Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

Bm, wat fijn dat de echo helemaal goed was. En nu idd lekker genieten, er zijn gelukkig geen tekenen van down.

Rb nu jij nog voor een goede echo

@teun wrote:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ik begin alvast rb!

Super dat het goed was bm, en leuk dat het nog steeds een jongen is :wink:

Haha, blijf je t/m dinsdag duimen? Ik heb de 20-wekenecho om 16.15 uur.

Jammer bm dat je niet zulke mooie foto’s hebt. Maar het belangrijkst is is dat je zoontje gezond is, toch? :inlove:

Ja wat denk jij rb :wink: ik zat zo in de stress dat ik helemaal superblij ben. Had het alleen voor Eva leuk gevonden als de foto’s wat duidelijker waren maar ja als het goed is gaan we nog een pretecho doen en dan mag Eva wel mee en kan ze babybroertje zien :inlove:

Bm, je bent vandaag gewoon 20 weken zwanger! Op de helft!! :dance:

Ja op de helft :dance: En voel me nog steeds goed, echt heeeeeel anders dan destijds met Eva. Toen zat ik steen en been te klagen haha.

Fijn van de echo Bm!

Spannend voor jou dinsdag Rb!

Kell; ik had jou wel pb-tje gestuurd hoor, wat gek dat hij niet is aangekomen, fijn dat RB hem heeft doorgestuurd!

BM wat goed zeg dat de echo goed was!

Wel jammer van foto’s idd…

RB; spannend dinsdag!!

Karin; nog geslaagd voor vaderdag cadeau?

Hier alles redelijk, op het moment beetje ontregeld door stuwing en huilende beeb(krampjes) maar nog steeds een cadeautje ons meisje!!

Liefs

Ah ja stuwing lang leve de lol. Geniet van je meisje en inderdaad een cadeautje.

Hier vanavond behoorlijk wezen schransen bij de wokchinees :drool: Zit nog steeds bommetje vol :sick: net gezellig met hubbie een film gekeken, wrath of the titants. Leuke actie film over de griekse goden poseidon, ares, hades, zeus. Nu lekker even met de ipad op bed en dan zo :zzz:

Hier is straatbbq nog niet afgelopen, maar ik hou het voor gezien. Pff normaal lig ik er om 9 uur in en het is nu al half 3! :?

Sean ging ook al laat naar bed, overigens onder hevig protest, want ook hij vond het beregezellig! Kreeg natuurlijk van iedereen veel aandacht en daar kicken peuters op haha

gaby geniet ervan hoor! super dat ze er eindelijk is nu hé! :inlove:

stuur je ons nog een keertje een foto :smiley: ? ik ben heel benieuwd naar jullie kleine hummeltje!

kell hoe is het bij jou? had je dit weekend je nod?

hadden jullie deze ronde nou overslagen?

wel blijven uiten hier hé! blij dat je weekend hebt na die werkweek??

bm lekker wezen wokken dus, gezellig!

en wauw rb nachtbraker! jij zal wel moe zijn vandaag, wie gaat er opstaan met sean :lol:

ik was vroeg wakker vandaag, dus ik heb voor mijn vader oranje cupcakes gebakken…straks even langs bij mijn vader en verder niks doen vandaag!

vanavond voetbal kijken,eindelijk een keer thuis en mijn moeder komt bij ons kijken. proberen mijn bloeddruk laag te houden :angel:

Hier vandaag verjaardag van mijn neefje. Dus straks even douchen, eten en hup in de auto op naar groningen.

Fijne vaderdag allemaal.

Pff ben brak!

Gelukkig is Sean een enorme slaapkop. Ik heb hem om half 11 vanochtend uit bed gehaald. Daarna even gebruncht en toen ben ik in bed gaan liggen en heb Sean mijn telefoon gegeven zodat hij daarmee kon spelen. Toen ik even later wakker werd voelde ik me schuldig tegenover Sean en zijn we buiten gaan spelen. Hub was gister megadronken thuis gekomen en heeft de hele dag zijn roes uit lopen slapen, want de alcohol vloeide rijkelijk tijdens de bbq. Ik bleef braaf sapjes drinken. Hopelijk val ik zo niet in slaap voor of tijdens voetbal.

RB; 11 Uur uit bed gehaald??? :mrgreen: Dat is wel héééé’l lang geleden voor ons :stuck_out_tongue:

Maar wanneer is jullie 20 weken echo nu RB?

Zal kijken of ik jullie een fotootje kan pb’r.

Liefs!

Helaas, kan geen foto zenden :roll:

Inderdaad wat een lekker slaapkopje zeg. Als wij geluk hebben mogen we blijven liggen tot half 9 maar dat komt niet geregeld voor.

Gaby jammer hoor was wel nieuwsgierig naar dat mooie meisje van jullie.

Ja Sean heeft duidelijk de genen van hub geeerfd wat uitslapen betreft!

Gaby als je foto’s via photobucket of imageshack.us opslaat kan je via een url de foto’s wel pb-en.

Morgenmiddag heb ik de 20-wekenecho, dus dat is wel spannend!

Kell, hoe gaat ie met jou? Morgen is jouw nod!

Xx

Kell succes hopelijk is het raak :pray:

Rb alvast succes voor morgen. Je had laat in de middag de afspraak staan of niet?

Thanx, idd laat in de middag: kwart over 4 heb ik de seo. Dus moet eerder weg van m’n werk. Vandaag ook al vanwege de fysio, dus schiet niet echt op!

Ach ja het is voor een goed doel dus dat gaat voor en dat moeten ze maar begrijpen toch.

Er staan buikfoto’s van mij met 20 weken zw in het sf van de nov. 2012 mama’s :wink:

Zo ben ik weer even! Ben zooooo moe!! Vanmorgen werd ik om 7.15 uur gebeld door m’n collega die de vroege-vroege dienst had dat er was ingebroken op m’n werk, dus ben als een gek naar het werk gegaan en de rest van de dag klopte voor geen meter meer. Ben nu echt bekaf!

Morgen is dag 29 van m’n cyclus, had beetje een gemiddelde genomen, dus we wachten het maar weer af! We hebben deze ronde niet overgeslagen hoor Teun, wil geen kans missen, haha! Wel hebben we minder “geklust” aangezien alles nog een beetje raar was met de operatie enzo…

Zin in morgen Rb?? Ik ben benieuwd hoor!! :smiley:

Gaby, ben ook zeker benieuwd naar jouw meissie!! Jammer dat je geen foto’s kan pb-en… :frowning: