Oh dat is wel naar dat de hond van je vriend is overleden :hug:
Fijn dat je niet nog eens een half jaar hoeft aan te modderen, maar direct naar de vu mag. Wat gaan ze dan bij de vu eigenlijk doen?
Teun heb helaas geen vakantie meer. Dit weekend gaan we naar eurodisney dus soort van minivakantie. Nog anderhalve maand tot mijn verlof dus moet nog ff doorbijten.
heftig dagje kell!
ik zou ook gelijk verder gaan dan met de gyn, je bent het nu toch al lang genoeg zelf bezig en je wilt er gewoon voor gaan! een half jaar is een mensenleven lang wachten dan toch! toch hoop ik nog door voor een positieve test de maand voor je hoor!
en wat klote van de hond :hug:
sterkte voor jou en je vriend!
en zo laat vakantie heeft al voordeel dat iedereen dan weer lekker aant werken is en jij nog gaat :dance:
die tijd vliegt zo voorbij bm :dance:
wat leuk disney!!
1.5 maand? ga je over 6 weken al met verlof?
Shit verrekend :wall: 2,5 maand moet dat zijn! Per 1 oktober
haha ik dacht al van, dat doe je goed!
vliegt voorbij :thumbup:
nog even en dan kan je de topic titel veranderen, hoef je alleen een naam te veranderen haha
Wauw je gaat idd al hard op weg! Nog maar een paar weken! Ik zou ook al zo ver zijn als ik geen mk had gehad… Slik…
:-*
Tjee rb wat heb jij al zin in je verlof en wat komt die maand je dan nog rauw op je dak vallen
Teun je had wel gelijk wat betreft de kastknoppen. De kast is helemaal leuk maar echt waardeloze, lelijke knoppen. Ga wel even mooie bestellen, tegelijk met een opbergmand foor de speelgoed en wat kleine mandjes voor in de kledingkast voor sokken en ondergoed en al haar haarspullen :mrgreen: Dat ligt nu bijna allemaal los in de kast :thumbdown:
M’n vriend is ook erg verdrietig er om… Gisteravond zaten we film te kijken samen op de bank en toen ging het prima, belde z’n zus (voor de 3e keer ofzo…) en die maakte 'm weer aan het huilen, zucht…
Bij het VU gaat er dan waarschijnlijk echte actie worden ondernomen, m’n gynaecoloog had het over dat ze waarschijnlijk beginnen met insiminatie, maar we wachten het af. Eerst een intake gesprek plannen.
Jeetje, allemaal meiden al met verlof, wat lijkt me dat lekker zeg!! Ben weer jaloers hoor, hihi… :oops: Als ik op een gegeven ogenblik met verlof moet is dat op z’n minst 6 weken van te voren, kinderopvang redt je niet tot 4 weken… Maar laat het eerst maar eens zover komen.
Leuk Rb, Disney!! Ben er zelf 1x geweest rond kersttijd, echt ik voelde me weer helemaal kind
Kell :hug: Wat erg van de hond :hug: Veel sterkte, hier had manlief de eerste dag ook steeds huilend de telefoon als iemand belde, dan kreeg ik de telefoon snel.
Goed dat je gelijk vu belt, niet nog eens 6 maanden wachten, jullie wachten nu al lang genoeg
Rb, leuk een weekend naar disneyland, wij zijn afgelopen september geweest. Helemaal leuk Hoop dat het niet te druk is voor jullie en het weer een beetje meewerkt
Teun, ja bij jou schiet het op :dance: Nog eventjes. Hoe gaat het met je? Trek je het allemaal nog? Nou je kunt in ieder geval geen last van de warmte hebben
Bm, ik vind dat het dit weekend klaar moet zijn hoor Zet ml maar aan de arbeid hihi.
Hier gaan de buren vanavond op vakantie, we hebben al de hele week een soapserie voor de deur. Caravan in en uit, auto in en uit echt wat ze allemaal doen, geen idee :think:
Gisterenavond uit eten geweest met collega’s, was erg gezellig was pas om 00.15 thuis. Vandaag bjorn voor de laatste keer naar school en dan vakantie :dance: . Zaterdag echo, zondag jarig en volgende week vrijdag lekker oo vakantie. Leuke vooruitzichten allemaal straks even naar de drukkerij voor kaartje uitzoeken, wat we willen hebben ze niet, erg jamer maa nu dus een b-keus.
Net VU gebeld!
Kan terecht op woensdag 29 augustus om 10.15 uur,
maar laten we hopen dat het gewoon niet meer nodig is tegen die tijd.
Komt wel mooi uit die afspraak als ik zo aan het tellen was,
als ik namelijk toch zondag ongesteld word, dan ovuleer ik rond dinsdag 7 augustus weer en zou dan de volgende dag voor de samenlevingstest moeten en dan rond de 20e m’n dossier halen bij het Amstelland nog.
Wat een gedoe!
Is wel gedoe, maar is voor een goed doel! Fijn dat er wrsch wel direct actie ondernomen wordt!
Ben net naar kinderarts geweest met Sean en zijn longen zijn gelukkig mooi schoon en hoeft geen medicijnen meer! :dance: Wel heeft hij lichte vorm van bloedarmoede (kleine en weinig rode bloedcellen, ijzerniveau is prima). Wrsch is dat erfelijk en toen de arts de bloedwaardes ging bekijken van hub en mij was de kans groot dat ik dat ook heb. Hij wist het niet zeker, omdat ze bij mij een gedeeltelijke bloedtest hadden afgenomen, maar de waardes die ik had konden erop wijzen.
Zo Karin, jij bent druk bezig! Wel allemaal leuke dingen!
Kelly wat sneu voor je vriend zeg. Fijn om te horen dat ze toch echt gelijk actie gaan ondernemen bij het vu :thumbup: Jullie hebben toch lang genoeg gewacht lijkt me.
Karin wat een fijne vooruitzichten allemaal.
Rb wat een goed nieuws zeg :thumbup: Heeft hij nog iets meegekregen dan voor die bloedarmoede of was dat niet eens de moeite waard?
Ml aan het werk zetten, werkt altijd averechts bij hem :thumbdown: Als ik er om ga zeuren dan doet hij het expres niet dus kan er hooguit 1 of 2 keer wat van zeggen en dan moet ik ophouden anders gebeurd het helemaal niet. Gisteravond zei hij nog dat hij vanavond weer laminaat zou gaan leggen dus wie weet. Gisteravond nog even gebeld met mijn moeder en zij vroeg nog hoe het er mee stond dus toen nog even een hint richting ml gedaan
Nee, tegen deze vorm van bloedarmoede is niets te doen. Vorige keer viel het ijzertekort op, dus toen hebben we elke dag appelstroop op zijn brood gedaan haha, maar bij nadere inspectie blijkt dus dat zijn rode bloedcellen klein zijn en er relatief weinig van zijn. Maar volgens de arts niet iets om meteen ongerust over te zijn.
Sean is heel lief richting de baby (lees: mijn buik). Wil telkens aaien en kusjes geven :inlove:
Hopelijk houdt je man zijn woord bm en legt die het laatste deel van het laminaat! Zou wel fijn zijn als dat af is he!
Zou heerlijk zijn als het af is, want wil gewoon graag met de babykamer aan slag. Dan kan ik ook eens zien hoeveel spullen ik heb qua kleertjes enzo voor onze jongen.
Fijn dat de bloedarmoede niks ernstigs is. Wat lief van Sean. Eva wil wel eens voelen en buik (lees mijn “tietjes”) insmeren maar dan houdt het eigenlijk wel op. Ze wil er ook wel over praten maar aaien en kusjes nee dat is maar raar blijkbaar :mrgreen: Ik denk dat ze wacht tot de kleine er is om dan kusjes e geven
Hier geeft larissa af en toe een kus of aai, bjorn is er meer mee bezig, maar ja ook wat ouder
Nou het laminaat ligt er bijna in. Hij moet nog iets van 4 banen doen maar denkt dat hij net 1 plank tekort komt :wall: Hij wil morgen de rest gaan leggen dus ik hoop dat hij genoeg heeft.
Verder ligt Eva nu zonder speen in bed. Ze liet me zien dat haar speen bijna kapot was en toen zag ik dat het ding bijna helemaal doormidden was :shock: Heb haar uitgelegd dat ik het nu te gevaarlijk vond om die speen bij haar te laten omdat ze anders het ding misschien in haar keel krijgt. Ze heeft de speen dus weggegooit en dag gezegd. Ze zat er net al even een beetje om te piepen maar ik hoop dat het vanacht goed gaat want ik ben zelf al kapot dus om er vanacht een paar uit te moeten zie ik niet zitten.
fijn dat het balletje gelijk aan het rollen is! goed dat je gelijkt gebeld hebt!
toch hopen we nog dat het niet nodig is hé :mrgreen:
en wat fijn dat sean van de medicijnen af is :dance:
hoe was het het bj de drukker karin? hebben jullie nog een leuk kaartje kunnen vinden?
bm dat zou balen zijn, een stuk laminaat te weinig :wall:
wel een foto maken als het af is hé :dance:
en hopelijk slaapt eva lekker door vanacht zodat jij ook wat bij kan slapen dan!
Ah zonde dat je net 1 tekort komt!
Hopelijk slaapt eva goed vannacht! En jij natuurlijk ook bm!
Eva heeft de hele nacht doorgeslapen. Ik heb haar 1 keer wat horen huilen maar volgens mij was dat van een droom (vast dat ze haar speen weggooid) maar ze riep niet om me en is verder gaan slapen dus een goede nacht gehad :thumbup: