Kell :hug: :hug: :hug:
:-* :-* :-*
Kan me voorstellen dat er echt niks aan was als het zo verplicht moet :hug:
ja verplichting is niet altijd even leuk, maar tis voor een goed doel hรยฉ
ben benieuwd!
Ja verplicht klussen is minder leuk dan spontaan :hug:
Met ovutesten moet je natuurlijk ook verplicht klussen maar in jullie geval is dat toch anders. Ik hoop zo dat er iets goeds en moois uitkomt!
Nou niet het antwoord waar ik op hoopte, weer gehoord dat alles er prima uit ziet, slijm ziet er goed uit, baarmoederwand bouwt mooi op, maar de zaadjes waren niet heel actief in het slijmโฆ Nou dat weer! Houdt het dan nooit opโฆ
en wat betekend dat dan?
meer onderzoek?
en wat kan de oorzaak zijn dat de zaadjes minder actief in het slijm zijn?
je had sowieso nog meer afspraken met de gyn staan deze maand toch?
:-*
Dat mijn baarmoederslijmvlies mโn vriend zโn zaadjes niet zo gezellig vindโฆ Maar ik moest wel onthouden dat het een moment opname was, bla bla blaโฆ
Heb 29 augustus intake in het VUMC, heb nu dossier meegekregen om daar af te gevenโฆ
he wat balen zeg!
je hebt in iedergeval dit als extra info voor je intake straks dan, probeer daar even aan vast te houden! scheelt weer een extra onderzoek die je nu al hebt gehad en zij weten dit dan alvastโฆ kunnen ze je straks weer sneller verder helpen!
gaat helemaal goed komen hoor kell! :-*
He kell zo krijg je te horen dat alles goed is en zo krijg je dit weer op je bordje maar net wat teun zegt het scheelt weer een onderzoek en hopelijk toch weer een stapje dichter bij de oplossing om een kindje te krijgen.
Hier trouwens mijn urine vandaag laten checken op aanraden van de vk. Ik heb geen klachten eigenlijk en ik en de vk dachten beide dat ik geen blaasontsteking heb maar blijkbaar heb ik het wel. Nu dus een kuurtje meegekregen.
Heh Kell wat vervelend! Kunnen ze daar nog wat tegen doen? Hopelijk levert de afspraak in vumc wat op. :-*
Hey meiden 8)
Kell :hug: maar als het er bij jou goed uit ziet, is toch eigenlijk al heul positief :oops: hmmmm, zit je vast niet op te wachten op een โverhaal van een anderโ, maar toch,โฆ :oops: bij nichtje van mijn nicht ging dit precies zo. Lukte ook maar niet, ze konden niks vinden,โฆja, ook een beetje โlui zaadโ. Tot ze in AZ terecht kwamen (Rotterdam geloof ik). Kreeg hij 1 pilletje voor zijn luie zaadjes (geloof iets van magnesium ofzo, echt iets heul onnozels) en floepppp, 10 maanden later prachtige dochter,โฆ :oops: dusssssss
Maar ik kan me voorstellen dat je het gedokter helemaal beu bent. Maar wie weet, hoe dicht je nu bij de positiviteit zit meis! Nog ff volhouden en wij zijn er om je klagen en zeuren aan te horen en mee te leven. Dikke vette knuffel en kus :-* :-* :-* :hug:
BM, toch een blaasontsteking. Had je daar dan toch je โpijntjesโ en klamme broeken van??!! :think:
RB hoeist met je vermoeidheid ,โฆ
Teun, nog lekker bibben,โฆ gaat het nog allemaal? Hoe staat het met de โeindkwalenโ :shifty:
Karin lekker genieten van je vakantie meid (als je dit leest tenminste) 8)
Gaby, heerlijk genieten van je meiske! Ohhhh wat ben ik toch heerlijk (gezond) jaloers op jou
Nou, hier alles ok hoor :thumbup: Na een gekke week met 2 uitvaarten, hubs verjaardag en afgelopen zaterdag een super familiefeest, gisteren toch nog 3 ons afgevallen bij WW. Tussendoor ook nog even mijn vader bezocht in ziekenhuis die gisteren geopereerd is aan zijn schouders. Moest toch nog een nachtje blijven. Had het niet zo breed daar in zijn bedje. Veel te lage pols en bloeddruk en nog flink last van narcose. Arme piepa. Maar vandaag vast beter met hem. Hij wordt flink vertroeteld door zijn vriendinnetje en dat is een gerust gevoel
Deze week weer meer rust en regelmaat, dus hopelijk weer wat meer resultaat op de weegschaal a.s. maandag :lol:
Nog geen ei in aantocht overigens :mrgreen:
Dikke zoen voor allemaal :-*
:dance: voor de 3 ons
ga zo door!
ja ik zit al even in verlof, iedereen in nederland gaat met maximaal 36 weken met verlofโฆ
als je in de ziektewet zit moet je met 34 weken al met verlofโฆ en ik ben vanaf 32 weken in ziektewet gekomen dus ik ben al eventjes thuis :lol:
vandaag 38 :dance:
tja kwaaltjesโฆ last van mn rug en slechter slapen vanwege die mega buik die in de weg zit :lol: af en toe een uurtje of 2 ongesteldheids buikpijnen maar dat is maar om de paar dagenโฆik heb nu het idee dat het eigenlijk nog wel een tijdje gaat duren, terwijl ik zo ontzettend graag wil al :oops:
en die hormonen :twisted:
ik ben geen roze wolk zwangere te noemen :lol:
Mm toch wat afgevallen toch en das toch beter dan niets
Denk niet dat mijn natte onderbroek van de blaasontsteking komt omdat het niet naar urine rook. Vk dacht dat het misschien afscheiding was want dat wordt blijkbaar later in de zw ook waterig. Die rare buikpijn die ik iets van 1 keer in de week heb zal daar ook niet door komen want dan had ik het vaker moeten hebben. Ik heb gewoon blaasontsteking maar dan zonder de kwaaltjes daarvan zoals weinig plassen, branderig gevoel enz.
Tja Teun ik heb de hele zw van Eva niet als op een roze wolk ervaren. Toen ze er eenmaal uit was zat ik wel op een roze wolk :mrgreen: Deze zw ook niet echt op een blauwe wolk Straks als het kind eruit is dan zal ik vast wel weer op een wolk zitten :mrgreen:
Vanmorgen โziekโ naar huis gebracht. Werd op het werk zo misselijk echt niet normaal meer. Daarna ook nog eens aan de diaree en ondertussen mijn leidinggevende die helemaal bezorgd is en dacht dat de bevalling al begonnen was. Zij was blijkbaar heel misselijk toen zij moest bevallen. Dus gelijk vragen of ik ook buikpijn had. Ik had vanmorgen wel wat buikpijn op de fiets en dat heb ik normaal ook nooit en had wat last van mijn rug. Dus ze maakte mij er haast ook nog bezorgd bij. Nu zit ik heerlijk thuis en de misselijkheid is gelukkig weg en ben ook niet weer naar de wc geweest. Ml gaat Eva voor me ophalen dus ik zit lekker in mijn badjas op de bank tv te kijkenen wat te internetten.
Gelukkig gaat het al wat beter dan bm!
Rustig aan hรยฉ!
Ik zit te wachten bij vk controle
Ach, BM :hug: bleghhh, :sick: en :silenced: :naughty: hopelijk snel weer opgeknapt meis :-
Teuntje, alles ok bij VK :inlove:
Owwww wat zou ik graag in jullie schoentjes staan :oops: maar geniet ook heerlijk van mijn lange vakantie zรยณnder kwaaltjes en het kunnen gaan en staan waar ik wil en doen wat ik wil en wanneer ik dat wil :inlove: :mrgreen: :inlove:
Ben een stuk rustiger geworden en het is zo fijn dat hub nu helemaal mee gaat. De spanning is weg en daardoor ook de wrevel, ergernis en het verdriet
Voel me ook steeds fitter worden met dat afvallen. Hรยฉรยฉrlijk :drool:
Ik heb ook weer helemaal vertrouwen in de toekomst en wat het ons brengt.
De vakantie doet er enorm goed aan. Helemaal uitgerust en genieten van mijn huisje en hubby en alles :inlove:
Nog 1,5 week en dan gaan we weer beginnen :?
:- voor jullie en :hug: voor BM en beterschap meis!
Nou de misselijkheid is al een tijd weg. Heb thuis eerst kippensoep gegeten en blijkbaar van opgeknapt, want de misselijkheid bleef weg en bleef zitten dus ook maar brood gegeten en alles zit er nog in. Diaree heb ik thuis ook geen last van gehad. Echt heel raar want normaal als ik ziek naar huis ga, heb ik er de hele dag last van en nu knap ik bijna gelijk weer op toen ik eenmaal thuis was :roll: Hopelijk gaat het vanavond met het eten ook goed. Collega op het werk dacht dat ikmisschien misselijk was van de blaasontstekingstabletten maar dan had ik dat volgens mij gister ook al moeten hebben. Heb er net ook weer 1 ingenomen dus ik zal wel zien of ik straks misselijk word. Mijn leidinggevende heeft me waarschijnlijk nog zieker gepraat, want die had het erover dat als je misselijk bent ook een teken kan zijn dat de bevalling begint :thumbdown: En of ik er ook buikpijn bij had. Nou 5 minuten daarna kramp en hup aan de diaree. Ze hebben me gewoon ziek gepraat Ik snap het ook wel. Iedereen daar heeft het van dichtbij mee gemaakt dat een andere collega haar vliezen braken en dus haar kindje met 19 weken is verloren. Iedereen is nu dus bang dat ik ook spontaan ga bevallen maar ze maken mij er dan bezorgd bij :roll:
Nu in ieder geval nergens last meer van en morgen een heerlijk dagje vrij :dance:
Mm wat heerlijk om te lezen dat je zo goed in je vel zit en echt helemaal op 1 lijn zit met je man. Heel fijn om te lezen
Teun alles goed bij de vk?
Dat kan wel hoor bm dat je last hebt vd ab-kuur. Ik word daar ook misselijk van (niet direct vd 1e pil).
Hier nog steeds :hug: en net als bm een natte broek :oops:
dat snap ik mmโฆin het onderwijs heb je ook van die heerlijk lange vakantieโs altijd!
maar toch gun ik jou alle kwaaltjes ter wereld :lol: en misschien helpt deze ontspannenheid en beter in je lichaam zitten wel mee met een nieuw wonder :inlove:
bm laat je niet gek maken door je collegaโs hoor!
ga je morgen gewoon weer werken? of hebben ze je een weekje ziek kunnen praten :mrgreen: dan moet je daar maar gebruik van maken haha
vk was in principe goed, alleen mijn bloeddruk blijft omhoog gaan, dus ik moet nog rustiger aan doen (ik wist niet dat het kon ) niet meer sjouwen en actieve dingen in het huishouden etcโฆen meer rusten
leuk want ik doe al amper iets hahaโฆ misschien kan ik gewoon nog 2 weken doorslapen en dan bevallen ofzo :lol:
Och rb jij ook al een natte broek. Geen vruchtwater he?
Heb tot nu toe ook nog geen last van de pil van vanmiddag dus geen idee of het wel van de kuur komt. Ml zei al je bent gewoon je werk zat. Hij heeft wel een beetje gelijk. Tenminste de fietsritten ben ik steeds zat, het werk nog niet eens :oops:
Teun wat balen van je bloeddruk zeg. Tja ik doe normaal al weinig en nu eigenlijk nog minder dus ik zou volgens mij niet eens rustiger aan kunnen doen. Net wat je zegt dan maar 2 weken lang in bed blijven liggen slapen :mrgreen:
Ik probeer me niet gek te laten maken maar ja als al je collegaโs meedoen is het wel moeilijk hoor. Morgen heb ik een vrije dag, dus verlof opnemen, en dan donderdag en vrijdag gewoon weer aan het werk jammer genoeg :silenced: