Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

Jawel, stiekem beetje aan het werk geweest ook.

En een beetje boel toen er weer eens iemand zich ziek melde, ZUCHT!

Jeetje BM wat een nare vk heb jij, ze had de vorige keer toch ook al zo’n domme opmerking over je buik gemaakt? Wij hadden ook 4 of 5 verschillende vk’s maar gelukkig wel allemaal even betrokken. Lijkt me vervelend dat je niet even je verhaal kan doen terwijl juist zij daar voor zijn! En die gebroken nachten, ai daar zit je niet op te wachten nu helemaal niet met dikke buik!

Klopt Teun; overal zijn ze aan het bezuinigen. Het lelijke is alleen dat ze nu overal wel coördinerende functies hebben openstaan terwijl ze op assistend niveau betalen. Maar ja, ze komen er mee weg he door de werkloosheid.

Dus het schiet nog niet echt op helaas…

En de andere dames hebben gelijk hoor RB, wij dames zijn denk ik soms veels te bescheiden en moeten meer voor ons zelf opkomen in zwangerschap. Ik ken het; voelde mij vreselijk schuldig als ik mij ziek moest melden of iets. Maar op jezelf passen is wel belangrijk, niemand anders doet het voor je! Harde buiken, erg vervelend maar idd meer bij nr 2 (en 3 ook). Overigens net als die nare naweeën.

Mooie afbeelding MM! Blijf iedere ronde weer duimen voor je!! Mijn meoder was rond haar 40e al in overgang, dus het kan inderdaad wel. Maar nog niet aan denken toch? Je kan dat toch meten door bloed af te nemen en controleren? Zou je dat willen?

Kell; denk jij ook een beetje aan jezelf :hug:

Inderdaad; Karin?!

En jaaaaaaaaa Teun; eerste BIB, wauw :thumbup: :smiley: 23 Uur, ja duurde bij mij de eerste 2x ook 20 uur. En hoorde in zh na bevaling dat er iemand 3 dgn bezig was geweest. Maar dat gaat jou niet gebeuren hoor :hand: Hoe meer ellende anderen hebben (gehad) des te meer positieve ervaringen blijven er voor jou over :lol: Tenminste zo dacht ik altijd wanneer mensen weer 's knetter lomp hun horror verhalen tegen mij aan kletsen ongevraagd terwijl je zelf zwanger bent :wink:

Wij hebben vanavond via vakantieveilingen toch maar een vakantie geboekt voor de laatste week van augustus, heerlijk!!! FF paar daagjes weg toch nog.

Doei doei

Gaby lekker hoor vakantie. Ik moet nog even werken en dan heb ik ook eindelijk vakantie. Balen dat het werk nog niet echt wil opschieten.

Wat betreft horror verhalen over de bevalling… Het kan ook meevallen hoor Teun. Ik heb een prima bevalling gehad. Duurde iets van ca 8 en toen was alles achter de rug. Ik heb niet eens gevoeld dat het hoofdje eruit kwam. Dus het kan ook echt anders :wink:

karin, is zij niet gewoon op vakantie dan of inderdaad erg druk? Ik weet niet meer wat ze heeft gezegd.

Hier vanmorgen al om 6 uur wakker. We hadden hier weer eens onweer dus Eva weer overstuur. Ze wil dan niet alleen op haar kamer blijven en moet dan huilen. Dus madam kwam bij ons op de kamer staan kletsen :zzz: Iemand tips om haar van haar bangheid af te krijgen of zitten jullie ook allemaal met kindjes die bang zijn voor onweer en dan ook niet meer willen slapen. Ik heb geen zin om daar snachts mee te zitten. Dus alle tips zijn welkom.

Gaby, wat heerlijk vakantie! Ik ben ook fan van vakantieveilingen! :wink:

Bm: geen idee, die van mij slaapt door alles heen, alhoewel het inslapen laatste tijd moeizamer gaat (wil gewoon niet slapen). Erg vervelend want ik wilde dit weekend met hem een nieuw bed gaan uitzoeken. Maar mss ook ff wachten tot hub er ook is (die heeft mannenweekend), want ik kan toch niet met die zware dingen sjouwen.

Teun: ik had ook een prima bevalling, bij mij deed alleen vaccuumpomp pijn. Verder was alles goed te doen!

Kell: balen dat je gister alsnog aan het werk moest, was zo’n mooi weer!

rb hoe heb jij geslapen? hopelijk hebben de tabletjes toch een beetje geholpen?

bm ik kan je geen goed advies geven, ik ging toen ik tiener was nog bij mijn moeder slapen als het hard onweerde haha wij waren beide bang (en gescheiden ouders dus een groot bed :mrgreen:)

gaby heerlijk dus nog even een paar dagen weg deze maand! geniet van je gezinnetje en toch ff thuis weg!

ik ben trouwens niet echt bang voor de bevalling hoor (nu dan haha)

maar als ik dan 23 uur lees dan moet ik wel even slikken :lol:

agh het komt zoals het komt, en hopelijk niet te lang meer :angel:

Teun komt allemaal goed en het zal er toch uit moeten :mrgreen:

Ik wil Eva niet in bed nemen, want ik ben bang dat ze dan constant bij ons in bed kruipt :thumbdown: Verder sliep eva dus ook echt overal doorheen en kon ik een kanon naast haar afschieten en dan nog hoorde ze niks. Nu ze op haar nieuwe kamer slaapt, slaapt ze lichter want ze heeft het steeds over vreemde geluiden. Ze moet dus nog even vertrouwd raken met de nieuwe slaapkamer maar tja dan werkt het onweer ook niet echt mee :roll:

Rb een betere nacht gehad?

Ha Ladies :-

Gaby, wat heerlijk, lekker nog even weg en vakantie :thumbup: en ja, als de onregelmatigheid aanhoudt in mijn cyclus en ik niet zwanger raak, ga ik zeker laten testen hoe het met de overgang zit! Dan kunnen we maar beter weten waar we aan toe zijn, nietwaar :?

Teuntje, dat komt wel goed met die bevalling hoor! Heb ook nergens last van gehad destijds :thumbup:

RB, :think: pfffft wat een gedoe met dat slapen, wou dat ik iets wist, maar weet niets :zzz:

BM, over dat onweer en Eva,…mijn oma is er vroeger al mee begonnen (en daarom is er bij ons niemand bang voor onweer :mrgreen: ). Oma nam mijn moeder al mee om te kijken naar het onweer en later mij (achter het raam dan hè) en dan werd er verteld dat de Engeltjes aan het voetballen waren). Nou, heeft mijn moeder met mij destijds ook gedaan en ik met Hugo ook en erbij verteld dat ze lichtgevende voetbalschoenen hadden gekregen van ‘Onze lieve Heer’ of whatever :wink: werkt perfect. Nu schiet Hugo naar het raam als hij er wakker van wordt en staat te kijken of er weer gescoord wordt en zo wordt het een heel spel en is er niemand bang :mrgreen: :angel: :mrgreen:

Kell, heb jij al vakantie gehad op je werk? Of krijg je nog? :hug: :-

Karin is volgens mij gewoon op vakantie hoor 8) :lol:

Pffft, hier de uitvaarten achter de rug. Die van vandaag was echt prachtig en indrukwekkend. Man van 44 (partner van mijn collegaatje) met motor omgekomen voor het oog van zijn zoon van 17 :cry:

echt een mooie dienst met prachtige muziek en slideshow met foto’s van W. en mooie sprekers. Was er echt van onder de indruk :kaars:

Nu weer op naar ons familiefeest van a.s. zaterdag :dance: duimen jullie mee voor droog weer (de afgelopen 2 feestjes zijn nu al in het water en onweer gevallen en ik wil zaterdag écht graag buiten met 20 volwassenen en 7 kleine kinderen :pray: :pray: :pray:

Ik heb tegen Eva gezegd dat de wolken botsen en dat het buiten is en niet binnen en dat er niks kan gebeuren maar het helpt allemaal niks. Ik ben niet gelovig dus engeltjes en dergelijke zal ik niet gebruiken.

Mm fijn dat de dienst zo mooi was. Je gaat wel van de ellende naar leuke dingen zeg. Ik hoop dat het weer mee zit want het is veel fijner om dan buiten te zijn.

Ik heb redelijk geslapen. Voordeel was dat ik thuiswerkte en ook af en toe kon gaan liggen. In de pauze heb ik online lekker voor mezelf geshopt! :mrgreen: Nu onderweg naar A’dam voor een filmpje!

Rb zo te lezen een goeie dag vandaag.

Gevolgd door weer een waardeloze nacht … :wall:

He gats zeg. Hopelijk heb je na je post toch nog een beetje kunnen slapen. Hier juist weer een goede nacht want er was geen onweer en dus heeft Eva weer doorgeslapen. Ze wilde wel niet gaan slapen en is uiteindelijk pas tegen 22.00 uur ofzo in slaap gevallen maar goed.

Helaas niet :frowning:

He balen zeg. Is er niet een of ander homeopatisch middeltje wat je helpt met slapen. Dit is toch geen doen tot aan de bevalling. Je moet dan juist uitgerust zijn en dan heb je door de baby ook al genoeg gebroken nachten. Vind het echt enorm kl*ten voor je dat je niet fatsoenlijk kan slapen.

Hey meiden,

MM; heftig zeg, heb zelf ook een x een uitvaart mee gemaakt van iemand van eigen leeftijd door auto ongeluk, iemand van de zwangerschapsgymnastiek notabene toen onze kindjes 6 mnd waren. Phoe, ik was er zelf een paar maanden zwaar van de kaart van! Kwetsbaar zijn we toch. Helemaal erg dat zijn zoon getuige was zeg!

Slapeloze nachten zijn nooit fijn, niet door onweer en niet door hormonen! Hier was het onweer midden in de nacht echt knetter hard ook! Onze dochter sliep wel regelmatig bij ons toen ze klein was maar doet dat nu bijna nooit meer. We maakten gewoon duidelijke afspraken met haar. Nu met het harde onweer is ze stilletjes tussen ons in komen liggen en dat vind ik prima. Ze slaapt op zolder en hoort het zware weer daar 3x zo hard als wij.

Ben inderdaad erg blij met het weekje weg, heerlijk. Hier nu :evil: op bezoek. Bah, zere buik niets aan.

Teun; wees niet bang, een bevalling is niet pijnloos maar wel te doen. Zelf had ik een soort paniek aanval met 30 weken zwangerschap van de 1e voor de bevalling. Dat kwam vooral omdat ik naar ‘trypsine behoren you dIe’. Had gekeken en Filemon bij een hysterisch mens de 3e balling bijwoonde… Toen heb ik het boek; veilig bevallen van Beatrijs Smulders had gelezen waarin ze uitlegd waar die pijn reacties voor dient. Toen had ik zelf wel berusting gevonden en na de geboorte van onze kinderen voelde ik me enorm ‘vrouw’ en trots dat ik de persoon was die ze op de wereld heeft mogen brengen.

BM: dr Vogel heeft wel druppeltjes voor het slapen!

Groetjes

Ja ik ga anders de huisarts bellen. Ben echt zo moe! :zzz:

Gelukkig vandaag vrij, zodat ik hopelijk wat bij kan slapen als Sean dat toestaat…

@RainbowR1 wrote:

Ja ik ga anders de huisarts bellen. Ben echt zo moe! :zzz:

Gelukkig vandaag vrij, zodat ik hopelijk wat bij kan slapen als Sean dat toestaat…

Af en toe eventjes op de bank met filmpje aan voor Sean? :wink:

Assistente zou met ha overleggen en zou me straks terugbellen.

Ik ga zo ff liggen, want Sean is lief met mn telefoon aan het spelen.

Rb wat zei de dokter?

Kon de hele middag niet op het forum komen :roll:

Hier vanmiddag nog de vk op visite gehad. Vanmorgen toen ik naar mijn werk fietste (in de stromende regen en met regenpak aan) en daar naar de wc ging, was mijn legging en onderbroek nat. Dus ik had er even aan geroken en het rook niet naar urine dus toch even gebeld voor de zekerheid om te checken of het geen vruchtwater was. Aangezien ik verder de hele ochtend geen vochtverlies meer had, was de vk er zeker van dat het geen vruchtwater was. Geen idee wat het wel was, want mijn urine stinkt toch best wel naar urine, omdat ik vaak te weinig drink. Voor zweet ofzo was het eigenlijk veel te veel en regen leek me ook niet, want het zat niet op mijn rok alleen op de legging en onderbroek. Zal misschien toch in mijn onderbroek geplast hebben ofzo terwijl ik het niet eens heb gemerkt. Ik was dus wel bezig met bekkenbodemspieren te trainen terwijl ik naar mijn werk fietste dus misschien toch wat laten lopen :oops: Ben in ieder geval weer gerustgesteld en heb nog even het hartje gehoord. Nogmaals de harde buiken aangekaart maar kon echt geen kwaad. Verder nog even die rare pijn in mijn buik besproken waarvan iedereen zegt het is je schaambot. Het is dus echt niet mijn schaambot maar wat het kan zijn wist zij ook niet. Dus als ik het weer heb dan moest ik maar bellen en dan kwamen ze naar me toe of ik nu op het werk of thuis was om te kijken of ze wisten wat het is en wat ik er aan kan doen.

Kan ook afscheiding zijn hè! Die wordt ook steeds dunner gedurende je zwschap

Ha zei dat ik bij apotheek bepaalde pillen moest nemen. Eenmaal bij de apotheek bleek dat ik ze niet mocht hebben vanwege zwschap! :wall:

Ik was even op de bank gaan liggen en ben wrsch in slaap gesukkeld. Toen ik wakker werd bleek dat Sean de koelkast had geplunderd! :naughty: Sowieso mag hij van mij niet zomaar dingen pakken, maar hij had blijkbaar door dat ik sliep!

Verder heb ik nieuwe kleding binnen die ik gister had besteld! :dance: Op de gok rok besteld in maat xs (meestal zijn mijn heupen maat s, maar die hadden ze niet meer), maar gelukkig pas ik xs! Ik denk zelfs dat s te groot zou zijn geweest!