Meistoppers 2011 deel 5: We duimen voor Teun!!!

Die verschrikkelijke pijn van maandag heb ik niet meer gehad. Ik had dinsdag wel last van mijn stuitje en gister en vandaag gewoon last van mijn kont als ik zit. Hoop niet dat het beginnende bekken klachten zijn maar goed het is niet anders. Mag helemaal niet klagen want het gaat me dit keer zo voor de wind. Met Eva destijds steeds last van ischias en flauwvalgevoelens en kon niks aan mijn buik hebben enz. Maar nu echt nergens last van, gelijk afkloppen.

Zit ik net op de ikea website te kijken naar die kast voor Eva kom ik tot de ontdekking dat ze dus wel bezorgen maar dat je niet via de site een bestelling en een betaling kan plaatsten en ook niet via de telefoon :thumbdown: Nu dus gelijk een probleem, want hoe kom ik nu weer aan die kast zucht. Met een beetje geluk kan Eva volgend weekend naar de andere kamer, maar dan moet papa volgende week vrijdag en zaterdag het laminaat leggen.

ja vond ik ook suf, het is geen webshop maar meer een catalogus toch?

hebben jullie er geen in de buurt?

ik ben vorige keer ook alleen naar binnen gegaan om te bestellen en af te rekenen en laten verzenden (toen we een nieuw bed hadden gekocht)

Er zit in groningen 1. Heb mijn zusje al gevraagd of zij binnenkort nog eens heen gingen maar ze waren er al een tijd niet geweest en waren niet van plan om heen te gaan. Voor hun ca 30 min. Rijden en voor ons toch wel een uur. Kan mijn schoonzusje nog eens vragen of zij misschien nog bij de ikea in de buurt komt en dan dat bed voor me wil bestellen dan kan ik geld naar haar overmaken en kan zij bestellen en betalen. Zij zit vaak in het weekend bij haar vriend in Eelde dus das ook dichtbij en ze gaan geregeld groningen in dacht ik. Anders moeten we die kant een keer op maar denk dat manlief dat totaal niet ziet zitten.

Bm, als je wilt kan ik morgen ook langs de ikea voor je. Maar ja dat is dan wel in haarlem. Neem aan dat het geen extra kosten met zich meebrengt als het bij jullie bezorgd moet worden?

Laat maar weten, ik woon toch op 10 minuten rijden.

Ik heb geen idee of dat extra kosten in rekening brengt maar dat zou wel helemaal geweldig zijn Karin. Ik zal eens op de site van hun kijken en laat het je nog weten :wink:

Ik kan er niks over vinden op de site. Ik zie alleen dat de bezorgkosten 39 euro is omdat de kast net boven de 50 kilo is. Lijkt mij dat er dan niet meer bezorgkosten overheen komen die 39 euro is wel genodg dacht ik zo :wink: Als je voor me wil kijken en bestellen zou ik dat helemaal super vinden. Ik denk dat je ook gelijk moet betalen dus als je me een pb doet met je bankgegevens maak ik het geld naar je over. Het gaat om deze kast http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90111391/

De hensvik kledingkast van €74,95 in de kleur wit. Zou perfect zijn als ze dat vrijdag kunnen bezorgen, 13 juli.

Hehe meiden, het is weekend! Ik had bijna het gevoel dat het nooit zo ver zou komen, pffff…

Wat een week, wat zeg ik, wat een 3 weken, mijn god!

Hopelijk komen we nu in een wat rustiger vaarwater, want ik ben echt helemaal gebroken!

Hebben jullie nog leuke weekend plannen?

Gaby, je hebt echt een prinsesje :smiley:

Hier dus weer verven, verven, verven. Ik wil dit weekend het lakken afhebben. De eerste laag zit erop maar jammer genoeg moet er nog een laag op dus dat moet morgen maar. Dan kan die vent van mij volgend weekend laminaat leggen en kan Eva verhuizen naar haar nieuwe slaapkamer :dance:

Karin is het nog gelukt?

Kell, lekker weekend :dance: Ik zou zeggen probeer ervan te genieten. Heb je wel verdiend :smiley:

Wij hebben morgen eerst honkbalwedstrijd van Bjorn, daarna ga ik lekker naar een zwangerschapsmassage :smiley: . Daarna nog even wat kleine boodschappen. Zondag vieren we bjorn zijn verjaardagsfeestje. Beetje laat :oops: Hij was in feb jarig :oops: Maar ja toen is het erbij ingeschoten. De bedoeling is dat we eerst cakejes gaan versieren, die moeten we zaterdag dus nog even bakken :slight_smile: , daarna naar de speeltuin en dan patatjes eten bij de mac. Maar helaas is de weersvoorspelling niet zo goed. Dus dan zouden we naar de binnenspeeltuin moeten. Maar ja dat is A duurder om binnen te komen, B een stuk verder weg. Nou ja we zien wel.

Hopen dat het weer mee zit Karin. Alvast veel plezier.

Bm, ik ga morgen even. Vandaag dat ik je pb kreeg, moest ik daarna zwemmen met bjorn enz.

Ik laat het je morgen weten

Is goed hoor Karin.

hopelijk een leuk feestje karin!

:dance: :dance:

bm klus ze! (grappig om het woord hier een te gebruiken zoals het eigenlijk hoort :lol: )

hier rustig aan, vandaag was de kraamhulp langs geweest, was eigenlijk heel gezellig haha beetje gekletst over de katjes en over zwanger zijn…en ik maar denken dat het een soort van controle was ofzo

:mrgreen:

hier niks bijzonders doen dit weekend…het verschil tussen weekend en de rest de week is nu niet meer zo groot :lol:

rustig aan en af en toe lekker bezig ben en dan weer rustig aan :slight_smile:

mn bekken beginnen het nu ook echt zwaar te hebben geloof ik, mn buik groeit ook ineens hardddd

Hoe gaat het eigenlijk met je autorijlessen Teun?

Ik heb vandaag geboortepakje voor ons meisje gekocht! Ik wilde het eigenlijk met hub doen, maar als ik daar op moet wachten … :hand: Gelukkig was hij net als ik erg enthousiast over het pakje :thumbup:

Morgen hebben we een feestje van m’n schoonzus en zwager. Nou meiden, ik ga slapen, want ik ben moe! Xx

Ja Teun hoe is het met het lessen?

Rb leuk een geboortepakje. Ik heb er nog niet echt 1 gekocht. Ik wacht wel even tot het winterspul in de winkel ligt. Fijne verjaardag.

Hier vandaag de tweede laklaag aanbrengen. Hopelijk sneller klaar dan gister. Was gister begonnen al tegen 10 uur en was pas tegen 18.45 klaar geloof ik. Vanacht natuurlijk weer last van rug en spieren. Nu valt dat gelukkig wel weer mee. Werd vanmorgen wakker met kramp in kuit. Tjonge wat doet dat ongelooflijk zeer zeg. Nooit last van gehad toen met Eva. Daar heb ik nu nog wel wat last van maar hoop dat het wegtrekt. Nu aan het ontbijt en dan zo nog een tweede kopje thee, de was aan zetten en dan hup verven.

Jee dat was wel een flink karwei bm als je de hele dag bezig bent geweest! Pff kramp in de kuit is idd vreselijk, heb het in deze zwschap al een paar keer gehad. Bij Sean had ik het op een gegeven moment iedere nacht en daardoor chronische spierpijn in m’n kuit :thumbdown:

Nou de tweede laklaag zit erop. Straks even de tape eraf halen en eventuele foutjes wegwerken. Zal zien of ik er een foto van kan maken :wink:

Ml had eindelijk een naam uitgezocht, stond zelfs op mijn lijst maar vind hem eigenlijk niet leuk/mooi meer :?

hoiii

toevallig deze week mijn voorlopig laatste les gehad, heb er nu 17 gehad

er zit wel een stuk meer structuur in het rijden, en wat meer automatisch maar ik merk wel dat het echt heel langzaam gaat en dat ik moeite heb met onthouden…

mijn geheugen is nou eenmaal niet wat het normaal is haha…

maar mijn instructrice vond het ook beter om nu te stoppen, sowieso vanwege de veiligheid :mrgreen: kan ik beter die lessen die ik nog heb staan straks weer mee pakken…

maar hopelijk met een beter geheugen heb ik hem straks sneller gehaald!

ben benieuwd naar je kamertjes bm, laat maar wat foto’s zien!

ohhh en nu dus twijfel over de naam, tis ook lastig he! gelukkig heb je nog even? of wil je hem liever al vastleggen nu?

kramp heb ik nooit gehad gelukkig, maar wel vaker gehoord dat dat tijdens de zwangerschap vaker voor kan komen… veel water drinken

:thumbup:

hebben jullie een leuk pakje rb?

ik kan nog niet kiezen, ik heb nu 3 pakjes die ik alle 3 als eerste zou willen haha

mijn neef heeft hier net foto’s gemaakt van mijn buik etc. met een hele professionele setting haha…ben benieuwd :silenced:

Hier ook kramp in de kuiten 'snachts. Nog niet eerder gehad bij de vorige zw. Gelukkig word ik steeds wakker net voordat het er echt inschiet dus dan gelijk strekken en dan ebt het weg.

Bm, ik heb je gepb :wink:

Vandaag een mamamassage gehad. Was echt heerlijk. Heb een uur lang mijn rug, armen, benen, oeten enz gemasseerd gehad. Lag op een massagetafel met een uitsparing voor de buik, die kon versteld liggen dus had er wel steun aan. Lag op een gegeven moment bijna te slapen :smiley:

Vanavond een filmpje thuis kijken met wa lekkers op de bank en dan morgen feestje met 7 kids. Ma en di eigen verjaardag op school vieren. Heb net 250 traktaties gekocht :smiley: Hihi

wow 250 :shifty: :shifty: :shifty:

dat krijg je natuurlijk als je gymlerares bent, alle klassen dan?

en succes met het feestje morgen :wink: