Kell ik ben het met mm eens. Je kan niet altijd maar vrolijk blijven doen dat gaat je opbreken. Dus kom lekker hier klagen en wij bieden een luisterend oor. Wij hopen met zijn allen dat ook jij snel een wondertje in je buik mag voelen en wat mm zegt de hoop niet opgeven :hug:
Mm wat een naam betreft ml wil graag een nederlandse naam. Ik heb het liefste een korte naam zoals pim, puk, jip enz. Alleen vind ml die namen dus helemaal niks. Wat betreft dat 4 mwoa, daar bedoelde ik mee dat manlief bij 4 namen heeft gezegd van laat maar staan misschien is het wat. Daar zei hij niet gelijk nee tegen haha.
@babymuisje wrote:
Wat betreft dat 4 mwoa, daar bedoelde ik mee dat manlief bij 4 namen heeft gezegd van laat maar staan misschien is het wat. Daar zei hij niet gelijk nee tegen haha.
whoehahahah, nu snap ik 'm,… zie het nu ook,…mwha,…hahahahaha! Ik vind jouw namen ook leuk! Wat moeilijk ml van bm, wel NL, maar niet kort,…pffffffff
nou, dan zou ik eens in de NL-geschiedenisboeken gaan neuzen en eens wat kleppers uit de ‘oudheid’ voorstellen :lol: :lol: :lol:
Michiel - de Ruijter
Willem - van Oranje
Hugo - de Groot :inlove: :inlove: :inlove:
Johan - van Oldenbarneveldt (Cruijf)
Piet - Heijn (te kort wss)
Vincent - van Gogh
Karel - Appel (de Grote)
Herman - Brood (hahaha)
André - Kuipers, Hazes :lol: :lol: :lol: :lol:
Joost - van den Vondel
Berend - Botje,…ging eens varen
Klaas - Vaak
Dick - Advocaat :lol: :lol: :lol:
Rinus - Michels
Joop - den Uijl
Jan, Piet, Joris en Corneel - (die hadden baarden,…) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Toon, Teun en August - (film van ome Willem) :lol: :lol: :lol: :lol:
en nou is mijn inspiratie eventjes op :lol: :lol: :lol: :lol:
Kell :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :hug: :hug: :hug:
Mm das een hele lijst al maar zit niet echt wat tussen. Dus daarom is het waarschijnlijk ook zo moeilijk :wall: tot nu toe heb ik Daan, Mika (door dochterlief bedacht :inlove: ), Benjamin en Timo waarvan ml dacht ach laat maar op het lijstje staan. We hebben trouwens al wel een geboortekaartje uitgezocht. Tenminste ik heb 2 proefjes aangevraagd en die vond ml wel allebei leuk. Dat ging sneller dan een naam :mrgreen: Nu nog een leuk tekstje verzinnen (lees jatten van internet) en dan is dat in ieder geval al klaar.
kell daarom is een forum ook zo fijn!
je schreef ook nog ergens anders op t forum mee toch? waar meiden ook niet 1,2,3 zwanger werden?
ik vond kok ook heel fijn juist op de momenten dat je niet alleen maar blij met je kinderwens bent… soms is het ook gewoon makkelijker om “anoniem” van je af te schrijven en je boosheid en verdriet te uiten!
bm: benjamin stond hier ook op mijn jongenslijst :dance:
mijn nummer 1 jongensnaam wil ik nog niet delen :oops:
teun is ook leuk hé mm :mrgreen:
jaap vind ik ook leuk trouwens (maar bij ons nooit een optie want zo heet mijn broer :mrgreen:)
eva & sam
eva & milan
eva & tim
eva & lucas
eva & daan
eva & thijs
eva & mees
eva & julian
eva & max
eva & daniel
eva & wessel
en zo kan ik wel even doorgaan :lol:
hahahaha de laatste die mij nog binnenschieten zijn Victor of Rein (vind ik zo’n schatje die Victor Reinier :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Lekker slapen allemaal en morgen gezond weer op!
Jaha, Teun, is een héle leuke naam :inlove: :inlove: :inlove:
Eigenlijk is Teun toch gewoon jouw nummer 1 naam maar vond je vriend die toch niks
Een hele mooie lijst Teun en er staat echt veel op die ik ook op mijn lijstje heb staan maar die zijn afgekeurd door ml zoals sam, milan, mees, max. Vind het toch knap dat we er 4 hebben maar ben nog niet blij. Ik had mijn zinnen ook gezet op Jip of Puk maar dat is een echte no no voor ml. Ik had ook een leuke friese naam bedacht Tibbe maar daar maakt ml steeds Tibbe ligt in zijn kribbe van en was ook een dikke no no.
Wat een waardeloze nacht hebben wij trouwens gehad :thumbdown: Dochterlief begon vanaf kwart voor 12 vervelend doen. Ze had eerst gedroomd, toen moest ze plassen, daarna nog een bloedneus en toen was het de harde regen. Uiteindelijk om 2.51 uur weer mijn bedje ingerold en kon ik eindelijk gaan slapen alleen jammer genoeg wakker om 5 uur want toen begon het hier te onweren. Gelukkig wel weer in slaap gevallen maar mijn wekkertje ging alweer om 6.45 uur
Adam en Eva … lol.
Lastig he die namen BM!
Mika en Eva is wel leuk
Als ik denk aan de naam Eva dan denk ik daar achteraan vooral een eénlettergreep naam zoals Eva en Bram bijvoorbeeld…
Kell; ik vind je een hele stoere meid! Inderdaad altijd vrolijk en opgewekt doen. Natuurlijk mag je ook je daadwerkelijke gevoelens delen met ons. Niets meer dan begrip daar voor hoor hier. Vind het allang knap hoe strijdlustig jij en MM zijn :thumbup: :thumbup:
Hier ben ik mij suf aan het solliciteren maar lukt nog niet echt… Niet veel hbo functies, alles wordt opgevuld met mbo en daar is op zich niets mis mee, maar ik ga er liever qua salaris niet te veel op achteruit want als moeder van 3 schatjes wil je natuurlijk zo min mogelijk werken en zoveel mogelijk verdienen haha ja wie niet!
Hub is vrijdag bij ha geweest en heeft een verwijzing gehad voor knipje, ben benieuwd 8)
Ha Gaby, ik wens je heel veel succes met solliciteren meid. Is mss wel makkelijker nu, zonder dikke buik?! Ja, moet je natuurlijk wel eerst uitgenodigd worden voor gesprekje :roll:
Jullie stoppen er nu mee, met 3 prachtkindjes in the house, begrijp ik,…succes met je hub, zal die wel even zielig zijn :lol: maar jij hebt al 3 bevallingen gedaan :thumbup:
Kell, ik vind jou ook een dappere en stoere en tis volkomen begrijpelijk dat je soms even onder die steen duikt. Het heeft mij de afgelopen keer meer dan 2 maanden gekost om er weer onderuit te kruipen en in die 2 maanden zijn er heel wat tranen gevloeid, boze buien voorbij gewaaid en intens verdrietige momenten geweest naar de boze buitenwereld toe. Neem je tijd en doe het zoals het bij jou goed voelt. Al vloek en scheld je een heel bericht vol (bij spreke van wijze dan natuurlijk, anders worden de modi’s mss beetje verdrietig :oops: ) maar gooi het eruit en praat het van je af. Het helpt! Maar pas dan wanneer het bij jou goed voelt. Nog maar eens een dikke knuffel en zoen en ik hoop zo ongelooflijk voor jou dat je snel een maandmama wordt :hug: :-*
BM, wat een rotnacht met al dat onweer en die regen en je meisje zo onrustig. Hoop dat je vandaag rustig aan kunt doen (of ging je wekkert zo vroeg omdat je moet werken?) en even een tukkie tussendoor kunt pakken
Dikke kus voor allemaal :-* :-*
bm haha teun was niet onze jongensnaam…
het was mijn nummer een meisjesnaam teuntje…alleen vind mijn vriend hem verschrikkelijk :lol:
sterkte vandaag, hopelijk vannacht een beter nachtje!
gaby het is ook een verschrikkelijke tijd om te moeten solliciteren, voor elke rang en stand op dit moment…
zelfs ongeschoold werk ik moeilijk te vinden nu!
toen ik aan het solliciteren was op een mbo 4 functie toen was het juist andersom, al die banen gingen naar mensen met hbo diploma… die banen waren zo gewild dat mensen daarvoor lagere functie’s aannamen…
toen ben ik maar weer de winkel in gegaan!
succes voor je man dan deze week
mm nog steeds geen :twisted: ?
same old same old… voelt alsof mijn buik te klein is voor mijn Hollandse welvaren kindje…ze groeit harder dan mijn buik denk ik…
nope Teuntje, nog geen :evil: ben bang dat die deze maand ook niet meer gaan komen. Denk dat mijn cyclus gewoon ‘van slag’ is helaas. Morgen komen mijn nieuwe ovutests binnen en ga ik proberen een nieuw ei te spotten :?
Ben beetje bang dat dit het begin van de overgangsverschijnselen is helaas
Had geloof ik nog nooit zo graag de :evil: :twisted: :evil: op bezoek gehad afgelopen dagen als nu, maar helaas, daar luistert blijkbaar nobody naar :mrgreen:
Ha, dat die kleine zo’n plek in neemt hè meis. Voelt vast niet helemaal lekker :hug: hoop dat je met een week of 2 bevallen bent hoor! Morgen de mijlpaal van 37 weken en mag je gaan bibben :dance: hoop voor je dat het niet meer te lang hoeft te duren hierna
Kwam een inspirerende foto tegen vanochtend en wil die met jullie delen. Dacht meteen, tja, waarheid als een koe. Iedere dag is een nieuwe, waar je weer een nieuwe kans krijgt om er iets van te maken.
Afgelopen week was een beetje verdrietig hier. Eerst afscheid genomen van aangetrouwde tante, die donderdag ingeslapen is (kanker), morgen uitvaart
Dit weekend kreeg ik het bericht dat vriend van collegaatje omgekomen is met zijn motor. Ook uitvaart deze week
Vanavond moet ik gaan wegen bij de WW, zal wel niet zo’n best resultaat worden, want al die ellende heb ik lekker aangegrepen als excuus om niet meer zo goed mijn best te doen voor mezelf en daar heb ik nu spijt van :doh: stom hè. Toen ik vanochtend die foto zag, dacht ik meteen, dommerd, wie help je nu met niet voor jezelf te zorgen? Helemaal niemand. Komt niemand mee terug en wordt het verdriet van dierbaren ook niet door verzacht, zucht. Dus,…pak ik de boel maar weer bij elkaar en ga ik er iets van maken :-*
Waarheid als een bus je afbeelding mm. Wat een waardeloos nieuws allemaal voor je afgelopen week.
Geen kans voor een dutje gehad. Moest vandaag gewoon werken dus het wekkertje ging alweer om 6.45 Vanmiddag moest ik naar de vk voor controle dus zit net 15 min. op mijn gat. Ik hoop maar dat we straks een betere nacht hebben.
Was alles goed bij vk BM?? :inlove:
Mss klein tukje op de bank nu
Ja heb net nog even een klein dutje van ca 15 min. gedaan op de bank :mrgreen:
Bij de vk was alles goed maar heb echt geen klik met haar en hoop niet dat zij dienst heeft als ik moet bevallen :thumbdown: Altijd vragen ze hoe het met je gaat/hoe je je voelt. Ik heb elke keer nog gezegd ik mag niet klagen. Dit keer had ik zoiets van nu zal ik vertellen dat het me zwaar wordt en wat mijn kwaaltjes zijn maar zodra ik zei dat dat het zwaarder werd, kreeg ik de domme opmerking terug van ja dat is ook de bedoeling :roll: Ze had even wat belangstelling kunnen tonen en vragen wat er dan zwaarder valt maar nee hoor. Mevrouw had gezien dat de wachtkamer vol was en ach ik had vorige week dan wel ongerust opgebeld maar dat was ook allemaal onzin dat ik gebeld had :wall: Gelukkig volgende keer weer iemand anders en zij is wel leuk
Heb voor het werk nu ook geregeld dat ik elke woensdag vrij ben tot aan mijn vakantie. Ik had nog genoeg verlofuren en ik hoop dat ik het allemaal volhou tot aan mijn verlof zo. Dus heerlijk 2 dagen werken, een dagje bijtanken en dan weer 2 dagen werken :mrgreen: Het valt me erg zwaar om er smorgens zo vroeg uit te gaan en dat lange stuk te fietsen en het weekend is me gewoon te kort om bij te tanken.
Goed geregeld met je werk!
maar als het echt te zwaar wordt moet je gedeeltelijk de ziektewet in gaan hoor! nu kost het je eigen uren!
en zo’n vk… heel irritant als ze je het gevoel geeft dat ze alles wegwuift…
hier zijn er 3 en nu 1 extra voor tijdens te zomer…er is er maar 1 die ik minder vind…en 1 die behoorlijk eigenzinnig is…maar goed uiteindelijk vertrouw ik er wel op dat het met allemaal goed komt… t moet er toch uit
maar stiekem hoop ik wel op een leuke!
mooie tekst mm!
en sterkte de aankomende dagen, bah zoveel in een week is ook pittig!
begrafenissen zijn altijd al pittig, ookal is het iemand die wat “verder” van je af zou staan…
en veel succes bij de WW vanavond! als je iets wil dan kan het gewoon, dan begin je morgen weer met een frisse nieuwe start!
Sterkte mm komende dagen!
Mooie inspirerende tekst trouwens!
Bm volgens mij is dat echt iets voor mannen om namen af te schieten, namen bedenken ho maar! Zo is het bij ons ook gegaan!
Ik heb niet zoveel puf om te reageren, ben zooo moe! Overmorgen maar even aankaarten bij de vk.
Tot slot nog ff :hug: voor kell en mm!
Xx
Misschien last van bloedarmoede rb. De termijn waar ik in zit mag het hb 6.3 zijn. Die van mij was 6.8 maar ook hier steeds
Lekker Rustig aan doen dan rb :-*
Teun je mag dan ook eindelijk bibben. Ben benieuwd hoelang je gaat bibben
:dance: :dance: :dance: mooie nieuwe topictitel :dance: :dance: :dance:
Teuntje go girl, lekker bibben vanaf NU :inlove:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik ga ook soort bibben denk :lol:
:naughty: :evil: :naughty:
Hee wat leuk :oops:
op mijn telefoon krijg ik de helft van de tijd geen emails, dus dan kijk ik gewoon altijd even deze topics op te kijken of er iets nieuws staat en ik dacht nog van huh ik zie hem niet staan… :lol:
super leuk, dus ehhh Bibbb :inlove:
MM hoe was het gisteren bij de WW?
viel het mee of tegen?
bm wat beter geslapen?