RRRRRRRRRRRRRRRRRBBBBBBBBBBBBBBBBB!!
Je bent er weer!! Hoe was je vakantie? 8)
Bm, vervelend voor Eva zeg… Zou zeker na een week diarree de dokter bellen!
Gaby, en? Rb is terug, is er nu wel een bub?
Ben gisteravond even ingestort, vriend vond al dat ik er allemaal zo cool onder bleef… Ik vind het alleen niet eerlijk ofzo snap je? Ik mag niet klagen, want ik kan nog steeds zwanger worden, maar aan de andere kant voelt 't ook alsof er iets stuk/mis is bij me… En dan zit ik nu zo ongeveer in m’n vruchtbare periode en dan bloed ik nog steeds en dan heeft m’n vriend nou ook niet bepaald zin in sex…
Geen Bia, geen bub maar BIB!!
6-6-12 Komt steeds dichterbij BM dus wie weet
Nu RB terug is kan het gerust gebeure he?
Diaree BM; hebben onze kindertjes voor een aantal weken geleden zomaar ineens gehad. Denk virusje of zo…? Dr bezoekje is altijd verstandig even als voldoende drinken!!
Komen er geen kiesjes aan of iets?
Groetjes!!
Zo, ff paar uurtjes bijgeslapen…
Kell :hug: Kan me voorstellen dat je gister toch nog bent ingestort, maar aan de andere kant is het wel positief toch? Je weet waarom het zo lang duurt, maar je weet ook dat het wel mogelijk is om zwanger te worden. Hopelijk gebeurt dat ook snel. En bloeden is altijd :thumbdown: Daar kan Gaby straks na de bevalling over meepraten! Bleh, ik bleef 4 weken lang bloeden en dat is dan nog kort!
Gaby, heb je al tegen je baby gezegd dat ik er weer ben? Ze mag nu komen! Of mss vindt ze 6-6 ook een mooie datum!
Vakantie was heerlijk!!! Tijdens vakantie is hub altijd in charge wat betreft eten, dus zijn we heel vaak uit eten geweest. Sean is gruwelijk verwend door de mensen daar. Even lief lachen en zwaaien en van alle kanten kreeg hij ijsjes van ijscomannen :roll:
We zijn verder nog naar een thalasso kuuroord geweest, lekker in warm water badderen en massage :mrgreen: Sean vond het er ook leuk, want hij kreeg van iedereen volop aandacht!
Helaas had Sean enorm last van eczeem en helaas ligt zijn zalf in de luiertas, die dus nog bij mijn schoonouders ligt :wall:
Verder hadden we echt heerlijk weer, ik las dat het hier ook even lekker is geweest! Toen we gister weer naar nl terugreden, begon het te regenen :? Dat hebben we bijna altijd als we naar huis gaan van de vakantie! Home sweet home!
Kell en Teun: leuke avatars!
Je vakantie klinkt fijn, Rb! Ik ben jaloers!
Ik voel me vandaag echt belabberd… Was van plan morgen weer te gaan werken, maar twijfel nu sterk of het niet verstandiger is dat ik nog een dagje thuis blijf, bleh… Ben niet zo’n thuis-zitterd, maar wil in dit geval ook zeker niets forceren… Het bloeden is gelukkig wel veel minder vandaag, misschien als ik me morgen beter voel kan ik vriend-lief nog wel even zwoel aan kijken, haha!
Bm, hoe is het met je dametje?
En Gaby, hoe is het met de jouwe?
En met de jouwe Teun?
Meidencluppie!
Rb wat fijn dat je er weer bent en het zo naar je zin hebt gehad. Balen dat je Sean zo’n last van exceem had. Eva had daar als klein kindje ook heel veel last van. Heb toch het idee dat ze er wel verheen gegroeid is. Nu heeft ze heel af en toe een droge plek die uit kan groeien tot eczeem maar smeer gelijk en dan valt het wel mee. Dus eigenlijk is het,jou schuld dat het hier regent omdat je weer naar huisent gekomen?
Kell de knal komt toch vaak pas later he :hug: gelukkig heb je wel positief nieuws gekregen en dat is dat je wel gewoon zwanger kunt worden al duurt het wat langer met 1 goed werkende eierstok. Hopelijk is het bloeden snel helemaal over en als ik jou was zou ik morgen nog lekker thuis blijven ondanks dat je niet zo’n thuisblijver bent.
Teun wat een heerlijke buik heb je zeg. Ik had even in aug 2012 sf gekeken :oops:
Gaby nu kan je rustig gaan bevallen nu rb er weer is haha en anders is 6-6 toch wel een erg leuke datum :mrgreen:
Karin hoe is het met jou?
Hier vandaag familiedag gehad. We zijn naar familiepark Nienoord geweest. Het weer zat niet erg mee maar was toch wel gezellig.ndaarna met zijn allen wezen eten bij een pizzeria maar daar moesten we wel erg lang wachten op drinken en eten dus dat was niet voor herhaling vatbaar. Eva lag pas tegen half 9 in bed :silenced: Terwijl haar normale bedtijd voor zondag half 8 is. Het arme kind is nog steeds flink aan de diarree dus morgenochtend op het werk even de dokter bellen. Volgens mij zijn het geen kiezen. Ze is ook al 3.5 jaar en dan hoort ze alles al te hebben toch. Eva heeft trouwens ook nooit heel veel last daar van gehad. Bel voor de zekerheid even de dokter en dan hoor ik hopelijk wel hoe ze er vanaf komt want dit is niet leuk meer voor haar.
hoii
thanks voor mijn buikcomplimenten kell en bm :oops:
koopzondag gewerkt vandaag, en nu denk ik de hele tijd dat het maandag is!
kell ik snap je zo goed meis! het is ook niet niks wat je allemaal mee gemaakt heb de laatste dagen/weken…
heb je nu nog contact met iemand? of is het nu weer doorgaan zoals je bezig was? en na hoeveel tijd mag je terug komen als het nog niet spontaan gebeurd? kunnen ze niet met echo’s kijken wanneer je eitje rijp is ofzo? gewoon omdat het zo;n tijd duurt al…
en morgen lekker thuis blijven meis, gewoon ff bijkomen geestelijk en lichamelijk!
bm beterschap voor eva! het heerst volgens mij wel momenteel, buikvirus…veel collega’s hadden er last van en hun kinderen ook…
gelukkig een leuke “natte dag” gehad dan!
rb welcom terug :dance: :dance:
leuk om te horen dat je zo genoten hebt, en ik vind het leuk dat je er weer bent gaby heeft speciaal voor jou gewacht hoor :lol:
ennne ik wil wel weer even een buikfoto zien!
morgen weer gelijk aan de bak?
gabyyyy :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :mrgreen:
karin alles goed??
hier vandaag dus gewerkt, en samen met een zwangere vriendin naar what to expect when youre expecting…erg grappige film! over zwanger zijn,makkelijk en moeilijk, miskramen en adopteren…wel leuk en bizar tegelijk…
liefs
Heb je het drooggehouden Teun toen ze het kindje op gingen halen in Ethyopië?
Ik kan niet slapen
Morgen meiden,
Gaby, kom meid laat je beeb weten dat het tijd is
Kell :hug: Logisch dat je even een zwaar moment had. Ook al is het gelukkig goed gegaan betekekent niet dat je er nie van baalt da het zo gaat. Daar hoopt niemand op die aan kindjes wil beginnen.
Rb, fijn dat je weer terug bent en een hele leuke vakantie hebt gehad. Ja wij hebben ook mooi weer gehad maar dat is voorlopig even over
Zo hier weer werken, dus tot later
arme gaby… Die laatste loodjes!!!
Ik duim voor je dat ze zich snel laat zien!!
Enne ik moest wel even flink op mijn lip bijten bij dat stukje hoor, net als bij toen het mis ging bij het andere meisje…maar huilen niet :lol:
Teun bikkel, ik hield het niet droog, aah toen ze dat baby’tje gingen ophalen…Zooo lief. En ja dat stukje van in het ziekenhuis was ook wel heftig inderdaad!!
Vind ik ook Karin; kom d’r is uit! Al die moeders in de ochtend op het schoolplein die vragend kijken; is het er nu nog niet uit??? Of dat is mijn fantasie haha.
RB hoe was het op vakantie??? Hebben hier afgelopen week ook ergens paar dagen weg geboekt. Mocht het niet gaan met de beeb dan ga ik zelf lekker met onze dochter samen.
BM; jij als temperatuur expert, wat zegt een verhoging over binnenkort bevallen :lol:
Liefs!
Goedemorgen meiden, vanmorgen een stuk beter wakker geworden, joepie!! Nu nog hopen dat ik vandaag op hou met bloeden…
Ik heb nu een vaste gynaecoloog en daar heb ik 18 juli weer een afspraak mee, dus tot die tijd gewoon doorgaan!
Lekker Gaby, paar daagjes weg! Waar naar toe?
Karin, werkse vandaag!
Bm, succes bij de dokter met Eva!
Rb, inderdaad, we willen een buikfoto!
@ Kell; oranje stad en park :lol:
Niet echt een cultureel hoogstandje maar wel goed voor onze dochter!
Liefs
Gaby geen idee wat een verhoging zegt over een aanstaande bevalling, sorry. Ik weet wel dat echt koorts niet goed is. Ik hoop dat de kleine snel komt
Kell hopelijk stopt het bloeden en is die afspraak van 18 juli niet nodig
RB ik wil ook wel een buikfoto zien :mrgreen:
Hier dus vanmorgen de dokter gebeld voor Eva. Het advies is om haar niks meer te laten eten. Ik vond het een heel vreemd advies. Ze mag wel crackers, geroosterd wit brood of beschuit, dus droog spul. Verder moest ik maar roosvicee stop of norit gaan geven.
Straks naar de vk toe voor controle, lekker hartje luisteren :inlove:
Bm, hoe was hartje luisteren? Alles goed?
Rb, wanneer ga je weer nieuw lijstje maken? Weet dat je het zo ongeveer alleen voor mij nog hoeft aan te passen… :oops: NOD zit nu rond 19 juni!
hoi meiden,
hebben jullie het verschrikkelijke nieuws meegekregen?
gaby’s mede juni maand moeder amy’s dochtertje is met 37 weken overleden in haar buik
zo erg om dit soort berichten te lezen op kok…
gaby voor jou :hug:
zal flink schrikken geweest zijn!
@teun wrote:
hoi meiden,
hebben jullie het verschrikkelijke nieuws meegekregen?
gaby’s mede juni maand moeder amy’s dochtertje is met 37 weken overleden in haar buik
zo erg om dit soort berichten te lezen op kok…
gaby voor jou :hug:
zal flink schrikken geweest zijn!
Ben er misselijk en vreselijk naar van.
Mij hoor je voorlopig niet meer ‘zeuren’ over de laatste loodjes…
Bah bah bah!
Gaby ik zou juist nu wel gaan zeuren over de laatste loodjes. Niet dat het zwaar is ofzo maar dat ze er nu wel uit mag komen omdat ze nu nog helemaal gezond is. Ik zou nu echt zoiets hebben ik wil dat ze er NU uitkomt. Echt verrschrikkelijk nieuws zeg.
Kell alles was goed met de controle hoor. De vk heeft een mooi hartje laten horen en toen Eva dat hoorde kwam ze aanrennen en zei tegen de vk dat dat babybroertje was :inlove: Volgende week heb ik mijn 20 weken echo en vind het best spannend na alle nare verhalen en onze verhoogde kans op een kindje met down.
Heb document naar mn werk gestuurd, want ml heeft Word van de computer gehaald en weet niet meer waar de installatiecd van word is :wall: Dus mochten jullie verder nog wijzigingen hebben, geef het door en ik maak het in orde!
Bm de kans dat jullie kindje gezond is is nog wel vele malen groter dan Down.
Pff… Gaby, trek je het nog? Oh oranjestad en park is hartstikke leuk hoor! Tenminste ik vond het toen met Sean erg leuk!
Heeft iemand wat van mm gehoord? Of heb ik iets gemist?
Kell, hoe gaat het met het bloeden? Hopelijk is het al gestopt!
Karin, alles goed?
Teun, btje laat… je hebt echt een hele mooie buik! :inlove:
Ik zal binnenkort ook even een buikfoto maken en posten.
Collegas op werk zaten gister :shock: je buik!!! Ik had zoiets van ja, die hoort te groeien! haha. Pfff… ik heb nu telkens zon honger, ik moet echt me inhouden om niet alles te eten wat los en vast zit!
Wat een erg nieuws. Ik ken haar niet maarvheb het even gelezen en dat is toch je ergste nachtmerrie. Gaby, is er al iets bekend over de kleine? Gaan ze je strippen ofzo? Of wachten ze gewoon af?
Kell, hoe is het nu! Gaat het bloeden al minderen?
Rb, ja als je dan terug bent is het zo opeens heel erg gegroeid voor je collega’s
Bm, wat lief van eva :inlove: kan me best voorstellen dat je zenuwachtig word. Ng even wachten.
Hier erg moe en warm vandaag, weet niet weer gewerk en denk iets te vee gedaan. Bij de groepen 7,6 had ik een ongelijk aantal en heb ik zelf meegedaan met fielden enz bij honkbal. En dat is dan toch iets te veel denk dat constante bukken. Nu heel rozig op de bank.
haha geniet ervan rb…
fijn als je buik echt duidelijk begint te worden toch :mrgreen: :inlove:
je kan ook gewoon word downloaden hé, je hebt van die webversie’s die je gewoon op je computer kan opslaan en werkt gewoon goed (hier tenminste)
mm…ik weet niet wanneer je precies weggaan bent… maar ze was ongesteld geworden…even afstand genomen van het forum…bleef het wel volgen maar op de achtergrond.
ik hoop heel erg dat ze toch nog heel snel zwanger is en dat ook zij krijgt wat ze graag wil en verdiend!
die eva toch, zie je hoe blij ze nu al met haar broertje is! hoe leuk als ze over een een jaar of 2/3 echt groot zijn en samen spelen!
en niet te druk maken om die down kans hoor! :hug:
gaby hoe gaat het met je?? hoe voel je je?
gaan ze je binnenkort strippen/inleiden als je nog lang blijft doorlopen?
hier vandaag vk geweest, alles goed…baby beweegt ook heel veel dus qua dat ben ik wel gerustgesteld…
door die berichten hier op kok ga je wel weer even met beide benen op de grond zeg… moet er nog veel aan denken!
kell heb je gewerkt vandaag?
hoe voel je je? lichamelijk?