haha karin, ik was duidelijk aan typen tegelijk met jouw bericht :lol:
rust maar goed uit jij! en de volgende keer niet meer zelf mee doen dan,
dan maar 1 wisselspeler haha
Ik ben het met teun eens, niet meer doen karin.
Rb weer opgeknapt dus. Ben nieuwsgierig naar je buik en tja als mensen je een tijdje niet zien dan valt de buik wel meer op. Het is inderdaad ook de bedoeling dat het groter wordt :mrgreen:
Teun fijn dat de controle weer goed is en dat je de kleine zo goed voelt. Van die nare berichten word je weer goed wakker geschud.
Kell hopelijk is het bloeden gestopt.
Jeetje Karin, rustig aan doen hoor!
Wij hebben inmiddels namen bedacht, althans ik heb ze bedacht en hub was het ermee eens! :dance: Geeft al wat rust, binnenkort op zoek naar een wiegje en hub aansporen om studeerkamer leeg te maken. En voor Sean een nieuw bed en een nieuwe klerenkast.
Teun dat heb ik geprobeerd maar hij pakt het plaatje niet dat ik in word heb geplakt. :wall: Fijn dat de controle bij de vk goed was! :thumbup: Ik mag overmorgen weer!
Hoi meiden,
Hier sinds gisteravond pittige voorweeen maar het zet niet door.
Ben vet chagrijnig, 12.30 afspraak bij Vk en dan vraag ik wel of ze wil strippen.
Met dat lelijke weer buiten mooi de gelegenheid voor nu.
Straks meer nieuws hopelijk!!
voor je!
Hier twee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Aan het draaien voor je
Gaby succes nu en hopelijk gaat het doorzetten.
Goed nieuws van de vk, Gaby? Ben zo benieuwd!!
Hier gaat het wel ok, zit nog niet op 100%…
Begon de dag gister op zo’n 50% denk ik, maar m’n bazin is op vakantie en ik moet nu natuurlijk de tent draaiende houden, dus voelde me verplicht om weer te gaan. Had 's morgens 38graden, maar naarmate de dag vorderde ging het wel beter en we hadden gelukkig maar 7 kindjes. Een vond het wel nodig om bovenop me te springen, ze weet natuurlijk niet beter dat ik gek met ze doe maar het was wel even een AUW moment… Maar even uitgelegd dat ik pijn aan m’n buik had dus dat springen er niet in zat die dag, haha!
Spannend Gaby! Ik hoop dat het doorzet wie weet heb je toch op 6-6 een beebje!
Kell, vervelend dat je je nog niet optimaal voelt :hug: Hopelijk gaat het snel de goede kant op!
Vk heeft wel gestript (voel me helemaal beurs van binnen) maar ze zei er wel bij dat ze niet het idee had dat hè iets zou uithalen.
Binnenkant was al wel zacht maar nog niet verstreken zei ze
Kell; rustig aan!!
Dat was niet wat je gehoopt had denk toen je naar de vk ging… Hopelijk laat de kleine niet al te lang meer op zich wachten!
Ik doe zeker wel rustig aan, net ook even Roosvicee Ferro gehaald op aanraden van een collega, even het ijzergehalte weer omhoog, weg met dat slappe gedoe!
Goed bezig kell.
Gaby wat balen zeg. Hopelijk heeft het toch iets in werking gebracht en dient de kleine meid zich snel aan.
Ik heb net maar even een paar spijkerbroeken voor Eva besteld.volgens mij heeft het kind geen normale broek meer in de kast. Ze zijn of kapot of te klein. Jammer genoeg hebben ze een “leuk” spelletje op de opvang wat ze heeeel leuk vindt om te doen en dat is poesje spelen, maw op de grond kruipen. Alle broeke. Gaan er dus aan maar ja. Ik dacht dat het nu ze loopt niet zo snel zou gaan maar ja.
En het lijstje is weer bijgewerkt! Alhoewel om de een of andere manier de titel van het lijstje is weggevallen :?
Hoe gaat ie Gaby?
zeg kell waar heb jij die gekocht? ik kon hem bij de AH en supercoop niet vinden…
ik was een tijdje geleden opzoek haha…kruitvat ofzo?
erg handig bm, hopelijk gaat ze op de basisschool minder hard met die broeken!
met jongens gaat het nog wel door tot ze 10 zijn ofzo :lol:
tenminste bij die van mn zus, jongens zijn nog zoveel wilder met spelen etc.
hier een luxe aankoop gedaan vandaag.
een nieuwe tv voor in de slaapkamer, mijn vriend wil altijd al die voetbalprogramma’s kijken (en die komen nu ELKE :roll: dag en duren tot 12 uur) en ik ben zo’n muts die het niet leuk vind om apart naar bed te gaan, maar ik begin echt te merken dat ik minder energie heb en echt lichamelijk wat rust nodig heb (niet zo gek met bijna 30 weken zwanger hé :lol: )
anyway, ik dacht als straks de baby er is dan is het ook wel zo fijn als ik wat tv kan kijken met borstvoeding etc. dan ben ik toch wat vaker in de slaapkamer
dus ik zit nu op bed tv te kijken
:dance:
gaby ik denk aan je!
Ik heb roosvicee ferro ook in de supermarkt (C1000) gekocht. Hier ligt die bij de biologische producten en zonnatura spullen. Niet bij de gewone roosvicee.
Wij hebben ook een tv op de slaapkamer. Hier heb ik het al opgegeven om tegelijkertijd naar bed te gaan.
Hier hebben we ook 2 tv’s. Ik zit praktisch elke avond al om 20.00 uur boven tv te kijken en ml zit beneden tv te kijken. Wij hebben echt totaal een andere smaak. We hebben zaterdag onze vaste filmavond gemaakt.
Gaby al druk aan de weeen of toch echt niet geholpen?
ja thuis (bij mijn moeder) hadden we ook altijd 2 tv’s, maar ik kijk eigenlijk nooit tv…
ik zit altijd op mijn laptop te internetten en daar kijk ik ook al mijn (gedownloade) serie’s op…
maar nu ben ik ook wel veel meer thuis door het halve dagen werken ( en sociaal leven is even naar nul gezakt haha)
dus hij zal vast genoeg gebruikt worden…
gaby bij die andere 2 was je ook bevallen na de uitgerekende datum toch?
wat een vies weer he dames bah bah…
ik hoopte zo dat we dit weekend heerlijk bbq weer zouden hebben tijdens de eerste ek wedstrijd!
houden jullie van voetbal trouwens?ik heb hier het huis versierd met oranje vlaggetjes
:lol: :lol:
mooie topic naam trouwens rb :inlove:
Ja dat is heel herkenbaar Teun. De laatste tijd veel tijd doorgebracht achter tv in slaapkamer.
Al die saaie voetbal programma’s, pft schiet niet op.
Bovendien is het echt heel handig straks met je kindje.
Lekker in de ochtend journaal kijken op bed, ontbijtje er bij, hub er bij, kindje er bij…
In mijn geval… Gezellig nog 2 kindertjes er bij en geen journaal maar Sesamstraat
Bij de AH staat de ferro hier ook bij de zonnatura en babyspullen…
Het resultaat van het strippen is nog heftigerige voorweeen maar geen echt werk :silenced:
hoe weet je dan eigenlijk het verschil tussen voorweeen en echte weeen?
omdat het dan heel lang het zelfde is?of gewoon minder wordt…
of voelt het echt anders dan echte weeen? :oops: