Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

goed dat je even gebeld hebt!

kan je polis niet opzoeken op internet? dat doe ik altijd

en dat gevoel herken ik hoor bm, dat je het gevoel hebt dat er iets uitsteekt… het is dat je weet dat het niet kan, maar zo voelt het soms echt (vooral als ik veel last van mijn bekken heb)

Heb net even op internet gezocht maar kan er niet echt wat over vinden behalve dat ze gedeeltelijk wat vergoeden maar dan moet het weer aan voorwaarden voldoen en die kan ik niet vinden. Ik ga morgen wel bellen en dan vraag ik wel.

ja dat weet je het tenminste zeker!

Bm, wat balen. Ik heb sons gevoel dat er van alles aan het verzakken is. Met name als ik op mijn hurken zit. :?

Ik hoop wel dat ze vergoeden voor je.

Ik kan er ook nooit uitkomen en ik bel ook altijd! Maar ik heb een uitgebreide aanv verzekering dus meestal is dat wel het geval!

Pff ik hoop dat ik vannacht beter slaap want heb afgelopen nacht amper geslapen. Bij Sean had ik dat vanaf 6,5 maand en mocht toen wegens uitputtingsverschijnselen vervroegd met verlof omdat ik 1 uur per nacht sliep :zzz: Dus ik hoop niet dat dit het begin is van nieuwe slapeloze nachten.

Ik hoop ook dat het vergoed wordt of anders gewoon 1 of 2 keer ofzo. Ik hoor het morgen wel. Dat gevoel dat het uitzakt zijn je slappe bodemspieren en was niet erg blijkbaar.

Hey meiden,

heb alles bijgelezen hoor maar wegens topdrukte (zo richting school met 3 kids) ff snel een reactie.

BM, mijn verzekering maakt onderscheid tussen een gewone fysio en een ‘bekken’ fysio.

De gewone fysio zit dacht ik niet meer in het basispakket tot 21 behandelingen ofzo? Maar de bekkenfysio waar je terecht kan op medische gronden weer wel.

Gewoon ff bellen dan weet je het zeker?!

Goed nieuwsd gehad gisteren, onze oudste mag naar groep 2 na de zomervakantie. Omdat ze van november is was dat even de vraag maar ze mag toch over :stuck_out_tongue: super trots :inlove:

De beeb maakt het goed, ze heeft vannacht van 23 tot 06:30 uur geslapen!!! Weet helemaal niet of dat wel mag. Straks 1e bezoek CB ben benieuwd. Overdag heeft ze het nog steeds niet altijd naar haar zin, za ik straks ook benoemen. Het lijkt wel of ze steeds last heeft van krampjes van een half uur na de voeding tot de volgende voeding… :frowning:

Liefs!

Super dat je een na jongste door mag naar groep 2!

Fijn dat je meisje 's nachts doorslaapt, maar wel zielig dat ze nog zo’n last van darmkrampjes heeft. Hopelijk heeft de cb een oplossing.

Wat super zeg dat je oudste naar de volgende groep mag. Wat sneu voor je kleine meisje dat ze overdag zo’n last heeft. Hopelijk heeft het cb goeie tips zodat ze er geen last meer van heeft.

Hier de fysio gebeld en wordt nog teruggebeld. Blijkbaar word er allen wat vergoed bij chronische klachten dus moet alles zelf betalen. Kosten waren €32 per half uur maar hij zei al dat er eerst onderzoek gedaan werd en dan kreeg je oefeningen mee naar huis dus hopelijk toch met 30 min a 1 uur klaar.

Het onderzoek duurde bij mij wel lang, ongeveer een uur. Dus als ik jou was zou ik op een uur tot anderhalve uur rekenen.

en hoe was het bij het cb gaby?

en gefeliciteerd met de overgang naar groep 2 :dance:

bm je kan altijd vragen of ze de oefeningen opschrijven (vraagt mijne altijd of ik dat wil) en dan heb je het tenminste op papier thuis…

heb je het ook bij je eigen zorgverzekering na gevraagd?

rb hoe gaat het eigenlijk met jouw bekken?

kell hoe is het?

over een weekje weer afspraak met de gyn toch?

hier goed nieuwtje gehad bij de vk, mijn dwarsliggertje ligt weer mooi met dr koppie naar beneden!

:dance:

Teun, supernieuws zeg :dance: Toch niet zon dwarsliggertje :mrgreen:

De vorige keer had ze allemaal printjes met oefeningen meegegeven maar dat was ivm ischias. Nu toch echt andere klachten en hoop dat ze toch echt niet bijna 2 uur bezig is vond €32 wel een mooi bedrag maar hou rekening met €64. Het moet echt niet nog meer gaan kosten hoor. Ze moet wel een beetje opschieten.

Lijkt me niet fijn BM dat je steeds dat allemaal zo na moet kijken.

Ben blij dat wij betaalbare gezinsverzekering hebben ivm zwanger zijn en bevallen gedaan. Volgend jaar ga ik daar wel op bezuinigen. Niet normaal wat dat kost elke maand en dan die eigen bijdrage…

Met baby gaat het goed. Bleek dat ze te weinig voeding krijgt. De johannesbroodpitmeel mag ook meer, dat schijnt ook weer goed te zijn tegen krampjes. Gewicht en lengte enorm; 57 cm en 5,5 kg!!!

Morgen weer naar Chiropractor.

Liefs!

Ik zou dus ook eind december mijn verzekering aanpassen, zodat ik ook aanvullend verzekerd was, maar dat is er helemaal bij ingeschoten ivm de miskraam toen in december. Heb in januari er niet eens meer bij stil gestaan tot ik in februari een positieve zwangerschapstest had maar ja toen was het natuurlijk al te laat. Had wel verwacht dat ik naar de fysio toe zou moeten, want destijds met Eva had ik gigantisch last van ischias en kon ik niet eens normaal lopen of traploen. Toen was ik netjes aanv. Verz. Dit keer niet eens enorm last van ischias en dacht dat ik heel misschien de dans zou kunnen ontspringen maar ja nu adviseerd de vk de fysio dus moet ik maar heen. Ik hoop wel dat ze het een beetje snel kan doen allemaal, want ik hou het bij 1 keer.

Gaby wat fijn dat je meisje het wel goed doet. Hopelijk doet de johannesbroodpitmeel haar goed.

Ha wat goed nieuws Teun! :thumbup: En nu maar hopen dat ze niet weer gaat draaien :naughty:

Bekken blijft pijnlijk. Ik doe elke dag braaf mijn oefeningen wat de pijn wel verlicht.

Bm ik hoop dat de oefeningen van de fysio ook jouw pijn zullen verlichten.

Gaby, fijn dat je meissie het goed doet! Dat is wel de ellende met bv, je ziet niet hoeveel ze drinken.

Rb het is echt niet zo dat ik elke dag pijn heb hoor en als ik al pijn heb is het ook niet constant want dan probeer ik juist te zitten en dan is het weg. Ik denk dat jij meer last hebt dan ik. Ik vind het gewoon niet prettig als ik het heb dat het dan zo verrekte pijn doet haha. Even wat tips en dan kan ik er hoop ik de rest van de weken weer tegenaan. Wil ook graag van haar weten wat het advies is qua 45 min op de fiets zitten vanaf volgende week.

ja en ook niet onbelangrijk is dat het misschien wel veel erger kan worden als je er nu niets aan zou doen juist! dus goed dat je op tijd aan de bel trekt!

karin vind zo rot voor jullie met de kat! tis echt een mooie kat, en als je zo’n beest al zo lang hebt is het zo verdrietig! :hug:

Hey meiden, even laten weten dat ik nog leef!

Het is zo druk op m’n werk en ben zo moe…

Maar heb alles even terug gelezen, dus ben weer van alles op de hoogte! :slight_smile:

ik :pray: moe :inlove: :dance: moe kell!

nog 1 dagje en dan lekker weekend meid!

wanneer heb je vakantie?

Haha die Teun! Moe is idd goed teken, maar ja is ook nog een beetje vroeg als je nod pas 22-7 is.

Ja hier ook moe! Heb net generatie 2010 gezien op Ned. 1. Vind ik erg leuk omdat Sean ook uit 2010 komt.

Morgen ga ik met Sean bloedprikken. Zie er nu al tegenop. Vind het zo zielig als ze zo klein zijn. Vorige keer was bloedarmoede bij hem geconstateerd en nu willen ze kijken of zijn ijzerniveau omhoog is gegaan.