Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

Ja dit keer wel beter geslapen maar alsnog van half 11 tot 12 uur s’avonds met haar bezig geweest. Ze werd om half 11 wakker, net toen ik wilde gaan slapen, en toen ik net bij haar was kwam er een harde knal van de onweer. Vanaf dat moment was het mis en wilde ze niet meer in haar bedje blijven slapen. Uiteindelijk is ze gaan slapen om 12 uur toen de “nachtlamp” aan was en de deur open was en gelukkig het onweer voorbij. Hopelijk vanacht een normale nacht waarbij zij tegen half 8 op bed ligt en gaat slapen en niet eerder weer wakker wordt dan tegen 7 uur als ml haar wakker maakt :pray:

Nou BM, hopen op een betere nacht vannacht dan maar :zzz: :zzz:

Teuntjeeeeeeeeeeeee: BIB :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hèhè ik kan weer opgelucht adem halen,… vanochtend nog een dib (duiveltjes in buik), uur later gelukkig een dub (duiveltjes uit buik) :wink:

Ben nog niet vaak zó blij geweest met :evil: :twisted: :oops:

Vanaf nu kan ik weer gaan tellen. Ik ga gewoon weer een banner maken en helemaal meedoen. Megapakket ovutests binnengekregen vandaag, dus hupsakee! Helemaal klaar voor :inlove: :inlove: :inlove: Zelfs hub doet nu helemaal mee en zei dat ie al die tijd gehoopt had dat het tóch een zws zou zijn :inlove:

Bij WW gisteren geen Olympische score hoor :lol: slechts 1 onsje eraf, maar da’s tóch beter dan erbij 8) en gezien de :evil: van vandaag, zal ik ook nog wel wat vastgehouden hebben (dat was vroeger al), dus ga ik er vanuit dat het volgende maandag beter zal zijn :dance:

Nou, eerste uitvaart deze week zit erop. Viel mee :shifty: donderdagmiddag nummer 2 pffftt. Gelukkig kan ik nu morgen wel gewoon de hele dag feestvieren met mijn jarige hub :mrgreen:

Heb mijn banner overigens maar wat langer gemaakt deze keer :shifty: gezien de vertraging van deze maand :oops:

En nou maar weer bidden en hopen en wachten :wink:

:pray: :pray: :pray: :kaars: :kaars: :kaars: :pray: :pray: :pray:

hoeraaaa voor de duivels deze keer dan!

volgende maand willen we ze niet meer zien JAA :lol: :thumbup: :dance:

Wij :pray: met je mee. Ben nog steeds zo moe. Verder nog steeds veel last van m’n bekken :thumbdown: Zit ook niet helemaal lekker in m’n vel. :? wrsch ook door slaaptekort … Als ik me wat beter voel zal ik wat uitgebreider reageren.

:dance: Go Teun!

@teun wrote:

hoeraaaa voor de duivels deze keer dan!

volgende maand willen we ze niet meer zien JAA :lol: :thumbup: :dance:

Hahahaha Teun :thumbup: :thumbup: :thumbup:

RB :hug: :hug: :hug: kun je slecht slapen door de zws? In elk geval heel vervelend dat je zo moe bent. Wanneer moet je naar vk? Daar zou je het aankaarten, toch?! Hoop dat ze je kunnen helpen (mss een of ander tekort waar een pilletje voor is :? )

:-* voor allemaal

Normaal ben ik al niet zo’n goede slaper, maar nu is drama! Bij zwschap van Sean sliep ik op een gegeven moment 2 uur per nacht en ben toen vervroegd met verlof gegaan. Hopelijk hoef ik dat niet meer mee te maken. Volgens vk was het destijds hormonaal. Morgen naar de vk, ff overleggen…

:hug: RB, hopelijk biedt de vk uitzicht,… :-*

Mm wat fijn dat het dan toch eindelijk doorgebroken is. Gelijk zekerheid en nu kun je gewoon weer verder.

Rb wat vervelend zeg. Morgen inderdaad maar even bespreken met je vk. Wat balen ook dat je veel last van je bekken hebt. Doe kalm aan :hug:

Hier begon het drama gelijk al met naar bed brengen maar het slaapt tot nu toe wel. Tis te hopen dat het doorslaapt en dat deze fase snel voorbij is.

Mss vindt Eva haar nieuwe kamer nog spannend, waardoor ze niet gelijk kan slapen. Hier was het vannacht weer prut bij mij :thumbdown: Ik kon weer niet slapen :frowning:

hier nog een rb :silenced:

maar ik heb het gelukkig maar heel af en toe!

hopelijk heeft de vk wat tips voor je vandaag! :hug:

hoe laat is je afspraak?

Half 9 gelukkig

Hey meiden! Ben ik weer! :slight_smile:

Mm, rot van al die uitvaarten zeg, sterkte! :frowning: Maar wel “fijn” dat de duivels zich hebben laten zien! Toch weer een stukje duidelijkheid!

Teun, aftellen geblazen!! Ben benieuwd wanneer de kleine dame haar gezicht gaat laten zien! :slight_smile:

Bm, hoe is het slapen vanacht gegaan? Goed dat je die woensdag doet! Ik heb ook altijd de woensdag vrij en vind het heerlijk zo’n dagje (ook zonder zwanger te zijn ;))

Rb, je zit inmiddels bij de vk, hopelijk gaat het goed!!

Gaby, hoest met de jobhunt?

Karin, waar hang jij ergens uit dan? :wink: Of ben je op vakantie en heb ik het gemist?

Rb hoe was het bij de vk? Heb je nog tips ofzo gekregen ivm het slapen?

Kell het is inderdaad wel lekker om de woensdag vrij te hebben of je nu zwanger bent of niet. Het breekt de week en dan lijkt het allemaal niet zo lang meer te duren voor je weekend hebt :mrgreen:

Hier is de nacht super gegaan. Ze deed wel erg moeilijk over het naar bed gaan en ben ca een half uur bezig geweest om haar in bed te laten liggen en te gaan slapen maar toen ze om half 9 ofzo sliep heeft ze hele nacht door geslapen en is ze gelukkig niet meer wakker geworden. Ze heeft weer met haar prinsesselamp aan geslapen en ik moest ook boven blijven. Gelukkig ben ik altijd al vroeg boven om tv te kijken dus als we dit nu eerst moeten doen dan doen we dat maar. Ze is echt vreselijk geschrokken van het onweer, want ze begon weer over de wolken die botsten en dat ze dat niet wou.

Nee, kreeg alleen melatoninetabletjes voorgeschreven, maar die had ik de vorige keer ook en daar word ik alleen suf van. Ik moet voldoende rust proberen te pakken wat nogal lastig is als je 9 uur per dag werkt. En anders toch gaan minderen met werk.

Verder loopt mijn zwschap een week voor op de uitgerekende datum. Mijn buik zit veel hoger dan die zou moeten zijn op mijn termijn. Harde buiken heb je meer tijdens een 2e zwschap en moet ik in de gaten houden dat ze niet te frequent voorkomen en ik moet vooral rust pakken (eigenlijk ook wat fysiotherapeut heeft gezegd vanwege bekken). Als dit zo door blijft gaan, ga ik maar met mijn leidinggevende praten.

Tjee Rb jij krijgt veel meer info van je vk dan mij. Mijn buik zit volgens mij ook hoger dan normaal is maar er word helemaal niks gezegd. Ik heb ook behoorlijk vaak last van harde buiken maar er word verder niet naar gevraagd over hoe vaak en hoe lang maar word alleen gezegd tja je bm is prikkelbaarder bij de 2e zw. Wil dat de volgende keer toch bij de andere vk aankaarten want die harde buiken vertrouw ik toch niet helemaal maar goed. Wat balen dat je alleen die pilletjes hebt gekregen en daar suf van wordt. Kan je niet iets krijgen zodat je beter slaapt snachts en daardoor niet zo duf/moe bent overdag?

Nou zij mag natuurlijk geen medicijnen voorschrijven. Dus ze had ook wel gezegd dat de ha zwaardere medicijnen kon voorschrijven, maar dat de beeb hier wrsch ook iets van kan meekrijgen. Dus dat wil ik liever niet.

Bm wat een rare vk heb jij! Bij mij vroeg ze echt door, hoe vaak heb ik harde buiken en is dat bij rust of bij activiteit? Nou maakte ze zich bij mij niet direct zorgen, maar ik moest het wel in de gaten houden dat het niet vaker voorkwam (als richtlijn gaf zij om de 10 minuten aan). In dat geval moest ik bellen of als ik erg ongerust ben mag dat ook. Verder zei ze wel dat harde buiken vaak ook een teken is dat je rustiger aan moet doen.

Nee dan kan je beter geen zwaardere medicijnen nemen, maar lekker balen zeg. Dus de rest van je zw zul je zo door moeten gaan met dat kleine beetje slaap? Kan me voorstellen dat je echt bekaf bent.

Die harde buiken ga ik dus met mijn andere vk bespreken als ik 15 aug weer heen moet. Ik heb iets van 4 of 5 verschillende vk’s en die van afgelopen afspraak vind ik maar een raar mens. Blijkt trouwens dat ze de bevalling van mijn collega heeft gedaan en mijn collega vindt haar een b*tch. Ze had rare opmerkingen geplaatst tijdens haar bevalling en dat terwijl ze al 23 uur bezig was en tijdens het persen wilde de baby er niet uit uiteindelijk had haar man de gyn er bij gehaald en toen was de baby gelijk geboren na een beetje hulp van de tang. Ze had de baby er nooit zelf uit kunnen persen wat dus wel de bedoeling van de vk was.

Wat veel vk’s! Ik heb er 3 en ze zijn alle 3 heel lief en kundig. Helaas heb je de vk niet voor het uitzoeken tijdens een bevalling, ik hoop dat je haar niet krijgt.

Ik ga morgen thuis werken zodat ik af en toe kan rusten. Ik had gehoopt dat ik tijdens deze zwschap beter kon slapen maar helaas reageert mijn lichaam hetzelfde op de hormonen. Alvast aan het oefenen voor de nachtvoedingen :?

balen zeg rb! maar hopelijk werken die tabletjes die je nu hebt gekregen toch een beetje zodat je wat meer rust krijgt! en anders groot gelijk, aankaarten op je werk! je bent maar een paar keer in je leven zwanger (ik weet niet hoeveel jullie er willen in totaal :smiley: )

ik was vanochtend nog om half 8 weer naar bed gegaan toen ik maar 4 uurtjes had geslapen, en daardoor ben ik al de hele dag chagarijnig :mrgreen:

respect voor jou!

die harde buiken tijdens de hele zwangerschap werd door mijn vk’s ook gezegd zolang ze niet in regelmaat komen is er niets aan de hand…

als je ze al vroeger in de zwangerschap krijgt vaak een teken dat je rustiger aan moet doen,maar vanaf een week of 34 of later is het juist een teken dat je lijf aant oefenen is,en zolang ze niet heel pijnlijk zijn je gewoon door moet gaan wat je aan het doen bent…zo brachten ze het tijdens de voorlichting geloof ik.

23 uur bevalling :silenced:

kell lekkere vrije dag gehad?

mm veel last van de :evil: ?

karin volgens mij was jij heel druk de aankomende weken hé? of ineens een bub zonder dat we het weten :lol: