Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

verdomme gaby! Jammer dat het niet doorgezet heeft!

Maar wel een fijne gedachte dat ze morgen/overmorgen er toch echt zal zijn!! wij zullen morgen met zn alle aan jou denken!

Of ze moet stiekem nog heel spontaan vanacht geboren worden :angel:

He inderdaad flink balen Gaby. Ik zal morgenmiddag aan je denken als je zo hard aan het werk bent :wink: Heerlijk weer een klein kindje op de arm :inlove: We gaan er gewoon vanuit dat het morgen geboren wordt en niet dat je nog een dag langer moet wachten.

Jee gaby, ik gelijk kijken uit mijn werk, hoopte zo dat je druk bezig was. Maar gelukkig is het einde in zicht :smiley:

Hier vanmiddag met Eva naar de doter geweest. Ze is nu al 2.5 week aan de diarree. Ik dacht dat hete de goeie kant opging want vrijdag en zaterdag was het weer goed maar zondag en gister was het weer mis. Toevallig vandaag ook gewone ontlasting gehad. We hadden een co assistent dus die heeft Eva eerst onderzocht en toen haar eigen arts. Beide hebben haar buikje gevoeld en niks vreemds gevoeld of gehoord. Nu moet ik haar ontlasting (diaree of vast maakt niet uit) in een potje doen en opsturen en dan afwachten of daar wat uitkomt, want de dokter weet dus ook niet goed wat er aan de hand is maar wel dat 3 weken diaree niet goed is.

Niet echt fijn BM zolang aan de diarree :naughty: Goed dat ze het gaan onderzoeken.

Hier zit ik er ff helemaal door heen. Het ziekenhuis was bepaald niet wat ik voor ogen had met het krijgen van een 3e kindje :o

Heb net de kindertjes uitgezwaaid die met koffertjes en wel de deur uit liepen en ik dacht écht; waar ben ik aan begonnen? Heb ik 2 mooie kids moet ik ze missen :cry:

Nou ja, wie weet komt Miss Speedy Gonzales nog vannacht net als onze dochter 4,5 jr geleden pfft.

Liefs!

Jeetje bm! Arme Eva :hug: Goed dat je weer aan de bel hebt getrokken! Hopelijk komt er wat uit de onderzoeken!

Gaby lijkt me idd naar om je kindjes uit te zwaaien en je ze niet bij je kan hebben. Maar je ziet ze snel weer en dan heb je er straks 3! :inlove: Hopelijk dient madam zich vanavond/vannacht nog aan!

gaby :hug:

maar wel een mooi vooruitzicht! en dan straks met zn 5e een gezinnetje! :inlove:

arme eva bm, hopelijk gaat het snel over… en ind goed dat je actie hebt ondernomen…

kell jij download ook altijd nieuwe serie’s toch?

heb je al een aflevering van girls gezien? en er is sinds 3 weken een nieuwe serie, hij heet continuum…zat vandaag eens te kijken en hij scoort best hoog…

ik had niet van spannend serie’s maar ik moest ineens aan jou denken :smiley:

Gaby kan me inderdaad voorstellen dat dit niet is wat je verwachtte. Hopelijk dient de kleine zicht toch vannacht nog aan en is een ziekenhuis opname niet meer nodig :hug:

Ff kort; vannacht behoorlijk ziek geworden.

Snotverkouden en flinke verhoging.

Ook stevige voorweeën nu.

Bel straks ff met zh.

Groetjes

Och Gaby wat vervelend zeg :hug: Hopelijk voel je je snel beter.

Oh gaby, dat kun je er vandaag niet bij hebben.

Als ik je niet meer spreek, heel veel succes vandaag! Zet hem op he meid :thumbup:

Vandaag of morgen lekker naar huis met jullie kleine meid :inlove:

Oh Gaby, daar zit je echt niet op te wachten. Hopelijk heb je vandaag snel je baby! Zet m op straks! :-*

Oh nee Gaby!! :frowning: Wordt je dan wel gewoon ingeleid vandaag? Sterkte met alles en succes als het allemaal “gewoon” doorgaat! We denken hier met z’n allen aan je!!

Teun, ik ben nu ook Girls aan het kijken, erg aparte serie, hahaha! Heb laatst ook het eerste seizoen van New Girl gedownload, dat vond ik echt heeeeel leuk! :smiley: Gelukkig zijn True Blood en Pretty Little Liars ook weer begonnen! :smiley: Zal eens kijken naar wat jij zegt, misschien is het wat voor me :slight_smile:

Zit nu op dag 23 van m’n cyclus, geen klachten deze maand, dus we wachten het maar weer af! :slight_smile:

Bm, sterkte met die kleine meid! Bijna 3 weken diarree is zeker niet goed! Hopelijk kan je wel een beetje genieten vrijdag van je 20 weken echo, ben benieuwd! :smiley:

Karin, hoe voel jij je?

En Rb, had er nog niet op gereageerd, maar super buikfoto’s! :smiley:

heb je al gebeld gaby?? :hug:

Goh verder nog geen nieuws van Gaby??? Ik was nieuwsgierig of het inleiden wel door zou gaan als ze zo ziek was met verhoging enzo. Misschien moest ze toch langskomen in het ziekenhuis en moest ze blijven of is ze toch ingeleid. Ben nu wel nieuwsgierig hoor :oops:

Hier trouwens gister de baby echt voelen “trappen” aan de buitenkant. Eva zou dus wat kunnen voelen als het niet zo was dat de kleine pas echt aan het trappen gaat als ik op bed tv ga liggen kijken :mrgreen:

Ik spiek ook even, maar nog geen nieuws… Wrsch is ze druk bezig in het zkh!

Hier ook een trappelend brusje :inlove: Hub heeft nog niet kunnen voelen maar dat komt nog wel.

Even snel hoor :inlove:

Ons kleine meisje is toch in record tempo geboren spontaan vandaag.

Vanaf half 9 serieuze weeën 10 uur vk hier half 11 zh half 12uur 5cm ontsluiting vliezen gebroken 12;42 geboren.

Alles gaat goed en we zijn super blij :inlove:

Jaaaaaaaaaaaa Gaby!! Gefeliciteeeeerd!! Geniet van je kleine dame!!

Hoe hebben jullie haar genoemd?? :smiley: :smiley: :smiley: :inlove: :inlove: :inlove:

geweldig gaby!

Ben al de hele dag aant denken hoe het zou met je!!

Fijn dat alles goed is gegaan! En heeeel benieuwd naar hoe ze eruit ziet en hoe ze heet! :inlove:

geniet van je meisje!

Oh wat superfijn Gaby, ben zon muts dat ik in huilen uitbarst! :oops: (Pff al die hormonen!)

Ik ben ook heel benieuwd naar haar naam! Annemiek of toch een andere naam? :stuck_out_tongue: Nou lieverd, geniet maar lekker van je kleine meisje en rust goed uit! :-*