Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

NOD is met een gemiddelde van 30 dagen op 22 juli… 4 dagen na volgende afspraak gynaecoloog…

Hè balen kell! :hug: Ik zal de lijst binnenkort aanpassen. Ga je morgen weer naar je oma?

Ik heb morgen zomerfeest op kdv. 's Avonds het 25-jarig jubileum van mijn dansschool.

balen kell, ik moest vandaag meerdere keren aan je denken!

ben je nog aan het tempen? zie je daar wat duidelijks in?

probeer lekker uit te rusten dit weekend meis, je hebt emotioneel ook een hoop meegemaakt de laatste weken en laat staan lichamelijk…

mijn vriendinnen zijn vanavond eventjes langs geweest, ze zijn eerst uit eten geweest en daarna hier langs (ze wilde ook wel hier komen eten maar dat vond ik een beetje te druk de hele avond) maar wel leuk om ze even het kamertje enz. te laten zien

nu ook

:zzz:

hoe cool is sean op die facebook foto :lol:

Zo drukke dag hoor Teun!

Ja leuk hè is die foto! Gelukkig was hij ook heel voorzichtig met de zonnebril (van m’n zwager). Maar volgens mij voelde hij zich ook heel stoer daarmee haha

Och Kell wat enorm balen weer :hug: Wel fijn dat je laptop de cola heeft overwonnen en dat je oma nog leeft. Blijkbaar inderdaad een bikkel :hug:

Hier alleen plannen om de nieuwe kamer van Eva van een tweede laag verf te voorzien. Verder geen plannen.

Inderdaad stoere Sean oo fb :mrgreen:

Kell; ff snel een dikke knuf voor jou ivm je oma en dat het er deze maand weer niet van gekomen is :thumbdown: :hug:

Ik baal ook zo hard! Gisteravond een beetje bloed en vanmorgen zijn de dijken doorgebroken lijkt wel, pffff…

Afspraak met de gyn lijkt nog zo ver weg ook… Wil wel echt actie, dat er iets ondernomen wordt, wil niet maar blijven gokken en kijken wat er gebeurd, wordt daar zo moedeloos van… :frowning:

Inderdaad leuke foto van Sean Rb, echt een stoere bink!

Teun, ben niet meer aan 't tempen, heb wel ovu tests gedaan vorige maand, maar denk te vroeg aangezien ik waarschijnlijk m’n ovu rond dag 18 had… Misschien toch maar weer gaan doen dan?

Ik heb vandaag lekker geslapen tot 10 uur! Dat is echt uitslapen voor mij, haha! Straks boodschapjes doen en beetje rommelen in huis vandaag, that’s it! Vanavond denk lekker filmpje kijken op de bank met m’n vent. :slight_smile:

Nogmaals bedankt voor alle lieve woorden meiden, heb er echt steun aan!! :-*

ja ik snap dat je ontzettend baalt, zou je niet kunnen bellen of je je afspraak kunnen vervroegen naar net voor je eisprong? Misschien kunnen zouden ze een echo kunnen maken of je eitjes genoeg rijpen ofzo?

Bij mijn nichtje bleek toen dat haar eitjes nooit genoeg rijpte waardoor het niet raak was… 1 ronde chlomid ofzoiets en toen was het raak!

En als je doorgaat met tempen heb je misschien wat meer info om aan hun te laten zien?

Als je iets zo graag wilt dan duurt het wachten ook zo verdomde lang!

Ik ga eventjes naar de prenatal met mijn moeder en de daarna weer rusten de hele dag

:zzz:

Echt balen kell. Hopelijk komt er snel schot in de zaak en ben jij ook snel zwanger :hug:

Teun leuk prenatal en verder rustig aan doen he :wink:

Hier juist het tegenovergestelde van rustig aan doen. Ik heb vanmorgen Eva haar nieuwe slaapkamer al afgeplakt met tape dus ik ga nu zo beginnen met de tweede verflaag :dance: Als het goed is moet ik het vandaag afkrijgen en dan kan er volgende week gelakt worden en dan die week erop laminaat leggenen hup Eva kan verhuizen van slaapkamer :dance:

Goed bezig Bm! :slight_smile:

Ja ja de verf zit erop. Ik moet alleen zo nog even wat plekjes bijwerken en dan is het klaar. Tenminste de muren zijn klaar dan de rest nog zucht

Kell :hug: Dikke knuffel voor je om alles.

Bm, leuk he aan het klussen in de kamervan je kind :inlove: Leuk dat het bijna klaar is.

Gaby, wat een lieverd :inlove: Echt een droppie :inlove: Fijn dat alles zo lekker gaat. En ja die avonduurtjes die herinner ik me nog wel.

Teun, doe je rustig aan, idd ziek zijn betekend nie dat je binnen moet blijven. Ben ooit 3 maanden thuis geweest vanwege knobbel op mijn stembanden, mocht niet praten en dat is moeilijk als je voor de klas staat. Maar ja was verder niet ziek. Vobd ik wel raar als ik iemand tegenkwam.

Ik heb vandaag de blije doos opgehaald, weer een leuk speentje, flesje en wat luiertjes.

Altijd leuk zo’n blije doos :smiley:

Hehe, ik heb een druk weekend achter de rug, gister en vandaag nog gedanst en dat voel ik nu wel in mn bekken :doh: Gelukkig morgen weer naar fysio om alles weer recht te zetten.

Kell, ik hoop dat je van de gyn met een behandeling kan starten om je kansen te vergroten, zodat je snel zwanger wordt. :pray: :-*

hoiii

hoe is het met iedereen?

hier zondagavond in het ziekenhuis geweest, ik voelde het meisje namelijk sinds 2 dagen echt veel minder…ik was best bezorgd…

ctg en echo gehad…

gelukkig alles goed, maar wat blijkt…dame lag al meer dan 12 weken met haar koppie helemaal naar beneden en is dus helemaal omgedraaid :roll:

ze lag dus zo anders dan ik ineens veel minder beweging voelde…

nu dus wel een dwars/stuitligging :doh: ze heeft nog een week of 3 of weer terug te gaan en met 35 weken krijg ik nu een liggingsecho…

eigenwijs meisje hé :lol:

en we hebben de naam :angel:

Oh kan begrijpen dat je dan aan de bel trekt Teun, gelukkig dat alles goed is en hopen dat ze uit zichzelf draait! Ben uiteraard ERG benieuwd naar de naam :smiley:

Hoe was het bij de fysio Rb? Alles weer recht gezet? :wink:

Bm, kamertje al klaar?

Gaby, hoe gaat het met de kleine dame? Doet ze het goed? :smiley:

Karin, hoe gaat ie bij jou?

Ik heb persoonlijk even een mindere periode, er is zoveel gebeurd in de afgelopen week en ik kan het allemaal even niet bijbenen heel eerlijk gezegd. Ik zet maar m’n vrolijke maskertje op, maar van binnen ben ik een beetje op.

Had gehoopt op een rustig weekend, maar dat is helaas anders gelopen… We hadden namelijk een mooie nieuwe douchekraan gevonden voor een prikkie en die besloot manlief er op te gaan zetten op zaterdagmiddag, tussendoor even eten enzo en toen hij eenmaal de kraan eraf had (half acht 's avonds) bleek de nieuwe niet de goede maat te zijn en de oude was afgebroken… Dus het water kon er niet meer op en de bouwmarkten waren al dicht… Uiteindelijk bij m’n ouders gelogeerd, anders kon ik niet eens naar de wc, maar m’n ouders hebben een super oncomfortabel logeerbed, dus voor geen meter geslapen… Zondagmiddag om half 4 was uiteindelijk alles geregeld en toen kon ik nog m’n huis gaan doen en de wassen draaien. Dag rust! :frowning:

Wat een verhaal he? En die kinderen leken het wel aan te voelen op m’n werk allemaal, want de afgelopen 2 dagen waren ze niet te houden, stelletje belhamels!! Ben ERG blij met m’n vrije woensdag…

Oma leeft ook nog steeds, maar vraag niet hoe… Ze krijgt nu medicijnen waardoor ze in een diepe slaap blijft en daar zal ze ook niet meer uitkomen. Aangezien ze nu niets meer drinkt ook zal het niet meer lang duren voordat het echt klaar is…

En dan ook nog ongesteld worden… Daarom ben ik het echt even helemaal zat… :frowning:

En maandag had ik ook nog vergadering tot 22.00 uur en aanstaande zaterdag een personeelsdag! Ik denk dat ik zondag KAPOT ben.

Zo, lekker even spuien hoor dames :wink: :-*

Allereerst dikke :hug: voor jou Kell!

Ik had het verhaal vd douchekraan op fb gelezen.

En wat een bikkel is die oma van jou!

Volgens mij voelen kids idd aan als je moe of niet lekker in je vel zitten. Soms extreem druk, maar soms ook extreem lief. Toen ik erg verdrietig was vanwege de mk kwam Sean me extra vaak een knuffel geven de schat!

Bij de fysio stond m’n bekken weer scheef :hand: Dus ze had mn bekken weer rechtgezet maar ik had de rest van de dag erg veel pijn.

Teun, ik ben ook erg nieuwsgierig naar de naam van je meisje! Wel balen dat ze is gedraaid maar ze heeft nu nog genoeg ruimte om weer terug te draaien. Dus hopelijk draait ze binnenkort weer netjes met haar koppie naar beneden. :pray:

Teun, dat is schrikken! Gelukkig was alles goed maar na al die wekenl nog gedraaid :o Hoop datze weer terugdraait :thumbup:

Kelly, logisch hoor dat je even een dreun. Hebt, is ook niet niks allemaal en dan die kraan ook nog :doh: En de kids waren oo school de afgelopen dagen ook erg druk. Geniet maar lekker van je vrije dagje :smiley:

Rb, klinkt idd pijnlijk,nu wel minder last dan? En hoe komt het dat je steeds scheef bent?

Hier kon ik vannacht niet slapen, pffff maar ook lekker vrij dus we doen rustig aan. Straks lekker zwemmen met larissa, bjorn is vrij van school maar heeft een feestje.

Mijn bekken is instabiel geworden waardoor het ‘makkelijk’ scheef kan gaan staan.

Karin vervelend dat je niet kon slapen, hopelijk kan je zo nog een middagdutje ofzo doen.