Mm, zaadjes van mn vriend zijn niet lui, die kwamen juist heel goed uit de test! Mijn baarmoederslijm maakt het de zaadjes moeilijk…
Bm, gelukkig dat je je weer beter voelt! Is je avondeten binnen gebleven?
Teun, lekker hoor, mag je je vent alles laten doen! Lijkt me wel ontspannen, haha! Ik ben hier in huis degene die eigenlijk (bijna) alles doet…
Klinkt lekker, al die verhalen over natte broeken dames! Dan maar aan de tena lady?
Ja kell bereid jij je maar alvast voor en schaf maar wat tena ladies aan. Voor je het weet mogen wij jouw verhalen, met heel veel plezier, aanhoren. Elke stap is een stap dichterbij een baby. Positief blijven
Ja nog steeds niet misselijk en net mijn avondpil ook naar binnen gewerkt dus volgens mij ook niet misselijk van de kuur. Misschien dat ik toch tegen een of ander griepje loop aan te hikken ofzo. Het voelt namelijk ook niet als de misselijkheid van de zw, want dan kin en moest ik wat eten om het weg te krijgen en nu had ik echt het idee dat als ik wat zou eten of drinken dat alles er dan gelijk weer uit zou komen. Maar ja voor nu voel ik me weer goed :mrgreen:
hahaha kell zou je denken hé…maar ik ben nu zoveel thuis dat ik het gewoon moeilijk vind om zulke dingen niet te doen!
normaal doe ik hier ook het meeste,maar gelukkig doet hij alles om te helpen (alleen wel jammer dat je het vaak 3 x moet vragen, maar het blijven mannen hé )
lekker genieten van je vrije dag morgen bm
Owww Kell, sorry :oops: dan heb ik het niet goed begrepen :hug: wat vervelend meis! Hoop dat ze je in het volgende zkh snel en efficiënt kunnen helpen dan en inderdaad, ieder stap is er 1 dichterbij een beebje :shifty:
Fijn BM dat alles blijft zitten en je je weer beter voelt. Morgen maar extra genieten van je vrije dag dan hè
Hahaha, Teuntje in de standbye stand :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: rustig aan dan maar meis!
Nog even beachvolleyers kijken en dan
Herkenbaar hoor, ik moet het ook altijd meerdere keren aan mijn vriend vragen voordat ie het doet… Typisch!
Om 13.30 uur moet ik bij de tandarts zijn, waarschijnlijk voor een zenuwbehandeling (lees: wortelkanaalbehandeling)… :o :thumbdown:
Heel veel succes kell straks bij de tandarts. Hopelijk valt het allemaal mee.
Die mannen van ons zijn allemaal hetzelfde haha!
Sterkte kell straks bij de tandarts! :?
rb hoe gaat het nu met je? qua slapen etc?
kell viel het mee of tegen?
ik heb het ook 2 x gehad, 1 x echt dikke drama maar toen kregen ze het niet goed verdoofd omdat het te ontstoken was dus dat was gillen in de stoel…
andere keer viel het mee en werkte tijdens de behandeling de verdoving gewoon
Gister geen oog dicht gedaan en heb vandaag op m’n werk op de wc powernap gedaan. Hopelijk vandaag wat beter… Jij nog steeds bib Teun?
Kell, hopelijk heb je niet te veel last van napijn gehad.
Oh arme Rb!! Maar ik moet stiekem wel een beetje lachen als ik denk aan dat je slapend op de wc zit, hihihi… :oops:
Behandeling viel mee! Verdoving was even vervelend, maar werkte prima! Inmiddels is ie weer uitgewerkt en op het moment valt het mee! Nu maar afwachten hoe het met slapen gaat…
Hoe voel je je vandaag Bm? Lekkere vrije dag gehad?
Vannacht redelijk goed geslapen! Maar ja was gister ook uitgeput! Nog 1 dagje werken en dan is het voor mij weekend! Dan kan ik gewoon powernap in bed of op de bank doen
Ja mijn vrije dag was heerlijk en zo wil ik er eigenlijk veel meer maar ja moet nog een aantal weken werken voor mijn verlof ingaat :thumbdown: Vandaag en morgen weer werken en dan heerlijk weekend.
Rb zo’n powernap hoelang is dat dan ongeveer en ben je niet bang dat mensen je gaan zoeken? Ik hoef maar iets langer dan normaal weg te zijn op de wc dan komen ze me al halen. Afgelopen dinsdag was ik net op tijd weer terug, want ze waren al bezorgd. De schrik zit er bij iedereen op mijn werk in dus als ik te lang weg blijf zijn ze allemaal in paniek ofzo. Vind het trouwens niet fijn dat ze dat allemaal op mij projecteren maar goed ik snap het ook wel.
Kell hopelijk valt de pijn mee en heb je heerlijk geslapen.
Hey meiden! Heb prima geslapen, gelukkig!
Blijf vandaag wel nog even thuis werken, het is nog wat stijf en af en toe kan het zeuren. M’n laptop vind al dat gesleep heen en weer naar het werk ook niet echt prettig en ik heb geen geld voor een nieuwe, dus dan maar zo.
Werkse vandaag voor “the working girls”!
Powernap van ongeveer 15 min Verder heb ik een vrij grote afdeling en heb ik regelmatig afspraken buiten de deur.
Ik hoef dus echt geen 15 min. Weg te blijven. Dan hebben ze allang 112 gebeld en de deur ingetrapt :mrgreen:
Kell wat heerlijk dat de pijn meevalt en dat je gewoon lekker hebt kunnen slapen.
Hey Kell, bhrrrr, fijn dat je wortelkanaal goed is gevallen. Heb er ook geen last van gehad laatste keer en zit nog steeds als een huis (de noodkroon die er toen opgezet is :mrgreen: )
Ik mag 25 aug. voor mijn eerste kroonbehandeling (in totaal 4 in het vooruitzicht :shock: )
RB hoe doe je dat dan op de wc? Ik zou bang zijn om om te vallen ofzo :o moet er wél om lachen hoor, maar vind het voor jou vervelend dat je 's nachts zo slecht slaapt :hug:
BM hoop voor jou dat die bezorgdheid op je werk nog wegebt,…pffft vermoeiende collega’s lijkt me zo :? Geniet maar van je vrije dagen en voor je het weet, heb je verlof!
Teun, las bij de 9 maandenmams dat je voor controle naar zkh moet ivm onderdruk en je niet lekker voelen :hug: :hug: :hug: hoop dat alles goed blijft gaan en je beebje gewoon komt, zonder gedoe
Hier ‘eia’-steken (ei-in-aankomst :mrgreen: ) ben benieuwd,…vanavond maar weer eens over een staafje pl*ssen
BTW :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
ik word GEK van die Garnier-reclame-banner op het forum
:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Kan iemand dat ding VERWIJDEREN, reageert totaal niet op sluiten en neemt halve pagina forum in beslag!!!
Al kreeg ik het gratis en voor niks de rest van mijn leven,…
NO WAY GARNIER :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:
moderati’s HHHHHHHÈÈÈÈÈLLLLLLPPPPPP
Succes met klussen mm :mrgreen:
Ik zie trouwens helemaal geen garnier reclame :think:
:think: Ik zie ook geen garnierreclame…
En slapen op de wc, tja zo moeilijk is het niet hihi. Ellebogen op m’n knieën voorhoofd in m’n handen en oogjes dicht
Oh teuntje, hopelijk gaat alles goed met je!
Veel plezier met klussen mm
Die reclame krijg je blijkbaar niet als je via je telefoon kokt,… alleen op de pc is ie te zien en Super-Mega-Irritant! Mijn pc loopt er gewoon op vast! Achterlijk gedoe :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: