Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

Oh en teun, ik vind je reactie niet overdreven hoor. Hier gaat mijn zus de hele maand septembe niet op vakantie omdat ze snel bij de kleine wil zijn. Ze was ten tijde van larissa voor haar werk in litouwen en daar heeft ze flink van gebaald.

Wij laten mijn schoonouders op Sean passen. Ze wonen helaas niet om de hoek (45 min rijden), maar ik verwacht ook niet dat de kleine er vanaf de eerste wee is. Vorige keer duurde het 24 uur vanaf de eerste wee.

Karin de kast en de kassabon zijn goed aangekomen :thumbup:

Heb even een baalmomentje. Ml heeft dus laminaat opgehaald maar ik was helemaal vergeten dat het een dag moet blijven liggen :wall: Dus hij kan pas morgen beginnen met leggen en denkt niet dat hij het in een dag afheeft :roll: Dus Eva kan blijkbaar niet over grrrrr :twisted:

Bevalling van Eva duurde iets meer dan 8 uur dus ook genoeg tijd maar voor hetzelfde geld heb je nu een bevalling die supersnel gaat. Dat weet je natuurlijk ook niet van tevoren. Ik wil het graag van tevoren geregeld hebben, zodat ik weet waar ik aan toe ben.

ja met de kindjes is het natuurlijk helemaal goed bedenken hoe je het gaat doen straks! willen jullie allemaal thuis bevallen?

en eventueel iemand vragen die thuis komt oppassen als het zover is?

bm de kast, ik vond die deur knopjes niet zo mooi… en heb bij de gamma super schattige roze hartjes deurknopjes gekocht, ze hadden daar echt veel leukere knopjes (en deze waren maar 1.50 per stuk)

mocht jij ze ook niet mooi vinden :mrgreen:

balen van het laminaat! als je verder wil is het altijd irritant als je voor je gevoel onnodig moet wachten!

wat een verschil qua tijden met bevallen zeg…8 uur of 24 uur

ik kies dan voor die 8 hoor :lol:

leuke foto van jou en eva bm! :mrgreen:

en wat heeft eva prachtig lang haar!

Hier duurde de eerste ook lang, tijd genoeg om rustig naar ziekenhuis te gaan. Maar larissa was er binnen 2 uur, dus wel heel snel. En nu ik zie wel maar de vk wil wel dat ik bij de eerste wee al bel. :smiley:

Bm, fijn dat het allemaal goed is gegaan. En ja balen als je verder wilt. Was ook een prima dag geweest vandaag metbhe weer.

2 uur? :shock: Jeetje die was rap! Ben benieuwd hoe snel mijn meisje komt.

Teun ik had inderdaad ook al andere deurknopjes op het oog :wink: Zijn inderdaad helemaal niet duur en het oogt gelijk weer heel anders. Morgen laminaat leggen en hopelijk toch snel klaar zodat Eva over kan haha. Hoezo gehaast haha.

Ik wil wel thuis bevallen, ook met Eva gedaan en ik vond het heerlijk. Je kan doen en laten wat je zelf wel. Dus toch ontspannender voor mij dan een ziekenhuis en hoe meer relaxed hoe beter voor de weeen :wink: Ik was dan ook wel heel blij dat ze er eindelijk uit zou komen want ik vond zwanger zijn echt een hel en heb er ook niks van gemist. Eva zal dus het huis uit moeten want ik zie een oppas hier in huis terwijl ik moet bevallen ook niks. Vind het een beetje dubbel, want zodra de kleine er is wil ik juist dat Eva er ook gelijk is zonder familie nog. Ik wil gewoon eerst met ons viertjes zijn voor er andere familie bij komt. Nou ja misschien komt mijn wens nog uit en word de kleine s’nachts geboren dan hoeft niemand Eva op te halen want die snurkt echt overal doorheen. Zal de kleine eens toespreken dat het snachts moet gebeuren :mrgreen:

Ik voelde me meer op m’n gemak in het zkh. Was achteraf maar goed ook want meneer draaide scheef het geboortekanaal in en ik kreeg hem met er geen mogelijkheid zelf uit! Dus dat werd de vacuümpomp! Toen was hij er in twee persweeen uit.

De vk heeft ook wel hulpmiddelen bij zich anders zou niemand thuis kunnen bevallen toch :think: Eva zat bij de laatste wee vast met haar schoudertje en toen hield mijn wee ook nog eens op. Dus de kraamhulp op mijn buik drukken en ik persen zonder wee. Wat was dat dom zeg maar ze floepte er zo uit :mrgreen: Iedereen moet gewoon lekker gaan bevallen waar ze zich het lekkerste bij voelen :thumbup:

Eva heeft ons heerlijk uit laten slapen tot ca 8.45 uur :dance: Toen heeft ze ons wakker gemaakt terwijl ze aan het zingen was: ja, ja, ja joeperdepoepie en dat dan heel hard schreeuwen :mrgreen:

Haha die Eva!

Tja vk zei dat het achteraf goed was dat ik eerder naar het zkh was gegaan. Sowieso mag gyn alleen vacuümpomp gebruiken.

Is een liedje van Takel, van Cars. Ze is er helemaal gek van :mrgreen:

Wij gaan zo lekker bolletjes met knakworst eten :drool:

Die man van mij is nog aan het hardlopen en dan gaat hij straks zo beginnen met laminaat hoop ik, want zit me hier gigantisch op te vreten.

Zo, 3 pagina’s terug gelezen, haha!

Bm, blij met de nieuwe kast? En is hub begonnen aan het laminaat?

Bolletjes knakworst blijven lekker, hoe oud je ook bent, hahaha! :wink:

Karin, hoe gaat het met je, ivm. je kat? Zal wel stil zijn in huis denk…

Teun, je bent echt niet gek hoor! Ik zou ook boos worden als mijn vader en mijn broer zoiets zouden doen! Dus ik vind dat je helemaal in je recht staat!

Woensdag afspraak bij de gyn, vriend kan niet mee, want ze komen woensdag de electra leidingen vervangen en dan moet er iemand thuis zijn… Gelukkig heeft m’n moeder tijd om mee te gaan, dus hoef ik niet alleen. :slight_smile:

Oh en 23 juli is mijn moeder ook jarig Bm, zou voor haar een leuk verjaardagscadeautje zijn, oma worden! :pray:

Nou Kell dan gaan we voor 23 juli :wink: Fijn dat je niet alleen heen hoeft maar ja mams met je mee wil.

Hier weer een teleurstelling want blijkbaar moet dat klte laminaat 48 uur blijven liggen. Ben dan ook behoorlijk pissed off. Bovendien begon die klote pijn van onder ook weer. Nu ik bij de fysio ben geweest heb ik meer last dan voorheen. Heb nu snachts ook al best last van mijn heupen en dan moet ik echt anders gaan liggen want anders hou ik de pijn niet. Ik heb dus echt zoiets van zonde van mijn tijd en geld dat ik heen ben gegaan maar ja. Volgens ml komt het omdat je spieren gebruikt die je anders niet gebruikt en dat je dan gewoon spierpijn hebt. Allemaal mooi en aardig maar het is toch de bedoeling dat ik geen pijn heb :roll: en omdat ik zo’n pijn heb/had, ben ik nog niet eens begonnen met de oefeningen, kun je nagaan.

Ml is naar boven gevlucht want ben volgens mij echt niet te genieten nu :oops:

Oh bm, ik zou wel de oefeningen gaan doen hoor! Ik ga meestal ook met meer pijn weg bij de fysiotherapeut, maar dat komt omdat ze telkens mijn bekken weer moet recht zetten wat behoorlijk pijnlijk is!

Kell, fijn dat je moeder meegaat. Is toch altijd fijner als iemand meegaat lijkt mij. Nou we gaan gewoon voor een positieve zwtest op 23 juli!

Kell idd fijn dat je niet alleen hoeft. Hopelijk een goede test op 23 juli. Helaas was het bij mij elke keer zo dat als ik het een bjzondere daum vnd dat het helaas niets was.

Wel vroeg ik me af, net als iemand hier, dat als het van de verkeerde kant komt, heb je dan wel een eisprong in de test?

Ja daar was ik stiekem ook wel benieuwd naar hoe dat dan zit :think:

Ik heb ons showtopic weer nieuw leven ingeblazen door een buikfoto te posten :wink:

Ben ook wel van plan op de oefeningen te gaan doen hoor :wink:

Wauw, boel nieuwe infor en verhaaltjes :slight_smile:

Karin; beetje laat nog maar nog een :hug: voor je kat. Binnen 2 uur bevallen?? Wauw, hoe vond je dat?

BM; fijn dat de fysio zo snel was hopelijk kan je wat met de oefeningen! Lekker thuis bevallen in je eigen nestje. Heerlijk toch?! Maar ja als niet anders kan… Bij oudste 2 enorm druk over gemaakt van te voren dat ik persé niet naar zh wilde. Nu nr 3 daar wel is gekomen vroeg ik mij achteraf af warom ik me zo heb druk gemaakt. Het enige nadeel vond ik wel dat je een deel van je regie uit handen moet geven. In je eigen huis bepaal je alles zelf en in het zh worden dingen voor je bepaald… Dat vond ik wel minder. En bij de komst van onze 2e heb ik heel duidelijke afspraken gemaakt met hub. De vsite mocht nu pas komen nadat beeb en ik beetje opgelapt waren en ook maar héél kort. Daarna hebben ze dochter toen achter gelaten bij ons :inlove: was heerlijk moment met zijn 4 tjes toen.

Teun; je broer op vakantie als jij gaat bevallen begrijp ik goed? Ook niet aardig :snooty: Hoe gaat het verder met de zwangerschap?

RB; wat is Sean bikkeltje zeg met bloedrpikken. En wat een ramp lijkt me dat zo’n vacuümpomp :sick: bij de bevalling!!! Achteraf gezien wel enorme mazzel gehad met ons meiske dat ze uit zich zelf gedraaid is dan in het geboorte kanaal omdat ze sterrenkijkertje was!!!

Hier rete drukke momenten :smiley: Gisteren had onze beeb een huildag, dan kom je dus nergens aan toe 8) Vannacht uiteindelijk om 1 uur viel ze in slaap 6 uur voeding en nu slaapt ze nog steeds. Ze heeft elke ochtend niet eens door dat ze haar zus naar school brengt :smiley:

Nog 4 dagen en dan heeft de oudste vakantie.

De middelste gaat 2 dgn per week naar het kdv, maar heb p.m. 2 dagen extra aangevraagd. De beeb is nl helemaal over prikkelt als iedereen tegelijk thuis is. Ze zijn erg lief voor haar veel kusjes en aandacht, maar juist daar door is ze van slag soms denk ik.

En die krampjes…pfff. Hebben wel middeltjes er voor maar ze moet er toch door heen he?!

Kell; de 23e is dé dag dus deze maand. Uiteraard ga ik weer voor je duimen!!! Vind het knap dat je er elke maand weer zo positief in staat en er helemaal voor gaat!!

Ga nu het sf ff bewonderen!!

Doei doei