haha rb :-*
Aaaaahhhhh wat een supernieuws zeg en toch spontaan en nog snel ook. Van harte gefeliciteerd met de kleine en lekker gaan genieten en ja ik ven ook erg nieuwsgierig naar hoe de kleine dame dan toch heet :mrgreen:
Super gaby, fijn dat het toch nog spontaan gebeurde.
Ben wel heel benieuwd hoe ze heet :inlove:
Als het goed is heeft Gaby pb gestuurd
Mooie naam hoor gaby en een flinke meid haha.
Idd behoorlijk flinke meid! Was nog lekker aan het doorgroeien in je buik!
Ben heel benieuwd naar de foto’s van je meisje! Hopelijk heb je vannacht nog redelijk kunnen slapen.
Kell, hoe gaat het met jou? Op jouw nod heb ik mijn 20-wekenecho. Ik hoop zo dat het deze keer raak is!
Waarom weten jullie wel hoe ze heet en ik niet?? Ik wil het ook weten!!
Met mij gaat het goed hoor, wel ontzettend moe, pffff…
Morgen nog een dagje en dan weekend! Blij als deze week weer voorbij is, vet veel gedoe op m’n werk, bah!
20 weken echo, leuk Rb!!
Heb jij geen pb van Gaby gehad? Ik stuur je anders de pb door :-*
Vervelend dat je zo moe bent en gedoe hebt op werk :hug: Gelukkig is het bijna weekend.
Thanks Rb!
&mooie naam Gaby!! Flinke meid idd
He gats Kelly gedoe op je werk isnooit leuk. Ik zit ook met gedoe op werk. Wr worst gezegd dat het slecht gaat met het bedrijf dus alle uitzendkrachten en mensen met een tijdelijk contract moeten weg. Het rare is dat wij er op de financiele afdeling niks van merken dat het slecht gaat met het bedrijf. Wij hebben het idee dat er iets anders aan de hand is maar onze directeur wil maar geen zegje doen voor de medewerkers. We hebben het nu dus flink druk.
Hier vanmiddag om half 3 de 20 weken echo, denken en duimen jullie voor ons dat alles goed is met de kleine hummel
Bm, veel succes maar ook veel plezier vanmiddag :thumbup: Ik ben ook heel benieuwd of jullie voorspelling klopt.
Hier een druilerige dag, het regent en het ziet er niet naar uit dat het snel over gaat. Vanmiddag met de kids de stad in, zondag is het papa dag en we hebben nog niets. Ja knutsels maar er hoort ook een klein kadootje bij
Gisteren de babykamer af geschildert, ledikantje neer gezet. Het word echt weer leuk :inlove: Als het af is laat ik foto’s zien.
Fijne dag :-*
Uiteraard gaan we duimen bm!
Vervelend dat er gedoe is op werk :? Raar dat ze zeggen dat het slecht gaat maar dat dit volgens financiën niet blijkt.
Ik lig momenteel nog lekker te luieren in bed (Sean ligt ook nog heerlijk te slapen :mrgreen:), trek met m’n hand lamellen opzij… Bleh het regent! En gister was het nog zo’n mooie dag! Hopelijk is het morgen droog, ik heb dan een straatbbq.
Ik wil ook nog klein cadeau kopen voor hub (geen idee wat) alhoewel ik hub samen met Sean ontbijt op bed wil geven en Sean heeft natuurlijk flink zijn best gedaan op de knutsels!
Zoals beloofd :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :dance: :dance:
denk aan je bm!
straks blijkt het toch een meisje te zijn :silenced: :lol:
rb wil jij weten was het is eigenlijk?
Ja, ik wil heel graag weten of brusje een meisje of een jongen is (ik denk een jongen, brusje is namelijk net zo druk als Sean haha).
Het duimen heeft geholpen. Alles zat er op en aan en verder zag alles er ook goed uit qua groei enz. Kelly het is nog steeds een jongen :mrgreen: Ik ben helemaal opgelucht en superblij.
Blij dat al het geduim heeft geholpen! Hebben jullie de echo al aan Eva laten zien? De vrees voor Down bleek dus onterecht?
Ik krijg nu wel de zenuwen voor mijn 20-wekenecho van as dinsdag!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ik begin alvast rb!
Super dat het goed was bm, en leuk dat het nog steeds een jongen is
Ik vind dat ik niet echt mooie foto’s heb meegekregen. Heb er wel 6 mee maar ik heb 2 van een handje, 2 van het profiel en dan nog van slechte kwaliteit vind ik en ik heb er een van het piemeltje en een van het neusje met mondje en verder niks erbij. Ik heb de foto’s wel aan Eva laten zien maar ja valt niet veel te zien dus das wel jammer. Hij kan natuurlijk niet zeggen dat we geen kindje met down krijgen, want dan moet je een vlokkentest of vruchtwaterpunctie laten doen. Dan heb je pas 100% zekerheid maar hij ei wel dat kindjes met een chromosoomafwijking vaak achterstand hadden in de groei en vaak ook afwijkingen hadden zoals een hartafwijking. Ons kindje zat helemaal op schema qua groei en de gyn heeft ook geen afwijkingen gezien. Alles zag er “erg goed” uit zei hij. Ik ben dus over the moon en heb het hele down losgelaten. Vanaf nu alleen genieten
Rb komt ook vast helemaal goed :thumbup: :thumbdown: