik aan de slag als het goed is :pray:

Hey meiden,

Neen nog niets :thumbup: Whaha erg hè??

Groetjes

Tjee zeg Gaby die kleine van jou maakt het wel spannend hoor.

Nou en maar doorgroeien, ik straks 9 ponder uit mijn lichaam zien te krijgen :o :? :lol:

Kortom; bib.

Zometeen maar ff naar de Prenatal ofzo om wat spijkerbroekjes voor onze lieve peuter te scoren.

Doei doei

Je hebt nog 9,5 uur de tijd (voordat nl speelt) haha!

Dat is idd wel een nadeel dat als je overtijd bent die kleine gewoon lekker doorgroeit! Maar die pijnlijke voorweeen van gisteren hebben dus niet doorgezet? :?

aaaah gaby toch!

Je meisje zit nog veeeel te lekker… Ze wacht tot het iets beter weer is denk ik! (ik geloof na het weekend mooi weer :wink: )

ik ga vandaag naar mijn schoonouders in gelderland, zijn beide jarig (vandaag en eergisteren) en die vieren het met het nederlands elftal…

Ik heb er zin innnn!

Ooh rb ik heb gisterenavond je buik gezien! Mooi man! :inlove:

He bah Gaby. Hopelijk hebben die voorweeen al wel wat werk gedaan zodat je straks niet nog 10 cm ofzo moet. Veel plezier met shoppen.

Rb ik had nog helemaal niks over een speen gezegd. Hier heeft Eva nog steeds een speen, wel alleen in bed hoor het ding mag absoluut niet mee naar beneden. Ik heb nu met haar afgesproken dat als ze 4 is dat we hem dan weggooien. Daar is ze het tot nu toe mee eens dus hopelijk maakt ze gaan stennis als het zo ver is. Ik heb gezegd dat ze dan al zooo groot is en dat ze dan naar school gaat, dat ze dan geen speen meer nodig is. Ik was altijd anti speen en moet je nu zien, ze heeft gewoon 4 jaar lang dan een speen gehad haha. Eva haar tanden staan nog wel heel mooi recht vind ik en ze staan ook niet heel erg naar voren maar ja dat is toch altijd weer wachten hoe de volwassen tanden doorkomen. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik qua speen ook geen strijd wilde aangaan en ik geen zin had in slapeloze nachten. Ik hoop dat Sean snel van zijn speen af is dus niet al teveel herrie maakt s’avonds.

Thans Teun! :inlove:

Veel plezier bij je schoonouders!

En Gaby? Heeft je dochter gelijk gehad?

Sean heeft de speen ook alleen in als hij gaat slapen, maar wil het liefst dat hij stopt voordat de baby komt. Is wel lastig omdat hij de fantasieverhalen (bijv over een fee) nog niet echt snapt.

Binnenkort ff speen verstoppen in bed, even kijken hoe hij reageert (wrsch woest omdat het eerste wat hij in bed doet is hup die speen in zijn mond). Wel fijn dat je met Eva zo’n afspraak kan maken!

Helaas, bib :?

Dan toch misschien 12-6-12 Gaby?

Pffff… Wat een k*tweekend zeg!! Man niet thuis wat al raar is en dan zou ik gisteravond naar wat vrienden gaan word ik toch ineens ontzettend ziek! Ik heb vanaf 19.00 tot 02.00 uur bijna alleen maar op de wc gezeten of er boven gehangen… :frowning:

Probeer nu rustig een vitamin watertje te drinken, want ben echt helemaal leeg… :frowning:

Heeft iedereen nog naar de wedstrijd gekeken? Ik half tussendoor, vond er niets aan!

Wedstrijd was prut :thumbdown:

Vervelend dat je opeens zo ziek bent geworden. Gelukkig komt je vriend weer snel thuis. Beterschap iig!

Jee Gaby, die kleine heeft het wel heel gezellig in je buik!

Gister waren trouwens m’n schoonzusje en zwager er en die zeiden tegen Sean: jee wat heb jij een dikke buik zeg! Wat zit er in? En toen zei Sean: baby :inlove: Haha

He bah kell wat vervelend. Hopelijk voel je je een stuk beter na je vitamine drankje.

Gaby balen zeg dat je nog aan het bibben bent :hug:

Rb schattig he dat die kleintjes zo meeleven en dan ook een baby in de buik hebben. Eva doet ook vrolijk mee. Knuffels onder de shirts en maar zeggen dat er een baby in de buik zit :inlove:

ohh gaby ik zei toen ik net wakker werd tegen mijn vriend, ik ben benieuwd of gaby al bevallen is!

:lol: hij zo wie is gaby?? Jaaa van mn forum haha

jammer meid! Nog even volhouden he!

Hoe doet je man het? Of is dat een nuchtere?

Rb die sean

:inlove:

mijn nichtje van 5 roept ook de hele tijd van zulke dingen!..

Kell beterschap zeg! Dat is niet leuk, er heerst wel een buikvirus, heel heftig maar wel maar 1a2 dagen…hopelijk morgen weer fit!

Ik vond de wedstrijd helemaal niet zo slecht, nederland heeft zelde zoveel kansen gecreeerd als bij deze wedstrijd… Alleen constant net niet…en verdedigend had het een stuk beter gemogen! Woensdag gaan we kei hard winnen (hoop ik haha)

Tja dat is dan nog maar afwachten he.ik ga woensdag sowieso niet kijken misschien tijdens reclame dat ik even ga spieken maar nog geen idee.

Hier al een muur roze. Nu de ander zo doen maar net mijn broodje op dus even laten zakken. Het is trouwens wel donkerder dan ik had verwacht maar ach kwestie van wennen.

Ik vond de wedstrijd wel oke, ja zonde, dom, jammer ,k*t dat we niet scoorde maa oke. We waren wel veel beter dan de denen.

Hier een oke weekend alleen vanmiddag echt knal ruzie met mijn man. Echt heel er, maar ja we kregen vanmiddag bezoek. Ik moest eerst mijn moede wegbrenegn, en toen ik na een uurtje ong terug kwam hebben we he er maar niet mee ver gehad. Stomme is het ving helemaal nergens over :?

Morgen weer werken, heb er steeds minder zin in maar dat heb ik normaal ook aan het eind van het schooljaar :smiley:

Bib.

Beterschap Kell, niets aan zo ziek zijn :thumbdown:

Karin; ow hormonen…? Stress? Komt het goed als jullie zijn afgekoeld beiden 8)

BM ik heb zo geen verstand van voetbal :smiley:

RB; ja die speentjes het is wat!

MM; het is echt nog heel verschrikkelijk slecht weer, maar de zon komt als het goed is zo nu en dan ons wel vergezellen. Misschien voor jou een reden om onder je donkere steentje weg ete kruipen :hug:

VK update; net gestript, morgen geen bevalling dan woensdag inleiden.

Liefs!

oh karin hebben jullie nu nog wel gepraat? balen zeg!

gaby :pray: :pray: 12-6-2012 dan als je morgen bevalt!

en mooi wat je schrijft voor mm

:-*

hier even update quote:

misschien had iemand mijn topic al gezien bij “zwangerzijn”

maar ik heb dus sinds donderdagochtend een troebel zicht, vlekken voor mijn ogen net alsof ik een enorme vieze bril op heb…vanuit het niets gekomen en nu heb ik het nog steeds…daarbij ook hoofdpijn en ik voelde me een paar dagen al niet zo super lekker maar niet echt ziek ofzo…en zaterdag de hele dag wat buikpijn gehad aan de bovenkant van mijn buik…

anyway, vanochtend naar naar de ha geweest (geen zin om 2 x te typen dus hier komtie) maar t zou dus beginnende zwangerschapsvergiftiging kunnen zijn…

@teun wrote:

ja ik heb al op mn kop gekregen van de vk dat ik niet gebeld heb!

vanochtend ben ik naar de ha geweest en bloeddruk is omhoog gegaan (dinsdag was hij nog goed) nog niet extreem hoog en ook wat eiwitten in de urine (ook nog niet een grote hoeveelheid) maar met de hoofdpijn en troebel zicht genoeg om toch aardig serieus te nemen…

hij vond ook dat ik de vk moest bellen

dus gebeld en ik moet zometeen langs komen om nog een keer wat testen uit te voeren en ze zei ook dat ik iemand mee moest nemen en mijn ziekenhuispasje mee moest nemen zodat er eventueel in het ziekenhuis nog (bloed)testen gedaan konden worden.

mocht niet werken tot we meer weten, het kan allemaal mee vallen, hoefde niets ernstigs te zijn maar ze willen het wel goed in de gaten houden.

en ze vond het ook niet slim dat ik niet gebeld had, en dat ze liever 10 x voor niks langs komen dan 1 x te weinig

maar goed ik dacht het is weekend en oogklachten zijn niet echt zwangerschaps gerelateerd :roll:

hopelijk valt het allemaal gewoon mee :slight_smile:

Ow Jee Teun dat is wel even schrikken hoor. Doe rustig aan en krijg je verder nog uitslagen dan, zodat je zeker weet dat het zw vergiftiging is of niet?

Geen tijd om vanmiddag nog even te komen want ik ga weer verven. Dus kom vanavond nog even kijken.