Helaas negatief, maar de controlestreep was best licht, niet zo donker als voorgaande keren :think:
Hoelang hou je een donkere streep? Ik test met wondfo maar gisteren was hij dus donjerder als de controlestreep en nu niet meer? Vraa me af of we het gisteren nou wel goed gezien hebben. :think: Ja moet wel want we ginnen zelfs controleren wat de controlestreep en teststreep was.
Maar is het normaal dat hij 1 dag donkerder is?
Rainbow :hug: Raa he je lichaam, ik hoop niet dat we ons teveel bezig houden met die testjes
Ladiessssss,
als het goed is, is de test 1 dag op zijn donkerst. Ik heb nog nooit langer dan 3 dagen een donkere gehad, waarbij ik altijd kon zien welke dag het meest donker was,…
Kan me voorstellen dat je hier nu weer van in de war raakt :think: lastig allemaal hoor! Het is jullie zo gegund :thumbup:
Teun, hoeist meisje?
sjonge rainbow ik lees het nu pas, maar die duimen hadden mis al niet meer geholpen! Wie weet binnen een paar dagen…mis blijkt je eisprong later te zijn dan je zelf dacht en is het daarom nog niet raak geweest is… Lees ik wel eens vaker… Als het goed is ga je er nu wat zicht op hebben in ieder geval!
Duimen blijven draaien voor ons alle! Xx
Ja, laten we het hopen! Ik moet nu gewoon geduld hebben en dat valt niet mee!
Hey Rainbow,
sjonge wat een gedoe zeg met de testen.
Welk merk heb je nu uiteindelijk gebruikt?
Bij mij werkten Kruidvat eigenmerk het beste.
Hier emotioneel incontinent. Om alles huilen; muziek, reclames, het journaal. Het lege huis zonder dochter lief overdag :roll:
Ben d’r ook wel weer blij mee want nu de lichamelijke klachten verminderd zijn zou ik bijna weer aan de zwangerschap twijfelen.
Het gaat 3x k*t op het werk. Heb nu spijt dat ik mijn nieuwe baan zwanger en al toch niet aangenomen heb. Achterbaks gedoe daar, bah.
Kortom; hoog tijd ook voor een weekendje zee.
Liefs!
ja dat zijn minder leuke dingen he gaby… Volgens mij blijft een hele zwangerschap onzeker… En dan al die hormonen haha dat janken hoor er bij volgens mij : )
geniet maar lekker van je weekendje zee!!
Hoihoi!
@Gaby, heerlijk weekendje rusten en waaien! veel plezier :mrgreen: !!! even je gedachten weg van dat werk :hug: de onzekerheid, dat had ik in mn zwangerschap ook heel erg. Ik denk dat eht de hormonsters zijn…
@Rainbow, Hè vervelend met die tests! Je kan misschien een heel vroeg ei hebben gehad, of juist wat later doordat je er nu zo mee bezig bent.
Ik heb vaker gelezen dat het soms gebeurt dat je de lh-piek kan missen. misschien omdat jou lh lager piekt, of korter. als je juist je lh-piek midden tussen 2 tests hebt, zouden die 2 dus even positief zijn (theoretisch). Vergeet neit dat de testjes soms een fail kunnen zijn. het blijft fabrieks gemaakt… :hug:
Ik ga zo eens terugkijken of ik de foto’s kan vinden van mijn testjes destijds:-) dat was in combi met temperatuur, maar waarschijnlijk geen goede eisprong. ondanks dat wel positieve tests.
@Karin, Geen van beide :shifty: oraal geeft mij geen correcte temperatuur, en anaal… nèh… Dus ik google: vaginaal. Oké dat klinkt niet echt prettig maar de temperatuur is zo best makkelijk en niet pijnlijk te meten, en het is dichter bij de baarmoeder dus precieser voor het doel. Op die manier is het ook sneller als je daarnaast het slijm&bbm ook in de gaten wilt houden.
Hier nog altijd vergeten te tempen overigens maar de bloeding is wel weg. geteld vanaf deze bloeding zou ik nu op dag 6 zitten. tja, verder geen nieuws daarmee :lol:
Dames iedereen succes met de testjes en alle dingen!
Knuffekdraakje, jij zat nog laat achter de computer oke nog nooit van gehoord dat het zo ook kan. Maar ik snap het wel, mijn gedachten waren namelijk hetzelfde. Wij hebben een oorthermometer maar die gebruik ik ook alleen als richtlijn. Vaak als je meerdere keren achter elkaar doet kan het al 0,4 graden schelen.
Gaby, wat vervelend dat het op je werk niet lekker gaat. Hoeveel dagen werk je? En ik heb gemist dat je een nieuwe baan aangeboden had, mag ik vragen waarom je die niet aangenomen hebt?
Nog steeds negatief. Irritant hoor, zul je net zien dat ik een hele vroege ei-sprong had en dus deze cyclus niet meer positief zal testen met de ovutesten. Aankomend weekend naar Oranjestad. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. Hoe gaat het met de rest van de meiden?
hoii
best grappig eigenlijk, maar ik ging net naar het toilet op mn werk en ik d8 van oohja straks testen en toen dacht ik van hoe zou het bij rainbow zijn vandaag haha…
Ah kop op wie weet heb je binnen een paar dagen een mooie streep…en mis ist even wennen met het testen en werkt het nu nog niet optimaal! Ff tijd geven denk ik…
Ik fiets nu naar huis en dan ga ik ook testen.
@RainbowR1 wrote:
Nog steeds negatief. Irritant hoor, zul je net zien dat ik een hele vroege ei-sprong had en dus deze cyclus niet meer positief zal testen met de ovutesten. Aankomend weekend naar Oranjestad. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. Hoe gaat het met de rest van de meiden?
Ja super irritant voor jou Rainbow. De positieve kant an dit verhaal is nu wel dat je die tests dus niet voor niets gedaan hebt.
Nu weet je wel dat je eisprong ws eerder komt…??
Maar dat wachten is wel zwaar vervelend idd!
Oranjestad staat hier ook al heel lang op de lijst, binnenkort toch maar 's tijd voor maken!!
Ja hormonsters haha mooie uitdruk. Nooit eerder gehoord heb er smakelijk om gelachen.
Karin; ik heb de job toen zelf afgewezen omdat ik ontdekt had dat de 3e op komst was en we anders allerlei vrijheden hadden moeten opgeven. Ik werk 32 uur waar van ik de dinsdag probeer thuis te werken (deels).
Met collega gesprek gehad, ze heeft min of meer excuus aangeboden, maar volgende week gebeurt het weer. Ben gewoon klaar met de hele sfeer daar.
Laat de zee maar komen morgen.
Ik lees alleen net dat we de betaling eigenlijk voor de 18e hadden moeten voldoen haha terwijl ik dacht dat we ter plekke de hele reissom moesten voldoen. Oepsie, morgenochtend maar ff bellen. Over hormonsters gesproken haha!
Liefs!
Hey Gaby en Rainbow, geniet heerlijk van jullie weekendje weg!
Teun, hoe is het afgelopen met testen?
Karin en knuffeldraakje, hoe gaat het met de temperatuur? Loopt ie al op tot zwoele temperaturen?
Hier op het wachtbankje,… saaiiiiiiiiiiiiiiiiii en ik ben er echt heel rustig onder :liar: :liar: :liar:
:-* :-* MM
hoii
nou lijkt nog steeds niet echt donkerder te worden hoor…
ik heb net maar nog 12 testjes besteld haha
als het maandag nog geen streepje is dan vind ik het wel erggg lang duren.maar goed geen idee hoe lang het kan gaan duren!
rainbow nog getest?
karin en mm zijn nog een weekje aan het wachten denk ik nu he?
voelt het anders nu mm? na vorige keer?
:-* :-*
Teun, wat een beproeving voor je :hug: hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid!
Rainbow en Gaby zijn lekker weg nu denk ik, uitwaaien met zijn allen!
:silenced: Ik mag het misschien helemaal niet zeggen, maar het voelt net als vorige keer toen ik positief testte uiteindelijk. De kwaaltjes hetzelfde, ik keek daarstraks in de spiegel en ‘schrok’, zag dezelfde blik, uitstraling als de dag dat mijn zoontje vorige keer zij, ‘mama wat zie je er mooi uit’ en bleek dat ik zwanger was,… misschien is het de grote wens die momenteel vader van de gedachte is, maar het voelt gewoon zo. Het voelt nu ook ‘zwaarder’, meer gegrond, minder licht-etherisch, maar misschien word ik nu te spiritueel.
Enfin,…
ik wacht het maar weer af,…
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: voor allemaal! :-* MM
Oh mm spannend
Ik heb al een paar dagen een gevoel alsof ik ongi moet worden maar dat kan nog niet. En de testjes zijn sindsdien lichte streepjes geweest. Maar ik heb nog steeds het idee dat het iets anders is geweest. Gemiddeld gezien zou ik pas woensdag mijn ei hebben, en pas de 13 de ongi worden. Maar ja dat is gebaseerd op cyclus van 35 dagen. Dus ik zie wel, zou ik, als mijn ei dus wel afgelopen week geweest was dan over 2 weken ongi moeten zijn? Hoe zit dat dan?
ik hoop het voor je hoor!! !!
wanneer ga je testen? 11 dagen nog wachten?
mijn god dat is weer wachten wachten wachten… dat was ik weer even vergeten…das het minder leuke deel van dit proces
ik heb het gevoel dat ik nu mn eisprong zo ong heb…maar dat link ik meer aan mijn gemoedstoestand en mn lijf…maarrre niet echt aan de streep haha
ik ga morgen een mini tattoo laten zetten… een sterretje aan de binnenkant van mn vinger (waar ik trouwens wel over twijfelde want ik dacht straks is dat slecht voor de eisprong of bevruchting…maar volgens mij denk ik te veel na)
welke dag had je die donkere streep karin?
want dan zou je +/- 10 dagen daarna een zwangerschapstest kunnen doen (die kruitvat 2 voor 5 euro werkt heel goed bij vroeg testen iig)
Donkere streep was de 22 ste op dag 15. Dus ik zie wel, kan me ook niet voorstellen dat het gelijk de eerste keer raak is met de testen.
nou dat zou toch zomaar kunnen hoor