Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

Nou karin klinkt als een heerlijke massage en wat een lading traktaties zeg.

Teun hopelijk is je geheugen weer helemaal toppie straks na de bevalling. Een aantal lessen en dan hup je rijbewijs in the pocket.

Nou hier klaar met lakken. Eigenlijk moet het raam en de deurkozijn nog maar goed die heb ik niet gedaan. Ben toch weer de hele dag bezig geweest.

Kleine impressie van de kamer. Alleen jammer dat je de kleur niet echt goed kan zien.

Nieuwe lampen voor beide slaapkamers.

Het wiegje met een lading babyzooi en wat Eva zooi :mrgreen:

Je foto’s zijn echt mooi Teun! Vooral degene die je nu als profielfoto op facebook gebruikt!! Je bent ook heel mooi zwanger vind ik! :slight_smile:

Karin, vandaag druk met het feestje dus? Succes! Hier is het chagerijnig weer in Amsterdam, bleh…

Bm, die lampen met die uilen erop, geweldig! :smiley: Worden vast super kamertjes!! :slight_smile:

Ik heb gisteravond heerlijk gegeten in de 9 straatjes met mijn vent, carpaccio als voorgerecht (nu het nog mag ;)), kabeljauwfilet op de huid gebakken met spinazie en aardappelpuree als hoofd en als toetje een heerlijke champagnesabayon(?) met rood fruit, hmmmm… Samen lekker een flesje witte wijn erbij, zeer geslaagd dineetje :slight_smile:

Ondertussen gister weer een duidelijke positieve ovulatie test, we zijn de hele week alweer druk aan het klussen (op die andere manier Teun, haha) dus hopelijk is het deze keer een eitje van rechts???

Sowieso 18 juli weer afspraak bij de gyn natuurlijk, dus we gaan het allemaal maar weer zien… :slight_smile:

Karin succes met het feestje vandaag. Hopelijk zit het weer mee.

Kell, heerlijk carpaccio, dat mis ik :drool: Lekker gezellig uit eten geweest dus. Flink aan de klus en een eitje uit rechts en dan positieve zw test :pray:

kell zou je ook een positieve ovu test krijgen als het van de andere kant zou zijn denk je? laten we er lekker vanuit gaan dat het gewoon van de goeie kant is :mrgreen: :mrgreen: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove:

en heerlijk avondje gehad dus! af en toe moet je jezelf goed verwennen hoor! dat kan je wel gebruiken toch :slight_smile:

er wordt hier dus weer een hoop geklust in dit topic, letterlijk en figuurlijk :lol: :lol: hier van beide geen sprake, dat kan mijn bloeddruk niet meer aan blijkbaar (sorry voor oversharing hahaha)

zo je bent lekker bezig geweest bm, vandaag een beetje rustig aan? of ga je weer door? leuk dat rieten wiegje ook!

Vandaag niet aan het verven. Zit me te vervelen. Eva zit te snoepen en tv te kijken en ik dom aan het internetten. Klussen doe ik al maanden niet meer en het ligt niet eens aan mijn bloeddruk. Ben gewoon bang dat er dan wat gebeurd (als we toch aan het delen zijn)

Vandaag lekker gezwommen. Sean is helemaal knockout! Ligt nog lekker te tukken in de auto :inlove:

Kamertje ziet er mooi uit bm!

Foto’s zijn prachtig Teun! Mooie buik ook!

Hmm carpaccio! Ik mis dat heel erg net als sushi waar ik dol op ben! Geniet er nog maar van nu het nog kan kell!

ben je echt bang dat er iets gebeurd? want wat je leest en hoort zou het toch echt niets “mis” kunnen gaan met de baby…

ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook helemaal geen zin in had ofzo,misselijk, buikpijn, hormonen helpen allemaal niet echt mee toch? alleen het is wel frustrerend dat als je het een keer wil dat het lichamelijk niet eens kan… en zodra “de buik” beweegt is het ook over hahaha

lekker gezwommen dus haha, helemaal in coma in de auto dus

:lol:

ik verveel me ook een beetje, vanochtend bij familie geweest…gezellig met de tante’s etc. en net was hier een vriendin langs geweest… dus ik moet toch verplicht bankhangen nu… :zzz:

Ik herken het wel hoor bm! Vooral vanwege de mk vind ik het niet zo prettig. Daarnaast is libido ver onder 0 bij mij :? Bij Sean kreeg ik destijds ook bloedverlies dus durfde daarna niet meer. Zelfs na de geboorte van Sean duurde het even voordat ik weer zin had :oops:

Ja echt bang dat er iets gebeurd en ik weet dat het in feite gewoon veilig is maar ja dan gaat er een stemmetje in mijn hoofd zeuren van “je weet het maar nooit”. Ik heb gewoon een knal gehad van mijn miskraam en het verhaal van mijn collega. Trouwens zin heb ik ook niet echt meer.

Lekker zwemmen rb, heerlijk. Dat wil ik eigenlijk ook wel eens een keer weer doen maar dan gewoon heerlijk naar zo’n zwemparadijs waar we de hele dag dan blijven. Eva is dol op zwemmen maar dat komt vast, omdat we het nooit doen.

Teun zo te lezen toch druk geweest vandaag qua visite enzo dus hoe kan je je dan in hemelsnaam vervelen? Eva heeft hier de sterke verhalen van Takel op tv gezien. Is van cars voor degene die het niet weten. In een zo’n verhaal was takel een rockster en zong hij steeds; joeperdepoep. Nou dat is natuurlijk helemaal geweldig dus nu hoor ik steeds keihard joeperdepoep, joeperdepoep, joeperdepoepie :mrgreen:

ja ik begrijp het ook wel hoor, en naar je gevoel luisteren is het belangrijkste wat er is toch! als iets niet goed voelt, niet doen!

na de bevalling tja, ik moet zeggen dat me lijkt dat je hoofd daar dan ook helemaal niet naar staat, ik heb geen idee hoe het is dus dat zien we dan allemaal wel…

haha die eva! kinderen met hun bijdehandse praatjes vaak…i love it!

mijn nichtje van 4 kan er ook wat van hoor! ze noemt ze baby " oma carla jr"

zo heet mijn moeder haha :lol:

oohja ik bedoelde ik verveel me tijdens het bankhangen… stil zitten is echt niks voor mij dat begin ik nu al te merken :roll: :lol:

Ik dacht al dat je dat zou bedoelen. Stil zitten is juist wel miijn ding haha. Liever lui dan moe :oops:

Tja na de bevalling moet je sowieso een aantal weken wachten tot alles weer hersteld is. Na die tijd hadden we er beide nog niet echt zin met al dat slaaptekort hadden we meer behoefte aan slaap :wink: Komt vanzelf weer goed.

Hier trouwens weer die rare pijn onder bij mijn venusheuvel. Vind het echt raar hoor en vind het een hele rare plek voor bandenpijn, wat ik dan ook niet geloof dat het is. Kan ook niet door drukte komen aangezien ik vandaag in feite nog niet van mijn kont af ben geweest.

wanneer moet je weer naar de vk?

en anders bel je toch ff op te checken morgen?

Mss toch even vk bellen tijdens telefonisch spreekuur ofzo? Anders even langs ha? Zou mss ook aan bekken kunnen liggen. Wel vervelend hoor!

Op dat moment dat ik die pijn heb, is het best wel eng vind ik. Misschien toch even bellen inderdaad ook omdat ik binnenkort iets van 45 min. Op de fiets moet zitten en wil niet dat er iets misgaaf ofzo.

Kel, dat klinkt heerlijk, etentje dan :wink: , hier vind ik uit eten gaan nu niets me aan. Ik hou van de dingen die ik niet mag, met name rood vlees. Maar ja nog een week of tien :smiley: na de bevalling van larissa kwam mijn zus gelijk met paardenbiefstukje aan :smiley:

Het feestje hebben we overleefd, het weer was erg slecht dus ipv buiten zijn we naar de binnenspeeltuin geweest. Eerst de kadootjes verstoppen, daarna cakekjes versieren en opeten natuurlijk, toen naar de speeltuin. En als aflsuiting happy meal eten bij de mac. Bjorn was helemaal aan het stralen. :inlove: Kosten waren iets hoger dan gepland omdat de binnenspeeltuin 4 euro p kind duuurder was als de buitenspeeltuin maar ja hij moest zo lang op zijn feestje wachten :oops:

Over klussen, jou go kell :dance: :pray: en teun, ik heb deze zwangerschapmjuist wel zin, terwijl bij de andere ik na de bevruchting gewoon geen zin meer had. Alsof mijn lichaam voor iets anders bedoelt was. Is nu helemaal anders, hubbie weet soms niet wat hem overkomt :smiley:

Na de bevalling, duurde bij mij een hele tijd voor ik weer zin had en durfde

:? Bij larissa ging he hechten niet helemaal goed, nou mooi niet dat hij eraan mocht komen hoor. :naughty:

Morgen verjaardag op school vieren, heb er zin in. Nog even twee drukke weekjes en dan vakantie :dance:

Oh bm, ik maak het geld morgen even naar je over, zit nu lui op de bank, geen zin om de spullen te pakken :smiley:

En gewoon even bellen als je onzeker voelt. Ik werd zaterdag opeens met hele pijnlijke buik wakker, precies bovenop mijn buik. En wist niet hoe ik moest liggen en ademen. Wilde ook bellen maar onder de douche werd de pijn minder. Raar he, en ik heb dus steeds van die rare dingen.

Bm kan je niet met de bus? Ik vind 45 min best ver! Hoe ver is het werk nu? 15 km ongeveer (uitgaande van 20 km/uur)? Ik fiets ook elke dag, maar dat is slechts 6 km heen en weer 6 km terug. Overigens moet ik ook nog met de trein dus ben op zich wel wat reistijd kwijt.

Karin, fijn dat het feestje geslaagd is!

Bleh morgen weer werken, heb ik dus echt geen zin in!

Karin fijn dat het feestje geslaagd was maar wel balen van het weer. Morgen is goed hoor, geen probleem lekker blijven zitten op die bank :mrgreen:

Rb ik fiets nu ca 20 min. Om naar mijn werk te gaan. Normal is dat iets van 10 min a 15 min. Straks miet ik verder fietsen en daar zou ik onder mormale omstandigheden ca 30 min over doen masr ben echt traag en sloom en snel moe op de fiets dus ik gok dat ik er wel 45 min over doe nu.

Deze zw niks vreemds eigenlijk behalve dat ik sneller dik ben geworden en al erg vroeg last had van benauwdheid en dan echt moet gapen om extra lucht naar binnen te krijgen. Volgens de huisarts was het omdat ik klein en smal ben en iets over mijn diafragma ofzo en dat de longen al minder plek hadden ofzo :roll: Toen was ik nog maar iets van 12 weken ofzo. Nu dus sinds afgelopen maandag die rare pijn bij mijn venusheuvel. Als ik dan een stap zet dan dreunt het er nog even extra hard door. Als ik het niet vergeet wil ik morgen echt even bellen en vragen of het een blaasontsteking kan zijn of wat het anders kan zijn, want wordt er erg bang van. Heb echt het gevoel dan dat het fout gaat maar ja dat zal wel weer met het verhaal van mijn collega te maken hebben.

Nou ik ga morgen ook nog even van mijn vrije dagje genieten en dan dinsdag weer aan het werk. Gelukkig nog op de oude locatie en jammer genoeg vanaf de 18 de nieuwe locatie :thumbdown:

Volgens de vk was het verweking van het schaambot en ze raadde me aan om een afspraak te maken met de fysio. Aangezien ik niet aanv. Verzekerd ben sta ik te trappelen. Ik hoop dat ze me in 1 of 2 lessen wat oefeningen kan geven, zodat het hopelijk wat verbeterd en in ieder geval niet slechter word. Ik zei ook dat ik vanmiddag naar huis fietste met Eva en dat ik toen het gevoel had dat er een armpje uitgezakt was. Ik weet dat kan niet maar het voelde gewoon echt alsof er iets uitgezakt was. Ze zei dat dat ook bij de klachten hoorde van verweking van het schaambot. Blijkbaar komt dat sneller voor bij een tweede zw :thumbdown: Morgen maar even met de fysio bellen en gelijk vragen wat dat gaat kosten als je niet aanv. verzekerd bent.