olla ladies
kell fijn dat je moeder mee gaat! niks fijners om toch met iemand te zijn die dichtbij je staat! en ohh wat zou dat een leuk verjaardags cadeau zijn
gaby fijn dat het allemaal goed gaat!en wat een slaapkoppie haha
nou zolang ze daardoor geen voeding te kort komt is het alleen maar ideaal toch?
ik heb helaas geen verstand van krampjes etc. dus ik kan je niks zeggen, maar ik hoop voor jullie dat het snel minder zal worden!
gisteren mijn babyshower gehad (ff snel copie gemaakt van mijn aug.2012 topic)
Gisteren dus mijn babyshower gehad (sommige al of fb gezien)
was erg leuk, ik moest mijn eigen huis uit van te voren (verschrikkkkkelijk haha) en toen ik terug mocht komen waren ze er allemaal al, het hele huis roze versierd met vlaggentjes en ballonnen vanaf de deur tot aan boven…
ze hadden allemaal zelf gebak/lekkers gemaakt en geweldig roze bekers en bordjes die we daarna lekker konden weg gooien (geen afwas )
ze hadden allemaal spelletjes bedacht, ik moet baby foto’s raden van mijn vriendinnen en als ik hem goed had mocht ik een cadeau uitpakken…
en ze moesten mijn buikomvang schatten, een iemand had mijn buik op 180 cm breed geschat thanks hahaha
het was echt heel gezellig, veel gekletst en gelachen en daarna hebben ze nog lief mee opgeruimd en gestofzuigd (kan ik aan wennen hoor)
ze hebben ook allemaal in een boek geschreven wanneer ze denken dat ik ga bevallen en hoe de dame gaat heten, dat boek krijg ik binnenkort met alle fotoo’s etc erin…echt super leuk
Teun zo te horen was het echt een geslaagde babyshower, leuk hoor :thumbup:
Gaby vervelend zeg dat ze toch zoveel last van de krampjes houdt. Eva heeft daar niet echt last van gehad of tenminste ik heb er niet veel van meegekregen. Zij heeft nooit echt huildagen of echt huiluurtjes gehad. Tuurlijk had ze ook wel eens een dag tussendoor dat je de hele dag met haar bezig was maar goed dat hoort erbij he. Ik hoop dat ze er snel vanaf is want echt de hele en elke dag zo bezig zijn lijkt me wel erg intensief. Wel weer lekker dat ze dan pas om 6 uur komt. Kan je toch weer een paar uur achter elkaar aan slapen
Hier verder alles goed. Net even bloed laten prikken om te kijken of ik bloedarmoede heb want ben echt best moe van alles wat ik doe, traplopen sta ik te hijgen boven aan de trap, fietsen ben ik meteen uitgeput enz. Dus eens even kijken of het bloedarmoede is en dan fijn aan de staalpillen zodat het wat beter wordt. Ik ben al aan het aftellen naar mijn zwangerschapsverlof :oops: Moet alleen nog even zien of ik er 4 weken vantevoren uitga of 6 weken vantevoren. Neem in ieder geval nog 2 weken vakantie op voor mijn verlof ingaat dus of nog 9 weken vakantie als ik 4 weken van tevoren eruit ga (heb straks in aug. Nog een week vakantie) of nog 7 weken werken. Moet eerst maar eens zien hoe het fietsen naar de nieuwe locatie gaat en of de staalpillen eventueel nog gaan helpen met de moeheid op de fiets. Wat erg toch dat ik nu al naar mijn zw verlof verlang :oops:
Bm hier nog eentje die naar zwschapsverlof verlangt! Ik heb vannacht weer slecht geslapen en dan trek ik mijn werk heel slecht. Pff ik moet nog anderhalve maand, hub gaat volgende maand ook voor langere tijd weg, dus wordt behoorlijk zwaar.
Teun, ik heb foto’s op fb gezien! Zag er erg leuk uit! Fijn dat je zo hebt genoten en van die lieve vriendinnen hebt!
Gaby, zielig dat je kleintje zo snel overprikkeld raakt en last van krampjes blijft houden :hug: Sean was gelukkig voorbeeldige baby (huilde weinig en was snel tevreden), afgezien van de eerste 2 weken waarbij hij vaker in het zkh dan thuis doorbracht.
Gaby, hier bij bjorn ook helaas vacuumpomp en veel pijn en ellende. En nog in de tijd dat ik geen ruggeprik kon krijgen ivm slaap anethesist. En in 2 uur. Ja ik vond het heerlijk, ben niet zo’n held met pijn ( zeg maar mieje :oops: ) en ik heb wonderbaarlijk geen last van naweeen gehad.
Lijkt me idd wel druk drie kids, hier heb ik juist larissa van de creche afgehaakd per volgende week. Maar in het schooljaarvgaat ze dan wel 3 dagdelen naar de psz, tot november dan gaat ze gewoon naar de basisschool.
Ik hoop in de vakantie nog steeds op mooi weer, dan vermaken we ons wel en vlieg de tijd.
Teun, leuk een babyshower ook een beetje verwend met kadootjes voor beeb?
Sorry dat ik sommige dames jaloers ga maken:D maar ik hoef nog maar 1 dag te werken :dance: Dan heb ik eerst lekker vakantie en dan mijn verlof eraan vast. En ook ik be. Er zo aan toe. Mijn kwaaltjes beginnen nu :?
Ow Karin ja daar maak je me wel jaloers mee :mrgreen: Geniet ervan en ik heb gehoord dat we volgende week weer mooi weer hebben
Oh Karin wat heerlijk! Ik ben totaal niet jaloers :liar:
Vacuümpomp was het enige aan de bevalling dat ik echt pijn vond doen! Oja en het hechten was ook niet echt fijn. Ik heb ook geen ruggeprik gehad, maar dat was ondat ik het niet wilde.
Maar volgens vk was de kans klein dat een volgende kindje weer met de vacuümpomp zou worden gehaald. Dus dat scheelt weer.
ok bm, ik kom net van de fysio vandaan :lol:
als je op je fiets wil stappen, eerst je voeten bij de juiste trapper zetten (dus zeker niet opstappen vanuit een kant en dan weg fietsen want dat is heel slecht zei ze)
en als je dan met je voeten bij je trappers staat is het het beste dat je met de voet waar je het eerst wil afzetten (waarschijnlijk rechts als je rechts bent) dat je de trapper een stukje omhoog zet.
dat als je gaat trappen je gelijk kracht zet met je rechterbeen van voor naar onder…
want als je trapper met rechts naar beneden staat dan zet je eerst kracht naar achter en dat is ook niet zo goed… dus liever de eerste trap als je trapper half hoog staat.
en fietsend dus klein beetje met je rug naar voren ipv naar achter en borst omhoog (met dat touwtje idee)
hopelijk heb je er wat aan en snap je me een beetje :lol:
ik vond het zelf wel handig, want ik fiets regelmatig ook nog (kleine stukjes)
zo meteen liggings echo, eindelijk weer even spieken,ook al is ze nu waarschijnlijk alleen nog maar in delen te bekijken haha
heb de laatste week met vlagen rugpijn zeg, ben benieuwd of dat het is omdat mijn buik zo zwaar wordt of voorweeen achtig :eh:
Nou Teun bedankt voor het vragen en ik begrijp je volgens mij wel
Geen idee of dat voorweeen of iets dergelijks zijn. Ik ken alleen maar rugweeen die had ik al als oefenweeen en dus ook als echte weeen. Ik kon dan niks meer want mijn rug deed echt ongelooflijk zeer. Ik kon niet zitten en ik kon zekers niet op mijn rug liggen. Ik moest dan echt staan.
Heb trouwens ook maar even een buikfoto in ons sf gezet
Vanavond dan eindelijk beginnen met een klein stukje laminaat leggen. Tot Eva naar bedje moet dus ca 1 uurtje misschien ietsje langer. Heb al een nieuwe muursticker voor haar besteld en die komt als het goed morgen. Nog even een of twee speelgoedmanden en wat mandjes in haar nieuwe kledingkast en dan is alles besteld en dan is het inrichten maar :mrgreen:
Hoe was je liggingsecho Teun? Ik hoop dat ze nog mooi met haar koppie naar beneden ligt.
Hoe laat heb je morgen afspraak bij de gyn kell?
ja ze lag nog steeds naar beneden :dance:
de echo was geweldig… ik had me ingesteld op juist een mindere omdat ze al zo groot is…
maar we hebben haar koppie zo goed kunnen zien,
ze loopt qua groeit dik 1 week voor en ze had echt een bolle toet al haha
echt heel erg leuk, ze kon zelfs al zien dat ze haren had! ik ben verliefd geworden vandaag denk ik :oops:
ik had je buik foto al in jullie maand topic gezien trouwens bm!
en in mijn maand topic staat nog een close up van de echo van vandaag mocht iemand hem willen zien…
wat houd de afspraak van morgen precies in kell?
Ik heb je mooie dochter ook al even bewonderd :inlove:
Binnekort verlof Karin, heerlijk!!
Teun, het zal voor jou ook niet meer heel lang duren?
Vacuüm pomp :shock: Wat ben ik dankbaar dat zulke tafrelen mij bespaard zijn gebleven, pfft!!!
Haha die Teun, natuurlijk ben je inlove :inlove: met je baby. Wacht maar tot je het straks vast hebt :lol:
Gaat het een beetje met je bekken BM? Mijn fysio had toen nog een tip om zo’n grote bal te kopen (ook te krijgen bij Action en Lidl) en daar lekker met je benen op heen en weer te wiegen…
Beeb huilt niet constant hoor, zijn meer momentjes. Ben allang dankbaar dat ze snachts zo goed slaapt
Ja vrij :dance: :dance: Maar nog wel even druk de komende week, alleen alles een tandje lager, overal iets meer de tijd voor
Ik kom hopelijk snel reageren op iedereen, maar afsluiting van schooljaar betekend vaak 's avonds weg en dat is mijn koktijd
Mijn bekken valt reuze mee zolang ik mijn oefeningen niet doe :? Zijn natuurlijk dingen die ik normaal niet doe dus zal wel spierpijn zijn. Gister onder de douche zou ik even mijn bekkenbodemspieren trainen maar toen schoot het in mijn rug :roll: Zo’n bal is misschien wel een idee. De skippybal van Eva is te klein en te laag bij de grond :mrgreen:
Karin geniet van je verlof en ach dat weekje kom je ook wel weer door toch
Hier vandaag naar de nieuwe werklocaties gefietst met een collega. Viel me reuze mee en ging nog best snel. Dat komt volgens mij omdat Eva niet achterop zit. Doe er niet eens 45 min. over maar gewoon ca 30 min. Terugweg was wel minder want ik had dikke tegenwind en wilde niet te laat bij de opvang komen. Resultaat was dat mijn buik bijna de hele weg naar de opvang strak gespannen en hard was :thumbdown:
Fijn dat het fietsen meeviel bm!
Kell, hoe was het bij de gyn?
ben ook erg benieuwd hoe het was kell? :-*
fijn dat het meeviel bm!
karin vakantie en verlof nu dus! enjoy!
bm en rb hebben jullie nog vakantie? rb jij hebt natuurlijk al 3 weken gehad, werk je nu door tot je verlof?
kell aan jou had ik het ook gevraagd, een paar pagina’s geleden haha
heb jij nog vakantie? en ga je nog op vakantie?
xx
Sorry meiden, dat jullie zo weinig van me horen…
Het is een rare dag geweest vandaag, afgelopen paar dagen sowiezo…
Ging erg slecht met de hond en we hebben haar vanmiddag in moeten laten slapen. Vooral m’n vriend is erg verdrietig, ik ben meer bezig geweest met de praktische kant regelen, maar op het moment dat de beslissing er was en het ook daadwerkelijk ging gebeuren hield ik het ook niet meer, pffff…
Bij gyn ging het opzich ok, hij heeft het verhaal van de kijkoperatie nog een keer rustig uitgelegd en ook dat hij geen idee heeft hoe het komt, je kan er ook niets aan doen… Volgende stap is een samenlevingstest, dus bij ovulatie vrijen en volgende dag meteen naar ziekenhuis voor test…
Hij stelde in de eerste instantie voor als de samenlevingstest goed was om nog een half jaar door te proberen, maar als ik dat niet zag zitten mag ik direct door voor een afspraak bij de VU. Uiteraard heb ik geen zin om weer een half jaar te ploeteren, dus ga morgen bellen voor een afspraak… Tegen de tijd dat ze daar een plekje hebben zal die samenlevingstest ook klaar zijn, dus kan ik met een compleet pakket gaan.
Uiteraard hoop ik dat dit alles niet nodig is en op een postieve test, maar ik heb weinig hoop… De ‘menstruatie pukkeltjes’ op m’n kin en de zere borsten zijn er weer dus…
Al met al een behoorlijke klote periode zo, bah.
Oh en ik heb vrij van 13 t/m 30 september Teun! Wordt een last minute denk
He kell das inderdaad geen leuke week :hug: Een huisdier verliezen is nooit leuk ook al heb je er een andere band mee. Wel fijn dat de gyn de keuze aan jezelf overlaat. Ik denk ook niet dat ik nog 6 mnd door had willen gaan zo. Je hebt nu eenmaal de beslissing genomen om aan kinderen te beginnen en als je dan zo lang moet wachten is het ook niet leuk. Nu dus afwachten wat de tst opbrengt voor er weer een gesprek plaatsvindt?
Ik heb nog een weekje vakantie in augustus en dan nog een paar weken werken en dan verlof. Ben er alleen nog niet uit of ik 4 of 6 weken van tevoren eruit wil. Ik weet wel dat ik voor mijn verlof nog 2 weken vakantie plak dus dan wordt het uiteindelijk of 6 of 8 weken van tevoren eruit. Dat ligt eraan hoe lang ik het fietsen volhou enzo. Ben in ieder geval al heerlijk aan het aftellen. Dus na deze week in totlaat nog hooguit 8 weken werken :dance:
Ml heeft vanavond niet laminaat gelegd maar we hebben de kast van Eva in elkaar gezet. Tenminste zo goed als, de deuren moeten alleen nog maar toen was het al 20.00 uur en allang bedtijd geweest voor Eva. We hadden dorst dus dat kan wel een andere keer. Hij weet hoe ik er over denk dus ik zie het wel of het dit weekend dan wat word