Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

Mooi zo :thumbup: En nu geen nieuwe speen meer, dan is het een super manier geweest om haar van de speen af te halen :smiley:

Jeetje Karin, jij gaat ook hard! Vandaag al 32 weken!

lekker bezig bloem! :dance:

de eerste bub bij het augustustopic… het komt nu dicht bij :shifty:

hoewel er bij de oktober 2012 ook al een bub is, dus het kan ook anders…

Hihi Teun, verkeerde topic :wink:

Teuntje in de war haha :mrgreen:

Goeie nacht gehad en het laminaat ligt er bijna in. Ml kwam toch nog wat tekort dus hij heeft toch nog een pak laminaat opgehaald en is nu weer bezig :dance:

bij oktober was er toch ook al een geboren?

of haal ik nu echt iets door elkaar :lol:

ooh wacht haha waar bloem staat moet bm staan haha

ik bedoelde omdat eva had doorgeslapen :lol:

Nu snap ik je teun :wink:

En ja bij de oktobermama’s was al een meisje geboren. Heb het verhaal nog even gelezen maar was ook net op tijd gehaald.

Hier is ml klaar met het laminaat :dance: Moeten nu eigenlijk nog plintjes gezaagd en geverfd worden maar dat kan ook wel als haar bed en kast daar staat :wink: Ben al bezig geweest met een grote muursticker masr wat een werk zeg :thumbdown: Dus als ml morgen even meewerkt dan is het bed uit elkaar en in de nieuwe kamer in elkaar :pray:

Lekker bm, Eva zonder speen en het laminaat gelegd! Jouw weekend begint al goed! :smiley:

Karin en Teun, jullie gaan inderdaad al hard, pfff… Spannend allemaal hoor!! :smiley:

Hier is het vrij stil in huis en m’n vriend is nog steeds redelijk aangeslagen volgens mij, alleen laat hij het nu allemaal niet meer zo merken… Straks gaan we naar de tattooshop, wordt er verder gewerkt aan z’n arm, dus dat is dan weer even een leuk moment in ieder geval :slight_smile:

Verder hoop ik ook natuurlijk dat die afspraak bij het VU niet meer nodig gaat zijn, maar mijn gevoel zegt van wel… Ben het vertrouwen in de natuurlijke beloop een beetje kwijt op het moment… Zit er soms ook wel een beetje doorheen hoor, misschien dat ik daarom hier af en toe ook wat minder verschijn… :oops:

Ik gun het jullie echt allemaal echt onzettend hoor, vergis je daar niet in!!

Maar de verhalen over zwangerschapsverlof, echo’s en baby kamers zijn soms net ietst te confronterend… En helemaal naast alle ellende van de afgelopen tijd… Sorry…

:-*

Kell ik snap het helemaal en zou ook heel graag jouw verhalen over zwangerschapen verlof en babykamer aan willen horen. Ik hoop zo enorm dat het snel mag gebeuren. Ik kan me voorstellen dat je niet zo op onze verhalen zit te wachten. Ik hoop toch op een positieve test :pray:

Veel plezier bij de tatooshop vanmiddag. Lekker even eruit :wink:

Ben weer ongesteld geworden :frowning:

verdomme kell! :wall:

en ik snap je 100% wat betreft moeite hebben met het meeschrijven met allemaal zwangeren terwijl je gewoon heel graag ook zwanger wilt worden…

ik had er zelf al moeite mee voor en na de mk… het heeft niets met mis gunnen van een ander te maken, maar als je iets heel graag wil dan is het gewoon heel pijnlijk om te verhalen te lezen van mensen die wel zwanger zijn…

ik had gewoon na de mk even een hekel aan zwangere vrouwen die ik zag lopen :oops: gewoon omdat zij dan hebben wat jij ook wil!

als we iets kunnen doen, bijvoorbeeld bepaalde onderwerpen hier proberen minder te bespreken dan moet je het aangeven, dan wil ik daar 100% rekening mee houden.

:hug: hopelijk blijf je toch delen hier, ook al is het wat minder…

gelukkig snel een afspraak met de gyn!

Oh nee hoor Teun, ga niet dingen vermijden voor mij!!

Ik hoop gewoon snel dat ik met jullie kan meepraten! :slight_smile:

Maandagochtend ziekenhuis bellen voor afspraak voor samenlevingstest…

:oops: hoi lieve meiden :oops:

lees al weer een kleine twee weken mee,…

Kell :hug: :hug: :hug: kon me niet meer in houden om niet te reageren! Begrijp je zo goed! En ik dacht,…potverdrie, is ook niet eerlijk, ze zit daar helemaal alleen in dat stoptopic met allemaal zwangeren en ze houdt het VOL! Kell, bewondering en respect :clap: :clap: :clap:

Hier een meer dan zware en lastige tijd achter de rug, maar ben er weer uit aan het krabbelen. Na mk en verhuis lag het relatieniveau hier ook beneden vriespunt :wall: hub zou sterilisatie ondergaan. Op het moment suprème is ie met hangende pootjes naar huis gekomen,…was té definitief. Na nog een paar moeilijke weken, zijn we eindelijk weer aan de praat geraakt en hebben er alles uitgegooid wat dwars zat en dat was veel,…hééél veel,… :oops:

Nu weer op één lijn en wie weet, is het wonder van een beebje nog niet helemaal verkeken,… :pray: :pray: :pray:

Dus Kell, je bent niet meer alleen :hug:

Lieve, Teun, wat ben je al ver en wat gaat het snel! Wil heel graag jouw bib, bia en bubmeldingen mee gaan beleven :-

Lieve BM, wat een gedoe met dat laminaat en die verhuis van Eva, maar het schiet op en jij ook in je zws! Vind het leuk om alle beslommeringen mee te mogen lezen :-

Lieve RB, ook jij al een eindje op weg en ik lees dat Sean zo onzettend lief is voor beebje :inlove: . Wil heel graag de rest van je zws mee gaan beleven :-

Lieve Karin, jij bent al ver en nog steeds denk ik bij jou altijd aan boontje, omdat we precies even ver waren :cry: Toch gun ik jou een prachtig beebje en ben benieuwd of het op ‘onze’ uitgerekende datum komt,…is tóch een beetje extra speciaal :inlove: Geniet van je vakantie en verlof, ik lees het graag allemaal mee :-

Lieve Gaby, ontzettend gefeliciteerd met je beebje :inlove: :inlove: :inlove: geniet er met volle teugen van!

Lieve meiden, hoop dat ik weer mee mag doen en liefde, geluk en verdriet weer met jullie mag delen. Kell, we gaan er gewoon sámen voor en straks zijn wij aan de beurt en wie weet zitten we dan samen in een maandmamatopic :inlove: :inlove: :inlove:

Knuffel en Kus MM

p.s., als ik iemand of iets vergeten ben, is dat niet bewust,…

:inlove:

ik heb zo vaak aan jou gedacht lieve mm! zelfs eergisteren nog,

ik twijfelde nog of ik op een of ander manier je een bericht kon sturen om te vragen hoe het met je gaat! wat fijn om te horen hoe het met je is!

fijn dat je vanaf nu weer in komt haken, en wat fijn om te horen dat jij en je man toch weer wat meer op een lijn zijn gekomen!

nu gaan we dus ook weer met zn alle kei hard voor jou duimen :pray:

Mm!! Goed om weer wat van je te lezen en bedankt voor je ontzettend lieve woorden! Ben blij dat jij en je man er uit zijn gekomen!! Welkom terug!! :-*

Pfff… Heb net het een en ander zitten lezen over IUI en IVF, moest ontzettend huilen, nooit gedacht dat het zo ver moest komen en nooit verwacht dat het dan zo zwaar zou vallen. Wat een emotionele achtbaan zeg…

Mm wat fijn om weer van je te horen. Ook ik heb nog met regelmaat asn je gedacht. Fantastisch nieuws dat jij en je man weer helemaal op 1 lijn zitten.

Kell toch weer ontzettend balen zeg en net wat Teun zegt. Je gunt het een ander wel maar het is gewoon iets wat je zelf ook zooo enorm graag wilt :hug: Kan me voorstellen dat het nu een emotionele achtbaan aan het worden is nu je toch echt helemaal de mmm ingaat. Hopelijk levert het snel succes op en kunnen wij al je verhalen aanhoren :wink:

Hier ligt Eva eindelijk op haar nieuwe kamer. Niet kijken hoe haar oude kamer er uit ziet :oops: Een grote dikke bende. Ze heeft haar bed en kledingkast er staan en dan zitten haar kleren nog in de oude kast. We moesten het even snel doen want we zijn vanavond nog uit eten geweest met schoonzus en haar vriend. Moet dus al haar speelgoed en kleren nog naar de nieuwe kamer brengen. Als alles af is en alles hangt dan zal ik foto’s maken :wink:

Bm, fijn dat eva eindelijk in haar kamertje slaapt :dance: En die foto’s willen we zeker zien :stuck_out_tongue:

Kell, nee toch niet weer :hug: Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Ik vond het bij mij al lang duren :stuck_out_tongue: , vooral omdat het bij de andere twee in 1/2 keer raak was :oops: Ik hoop echt dat je al je teleurstellingen,verdriet en moeite hier ook blijft uiten. Hopelijk kunnen we je toch op een of andere manier steunen in het proces. Ik zelf word door jou situatie altijd weer even op beide beentjes neergezet. Dat het allemaal niet zo voorspoedig gaat en en dat iedereen dankbaar moet zijn. Vind je een echte bikkel hoe je ermee omgaat :-* (ook met ons).

Mm, wat fijn om je weer eens te horen, ook hier nog aan je gedacht. Wel even schrikken om te lezen dat jullie relatie een flinke dip heeft gehad. Gelukkig zijn jullie er samen uit gekomen :-* hopelijk kom je meeschrijven, gewoon over van alles en nog wat.

Vandaag de extra echo gehad, gelukkig is alle goed met zijn nieren. Dus we hoeven verder geen acie te ondernemen. Hij was wel nog steeds een eigenwijsje :inlove: Geen profielfoto gezien, alleen zijn rug en achterhoofdje :smiley: .

Verde vandaag mijn eerste taart zelf gemaakt, zie facebook. Ben heel benieuwd hoe hij smaakt. Heb voor de zekerheid wel een extra cake gebakken :stuck_out_tongue:

Alvast een fijne verjaardag Karin en goed om te horen dat de niertjes van je kleine uk goedgekeurd zijn :thumbup: Nu even je taart bewonderen op fb. Ik heb gewoon 2 taarten bij de lild gehaald. Doe ik nirmaal nooit maar had geen zin meer om bij de hema of bakker langs te gaan dus hopelijk smaakt de taart wel :pray:

alvast een fijne verjaardag morgen karin!

morgen ben je jarig toch?

bm ik ben benieuwd naar de foto’s! en gewoon rustig aan doen hé, die zooi komt ook wel weer goed… denk maar aan je bekken nu!

lekker uit eten geweest?

kell, als je maar wel weet dat we je hier allemaal zullen steunen via kok hoe en waar we kunnen! :-*

ik heb al 3 dagen last van mijn buik en rugpijn ondertussen :shifty:

voorbereidend werk misschien :eh: