Oh en heb om 16.00 uur afspraak bij de hypotheker omdat de regels veranderd zijn en omdat de makelaar graag de prijs wilt laten zakken… Dus weer opnieuw kijken wat de mogelijkheden zijn, bleeeehhh…
Ik zag inderdaad ook dat rb actief was op fb
Mm tjee zeg die onduidelijkheid vond ik altijd ook verschrikkelijk. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Hier wel last van de warmte. Normaal vind ik het heerlijk en zit ik lekker buiten te zonnen maar nu gewoon overhit en het liefste binnen of in de schaduw :mrgreen:
Vandaag nog even 2 pakketjes voor Eva haar slaapkamer bij de buurvrouw opgehaald. Ze vroeg me wanneer ik uitgerekend ben dus toen ik zei dat dat november was, had ik al door dat ze dacht dat het binnenkort was. Krijg de laatste tijd wel vaker de opmerking dat ik al huge ben :roll: Vind mezelf ook wel groot voor 25 weken en was inderdaad ook minder dik dan toen met 25 weken van Eva maar om nu gelijk te denken dat ik al bijna uitgerekend ben :thumbdown:
Geniet nog even van het weertje deze week want volgens mij wordt het vanaf vrijdag alweer wat minder.
Pfff… Gesprek met de hypotheker was behoorlijk deprimerend…
Er mag nu wel snel is een keer leuk nieuws voor ons komen, want de afgelopen tijd is het alleen maar in een woord KLOTE geweest, bah, hoeveel ellende kan een mens over zich heen krijgen…
Kell :hug: :hug: :hug:
ik duim voor jou voor betere tijden meis :thumbup: :thumbup: :thumbup: het leven kan soms zóóó niet mee zitten en oneerlijk zijn :wall:
Dikke knuffel :hug: :hug: :hug:
Dankjewel Mm! Ik duim ook voor jou! :-*
zonder regen geen regenboog kell!
ik weet zeker dat de zon voor jou nog heel hard gaan schijnen!
dikke :-* voor jou!
mm jeetje lekker onduidelijk dus! ik duim toch voor stiekem goed nieuws…
maar elke vorm van duidelijkheid is fijn nu dus!
ff kort hoor ladies, ik zweet me helemaal kapot in mijn bedje na een dag zwemmen!
rb leeft dus gewoon dus ik zal me niet druk maken :mrgreen:
He gats Kell wat balen dat het gesprek niet goed was. Hopelijk breken er snel betere tijden aan voor jullie.
Ik denk dat ik me vandaag maar ziek ga melden. Ben heerlijk aan de race :thumbdown: En nu net ineens een vlaag misselijkheid erbij :thumbdown: Heb de hele nacht liggen woelen want ik kon, nadat ml in bed kwam, niet meer slapen en ben pas tegen half 2 in slaap gevallen en daar hazeslaapjes gedaan , heb last van mijn rug en ik weet niet waarom maar ben ongerust dat er wat met de baby is :wall:
BM :hug: :hug: :hug:
is mss gewoon van de warmte, maar anders toch gewoon vk even contacten voor de zekerheid :hug:
Teun, ben je verbrand :oops: 8) of gewoon warm :?
Ikke is blij met onze mobiele airco op slaapkamer :dance: heb heerlijk geslapen vannacht :oops:
Puf ze allemaal vandaag :thumbup: uhhhh van de warmte dan natuurlijk hè 8) 8)
Even snel (ben op werk). Heb nog niet bijgelezen, maar leef nog wel!
Zag ook dat mm weer van de partij is! :dance: Vanavond reageer ik uitgebreider! Xx
:dance: RB :-*
Hey beste meiden,
wat een bedrijvigheid hier zeg!
MM ruim 6 km, knap hoor :thumbup: Vorige week zelf begonnen met om de avond een km of 5 te wandelen. Nu ons meisje 6 wkn is ga ik morgenavond proberen het tempo serieus op te voeren naar wat we noemen; hardlopen. En wat mijn man noemt; sloffen…
Kell; hoe vaak en veel en op welke manieren het ook mis kan gaan. Bij jou gata er ook een boel mis. Getsie, wel fijn dat je van de week even lekker gelummeld hebt met filmpje enzo…
BM; niets van aan trekken hoor, iedereen heeft wel een mening over je buik, op een gegeven moment werd ik er echt ziek van. De één vond ‘m bescheiden, de ander weer enorm. Echt niets van aantrekken, tis nooit goed en iedereen ziet er weer anders uit. Bij zwangerschap nr 3 heb ik me er echt niets van aangetrokken. Tot op het laatste moment trok ik leuke hippe kleren aan en voelde ik me helemaal goed! En goed naar je lichaam luisteren inderdaad, als het niet gaat dan gaat het niet. Je kan het niet een 2e keer over doen, dus lekker over je heen laten komen. Ziek is ziek!
RB; alweer op vakanie haha heerlijk :mrgreen: WIj zouden eerst niet gaan (met een peuter, kleuter en baby op achterbank) maar manlief zei gisteren dat hij het toch wel balen vond nu iedereen weg gaat enzo. Dus ws gaan we eind augustus als nog een weekje ofzo, al is het maar centerparcs
Haha die Teun, lekker zweten in bed… Deze warmte is best vervelend als je zwanger bent, tis gellukig nog niet zo benauwd, toch? Gezwollen enkels? Rondjes draaien, koud badje, voeten omhoog en je partner lekker laten masseren :lol: Uitbuiten nu het nog kan :twisted:
Onze kleine dame is echt super lief. Ze krijgt nu speciale voeding waar door de krampjes aanzienlijk minder geworden zijn en het huilen dus ook. Ze lacht echt heel veel, de skeet.
Omdat dit onze laatste baby is zit ik echt de hele dag met mijn neus en ogen aan haar vastgeplakt. Wanneer ik de kans krijg ben ik met en bij haar. De oudste twee kon ik wel groot kijken zo weinig geduld had ik. Haar houd ik denk ik tot haar 2e in de wieg en wandelwageb :lol: dat zal overigens echt niet gaan, want ze is al over de 6 kg en 60 cm :shock: Ze past bijna nergens meer in, badje te klein, aankleed kussen te klein, kinderwagenbak te krap, verkleiner maxicosi… Heb je ook een baby haha. Een mw in de winkel vroeg; hoe oud is ze? Toen ik zei; 5 wkn zei ze; Ó’… haha je zag d’r schrikken.
Nou ja ach ja ze is echt té lief.
Wel een beetje vervelend gevoel er bij dat ik hier :inlove: op mijn roze wolk zweef terwijl MM en Kell zo hard ploeteren voor ook zo’n lief baby’tje Denk vaak aan jullie hoor en duim zeker ook mee!
Liefs!!!
Heb de vk vanmorgen toch nog even gebeld. Ze was totaal niet ongerust en heeft me gerustgesteld dus ik ben weer blij. Dagje thuis ziek zijn heeft me ook goed gedaan. De race was vanmiddag wel over en heb nog even heerlijk mogen slapen op de bank van Eva :inlove:
Rb druk aan het werk dus. Ben benieuwd naar de verhalen van disney land
Gaby wat fijn dat die nieuwe voeding goed werk verricht en wat een heerlijk meisje heb je zeg :inlove: Aan de foto zou ik niet zeggen dat ze al zo “groot” is hoor. Geniet van je laatste babietje en je twee grote kindjes.
Zo daar ben ik weer. Sorry dat ik sommigen ongerust heb gemaakt door mijn afwezigheid :oops: Kok crashte telkens als ik een antwoord had ingetypt :evil: Daardoor raakte ik zo nijdig dat ik geen zin had om opnieuw te typen.
Eurodisney was erg leuk. Sean is helemaal weg van de disneyfiguren, maar het is gewoon heel erg dringen daar. Had m’n schop zusje gevraagd om op hem te letten, want voelde er weinig voor om me daar tussen te werpen. Ondertussen hoorde ik een hoog kinderstemmetje Goofy! Goofy! roepen :inlove: Arme kind werd wel telkens weggeduwd door andere kindjes en ik heb hem geleerd om niet te duwen! Dus voordat hij weer weggeduwd werd riep ik: ga Goofy maar knuffelen Sean! En Sean springt in de armen van Goofy! :inlove: Verder vond hij alle attracties erg leuk :thumbup:
Bm beterschap! Hoop dat alles goed is met de kleine!
Gaby fijn dat ze minder last heeft van krampjes en ze is al behoorlijk aan de maat!
Zo, ga ff bijlezen hoor!
ik kreeg weer geen mails meeer :roll:
bm gelukkig wat meer gerustgesteld dus! en ind. af en toe een dagje goed bijkomen kan een mens ook goed doen hé!
rb gelukkig gaat alles goed :mrgreen: en wat zag jij er mooi uit op je bruiloft zeg!
schattig van sean ook :inlove: fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!
gaby dan wil je genieten van je laatste baby momenten en dan heb je een baby die groeit als kool! op de foto’s vind ik het trouwens ook niet te zien… echt zo’n baby koppie heeft ze!
en wat lekker dat jullie nog een weekje weggaan!
mm nog steeds geen :evil: ???
hoeveelste dag zit je nu?
kell lekker weekend? ga je nog iets leuks doen dit weekend?
Jaaaaaaaaaaa het is weekeeeeeeeeeeeeeend!!
Ik ga vanmiddag lekker naar mijn 3 vriendinnetjes (27, 2,5 en 0 jaar) toe!! Vanavond met z’n 2en uit eten en een filmpje en dan daar logeren en morgen ergens in de loop van de dag weer naar huis. Heerlijk!
In other news; vriendlief heeft het ein-de-lijk aan zijn ouders verteld! Het heeft even geduurd en ik had het zijn zus allang verteld, maar meneer heeft nu z’n ouders ook ingelicht, HE-HE! En dan kan ik je vertellen, dat is heel wat voor hem, het is niet zo’n prater, haha!
Gaan jullie nog leuke dingen doen? Het is wel een stukje afgekoeld deze ochtend, vind ik persoonlijk even niet zo erg…
Vanavond geven we een feestje. We geven een bbq, dus hopelijk blijft het droog :dance:
Had je vriend het nog niet aan zijn ouders verteld? Wel fijn dat het nu besproken is :thumbup:
tis ook nog behoorlijk mooi weer vandaag, en volgens mij blijft het vrij droog!
have fun met de bbq!
en kell wat goed dat hij dat verteld heeft, zal best wel even moeilijk zijn geweest voor hem!
hoe reageerde ze? en was je erbij?
jij ook veel plezier vandaag, klinkt als een heerlijk weekendje!
hier lamballen vandaag, zit nog steeds in mn pyjama beetje op de bank te hangen en olympische spelen ondertussen aan
Toch weer een hele stap voor je vriend om het te zeggen maar toch ook wel tijd om het te zeggen toch. Heerlijk weekend heb je volgens mij.
Rb veel plezier met de bbq. Het is hier nog stralend weer dus ook bij jullie hoop ik.
Teun heerlijk zo’n dag. Als ik weekend heb dan is het ook vaak zondags in de pyjama de hele dag. Ik vind het heerlijk.
Hier zijn Eva en ik even naar de kermis geweest. Gelijk meer dan €15.00 lichter maar goed :thumbdown: Ze heeft eendjes gevangen, touwtje getrokken, in de draaimolen gezeten en in een soort van achtbaantje met losse auto’s. Ze heeft het prima naar de zin gehad. Nu zo meteen lekker pizza eten en vanaaf filmpje kijken met ml.
Hey Ladies,
wat een gezelligheid allemaal :lol: Leuk, met Eva naar de Kermis BM :thumbup: en Kell ook al zo’n gezellig weekend.
Goed van je vriend trouwens hoor, als het geen prater is :thumbup:
RB komt vast helemaal goed met die bbq vandaag 8)
Wij hadden gisteravond bbq met tuinfeest om huis in te wijden voor vrienden. Hmmm, weer ging nog, maar op een gegeven moment was het toch wel héél erg hard aan het regenen.
Vandaag gekregen Intratuinbon in gaan wisselen voor mooie tuinlamp, waar we ook vijver ingemaakt hebben :lol: (zie foto)
Teun, niks lekkerder dan een pyjamadag met Olympics op de achtergrond :mrgreen:
Ik zit nu inmiddels op dag 35 en nog steeds een zeer omowitte (dus negatieve) test. Ik ga er maar vanuit dat mijn lijf van slag is en niet meer doet wat het moet doen. Hoe of waarom weet ik ook niet. Vind het wel jammer, had stiekem gehoopt op een ‘verrassing’ deze maand. Hub wordt woensdag 42 en had 'm graag een extra cadeautje gegeven :oops:
Maar goed, ik geef de moed niet op, heb weer ovutests besteld en als dat niets zinnigs oplevert, ga ik naar ha om bloed te laten testen op overgangsverschijnselen. Tja, kan ook gewoon natuurlijk hè, hoewel ik werkelijk hoop op niet :naughty:
Rest van het weekend lekker Olympics kijken en vakantie vieren in eigen (steeds mooier wordende tuin). Er is zoveel om van te genieten, dat ik dat maar lekker doe
:inlove:
Fijn weekend ladies :-*
@Gaby30 wrote:
Wel een beetje vervelend gevoel er bij dat ik hier :inlove: op mijn roze wolk zweef terwijl MM en Kell zo hard ploeteren voor ook zo’n lief baby’tje Denk vaak aan jullie hoor en duim zeker ook mee!
Liefs!!!
Oja, Gaby :naughty: :naughty: :naughty:
niet doen, niet schuldig voelen :snooty:
Geniet vooral van je (blijkbaar veel te snel groot wordend meisje ), het is werkelijk een dotje en ik vind het heerlijk om te lezen en zien hoe gelukkig jullie zijn en wat een wonder het toch weer is :inlove: :inlove: :inlove: Jij kunt er helemaal niks aan doen dat het hier niet zo loopt zoals ik zou willen :-
Dikke knuffel en super dat je zo hard mee duimt :thumbup:
:- :-* :-*