Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

Jeetje Teun! Dat is zeker schrikken, ik hoop dat het allemaal meevalt! :hug:

Teun; getsie zeg! En nu???

Liefs :hug:

Gaby ben helemaal vergeten op jouw berichtje te reageren!

Spannend hoor! Je hebt deze week gewoon je meisje in je armen! :inlove:

Heb je nog last van het strippen?

Teun, spannend moet niet nu al beginnen. Kunnen ze er ook wat tegen doen als ze het op tijd weten?

Hier hebben we het er niet meer over gehad. We doen weer normaal en het is of er niets gebeurt is. Tja dat is mijn man, praten ho maar :?

Het was denk ik een combinatie van hormonen bij mij en stress op het werk bij hem.

Gaby, spannend, hopelijk komt je meisje nog uit zichzelf!

nou viel allemaal gelukkig helemaal mee!

Bloeddruk was al weer lager (of de ha meet het anders ofzo)

en eiwit testje gaf amper iets aan… Dus ik ben blij :dance:

ze zag geen reden om te extra bloedtesten te doen voor nu, moet nu wel wat vaker komen om mn bloeddruk in de gaten te houden en als ik nog een keer die hoge buikpijn heb bellen.

Gelukkig maakte ik me niet zo heel druk, maar de dokter had me wel even aan het denken gezet poeh!

karin heb je dan nooit zoiets van, avonds in bed nog een keertje over beginnen? misschien niet zo zeer inhoudelijk maar dat je het vervelend vond dat hij weg gegaan was?

Teun, fijn dat het weer oke is, wel goed in de gaten houden hoor.

Ja nou was het weggaan een beetje van ons allebei. Alleen was het de eerste keer, en als ik het er 's avonds over zou hebben zou het niets oplossen. Hij verteld namelijk toch weinig over hoe hij zich voelt en wat hij bedoelt, is dan gewoon van ja ja en maar maar. Dan hadden we denk ik opnieuw mot gekregen. Hij maakt het goed door extra lief te zijn. En het gng nergens over dus laat maar…

nou laat hem dan maar extra lief zijn voor je :lol:

Gelukkig Teun :thumbup: Opluchting!

Karin; hier nog zo één een echte binnenvetter!

Soms heeft ruzie maken hier ook wel 's gewoo een afreageer functie ff stoom kunnen afblazen met elkaar als lijdend voorwerp :roll:

RB; strippen heeft behoorlijk pittige voorweeën opgeleverd maar nog geen écht werk :slight_smile:

Wie weet :thumbup:

Oh Teun wat een opluchting zeg! Ik had vandaag al een paar keer hier gekeken of er al nieuws was!

Oh Gaby wat vervelend dat het niet doorzet! Hopelijk hebben de voorweeen wel al wat voorwerk gedaan…

Ben vandaag naar bekkenfysio geweest en ze voelde dat mijn bekken een btje scheef stond (wat mijn pijn verklaart). Ze heeft geprobeerd om het weer wat rechter te zetten en me oefeningen meegegeven. Volgende week mag ik weer langskomen.

Teun gelukkig maar dat jet allemaal meeviel.

Gaby van de schrik niet eens op jouw grote nieuws gereageerd. Moet fijn zijn om te weten dat als het niet vanzelf begint dat je woensdag ingeleid wordt. Het einde is in zicht.

Teun, dat is inderdaad even schrikken zeg! Blij meteen te kunnen lezen dat alles goed gaat!

Gaby, spannend!! Hopelijk komt ze zelf morgen!! :smiley: Ik duim voor je!! :pray:

Ik voel me inmiddels alweer een stuk beter, gelukkig! :slight_smile:

Kell; gelukkig maar dat je weer beer bent!

RB; scheve bekken… klinkt niet fijn, hopelijk doen de behandeling en de oefeningen hun werk!

Karin; weer een beetje bijgekomen van afgelopen weekend?

Gisteravond behoorlijk stevige voorweeën gehad, die echt wel wat ‘dieper’ aan voelde. Mijn man en ik hadden even heel veel hoop, vooral ook omdat ik zag dat ik toch ook weer wat slijm en bloed verloor (excuus voor de gore praat)… Maar later op de avond zakte het steeds weer een beetje weg.

Om 21:30 uur was ik het zo zat dat ik naar bed ben gegaan. Daar heb ik er ook nog een paar opgevangen om vervolgens in slaap te vallen.

Vanmorgen rond 3 uur werd ik wakker van ons meisje, die klom tussen ons in. Zo schattig, ik hoorde haar krabben in haar slaap waarop ik haar over haar gezichtje aaide en zij met een dikke grijns in haar slaap weer verder sliep :inlove:

Om 3:30 uur ben ik er uit gegaan, de voorweeën voelen niet prettig en ik heb maar een wasje gestreken :roll:

Nu ff broodje gegeten en koffie gedronken. Voorweeën komen om half uur, ik hoop toch zo :pray: dat het door zet!!

Dit gehannes met wel/ niet vind ik maar niets en ken ik ook helemaal niet!

Hub heeft gelukkig vrij genomen vanmiddag en ik vraag of mijn dochter straks met iemand mee kan naar school.

Wordt vervolgd :wink:

Ik zag dat je tegen 5 uur had gepost en dacht zou het …? Maar helaas nog steeds voorweeen. Fijn dat je hebt geregeld dat je dochter door iemand anders naar school wordt gebracht en dat hub thuis blijft. En nu maar hopen dat het doorzet! Sterkte met de (voor)weeën! :-*

Gaby, ik duim dat jullie meisje vandaag geboren word. Lekker ontspannen en niet t veel doen nu. Ze zeggen dat het weleens kan helpen…

Ik ga zo werken maar als ik thuis kom ga ik gelijk kijken :smiley:

Gaby hopelijk zet het door, succes :pray:

Dank jullie wel :inlove:

ohhh ik ook rb, ik zag die tijd en dacht GABY!

Maar toch nog steviger voorwerk dan de afgelopen dagen toch! Hopelijk ben je ondertussen de weeen zwaar aant weg puffen meid!

Ik ga de hele dag voor je duimen :pray:

hier alle telefoon geluidjes uitgezet dus ik heb flink doorgeslapen vandaag :zzz:

kell waar zit je nu met je cyclus?

Rb en bm wanneer zijn jullie 20 weken echos?

Ik heb aanstaande vrijdag de 20 weken om 14.30 uur. Best spannend vind ik ivm verhoogde kans op down en alle verhalen wat je hier op het forum hoort. Verder als alles goed blijkt te zijn toch nog even vragen of we echt een jongetje krijgen of dat die nub theorie echt nergens op slaat :mrgreen:

Gaby zet hem op.

spannend! zal vast allemaal goed komen hoor!

maar ik zal voor je duimen :pray: :pray:

Zullen duimen vrijdag BM!! Spannend hoor.

Hier niets Teun. Weeen zijn weer helemaal weg :thumbdown:

Manlief is net thuis gekomen en heeft zoon meegenomen boodschappen doen. Daarna gaan ze dochter ophalen. Ik lig dus mooi even met mien dikke aars in bad (jawel met iPad en al haha).

Morgen begin v/d middag melden in ziekenhuis.

Liefs.