Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

Tja, ik was overtuigd dat ik oefen- of voorweeen had want vond ze niet echt pijnlijk en overal staat dat als je weeën hebt je het echt wel weet. Hub mocht zelfs niet vk bellen want was bang dat ze me vond aanstellen. Uiteindelijk zei hub dat hij vk ging bellen en het haar gewoon ging voorleggen en dat ze zelf kon beslissen of ze zou komen. Uiteindelijk bleken het dus wel degelijk weeën te zijn en had ik al 4 cm ontsluiting! Haha!

Hier al jaren twee tv’s :oops: we gaan wel vaak samen naar boven maar manlief wil dan altijd nog evennkijken. Kan anders niet slapen :shifty: En idd als je ziek bent maar hier ook in het weekend 's morgens als de kids wakker zijn. Hup even bij ons in bed tv kijken terwijk mama en papa even verder doezelen. Vinden ze heerlijk :inlove:

Wij hebben zaterdag een huis vol :smiley: Vrienden komen kijken en mijn mams lgeert het weekend hier. Hebben buiten de hele straat volhangen en zelf ook een vlag buiten hangen.

Gaby, oh vervelend lijkt me dat voorweeen. Hopelijk gaat er snel schot in komen :pray:

Hier net hele huis gezogen, gedweilt en opgeruimd. En nu met rode kone op de bank. Ik hou tegenwoordig zulke rode, warme wangen als ik wat gedaan heb of warm he. Normaal trekt dat weg maar nu niet meer. Zt in mijn hempje op de bank :smiley:

Ik ben net terug van de vk. Ze zei als eerste: wow wat heb jij een flinke buik! Maar na mij te hebben gewogen gaf ze wel aan dat ik ietsje meer mag eten, wat op zich geen probleem is aangezien ik non-stop hongerig ben! We konden het hartje eerst niet horen omdat brusje hard tegen de doptone aan het schoppen was :inlove: Gelukkig hoorden we het even later wel!

Gaby, zet het al door? :pray:

Goedemorgen meiden!

Ik ben inderdaad zeer vereerd door de titel :lol:

Jullie gaan ook alweer zo hard allemaal, Teun zelfs 30 weken :shock:

Meer eten is alleen maar goed toch RB?! Beter dat dat ze zegt; je mag wel wat minder eten haha…

BM; met die broeken dat ken ik. Ze gaan niet één voor één kapot, nee ineens ligt er een hele batterij aan kapotte broeken op de strijkplank!

Had allemaal leuke bermuda’s gekocht, maar die kan hij nu niet echt aan ofzo 8) Blijf alleen kleding kopen, waar blijft het toch :o

Helaas, het strippen heeft vrij wienig uitgehaald. Gisteravond wel flinke buik weeën om de 15 minuten. Ken ik niet van de oudste 2. Maar alleen een beetje buikweeën zijn bij mij niet voldoende. Hét gevoel van; jee dit is een echte wee heb ik nog niet gehad.

En och heerlijk, straks al die positiekleding weg!!!

Weer leuke jurkjes en normale broeken aan, wat fijn :lol:

Eerst maar eens een mooie gezonde meid op de wereld zetten :smiley:

Waar ik trouwens de grootste moeite mee heb nu zijn de beelden op tv Syrië. Wil de pret niet bederven hier, maar kan het echt moeilijk loslaten, die arme kindertjes en mensen :cry: Heel confronterend om die kindertjes die de leeftijd hebben van onze kinderen daar te zien liggen bah bah bah :o

Nou, ik ga maar weer 's een wasje doen.

Liefs

Helaas nog steeds geen baby nieuws… Saai zo hè??

Vanmiddag ff mentale dip. Lieve zoon alweer bij opa en oma, dochter op school, nog steeds geen baby :frowning: voelde me schuldig maar nu iedereen weer thuis is gaat het wel weer.

Liefs

Wat een eigenwijsje Gaby! 12-6-12 dan maar? :wink:

@kell wrote:

Wat een eigenwijsje Gaby! 12-6-12 dan maar? :wink:

Die zou te mooi voor woorden zijn!

Onze dochter voorspelde vanmorgen; zaterdag mama, komt de baby… Psies rond 18 uur dacht ik zelf toen achteraan :lol:

verschrikkelijk beelden ind. tenminste die van vorige week…

deze heb ik (stiekem gelukkig) nog niet gezien,alleen gehoord op het nieuws…

bizar ook dat het zoveel kindjes en vrouwen zijn ook…

oohhhhhhh tijdens het ned. elftal gaby :lol:

ah beter tegen Denemarken dan tegen duitsland of portugal :wink:

we kunnen er toch wel vanuit gaan dat je woensdag wel een baby hebt hé? :mrgreen:

hoe lang laten ze je doorlopen? gaan ze je anders inleiden?

8-6-12 is ook een mooie datum hoor :dance:

Haha zou toch wat zijn als je zat idd om 6 uur gaat bevallen! Mss brengt het nl wel geluk!

Gewoon om hub pesten :smiley:

op ned 3 is nu keuringsdienst van waarde bezig trouwens, best een grappig/boeiend onderwerp!

Nou gaby dus nog geen actie, jammer hoor.

Gaby heb je al met de vk gepraat tot wanneer ze jou laat doorlopen?

Pff ik hoor hier een brulaapje door de babyfoon omdat hij z’n speen kwijt is. Maar ik wil eigenlijk stoppen met die speen! Iemand nog tips voor het stoppen? Of gewoon cold turkey en een paar nachten niet slapen?

Hey RB,

wij zijn begonnen eerst overdag de speen niet meer te geven.

En op een gegeven moment ‘vergaten’ wij hem te geven s avonds en later vroeg ze er niet meer zo om. Toen hebben wij met haar 2e verjaardag een mini ritueel gehouden dat omdat ze jarig was en nu een grote meid was, ze haar speen mocht kapot knippen en weggooien en toen kreeg ze taart en cadeau’s :lol:

Haar favoriete knuffel en kuffel doekje wel in aanslag gehouden, ze heeft er eigenlijk nooit meer om gevraagd.

Hier vanmorgen (een deel van de) slijmprop verloren en ook wel serieuze voorweeën gevoeld. Uiteraard net toen de hele tuin vol werklui stond, mijn vader op de koffie was en er iemand wat kwam brengen :wink: Maar gelukkig is nu iedereen weg :mrgreen:

Groetjes

@teun wrote:

hoe weet je dan eigenlijk het verschil tussen voorweeen en echte weeen?

omdat het dan heel lang het zelfde is?of gewoon minder wordt…

of voelt het echt anders dan echte weeen? :oops:

Teun; ik durf geen advies meer te geven 8) Dacht dat ik ale wijsheid wel een beetje in pacht had na 2 bevallingen maar zulke heftige voorweeën als nu ken ik helemaal niet.

Het verschil bij mij was de vorige keren dat ik de eerste echte weeën echt door mijn hele lichaam voelde golven en ook gewoon wist; de bevalling is begonnen!! Ook toen de vk maar bleef volhouden dat het zogenaamde voorweeën waren omdat ze maar niet regelmatig werden. Ik heb dus nooit regelmatige weeën gehad, maar daar willen ze niet snel aan.

RB; dat lijkt me echt fantastisch! Ff checken en dan al 4 cm ontsluiting hebben. Die eerste 4 cm zaten er bij mij pas na 9 uur weeën wegpuffen en dat terwijl ik al 2 cm ontsluiting had voordat de bevalling was begonnen…

Ik moet zeggen dat ik vanaf 6 uur 's ochtends toen al weeen had en ml had de vk pas om half 10 gebeld. Bij mij zat er gelijk een regelmaat in tussen de 5-10 minuten had ik een wee. Maar was wel super dat ik de gehele ontsluiting met weinig pijn door ben gekomen! Je hoort wel eens andere verhalen! Ik had overigens wel buik-, been- en rugweeen, dat was wel minder.

Sean krijgt overdag nooit de speen, alleen bij het slapen. Maar ik wil gewoon van dat ding af. Het liefst wil ik dat hij er zelf ook voor kiest om niet meer de speen te willen. Tegen mn jongste zusje hadden we telkens gezegd dat de speen vies was, en toen had ze hem zelf in de prullenbak gegooid! :thumbup: Maar denk niet dat dat bij Sean gaat werken. Hij heeft nu nog van die mooie rechte tandjes, zou zo zonde zijn als die scheef gaan staan. Mss dan toch gewoon cold turkey… :think:

Gaby, de slijmprop verliezen is iig al een begin! :thumbup: Ik had de dag nadat ik de slijmprop verloor echte weeen (terwijl ik dacht dat het voorweeen waren :lol: ). Ik hoop voor jou dat het ook snel begint en doorzet!

De ouders bij ons op het kinderdagverblijf komen ook met leuke tips.

Opsturen met de post naar de ‘spenenfee’ of bijvoorbeeld naar een arm land waar kindjes zelf geen spenen hebben.

Andere ouder die ik ken heeft de speen aan een ballon met helium gebonden en die hebben ze samen losgelaten.

En soms is het inderdaad gewoon cold turkey en een paar nachten huilen geblazen…

Gaby, fijn dat er eindelijk actie is!!!

Ik ben het weekend alleen thuis, man is weekendje weg :frowning:

Kell, ik heb hier heerlijk een avondje voor mij alleen. Hub heeft een uitje van zijn werk en zal laat thuis zijn. Een avondje vind ik wel lekker, maar anders wordt het idd saai (nou ja, eerder zwaar in mijn geval, want met Sean is het nooit saai haha). In september gaat hub voor 6 weken weg voor zijn werk, daar kijk ik wel tegenop. En ook al ga ik per 1 oktober met verlof, het blijft niet leuk dat hij dan ook nog steeds weg is. :frowning: Gelukkig is hij (als het goed is) wel op tijd voor de bevalling.

Heb je nog wel plannen Kell voor dit weekend? Mss kan je een meidenavond o.i.d. organiseren?

Ik denk dat ik met Sean voor de cold turkey ga. Hij weet niet wat een fee is en als ik de speen met de ballon omhoog laat gaan, moet hij wrsch zowel om de speen als om de ballon huilen! Van arme kindjes heeft hij ook nog geen besef.

ja precies kell, kan je niet met je vriendinnen afspreken?

ga je morgen wel met iemand ek voetbal kijken?

of geef je niets om voetbal?

arme sean, ik zag het helemaal voor me met die ballon en dat hij dan zou moeten huilen haha…daar is hij dan indd nog iets te jong voor!

rb was jouw man vorig jaar ook niet een hele lange tijd weg? voor zn werk toch? ja lijkt me ook behoorlijk pittig, jij flink zwanger en dan alleen en mamma zijn!

gaby ik moet vaak aan je denken zeg

:lol:

ik ga zo met 2 vriendinnen even naar de stad, ben dood moe maar ik moet echt even het huis uit…ondanks dat ik het heerlijk thuis zit nu ik zo moe ben is het toch wel even wennen voor een ex party animal :lol: :mrgreen:

Ja, mijn man moet meestal 1 a 2 keer per jaar voor een paar weken weg om te testen op zee.

Ik zal ons showtopic weer ff updaten door een foto te posten van mijn buik.

Gaby, wie geht es?