fijn dat alles goed gegaan is kell!
hebben ze die linker nu ook open gemaakt, of kan dat niet?
of is het nu om de maand kans op zwangerschap? elke maand springt er een eitje uit een van de 2 eierstokken toch?
wel fijn nieuws dat het gewoon “kan” hé?
ben je opgelucht??
heel veel beterschap voor nu in iedergeval meis
:-*
gabyyyyyy :silenced: ??
Niet open gemaakt, als dat had gekunt dan had de gyn dat wel gedaan.
Ik heb gelezen dat het eitje willekeurig uit de linker of de rechter komt, dus niet echt om de beurt. Hopelijk komt het bij mij voornamelijk uit de rechter dan!
Ben wel opgelucht dat ik gewoon zwanger kan worden, we moeten alleen dus ff zien of het op de normale manier gaat. Over 2 maanden hoor ik dus weer meer. Tot die tijd gewoon doorgaan. Maar nu even niet, haha!
Ik doe zeker rustig aan, want ben zo duf, pffff…
Dat lijkt me ook wel een hele opluchting. Nu even herstellen en dan hopelijk gesprongen eitjes aan de rechterkant
Hey meiden, ik ben weer een klein beetje in het land der levenden.
Vanmorgen opgestaan met enorme hoofdpijn en ontzettend misselijk… Even wat drinkonbijt naar binnen gegoten en toen weer met 2 paracetamol m’n bed ingekropen met Animal Planet.
Net even rustig gedouched en m’n wondjes schoongemaakt. Heb er foto’s van gemaakt, zet ik zo even in ons showforum. Gelukkig hoef ik niet terug naar de dokter voor het verwijderen van de hechtingen, deze zijn oplosbaar!
Heb nog wel pijn aan m’n buik, maar dat is natuurlijk niet zo vreemd…
Gaby, al een BUB?
Vervelend dat je zo misselijk en met hoofdpijn wakker bent geworden zeg. Dat je buik zeer doet lijkt me inderdaad ook wel normaal. Hopelijk is de misselijkheid en hoofdpijn inmiddels weg. Beterschap ermee en dat je je maar snel weer fit mag voelen.
Helaas nog steeds niets hier…
Fijn dat je het achter de rug hebt Kell!!
Kell, wat fijn dat je nu weet wat de oorzaak is. En dat het gewoon kan lukken, dus geen hormonen ofoz nodig hebt. Nu dus maar duimen dat er een rechtereitje komt Hoop dat je je morgen weer helemaal oke voelt.
Gaby, word nu wel tijd denk ik voor je?
Ik duim ook voor een rechter ei, hihi…
En hoop ook dat ik me morgen beter voel, ik loop nog steeds als een oud vrouwtje hier rond… :S
ff snel reactie want ben moe na een lange dag
beterschap kell, rust maar goed uit meis! :-*
gaby
Haha nee nog steeds niets :silenced:
Herstel je een beetje Kell??? Of voel je je nog steeds een oude dame??
Groetjes
Jeetje Gaby, ze vind het zeker veel te lekker daar binnen? Hahaha!
Of ze wacht tot Rb terug is van vakantie, kan natuurlijk ook…
Ik ben beter opgestaan dan gister, dus hopelijk gaat dit zo door!
Ik bloed wel nog steeds en vraag me af of dat normaal is...
Heb het even nagezocht en het is normaal dat je nog wel een week of 2 kan bloeden... :?
Wat een stilte hier, al 24 uur geen bericht… Gaat 't wel goed met iedereen?
Ik check regelmatig op nieuwe berichten, want die e-mail service werkt ook voor geen meter lijkt wel… :?
Sinds gister bloed het ineens een stuk meer van onder Gelukkig is 't vriendje zo lief geweest maandverband voor me mee te nemen, want ik mag geen tampons gebruiken… :? Zelfs m’n broer die op bezoek was gister boodt aan om maandverband voor me te halen, schattig haha! :lol:
He bah dat is vervelend zeg maar wel lief dat ze allemaal maandverband voor je mee willen nemen :mrgreen: Verder alles goed met je, nog veel last?
Gaby hoe is het met jou?
morning
kell dat is wel mindern, maarja…laat het maar allemaal maar goed “leeg” raken daarbinnen, en dan een mooie eisprong!
doet het ook nog veel pijn? en moet je maandag weer werken?
vandaag vieren we mijn vriend zijn verjaardag, dus ik was tot gisterenavond alles aan het opruimen en nu ff boodschappen doen etc.
gelukkig komt er alleen wat familie (hoewel de eerste om 12 komt en de laaste om 21:30) en ist niet rennen en hollen geblazen deze dag!
gabyyyyyyyyyyy
wat zijn jullie plannen?
xx
Teun gefeliciteerd en een fijne dag. Hier niks op de planning behalve boodschappen halen en morgen hebben we familiedag van mijn kant van de familie. We gaan naar familiepark Nienoord.
Bib, klaar met wachten eigenlijk wel…
Kan ik me voorstellen Gaby! Hopelijk komt ze snel!!
Ik ga zo boodschappen doen met m’n vriend, eerste keer weer naar buiten!
Geniet er van Kelly en doe voorzichtig.
Gaby kan ik me helemaal voorstellen. Dus toch maar geen 6-6-2012 (dat vond je toch een mooie datum).
Hier trouwens een meisje dat al een week aan de diarree is. Ze heeft verder nergens last van en eet nog gewoon zoals ze anders ook doet maar ze komt maar niet van de diarree af. Domme is dat ze normaal juist best geregeld last heeft van harde ontlasting. Moet er altijd voor zorgen dat ze goed drinkt. Ik zal de dokter maandag maar eens bellen want een week aan de diarree vind ik toch niet normaal.
Meld!
Ben weer in nl (net de grens over). Heb nog niet alles gelezen. Lief van je Gaby dat je hebt gewacht met bevallen totdat ik er weer ben! :lol: Maar nu ben ik er dus weer, dus kom maar op!