ff snelle reactie, morgen uitgebreider haha
maar bm ik heb dus ook redelijk vaak een nattere onderbroek na het fietsen :oops: maar dat is echt zweet (bij mij dan hé)… ik zweet normaal echt nooit dus ik vond het ook raar maar ik ben er aan gewend ondertussen… en die afscheiding inderdaad ook… doe nu ook vaker zo’n inlegkruisje in als ik moet fietsen want ben ook bang dat je het door mn jurk heen ofzo kan zien… een keer toen ik bij mijn zus aan kwam kon je het een beetje zien :wall:
rb balen van die medicijnen :snooty:
truste xx
Ja de vk zei inderdaad ook dat afscheiding ook zo dun als water kon zijn en ik heb er de hele zw al best ladt van alleen dus niet zo dun en al gelemaal niet zo veel dat mijn onderbroek er nat van wordt. Zweten doe ik ook wel maar dan voelt alles wat klammig en zodra ik afstap van de fiets dan is het gevoel van nat zijn ook bijna direct weer weg. Ik moet ook maar even inlegkruisjes gaan gebruiken dan nu ik op de fiets naar mijn werk ga haha.
Rb wat enorm balen zeg. Heeft de ha niet goed gekeken dan lijkt me. Dus weer een slapeloze nacht :thumbdown: Hier plundert Eva gelukkig nooitde kast of koelkast. Heeft ze trouwens ook nooit gedaan. Ze vraagt altijd netjes of ze iets mag hebben en zelfs als ik slaap Blijkbaar wordt ze goed opgevoed op de opvang ofzo want het kind heeft zulke goeie manieren en is echt heel braaf en ik weet zeker dat het niet alleen mijn opvoeding is.
Hier heeft Eva vannacht erg goed geslapen. Ze gaat wel elke avond laat slapen ondanks dat ze redelijk op tijd in bed ligt, maar madam wil gewoon niet gaan slapen. Woensdag was het iets van 22.00 uur, donderdag was het ca 21.30 uur en gisteren was het gelukkig alweer 21.00 uur dat ze in slaap viel en heerlijk heeft uitgeslapen zonder wakker te worden. Ze vroeg alleen vanmorgen om 8.00 uur of ik aan het slapen wasen toen ik ja zei, isze ook weer gaan slapen :dance: Jammer genoeg hoorde ik om kwart over 9 de containerwagen dus moest snel mijn bed uit om de papiercontainer aan de weg te zetten dus toen was iedereen wakker :thumbdown:
Was ook de eerste keer hoor dat Sean de koelkast had geplunderd. Normaal vraagt hij ook netjes, dat hebben we hem ook geleerd. Maar goed blijkbaar wilde hij mij OF niet wakker maken OF hij zag zijn kans schoon om te pakken wat hij graag wilde hebben (plakjes kaas en danoontje).
Toen ik aan het eind van de zwschap van Sean was had ik tena’s gebruikt toen ik zo’n last had van waterdunne afscheiding.
Had gister valeriaan tabletjes genomen, maar heb nogal onrustig geslapen, weet niet of dat van die tabletten komt of gewoon van mezelf.
Fijn weekend dames!
Hier ook een dol op plakjes cheddarkaas (andere kaas lust ze niet) en op toetjes :mrgreen:
Sean is dol op heel veel soorten kaas: brie en camembert lust meneer ook. In dat opzicht is hij net zijn vader, die lust allerlei soorten kaas! Ik niet, ik ben heel moeilijk met kaas haha!
Hoi meiden,
Wat leuk dat ik gemist word We zijn idd op vakantie en zitten nu even ergens met internet. We zitten in een heel mooi park met leuke huisjes in hellendoorn. We hebben al veel leuke dingen gedaan, en hebben tot nu toe lekker weer. Veel zon en korte broeken 8)
Helaas slaap ik echt heel slecht momenteel. Kom niet in slaap en als ik slaap word ik wakker van de kramp in mijn rechterbeen. Heb ook veel last van rusteloze benen 's avonds. Verder is het heerlijk hier maar ik doe hier meer dan thuis, daar ging ik nog even liggen 's middags op de bank en dat gaat nu niet. Maar de eerste week is omgevlogen! Nog een weekje en dan zijn we weer thuis.
Reageren op jullie is even voor later want kids moeten naar bed.
Kusjes :-*
Oh heerlijk nog voor de bevalling op vakantie en wat betreft slapeloosheid, ik weet er helaas alles van :thumbdown: Gelukkig heb ik verder geen kramp (alleen af en toe, bij Sean was het destijds ook elke nacht).
hier ook weer een waardeloze nacht
ik kon gewoon niet in slaap komen… uiteindelijk om 4 uur snachts in slaap gevallen op de bank…om half 6 wakker geworden en toen nog tot 10 uur weer in bed geslapen…
ik had van 17 tot 18 uur geslapen… is echt de laatste keer dat ik overdag ga slapen, hoe moe ik dan ook ben…elke keer als dat doe dan slaap ik snachts niet :wall:
Karin lekker op vakantie dus… waarschijnlijk wist ik dat maar ben ik dat weer vergeten :lol:
geniet ervan! en doe wel rustig aan dan! nog maar een paar weekies voor jou ook!
rb hopelijk gaat het vanaf nu wat beter weer met slapen zeg! hopelijk geen herhaling van je vorige zwangerschap!
en wat een boefje die sean :inlove: ik vind het wel schattig hoor, stiekem eten uit de koelkast pakken… zolang hij het niet vaak doet… ik zie hem helemaal voor me! ik vind sean ook zo’n scheetje op de foto altijd! lijkt me best moeilijk om boos op te worden af en toe :lol:
bm jij hebt dus lekker het hele huis wakker gemaakt vanochtend, of de hele buurt? :lol:
kell jij nog leuke plannen voor dit weekend??
hier net bij mijn moeder gebbq’ed…en ff in bad gezeten…straks op tijd naar bed! fijne zaterdagavond jullie!
Nee niet de hele buurt hoor. Container stond echt net op tijd aan de weg :mrgreen:
Hier ben ik juist de kaaseter en ml totaal niet. Hij wil het niet zien, ruiken of aanraken. Hij is echt verschrikkelijk daarin. Eva zit dus blijkbaar tussen ons in wat betreft het eten van kaas. Zij lust geen kaas behalve cheddarplakjes.
Karin ondanks het slechte slapen en niet aan je rust toekomen, geniet nog even van je vakantie.
Moest van binnen wel grinniken hoor RB! Zo’n klein manneke die gewoon door heeft dat moeders slaapt en dan de koelkast plunderd :eh: Hoe komt ie er op?!
Heerlijk Karin, geniet er maar van zo die laatste momenten met zijn drietjes. En voor de slapeloze nachten: ik wou dat ik de gouden tip had voor jullie, maar denk het niet. Wat ik NOC wel s deed was een flink stuk wandelen.
Sleep well
Hey meiden! Klinkt leuk, al die zwangerschapskwaaltjes van jullie, kan niet wachten! Natte onderbroeken, slapeloze nachten… Dolletjes…
Gelukkig weet je waar je het allemaal voor doet en ik heb gehoord dat op het moment dat je dat kleine hummeltje vast hebt je het allemaal zo weer vergeten bent.
Heb niet echt een spetterend weekend, was een vermoeiende lange week en zit ook nog eens met kiespijn… Het is uit te houden, maar morgenochtend bel ik mooi m’n tandarts voor een afspraak, hopelijk kan het snel!
Heb gister eens een goed gesprek gehad met m’n vriend over dat ik het moeilijk vind dat hij zich slecht uit, ook over het ziekenhuis gebeuren nu etc. Dat het mij best wel zwaar valt en dat ik ook graag zou willen weten hoe hij zich erbij voelt. Een goed gesprek volgde en hij vertelde dat de romantiek van een kindje maken nu ver te zoeken is en dat vind hij jammer. Dat begrijp ik, want zo voel ik het zelf ook… Uiteindelijk goed kunnen praten over alles, dus dat was fijn. Hopelijk blijft hij zich op de ze manier uiten…
En straks gaan we koffie drinken bij z’n zus en haar man, die hebben ons plots uitgenodigd om langs te komen, ik vind het zelf een beetje vreemd, dat doen ze namelijk nooit… Daarna wordt vriendlief opgehaald door een van z’n bandgenoten en gaan ze naar een muziekwinkel in Rotterdam. Ik rij door naar mijn ouders en dan ga ik met ze naar m’n opa en oma. Opa is vorige week vrijdag opgenomen in het verzorgingshuis, dus dat zal wel vreemd zijn…
Karin, lekker joh nog even weg! Geniet er maar van en laat die computer lekker links liggen!
Mm, ik moet nog op vakantie (thank god!!!), ben vanaf 12 september vrij en 1 oktober weer aan het werk. Geen idee nog waar we heen gaan, willen eigenlijk iets van 12 dagen all inclusive, Tunesie, Turkije, Griekenland. Even kijken wat het goedkoopst is, want we moeten ondertussen wel hard sparen voor die pokke hypotheek…
Rb, grappig om te lezen dat Sean stiekem de koelkast heeft geplunderd! Hou het er gewoon op dat ie je niet wakker wilde maken, dat is toch lief! En hij pakt in ieder geval gezonde snacks en geen chips, snoep of koek!
Oh en vanavond moet ik ‘samenleving’ hebben he, haha! Morgenochtend voor de test!
Kell alvast succes voor morgen voor die test. Hopelijk is het allemaal positief.
Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je vriend en hopelijk zet die trend door. Het is natuurlijk niet niks al dat medische gedoe als je een kindje wilt.
kell klinkt toch wel als een positieve draai in het weekend,
heel goed dat je het gesprek aan bent gegaan… niets zo moeilijk als in gesprek gaan met een man die niet makkelijk praat!
en geloof me kell, als jij eenmaal zwanger bent van jullie kleintje… dan ben je al die medische on romantische zaken ook zo vergeten…dat denk ik echt!
het blijft een wondertje, op welke manier het dan ook in je buik is gekomen!
succes met de “samenleving” vanavond… :lol:
en ben benieuwd of het een reden heeft dat je schoonbroer/zus jullie op bezoek hebben gevraagd! veel plezier met je eigen ouders bij je opa iig
mm hoe was je feest van gisteren?
Hallootjes :mrgreen:
Teun, feest was SUPER! Echt heel geweldig, iedereen was er, zelfs mijn neef uit Utrecht, die 's middags nog met zijn dochtertje in het ziekenhuis zat, omdat meiske met voet tussen spaken was gekomen en gebroken pootje had. Zó zielig maar ze waren er wél :inlove:
Weer werkte ook perfect mee. Even een keer buitje van 5 minuten dat geen naam mocht hebben. De rest was allemaal helemaal super!
Nu lekker opruimen (vooral hub is lekker bezig :mrgreen: )
Nou ladies, klinkt inderdaad allemaal lekker :liar: niet slapen, klamme onderbroeken, tenaladies :mrgreen:
Karin, geniet van je vakantie meis :thumbup:
@Sean: :drool: :drool: :drool: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kell, plezier met lief vanavond en fijn dat jullie goed hebben kunnen praten (is toch wel beetje boel belangrijk hè :silenced: ) Denk je dat je schoonzus ‘nieuws’ heeft :think: hmmm hoop voor jou eigenlijk niet dat ze zwanger is,… :silenced: :oops:
Teun, nog lekker even bibben meid 8)
Fijne zondag allemaal :-*
@Gaby30 wrote:
Moest van binnen wel grinniken hoor RB! Zo’n klein manneke die gewoon door heeft dat moeders slaapt en dan de koelkast plunderd :eh: Hoe komt ie er op?!
Op Kdv heeft hij trouwens ook iets soortgelijks gedaan (maar is al half jaar geleden). Hij was helpend handje en mocht meehelpen om de tafel te dekken. Hij legde braaf alles op tafel totdat hij een kuipje smeerkaas kreeg. Toen heeft hij zich met de smeerkaas verstopt en schepte de smeerkaas eruit met z’n handje zo zijn mond in :naughty: Leidsters moesten echt hun best doen om niet heel hard te lachen!
Verder had hij ooit ontbijtkoek gevonden bij Kdv die eigenlijk bedoeld was voor bso. Hij is dan wel zo lief om ook aan andere kindjes uit te delen, dus opeens lopen kinderen rond met ontbijtkoek! Bron was snel gevonden hihi. Maar ook dat is dik een half jaar geleden! Tja, het is een echte lekkerbek, net z’n moeder
Nou er was geen nieuws hoor, haha! Wel van m’n schoonouders aangaande een vraag van ons van vorige week, maar verder niets bijzonders.
Mijn schoonzus heeft nooit kinderen gewilt, ze is nu bijna 41 dus denk dat ze ook niet meer van gedachten veranderd.
Oh, ik had ook wat spannends verwacht haha
Pff wat een rotweer nu: regen en onweer! En dat terwijl we vanmiddag nog buiten hebben gezwommen! :o
Die Sean zeg. Hij weet dus wel wat hij lekker vindt en il ook best nog even delen :mrgreen:
Nou ik ben d’r klaar voor hoor! Gister gezellig samen geleefd, haha! Als het zo verplicht moet is het helemaal niet leuk…
Over een kwartiertje die kant uit met de auto, ik laat vanavond weten hoe het was!