Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

ooh en jij maandag jarig dus! ook alvast een fijne verjaardag mocht ik dat vergeten :lol:

Taarten van de Lidl zijn prima, Bm! Heb dat regelmatig zelf ook gedaan omdat ik niet zo’n bak-prinses ben, haha! :wink: Dit jaar voor het eerst m’n eigen verjaardagstaarten gebakken :stuck_out_tongue:

Fijn dat alles goed was met de niertjes van uk, Karin! Wel jammer dat ie z’n koppie niet liet zien voor de foto, lekker eigenwijs, haha!

Ben je vandaag jarig? Gefeliciteerd!!

Teun, irritant die pijntjes! Ik leef met je mee, mijn menstruatie buikpijn is ook gearriveerd! Zal wel nét iets anders voelen denk :wink:

Kell hopelijk zijn de krampen snel weer voorbij.

Teun misschien inderdaad voorbereidend werk, eigenlijk geen idee. Bij mij knapten de vliezen en toen begon het ook gewoon gelijk. Heb gewoon geluk gehad dat ik niet dagen lang last van weeen enzo heb gehad maar gewoon pats boem gelijk beginnen.

Karin een hele fijne dag vandaag, het weer zit in ieder geval.

Kell fijn om te horen dat de taarten van de lidl lekker zijn :drool: en ik ben ook geen kookprinses :wink: Kopen is makkelijker :mrgreen:

Het eten was gister heerlijk. We zijn weer wezen wokken bij de chinees :drool: Gelukkig dit keer niet zo veel gegeten als de vorige keer dus heb er geen last meer van gehad :mrgreen:

Vandaag alweer om 7 uur wakker net als gister en dus om kwart voor 8 er maar met Eva uit gegaan terwijl dit mijn uitslaap ochtend is :thumbdown: Ik zat te denken aan alle dingen die nog gedaan moeten worden voor de visite kan komen. Moet nog dweilen, vaatwasser in en uitruimen, de wc’s schoonmaken en dan vind ik het wel goed. Als ik dan nog tijd over heb, wil ik boven wat aan de puinhoop doen want dat is echt niet normaal :thumbdown:

Hoi lieve Ladies,

dank jullie wel voor jullie lieve woorden :oops: :-

BM en Karin, proficiat met jullie verjaardagen! Wat een prachtig weer hebben jullie gekregen :dance: :dance: :dance:

Teun, hoop dat het een beetje gaat met de kwaaltjes en dat je beebje nog even binnen houdt hoor!

Kell, :hug: wat een kl
te gedoe toch weer :wall: :doh: hoop dat je krampen snel over zijn en jullie snel goed geholpen worden met e.e.a.

Denk je dat het tot IUI of IVF zal komen? mss kunnen ze al heel wat met medicijnen? Hoewel ik het hele verhaal even gemist heb :oops: ik hoop dat je ellende bespaard wordt en je snel zwanger mag zijn!

We hebben vandaag ‘gevoorbarbequed’,… hebben vanaf a.s. vrijdag 3 bbqfeesten :roll: één voor hubs tennisteam, één voor hubs familie op zijn verjaardag en één voor mijn familie als housewarming :doh: en aangezien ik de afgelopen 2 maanden inmiddels 5,5 kilo afgevallen ben, vind ik dat niet zo’n hele geweldige planning.

Heb veel moeite moeten doen voor die -kilo’s en hoewel ik die bbq goed in de hand kan houden, omdat het bij ons zelf is, eet ik dan toch altijd méér dan ik me voorgenomen heb. Heb nu vooral veel fruit en groente gegeten, maar toch ook wat stokbrood met satésaus (da vind ik nou eenmaal geweldig lekker :oops: ) en vlees uiteraard én fruit met ijs na. Voel me net een luchtballonnetje dat net iets té hard is opgeblazen :sick: en morgenavond moet ik weer gaan wegen (weightwatchers).

Dussssss, ben benieuwd naar het resultaat. Zoals ik me nu voel, ben ik wel 3 kilo aangekomen :x

Moet ook mijn :evil: :evil: krijgen, dus da’s een dubbel opgeblazen gevoel bleghhhhhh :wall:

Ik ga morgen maar de hele dag rondjes lopen denk ik :lol: of met ee speld, gaatjes in mijn buik prikken, dat ie leeg kan lopen :wink:

Kus voor jullie

:-* MM

Das inderdaad lekker zeg bbq maar 3 keer achter elkaar is mij net iets teveel van het goeie en dan lijn ik niet eens :mrgreen: Ik zit altijd jammer genoeg bijna gelijk vol met bbq. Ik heb het geduld niet om te wachten tot het vlees gaar is dus ik prop me altijd al vol met stokbrood en salade :oops: Dan komt het vlees en ziet alles er ook altijd zo heerlijk uit en tja dan moet ik ook proeven :drool: Jammer genoeg levert dat bij mij ook vaak zo’n opgeblazen gevoel op. Hoop niet dat alle kilo’s er gelijk weer bij zijn gekomen. Dat zou wel zonde van al je harde werk :wink:

Bm, van harte gefeliciteerd met je verjaardag :dance: Geniet van de mooie zomerse dag. Hopelijk word je net zo verwend als ik :smiley:

Van harte jarige jopjes! En wat fijn MM dat je er weer bent :hug:

Heb wel bijgelezen ladies maar tis nu even te veel info om op te reageren allemaal.

Haha wat is blijven hangen is bbq :lol: :drool:

Wij mogen zaterdag lekker, al moet ik wel aan al die extra kg’s gaan denken nu :think:

Binnekort meer reactie, jullie hebben niet zo veel aan mij zo…

Met alle 3 de kindertjes gaat het goed, met de jongte ook.

Ze heeft wel heel veel last van kramp en volgens de chiro zitten haar bekken dan ook helemaal vast.

Volgende week mag ze nog een keer.

Ze groeit als kool 6 weken oud, 6 kg e 60 cm ongeveer. Phoe waar blijft de tijd :smiley:

Liefs

ps BM al de skippybal uitgeprobeerd?!

Gaby fijn om te horen dat alles goed is met jullie. Ik ben de skippybal ook helemaal vergeten :oops: Heb het erg druk gehad et de nieuwe slaapkamer van Eva en heb geen last meer gehad van mijn schaambot. Het enige wat af en toe nog eens zeer doet, zijn mijn heupen als ik in bed op mijn zij lig maar goed dat ben ik s’middags alweer vergeten :mrgreen:

Verwend op mijn verjaardag… Ik had theedoeken en handdoeken gevraagd en die heb ik gekregen dus tja verwend wil ik het dan ook niet noemen meer practisch :mrgreen:

Voor degene die foto’s wil zien van Eva haar nieuwe kamer moet maar even kijken in het sf van de nov. 2012 mama’s :wink:

Iedereen heerlijk aan het genieten van dit heerlijke zomerweertje? Wij in ieder geval wel alhoewel het me buiten dan eigenlijk weer te benauwd is in de zon maar ik gaar daar niet over klagen. Ik heb al zolang op de zomer moeten wachten dus kom maar op.

ik ga even je foto’s kijken birthday girl!

karin leuke verjaardag gehad?

mm 3 bbq’s :shock:

ik kom vanavond even uitgebreid reageren hoor, zo even koken en eten en boodschappen doen…

xx

Teun heb je nog even goed opgelet op de kastknoppen :wink:

uiteraard :smiley:

:mrgreen:

Wauw BM :inlove: :inlove: :inlove: wat een prachtige kamer voor Eva! Meer dan meisjesfriemelfrutselroze :inlove: :inlove: :inlove: héérlijk, kwou dat ik zo’n mooie kamer had gehad vroeger (bruin met oranje en groen,…jaja, jaren '70 :stuck_out_tongue: )

Nou, ben mooi afgevallen deze week hoor! Weeg nu totaal 6,2 kilo lichter :dance:

Die bbq’s gaan me dus mooi de kop niet kosten, houd het lekker zelf in de hand :thumbup: komt helemaal goed :mrgreen:

Teun, hoe istie? Nog pijntjes/kwaaltjes?

Jarige jobjes, hoe waren de taarten :drool: ?!

:-* :-* :-*

En Gaby, wat fijn dat je meisje zo hard groeit en het met alle 3 goed gaat :inlove: :inlove: :inlove: geniet er maar lekker van hoor :-*

De schade van de bbq viel dus reuze mee, super zeg. Vind het altijd zo knap dat mensen kunnen dieten en zich daar aan houden. Ik kan dat echt niet :oops: Zoveel disipline heb ik niet.

Dankje voor het compliment van Eva haar kamer. Ik had vroeger ook nooit zulke mooie slaapkamers (en nog steeds niet, moet ook nog opgeknapt worden maar is de laagste prioriteit).

Heb vanmiddag nig even wat kussens weer besteld voor haar dus die zullen deze week ook wel komen en als het goed is het vloerkleed ook. Hopelijk is het dan echt helemaal af en klaar. Nu de jongenskamer nog. Moet eerlijk bekennen dat ik totaal geen zin meer heb in het verven :thumbdown: Het leuk decoreren van de kamer dan weer wel maar ja eerst de minder leuke dingen weer doen en dan de leuke dingen.

Hehe, wat ben ik blij dat het woensdag is, pfffff…

Vind het heerlijk om te werken hoor, maar met dit weer is het toch wel ff aanpoten! Gister ook nog vergadering tot 21.30… Wel lekker met de kindjes met water gespeeld gister en maandag, erg leuk! Het zand zat daarna wel in alle hoeken, gaten en kieren hahaha!

Overleven de zwangeren de hitte een beetje?

zou rb niet maandag al terugkomen van disney? :oops:

ik dacht ineens, er zal toch niks aan de hand zijn…

6.2 kilo mm wat ontzettend knap zeg! :dance: :dance: :dance:

goed bezig en dat ondanks de verleidingen van zoveel bbq’s

hoever ben jij nu in je cyclus? en gebruik je nog ovulatie testen of doe je “rustig” aan?

kell ik snap dat je kapot bent, je hebt ook een pittig beroep… en die kindjes reageren natuurlijk ook op de hitte!

ga je vandaag iets leuks doen op je vrije dag??

ik heb wonderbaarlijk niet echt extra last van de hitte nu… alleen avonds in bed beetje dikke voeten… en verschrikkelijk warm en benauwd in bed… maar dat lijkt me voor iedereen kut op dit moment

:lol:

vandaag gaan we weer zwemmen met mijn moeder, broer, nichtje van 4…dus ik kom deze dag wel weer door! en jullie?

Net even de foto’s van Eva haar kamer bekeken, mooi hoor!!

En 6,2kg Mm, knap hoor!! Ik zou ook wel weer een paar (3 ofzo) kilootjes kwijt willen, maar iedereen zegt dat ik gek ben, hahaha! :wink:

Lekker weertje meneertje 8) :smiley: 8) en mevrouwtjes natuurlijk :inlove:

wat een zomerse dagen zeg, hoewel ik vandaag wel wat last heb van de warmte hoor. Echt zo’n lamlendig gevoel :zzz: we luieren lekker wat in huis en tuin. Niets moet, alles mag (dus ook snurken buiten in de loungeset hahahaha :zzz: :zzz: :zzz: )

Kell, wat lekker, spelen met water en zand op je werk :lol: 8) :lol:

Teun, hou je het nog vol meis :thumbup: :clap: :thumbup:

Hmmmm, nog niks gehoord van RB dus,… niks voor haar hè? Mss hebben ze er iets achteraan geplakt, of ff geen tijd/internet/,…??

Karin, lekker aan het genieten van je vakantie en verlof :mrgreen:

BM aan het bijkomen van verjaardag en verder met kamers verven of te warm voor nu?!

Teun,…

ik zit op dag 31 van mijn cyclus nu. Dat betekent dat ik eigenlijk 3 dagen over tijd ben,… heb al 2 x getest maar negatief :frowning: snap niets meer van mijn lijf. Tot voor deze maand was ik altijd heel stipt. Cyclus van 27-28 dagen en keurige menstruatie van een paar dagen. Deze keer,… :think: paar dagen voor nod allerlei klachten, die daarna verdwenen zijn en waar nu alleen misselijkheid van over is. En hónger, maar dat komt natuurlijk door het ‘lijnen’ :wink: Vandaag stond ik wel op met hoofdpijn, maar dat zal de warmte wel zijn 8)

Nog steeds helemaal niks :evil: :twisted: :evil: ze zijn nog nooit zo gewenst als deze keer, want dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Nu ben ik bang dat mijn lijf niet meer zo goed mee werkt,…dat ik misschien al in de overgang zit ofzo :cry: :cry: :cry: ik kan toch niet zomaar een menstruatie overslaan ofzo :shock:

Niks wijst erop dat ik nog ongesteld moet worden of wat dan ook, maar als die tests negatief blijven dan weet ik het écht niet meer. Gisterochtend nog één gedaan. Niks. Wil er morgenochtend nog maar eens een doen, want ik snap het niet meer. Heb ook geen echte kwalen ofzo hoor, terwijl ik die bij alle ander zws wél degelijk had. Daarbij testte ik bij mini en boontje al voor nod positief :? Bij Hugo weet ik niet, want daar kwam ik pas met 7 weken achter, omdat menstruatie na pilstop uitbleef en ik nog zo onnozel was toen om te denken dat ik een hele lange opstarttijd nodig had :lol: (toen had ik overigens nauwelijks kwalen, alleen zere boobs, maar die zijn nu ook weer gewoon normaal).

Dus ja, een fatsoenlijk antwoord op je vraag, kan ik je niet echt geven helaas :think: :? :think:

Lekker ingewikkeld weer he, dat vrouwelijk lichaam Mm! Hopelijk heb je snel duidelijkheid, enerzijds of anderzijds…

Ben niet echt iets boeiends aan het doen vandaag, haha! Vind het eigenlijk te warm om buiten te gaan zitten, iedereen is aan het werk, heb geen tuin, etc… Boohoo! :wink:

Ben maar beetje in huis aan het rommelen, 2 afleveringen True Blood gekeken, was aan het draaien en zit nu tegen stofzuigen aan te hikken.

Rb is actief op facebook, maar volgens mij is het haar trouwdag, dus daar zal ze vast mee bezig zijn! :slight_smile: Of genieten van dit weer natuurlijk! :wink: