Rb, succesmorgen met sean. Geef hem maar een extra dikke knuffel :hug:
Kel , is wel een goede datum je nod, mijn verjaardag :inlove:
Hier net naar de film geweest, amazing mike. Lekkere jongens maar de film viel verder een beetje tegen, was erg sloom… Nu lekker naar bedje,
Kan je eventueel mooi testen op mijn verjaardag, 23 juli haha.
Rb succes vandaag met bloedprikken.
Hier nog even werken en dan vanmiddag naar de fysio toe. Zal mij benieuwen wat er allemaal uitkomt. Moet ook nog een papier voor bloedprikken ophalen bij de huisarts :thumbdown: Dacht laat even mijn hb prikken bij de huisarts maar de assistente smeert me gelijk een heel bloedonderzoek omdat het hb niet goed werd gemeten met dat prikje in de vinger. Vind het maar dom aangezien de vk dat ook gewoon zo even doet maar ja. Ik ga volgende week wel weer trouw bloedprikken in het ziekenhuis.
Bm, ik duim voor je dat de kast vandaag komt, zou wel moeten maar ja het is vrijdag de 13de Verder is de bon woensdag op de post gegaan en het geld dinsdag overgemaakt. Dus dat zou allemaal goed moeten zijn.
Hier naar vanmiddag toe leven, 15.15 dus nunog even extra knuffelen en verwennen De kindjes willen allebei mee naar de da, ben benieuwd hoe dat gaat. Nou hebben ze helaas al veel ervaring met de dood, dus ws zal het meevallen.
Daarna gaat bjorn vandaag voor het laatst zwemmen :dance: Morgen mag hij afzwemmen voor B. :dance:
@RainbowR1 wrote:
Haha die Teun! Moe is idd goed teken, maar ja is ook nog een beetje vroeg als je nod pas 22-7 is.
ooh :o
maar we duimen toch door :dance: :inlove:
en helemaal in die feestweek, met 2 jarige in ons cluppie! moet wel een goeie week worden dan toch!
hopelijk valt het bloedprikken niet tegen? hoe laat ga je? of ben je al geweest?
ik had ook een klein stukje gezien van generatie 2010, lijkt me helemaal leuk om te zien als je kind van dat jaar is ind!
karin heel veel sterkte vanmiddag hoor! :hug:
verschrikkelijk moeilijk! katten zijn vaak zo'n groot deel van je dagelijkse leven!
hopelijk morgen zijn diploma halen en dan heeft deze week weer een mooi gouden randje :)
bm succes bij de fysio, laat je nog even weten hoe het was?
en hopelijk zijn ze heel snel, en heb je een hoop handige tips!!
hier even een rotbui, ik kwam er vanochtend toevallig achter dat een van mijn broers met mijn vader naar barcalona gaat van 22-8 t/m25-8 en dat terwijl 21-8 uitgerekend ben.. misschien reageer ik dan echt te emo.. maar was echt even over de zeik.. ik bedoel ik zou het echt erg vinden als ik zou bevallen in die dagen en dat ze er gewoon niet bij zijn als ze geboren is.. ze hebben ze zelfs niet eens gezegd tegen me, per toeval hoor ik het omdat mijn andere broer er iets over vroeg... en die 2 zouden ook nog een s rijden als ik snachts naar het ziekenhuis zou moeten..
misschien ben ik echt aant zeiken nu hoor,en wie weet ben ik daarvoor al bevallen of pas als ze terug komen..maar ik vind het toch niet leuk en het voelt alsof zij het blijkbaar ook niet boeiend'vinden zo..ik krijg elke keer tranen in mijn ogen :oops:
sorry voor mijn geklaag
Sterkte straks Karin! :hug:
Sean heeft geen kik gegeven bij het bloedprikken, terwijl ze 1 keer mis hebben geprikt! Na afloop ging hij zelfs lachen! Ik was zo trots op m’n mannetje dat ik hem op een ijsje heb getrakteerd!
Karin heel veel sterkte vanmiddag
Rb wat een stoere knul zeg
Teun denk wel dat je hormonen nu ook aan het praten zijn :hug: Het zal vast niks te maken hebben met het feit dat ze dat niet boeit. Het zal vast een andere reden hebben dat ze dan juist dat weekje weggaan.
Karin gisteravond om kwart over 8 telefoon gekregen dat ze vandaag de kast gaan afleveren tussen 11 en 14 uur. Dus hij zal zo wel komen. De bon heb ik nog niet ontvangen maar ja post.nl he.
Hee dat is gek ik had het berichtje van Teun niet gezien!
Ik snap je goed hoor Teun! Zou het ook niet zo tof vinden als m’n ouders en zusjes weg zouden gaan rond de tijd dat ik zou bevallen!
Nou weer terug van de fysio hoor. Was met een half uurtje al klaar. Ze ging als een stoomtrein haha. Heb verteld wat de klachten waren en het waren de si gewrichten link en rechts en mijn schaambot maar daar had ze een ander woord voor. Je kon er weinig aandoen aangezien het door de zwangerschap komt maar heb wat oefeningen meegekregen. Moet mijn bekkenbodemspieren gaan trainen, zodat ik niet meer dat uitgezakte gevoel heb. Verder heeft ze voorgedaan hoe ik de trap op en af moet gaan en tja doen wat ik kan en stoppen als het niet kan. Moet als ik sta me rechtmaken en strekken en met bolle rug ipv holle rug staan en dan steeds van onder aanspannen. Moet dus veel dingen doen waarbij mijn rug bol word iov hol. Over het fietsen heeft ze niks bijzonders gezegd dus dat kon gewoon. Wel opletten met op en af stappen maar weet nu al even niet meer hoe ze dat voordeed.
Heel fijn dat ze binnen een half uur klaar was! Scheelt toch qua geld! Kan je er wat mee denk je? Ik moet bij houdingveranderingen ook mijn schuine buikspier aanspannen.
Ja ik kan er wel wat mee. Kon wel gelijk merken dat ik bij haarbezig ben geweest want mijn hele bekken deed pijn. Is nu weer beter.
heel fijn bm! gelukkig ook zo snel ook!
ik had ook een keer aan de fysio gevraagd hoe ik het beste kon fietsen, en ze zei dat ik moest fietsen alsof er een touwtje aan je borst zit naar boven toe… dan maak je rug wat langer ofzo…
en wat ik zelf ook prettig vind als ik last heb tijdens het fietsen dat ik echt de kracht van het trappen uit mijn benen haal ipv vanuit mijn bovenlichaam…
beetje testen wat fijn werkt voor jou!
ja rb, mijn ouders zijn gescheiden en ik had mijn moeder net aan de telefoon en die vond het ook heel vreemd dat ze dat zo gepland hebben (gisteren pas gepland blijkbaar) en zij dacht dat mijn vader er vast gewoon helemaal niet bij stil gestaan heeft… maar ik weet niet of dat uitmaakt…zelfs mijn vriend had zoiets van dat is behoorlijk lomp van ze…en mijn vriend is helemaal geen familie mens… ik laat het maar even rusten nu
karin hoe gaat het met je? :hug:
Ik had niet goed gelezen dat het om je vader en broer ging. Ik dacht dat er stond de broer van je vader :oops: Tja een oom is natuurlijk minder erg dan je vader en broer. Hopelijk gebeurd er gewoon nog niks in die week en misschien ben je al bevallen. Vind het inderdaad wel een domme actie van je vader en broer :hug:
Bedankt voor de tip van dat touwtje. Heeft ze je ook vertelt hoe je het beste op je fiets kon stappen en er weer af moet stappen? De fysio van mij had daar namelijk ook wat over gezegd en voor gedaan.
nee helaas daar niets over gezegt, maarrrr ik ga dinsdag nog naar mijn fysio, dus ik ga het gewoon vragen voor je… (heb het in mijn agenda gezet, geheugentje is niet zo best haha)
ik heb dus mijn vader maar gewoon gebeld net, om te zeggen dat ik verdrietig was geworden toen ik hoorde dat ze dan weg gingen…
en om de zaak wat pijnlijker te maken zei hij dat ze er wel even bij stil hadden gestaan, maar niet genoeg om een andere datum te gaan… en dat hij toch niet een maand lang rekening houden kon houden met niks plannen omdat ik misschien zou kunnen bevallen :think: wat een eikel…
ik zei tegen hem dat er wel verschil tussen zit, en dat hij er voor kiest om het risico te lopen dat hij de geboorte van mijn eerste kindje mist door 1 dag na mijn uitgerekende datum 3 dagen lang weg te gaan naar een ander land…
pff ik moest echt huilen aan de telefoon joh… en ik merkte wel dat hij wat geschrokken was en ik voelde me haast schuldig omdat ik er nu een heel ding van had gemaakt maar gelukkig zeiden mijn zus en moeder net dat ik me echt niet schuldig moet voelen omdat hij zo’n lompe beslissing heeft gemaakt en dat het goed is dat ik hem in ieder geval heb laten weten hoe ik me er door voel
sorry voor mijn klaag hoor, maar het zit me gewoon even hoog …
morgen ga ik weer lekker relativeren en me er niet meer druk om maken!
Goed dat je je vader hebt gebeld en je hoeft je nergens schuldig over te voelen, dat zou hij juist moeten doen!
Inderdaad goed dat je hem hebt gebeld. Nu heb jij je hart kunnen luchten en weet hij hoe jij je voelt onder zijn beslissing. En niet schuldig gaan voelen nee :naughty: Hij zou zich waardeloos moeten voelen :hug:
Geweldig dat je het even voor me wil vragen :-* En dat van et geheugen tja hier ook enorm last van. Soms zo erg dat ik niet eens meer op woorden kan komen :oops: Tis er bij mij trouwens ook niet beter op geworden na de bevalling :thumbdown:
Heel herkenbaar bm! Ik kan nu vaak ook niet opnamen komen terwijl ik normaal erg goed in namen ben :doh:
Teun heb je nu wel vervoer naar het zkh als je moet bevallen?
haha ik heb soms ook midden in mijn zin dat ik gewoon niet meer weet wat ik wilde zeggen :lol:
ja ondertussen heeft iedereen uit mijn gezin ongeveer met elkaar gebeld haha, hij voelt zich er ook wel rot over tegenover mij en als hij van te voren erbij stil gestaan had dan hij het waarschijnlijk ook niet gedaan of eerst met mij overlegd… maar goed gedane zaken voor nu… helpt wel mee om dat te horen (ook al is het via mijn zus)
thanks dat ik hier even mijn ei kwijt kon, ik heb het gewoon met jullie gedeeld ipv met mijn vriendinnen…fijn dat dat ook gewoon kan hier :-*
truste ladies!
ooh vervoer… nouja alle dagen dat mijn broer er wel gewoon is mijn broer,die woont een straat naast ons… het gaat dan vooral om snachts…
op zich zijn er zat mensen die het aanbieden…maar toch bel je niet iedereen zomaar… en taxi kan altijd nog, we wonen 5 a 10 min van het ziekenhuis dus zijn er zo
Nou hij heeft iig wel zijn lesje geleerd. Alleen jammer dat hij het niet tegen jou heeft gezegd.
Wel fijn dat je zo dichtbij het zkh woont! Voorheen woonde ik ook zo dichtbij, nu is het 10-15 min :?
En je hebt idd Seans nieuwe bff gezien haha!
Wel fijn dat iedereen zo met je meeleeft en jedan wel naar het zkh wil brengen maar inderdaad je vraagt het niet aan iedereen. Zo zit ik nog in mijn maag met Eva. Vind haar te klein om erbij te zijn dus ze zal de deur uit moeten. Mijn ene schoonzusje woont hier in de buurt maar zij zit regelmatig in Eelde dus tja ze moet dan toevallig net hier zijn en dan ook nog niet met een studie ofzo bezig zijn. Mijn andere schoonzusje heeft het aangeboden en woont op ca 15 min. Afstand met de auto. Zij heeft alleen zelf 2 kleine kindjes en wil haar daar dan eigenlijk ook niet mee lastig vallen. Verder heb ik hier niemand in de buurt dus tja dilemma. Het mooiste is als de baby snachts komt dan ligt Eva gewoon heerlijk in haar bedje te slapen.
Ml gaat straks laminaat halen, tenminste als hij dezelfde kleur kan vinden. Dus hopelijk kan ze morgen naar haar nieuwe slaapkamer :dance:
Hoi meiden,
Bm, is de kast nog veilig aangekomen?
En tja ik weet hier ook nog niet hoe en wat met de kids. Ze gaan er niet bij zijn in ieder geval Als de baby 's nachts komt dan denk ik dat we het grootste probleem hebben. Doordeweeks zitten ze of op school, of ik kan ze wel bij een vriendin droppen. En kn nood is mijn stiefmoeder er ook, maar ja dat was bij bjorn niet zo’n succes met terugbrengen. Duurde erg lang en de rst van de familie was er dus eerder dan bjorn. En mijn zusje zou ook kunnen maar die woont op 30 min rijden en die werkt gewoon. Dus ik zie wel. Als het zover is is er vast wel een oplossing.