Och kell wat verschrikkelijk van je oma zeg. Daarentegen is het natuurlijk wel weer helemaal geweldig dat er nog geen bloed te zien is. Zo kun je toch weer zien dan verdriet en geluk (laten we het hopen dat het raak is ) dicht bij elkaar liggen :hug:
Karin het is heerlijk weer heb er trouwens gister mee van genoten dan vandaag. Vandaag best veel wind hier en de zon was ook ineens spoorloos toen ikmachterthuis wilde zitten :thumbdown:
kell wat ontzettend verdrietig! leeftijd zeg op zoân moment ook helemaal niets hĂ©! sterkte :-*
en ik duim ontzettend hard dat je de aankomende 8 maanden geen bloed gaat zien!!!
karin leuke fotoâs inderdaad!
bm en rb, bijgekomen van de goeie echoâs :D?
gaby hoe is het met jou en de kleine?
hier iets minder fit, maar wel goed met mini gelukkig
@teun wrote:
gisteren op mijn vrije dag naar de vk geweest, en deze vond dat deze week sowieso niet mocht gaan werken (ook niet alleen zittend werk)
omdat ik zo ontzettend weinig energie heb, hoofdpijn houd en snel harde buiken zodra ik een stuk loop/staand doeâŠ
ik ben nu dus al 2 dagen weer thuis, slaap en af en toe iets actiefs en dan ben ik alweer dood op⊠nu al 2 dagen smiddags in bed gelegen, dat heb ik nog nooit gedaanâŠ
maar goed vk vond dat ik echt even moest kijken of ik na deze week wat meer energie zou hebben, dus mocht ook alleen maar rusten en zodra ik meer hoofdpijn krijg of andere klachten gelijk bellenâŠ
baal wel ontzettend omdat zaterdag een bruiloft van een vriendin had waar ik super zin in had, maar goed mini gaat voor nu.
dinsdag weer voor extra controle naar de vk, maar mijn regio manager heeft aangeven waarom ik niet gewoon die laatste 2 weken in de ziektewet blijf (ookal mag zij dit eigenlijk niet zeggen) omdat het nu zo half half is en dat ik dan ook meer rust heb, ze merkt wel goed dat ik eigenlijk graag wil werken maar het eigenlijk niet echt gaatâŠ
het enige wat ik zo klote vind is dat ik als ik in de ziektewet zit ik het gevoel heb dat ik helemaal niet buitenhuis mag komen (ja nu kan ik ook niet veel qua energie haha) maar ik kan toch niet 3 weken binnen blijven nu, dat is toch ook niet gezond :think: :think:
sorry voor mijn lange verhaal :lol:[/quote
Ook al zit je in de ziektewet door je zw dan mag je wel naar buiten hoor ik ben destijds met Eva ook de ziektewet ingegaan want ik had last van flauwvalgevoelens. Op het laatst de hele dag door. Het uwv heeft me een keer gebeld waarom ik in de ziektewet zat en daarna nooit meer. Tja je moet wel gewoon je ding doen ondanks dat je zwanger bent en niet in orde bent. Ik zou ook zeggen ziektewet die laatste 2 weken en rustig aan doen. Mini en jijzelf gaan nu voor hoor. Hopelijk voel je je snel beter. Trouwens wat onvoorstelbaar dat je al zo ver bent. Betekent dat ik ook al bijna zw verlof zou hebben als ik geen mk had gehad
Hey meiden,
Teun; thuiszitten hoeft idd niet, zelfde als bij BM, ze bellen alleen een keer. En anders staan ze maar voor de deur, je moet toch ook boodschapjes doen etcâŠ
Kell; je oma :hug: Sneu hoor sterkte en Voor je deze maand! Na alle ellende zou dat wel welkom zijn!!
RB; wat leuk een meisje :inlove:
Karin: heerlijk hĂš freubelen met de kinderkamer :lol:
Ons meisje doet het kei goed! Ze heeft al 3 nachten van 6 uur gemaakt :thumbup: Alleen in de avond heeft ze haar huil moment.
Ik zal snel een foto posten in het sf!
Omdat Mw. 9 pond was/ is kan ik alleen heel veel lieve kleertjes weer weg doen :o Zo zonde, nou jaâŠgoede reden om weer ff wat leuks te scoren
Liefs
Hierbij dan eindelijk een foto
gaby wat een schatje! :inlove:
super schattig, en ookal is ze een flinke baby,ze is zo kleinnnnnn :lol:
(als we straks allemaal je fotoâs hebben gezien kan je ze ook weer verwijderen hĂ©, als je liever geen fotoâs op het forum wil)
het uwv heeft net gebeld, en die reageerde halverwege het korte gesprekje van"ooh ik zie dat je nog maar 2.5 week hoeft tot je verlof, nou dan sluit ik je je dossier nu af" dus tjaâŠ
maar goed nog even met de arbo dienst bellen volgende week, maar komt goed!
kell
bm ik moet ook af en toe slikken als ik bij de mei mammaâs kijk hoor, daarom kijk ik er ook niet te vaakâŠ3mei was ik uitgerekend geweest⊠ik moet zeggen doordat ik na 2 maanden weer zwanger was het wel allemaal verzacht omdat je daardoor weer meer bezig met met wat er nu speelt, heb jij dat niet?
maar blijft altijd dubbel hé :-*
Aaaaahhh wat een droppie Gaby! Echt heel lief!
Teun, dus de ziektewet in tot je verlof? Rustig aan jij!
Tot nu toe nog steeds geen bloed, maar ik weiger te testen, heeft wel is eerder 31/32 dagen geduurd en de gyn heeft toch lopen rommelen daarbinnen, dus je weet het niet.
Straks naar mân oma, kijk er zo tegenop. Ben echt heel slecht in afscheid nemenâŠ
Smelt! Wat een schatje! :inlove:
Kell :hug:
Jaaaaa wat een poppie he? :inlove:
Dank je wel hoor ladies.
En Teun ik zal ze idd tzt wel weer verwijderen (en vervangen voor een nieuwe
liefs
Was nog vergeten om op Teun te reageren. Teuntje, rustig aan doen hoor! Kan me voorstellen dat het frustrerend is, maar je moet wel aan je kleintje denken hoor! :-*
Enne Kell, ik hoop zo voor je dat je zwanger bent
@RainbowR1 wrote:
Enne Kell, ik hoop zo voor je dat je zwanger bent
me 2!! dat kan ons kell wel gebruiken, een mooi wondertje in een verdrietige tijd!
we blijven gewoon door voor kell met zn alle hé!!
Ow kell ik hoop het zo voor je. Het is je ook zo gegund Sterkte met je oma :hug:
Gaby wat een prinsesje zeg en blonde haartjes of niet :inlove:
Teun, ja ik was na 2 maand ook weer zwanger. December mk en februari weer raak :mrgreen: Dat verzacht het zekers wel maar toch als ik dan bij jullie kijk en die banners zie, dan denk ik gewoon dat ik anders ook al zo ver was en dat we binnenkort weer een babietje hadden. Het is niet dat ik het vervelend vind of dat ik er verdrietig om ben ofzo. Gewoon het idee dat ik als alles goed was gegaan ik ook al bijna uitgerekend was en ik ben er van overtuigd dat het een meisje was. Ik voelde me nl net als toen ik zw was van Eva. Nu voel ik me echt helemaal anders en nu is het een jongen.
Teun mooie buikfoto trouwens van je in het sf Tenminste ik dacht dat het jouw buik was :think:
Hey meiden, ben net thuis bij mân oma vandaan, had het behoorlijk zwaar.
Toen ik wegging gaf ik haar nog een knuffel en een kus en ze wenste me, bijdehand als ze nog steeds is, veel geluk in de toekomst. Ik zei haar de groetjes aan opa te doen. Heb het er best heel moeilijk mee, moet ook veel huilenâŠ
verdrietig hoor kell :hug:
wel fijn dat je bewust afscheid hebt kunnen nemen, en wat een lieve oma heb je dan!
hoe lang geven ze haar nog?
sterkte!
Ja daar ben ik ook wel blij om, bij mân opa was het gewoon ineens afgelopen, hartstilstand in '94 toen wij op vakantie warenâŠ
Tja, het is niet echt te zeggen. Haar bloedwaarde is momenteel 2,5 nog maar waar het normaal tussen de 7 en de 9 moet zijn en haar lichaam maakt geen nieuwe bloedcellen/plaatjes meer aan. Langer dan een paar dagen zal het niet zijn denkâŠ
Och Kell verschrikkelijk maar toch ook wel weer fijn dat je echt afscheid hebt kunnen nemen terwijl je oma nig gewoon bij was. Mijn oma heeft destijds een beroerte ofzo gehad en lag in coma dus heb nooit echt afscheid kunnen nemen. Heel veel sterkt :hug:
En dan gooi ik ook nog een half glas cola over mn laptopâŠ
Ik ga maar slapen, dan is deze rotdag sneller voorbij.
Weltruste meiden, bedankt voor jullie lieve woorden!
kell toch! zoân dag dat niets goed kan gaan dus!
ik hoop zo dat het deze keer raak is
Hopelijk doet je laptop het nog. Ik heb ook eens drinken over die van mij gegooid maar die moest ik laten maken :thumbdown:
Nog steeds geen bloed :thumbup: :thumbdown:
Pfff⊠Eindelijk thuis, wat een dag! Zomerfeestavond gehad op mân werk voor de ouders. Van 8.15 tot 22.00 uur gewerkt.
Ben vanavond ongesteld geworden, kan wel weer janken⊠Had zoân goede hoop, maar toch is dat rode monster er weerâŠ
Mân oma leeft nog steeds, de bikkel, en mân laptop leeft ook gelukkig nog. Ik duik zo mân bed in en doe van het weekend lekker rustig aan. Ben geestelijk en lichamelijk even helemaal stuk.
Gaan jullie nog wat leuks doen?