Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

Mm wat jammer dat het bij jullie zo hard heeft geregend tijdens de bbq. Dat drukt de pret toch altijd wel een beetje. Je had beter bij ons kunnen komen. Hier was het de moeite niet waard. 5 minuten ofzo heeft het gemiezerd. Ik had juist op een heerlijke bui gehoopt zodat de warmte het huis uit kon maar goed. Wat een leuke lamp zeg en ik ben dol op vijvers en maakt niet uit hoe groot of klein ze zijn :mrgreen:

Mooie lamp zeg! :thumbup: Vervelend dat je cyclus zo van slag is. Mss omdat je zoveel bent afgevallen dat je lichaam weet balans moet vinden? Stiekem hoop ik dat je dinsdag alsnog een positieve zwtest hebt zodat je die aan je hub kan geven. :pray: :-*

Het is hier gelukkig droog gebleven :dance: Was hartstikke gezellig de bbq!

Ik probeer kermis nu nog te ontwijken met Sean :oops: Ik vind het vaak zo duur!

Was dus een geslaagde avond Rb.

Kermis is inderdaad wel duur maar ik ga altijd maar 1 dagje met hasr heen en thats it. Je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt en gelukkig is er niet vaak kermis :mrgreen:

RB, fijn dat je bbq lekker droog en gezellig verlopen is :dance: :dance: :dance:

BM, ik ben blij dat wij uit die Kermisfase zijn :snooty: vind er zelf helemaal niks aan, maar ja, ook met Hugo gingen wij. En dan zo’n glunderend snoetje in zo’n autootje in zo’n klein 'acht’baantje, was het dan wel weer waard :smiley:

Het leukste vond ik altijd nog poffertjes eten :lol:

Haha BM, we hebben nog een vijvervariant in de tuin :smiley: zie foto weer :inlove:

Tja, RB, heb ook al gedacht dat dat afvallen er mss mee te maken zou hebben, maar het gaat heel geleidelijk en ik geloof eigenlijk niet dat dit er iets mee van doen heeft. In mei heb ik ook al een rare cyclus gehad. Misschien zit ik toch in een pre-overgangsfase, maar hoop het niet hoor :pray:

Grappige is wel dat hub nu helemaal ‘om’ is, na het sterilisatie-drama :mrgreen:

Hij droomt nu dat ik 13 weken zwanger ben en maar 1 dokter dat kan zien en het heel zeldzaam is (hihihi) :mrgreen: en wil hemel en aarde bewegen om het toch nog te laten lukken. Dus dat hebben we er in elk geval mee gewonnen :inlove: :inlove: :inlove: we geven nog niet op en houden de spanning er dus lekker in :wink:

Die is ook leuk zeg. Wat fijn trouwens dat je man nu ook echt helemaal om is en wat een droom :mrgreen: Hopelijk is het snel raak en heb je nu gewoon een rare cyclus ipv het begin van de overgang. Zou ook wel een beetje vroeg zijn toch.

Fijne zondag allemaal

Olla

MM klinkt erg fijn dat je man nu ook er helemaal voor wil gaan,en lijkt mij ook nog erg vroeg voor overgang… eerder reactie op je mk/gewichtsverlies…

maar nooit verkeerd om even te laten checken bij de HA inderdaad!

leuke tuin foto’s trouwens :dance:

kermis, ik vind het juist leuk :mrgreen:

alleen al mensen kijken op de kermis kijken is leuk, daar komt ook echt een aparte doelgroep op af die je normaal nergens ziet… van die super aso’s :lol:

en daarbij natuurlijk voornamelijk “gewone” mensen :wink:

we gingen vrijdag bij mijn schoonbroer in breda eten ivm hun nieuwe huis, en toen kwamen we met de trein langs tilburg…ik wilde best graag even erheen…lekker suikerspin eten en kijken of we een leuke knuffel konden winnen ofzo… maar goed ik kan momenteel nog geen 5 minuten aan een stuk lopen zonder last van mn buik en bekken te krijgen dus ik ben netjes in de trein blijven zitten :lol:

hier is het de laatste week van augustus pas kermis…ergens heb ik het idee dat ik daar ook niet heen zal gaan :wink:

rb wat fijn dat de bbq geslaagd was! hier heeft het even kei hard gestormd hoor! maar wij wonen ook niet echt in de buurt van elkaar :mrgreen:

mm had je trouwens wel ovutest gebruikt deze maand?

bm hoe gaat het met de baby kamer?

kell hoe was je heerlijke dag gisteren?

Ehm babykamer, wat is dat? Nee staat alleen een hele dikke zooi en verder niks. Zal van de week de “troep” dus op moeten ruimen en dan hoop ik misschien aankomend weekend te kunnen beginnen met verven. Jammer genoeg moet ml daar ook nog bezig met de muren aangezien we nieuwe en iets grotere dakkapellen hebben dus je ziet het isolatiemateriaal allemaal zitten. Er moeten dus waarschijnlijk gipsplaten van de muur gehaald worden en weer nieuwe er tegenaan en dan natuurlijk weer glasweefsel behang er tegen en dan kan dat stuk pas geverfd worden :thumbdown: Het is maar goed dat de baby eerst bij ons op de kamer ligt, want ik moet nog zien of meneer dat allemaal gaat redden voor de baby er is. Volgens mij denkt hij nog steeds dat we nog 6 maand de tijd hebben :wall: Babynaam gaat ook al niet zo lekker. Ik kom steeds met namen aan maar hij vindt het bijna allemaal niks maar komt vervolgens ook niet zelf met namen :roll: Als het een meisje was geweest, hadden we vast al een naam gehad maar goed.

omg zo ging het hier ook, op een bepaald moment zei ik ook gewoon… als je zelf niks verzint maar wel alles af kan kraken dan stop ik er mee en kies ik zelf wel een naam :lol: uiteindelijk ging hij ook een keer mee zoeken en minder lomp afkraken!

jeetje dat is nog een hoop werk inderdaad die babykamer… en mannen en forceren werkt ook niet nee…

hopelijk helpt je snel groeiende buik mee dat hij beseft dat het dichterbij komt!

@babymuisje wrote:

Die is ook leuk zeg. Wat fijn trouwens dat je man nu ook echt helemaal om is en wat een droom :mrgreen: Hopelijk is het snel raak en heb je nu gewoon een rare cyclus ipv het begin van de overgang. Zou ook wel een beetje vroeg zijn toch.

Ja :inlove: :inlove: :inlove: gaaf hè, al die mooie vijverpotten (ELHO, echt een supermerk)

Ik zou de overgang ook vroeg vinden en geloof inderdaad ook liever in 'beetje van slag door mk en afvallen' :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Teuntje, :oops: nee, geen ovutests deze maand :oops: omdat ik zo boos was op hub heb ik alles weg gegooid :oops: inclusief alle spulletjes van mini en boontje :oops: ook gekregen cadeautjes en echofoto's :oops: gewoon álles dus :oops:
En weet je,...... eigenlijk voelt dat helemaal niet slecht, maar meer als een opluchting. Gewoon een nieuwe start eigenlijk een beetje nu, nu hub inderdaad helemaal om is :inlove:

Heb overigens zojuist een mega bestelling gedaan bij sensitest. Ik ga gewoon testen. Wie weet heb ik gemenstrueerd zonder :evil: (weet niet of dat bestaat haha, maar zo heeft het wel gevoeld) en heb ik straks een ei en dan wil ik dat gewoon weten. Daarbij kl :inlove: ssen we gewoon lekker door en mocht er al een ei zijn, dan missen we dat sowieso niet, maar wil gewoon duidelijkheid :roll: :mrgreen: :roll: :inlove:

oei BM klinkt niet echt relaxt zo dat klussen voor die babykamer. En die namen,…hmmm, vind de tactiek van Teun wel ok :thumbup:

En inderdaad je groeiende buik zal toch wel een keer het besef doen dagen,…!

Misschien kun je gewoon iets ‘stoms’ zeggen zo van: nou en als je niks beters weet dan alleen maar zagen en afkraken wordt het gewoon Adam. Dan hebben we tenminste Adam en Eva in huis :lol: :lol: :lol: :oops:

:mrgreen:

Of heb ik nu iets kwetsends onder die spoiler gezet :oops: :oops: :oops: dan was dat natuurlijk niet de bedoeling :doh:

Hier ook wel een idee van die vijverpotten. Ik wou altijd graag zo’n houten “ouderwetse” ton om als vijver te gebruiken. Ben er echt dol op :mrgreen:

Die onzekerheid is ook zooooo vervelend. Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent en dan gewoon weer verder klussen als het niet raak is. Trouwens geen idee of je je kan menstrueren zonder de duivels zeg maar.

Teun hoe ga je dat straks doen met een baby als je weg wil. Je hebt, net als ik, nog geen rijbewijs en je zal toch de kleine naar de opvang (of oma of wat dan ook) moeten brengen, zodat jezelf kan werken toch? Ik heb destijds met Eva een babybjorn gebruikt maar dat wordt ten strengste afgeraden. Ik heb al die tijd geen problemen gehad maar wil bij nr 2 eigenlijk wat anders, omdat Eva ook achterop zit te wiebelen en al. Wil dus wat veiligers maar geen idee wat. Hoe ga jij dat doen dan?

hmm ik moest er wel om lachen hoor :lol:

Teun, zie vorige berichtje van mij :wink:

Heb gewoon helemaal je reactie niet meer gezien mm. Nee hoor niet kwetsend maar hoe vaak ik mensen dat al niet heb horen zeggen haha. Het zal allemaal wel loslopen hoop ik. Ik heb tot nu toe van ml 4 mwou, misschien wel, namen dus dan zou het nog 1 van die kunnen worden. Wil alleen nog verder kijken want heb bij geen enkele naam nog een klik.

BM wat is 4mwou :shock: :lol: :lol: :lol: telefoon zeker :lol:

Vriendin van mij had ook geen rijbewijs. Die had zo’n fantastische fietskar, die je ook als kinderwagen kon gebruiken, écht super ding én heel veilig! Zat zelfs zo’n tentje over die kar, Ollie lag altijd lekker droog of uit de zon :slight_smile: Heeft ie heel lang ingezeten :inlove:

Olaf al voorbijgekomen als naam :think:

BMetje, wat voor soort naam zoek je eigenlijk? Kort, lang, stoer, lief, Nederlands, buitenlands, met of zonder betekenis, ouderwets of modern?

Laatste nieuwste moderne naam die we hier binnenkregen via kennissen was BIKO,… met als broertje LEVI

en mogen we suggesties aandienen of vind je dat vervelend. Dan gewoon zeggen hoor!

ik had zo graag het aprilmama’s topic willen openen - anoniem - dan,…, want die zijn er volgens mij nog niet,… zou dan nl. op 1 april uitgerekend zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En dan heb ik ook nog even mijn avatar verwisseld :inlove: vind deze ook heel mooi :inlove:

het hart is gemaakt van gouden geschreven letters die de woorden ‘i am love’ vormen :inlove:

Hey meiden… Sorry dat ik zoveel klaag de laatste tijd hoor… Moet het allemaal gewoon ff kwijt en ik weet soms niet meer waar…

Zit er op het moment echt even helemaal doorheen… Heb een heerlijk weekend gehad bij m’n vriendinnetje en haar 2 schatten van dochters, maar toen ik net met m’n vader aan de telefoon zat was het even klaar. Ik blijf maar sterk doen en een glimlach opzetten terwijl alles me tegen lijkt te werken en het valt me zwaar. Ik zou gewoon willen dat wij ook eens geluk zouden hebben, ik ben zo klaar met alles! Ik word er zo verdrietig van… Ik begin zelfs net te huilen bij 16 and pregnant op Mtv… :oops:

Ik wil zo graag leuke dingen kunnen vertellen… Het spijt me dat ik jullie hier mee lastig val. Ik denk dat het ‘anonieme’ hier het toch wat makkelijker maakt om het allemaal te uiten…

Lieve lieve Kell :hug: :hug: :hug:

je mag klagen zoveel als je wilt! Ik herken jouw gevoel zó ontzettend goed :cry: op een gegeven moment zíe je het ook écht niet meer zitten en lijkt er niks meer te lukken of goed te komen.

Weet je lieverd, huil maar eens een keer lekker en klaag zoveel je wilt. Altijd je hoofd ophouden en blijven lachen, houdt niemand vol, hoe graag je het zou willen :hug:

Ik zou je zo graag willen helpen, maar kan alleen een ‘lezend/luisterend oor zijn’ en je heel veel knuffels sturen :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik weet zeker dat het ook voor jou een keer goed komt! Blijf hopen en geloven lieverd, niet opgeven hoor!

Dikke kus en knuffel en gooi die klaagsluizen maar open,…

:-* :-* :-*