Had gister er wel een beetje de balen in met vaderdag, had zo gehoopt…
Kell, dan wachten we maar rustig af, eens moet het toch raak zijn? Jee wat een gedoe zeg! Wie breekt er nou in bij een kdv? Is er nog wat gestolen? Logisch dat je gister zo zat te balen. Ik had gister overigens niets aan hub die lag ladderzat zijn roes aan het uitslapen!
Heb wel zin in 20-wekenecho, maar vind het wel weer spannend! Hopelijk gaat alles goed!
Ja er is van alles weg, mn werk laptop, 2 cameras, een usb stick met alle fotos van de kids van mijn groep :(, een telefoon, contant geld, bankpasjes en zelfs de random reader is weg… :x :x :x
Ik ga dan zo ook lekker naar mn bedje, want ben vandaag goed zat!
Rb, heel veel plezier en succes morgen!! Ben benieuwd naar de uitslag!
Jeetje zeg! Ik zou eerlijk gezegd niet zo snel aan een kdv denken om in te breken. En waarom ze nou die USB-sticks hebben gejat? Die dingen kosten tegenwoordig ook geen drol. Ik kan me voorstellen dat je vandaag flink zat bent! Slaap lekker!
En weer weg was de verbinding.
Nogmals maar dan in het kort. Kell balen zeg van die inbraak en Dat het raak is dit keer.
Rb succes morgen en geniet ervan. Spannend is het zeker maar alles is vast goed.
Hier een trappend kindje in de buik :inlove: Rare gewording hoor. Ik ken dat helemaal niet van Eva. Zij gleed altijd mooi langs mijn buikwand maar deze kan echt voetballen haha.
Willen jullie zo voor me duimen? Ik heb om kwart over 4 de seo! Hopelijk is alles goed. Ik wil de seo op dvd laten opnemen (is een optie bij de vkpraktijk), kan Sean thuis ook naar de baby kijken Ben wel nerveus, maar moet gewoon de moed erin houden! Ik laat nog wel weten hoe het is gegaan.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: is gedaan!
hoe is het gegaan???
Sean krijgt een zusje! :inlove:
Alles was helemaal goed! Ben zo blij!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
ben blij voor julie! :-*
Een zusje, wat leuk!! Gefeliciteerd!!
Geweldig nieuws rb en wat leuk een meisje :inlove:
Kell jij had toch vandaag je nod?
Vandaag dag 29, geen bloed, dus we hopen verder!
voor jou kell!!
Geen bloed geeft moed!
Ik ben heel erg blij met de goede echo! Ze heeft alles grondig bekeken en bestudeerd. Was wel lastig met mijn overvolle blaas! Na de echo gelijk naar de wc gerend! Hihi
Ik kan bijna niet geloven dat ik een meisje krijg! Vind het echt zo leuk! :mrgreen:
Geniet er lekker van rb.
Kell ik hoop het zo :thumbup: :thumbdown:
Rb, leuk :inlove: zoals ik al zei op facebook, ook een koningskoppel :inlove
Kell, ik ga gewoon doen alsof je nog een week moet, gewoon mijn kop in het zand steken, misschien helpt het
Voor geintresseerden, op facebook staat beebje zijn kamertje :inlove:
kell, vanaf wanneer ga je testen?
Karin had het idd op fb gezien, echt heel erg leuke kamer :thumbup:
Karin ik had hem ook op fb gezien. Vind het er erg leuk uit zien. Leuke kleur ook.
Dank je wel :-* vind het zelf zo leuk dat met alleen de kleur er zoveel verandert. Bij bjorn en larissa hadden we alles hetzelfde alleen de kleur van de vlakken, gordijnen en letters was lichtpaars, beetje mauve. Dit is wel veel frisser
Vandaag de hele dag op pad geweest, lekker naar de zorgboederij. Resultaat is verbrande armen. Tja wist niet dat het zo mooi weer zo worden. Maar wel lekker van genoten.
Jullie ook allemaal genoten van het weer?
Dag 30, nog geen bloed gezien, dus nog steeds aan het
Ondertussen behoorlijk verdrietig, het gaat heel slecht met mijn oma, ze is dan ook al 90 jaar oud. Het zal waarschijnlijk niet lang duren en dan is ze er niet meer…