Heyhey!!
@Karin, ik ben vaak laat. puntje waar ik nog altijd niet overheen kom. ik kan moeilijk in slaap komen, meestal pas na 3 uur :oops: . wel handig met nachtflessen maar nu wordt het wel wat lastig soms…
@Gaby, goed dat je collega excuus heeft gemaakt. maar of het echt helpt…
hopelijk kan je goed uitwaaien!
@MM Ooh wat spannend!!! klopt je voorgevoel!! Hier nog geen verhogingen verder. ik wacht geduldig af
@ Teun, ik heb in mei destijds in mn zij laten zetten. enorm veel stress was dat. maar toch de eerstvolgende clomidronde was raak:) dus het zou niet veel mogen schelen
Nou, hier dus niet veel nieuws verder nog hoor geen verhogingen nog. Gister druk geweest met het laminaat in de woonkamer en zometeen in de gang. druk druk :mrgreen:
Ik had vrijdag eindelijk een positieve test. Alleen hebben we niet kunnen klussen Sean sliep bij ons op de kamer en wilde op mijn buik slapen :?
Sowieso zou ik niet kunnen klussen met mijn zoontje in dezelfde kamer. Nou ja, op naar de volgende ronde!
Ps speelstad oranje is een echte aanrader!
Rainbow, wat jammer maar wel heeel begrijpelijk :lol:
Wij hebben ook maar 1 keer geklust en volgens de bijsluiter te vroeg. Ik had woensdag positieve test en volgens de test moet je dan 24-48 uur later klussen. Maar wij hebben diezelfde avond geklust en daarna niet meer.
En oranjestad daar hoor ik hele goede verhalen over. Ben er nog nooit geweest maar is zeker wel een optie
maar rainbow een streep betekend toch dat je binnen 24 uur een eisprong gaat krijgen…wie weet kan het nog : )
ook voor jou kan het makkelijk hoor karin…die zaadjes kunnen wel tot 72 uur goed blijven in je lijf heb ik gelezen!
Lieve meiden,
volgens mij kan het voor jullie allemaal hoor! :inlove: en ik
dat er een paar positesten aankomen, zo voor de feestdagen. Zou een mooie afsluiter van het jaar zijn, nietwaar
Hier denk ik dat mijn wens mijn gedachtes en onbewuste gevoel aan het regeren is. Mijn kwalen zijn denk ik toch uitvergrote pms-klachten (mss zijn die wel ‘dubbelop’ na een mk,…Teun, heb jij daar toen wat van gemerkt??)
Ik ben vooral heel sjaggie/down en moemoemoe en om de haverklap misselijk. Maar dat heb ik ook als ik pms heb. Vooral dat sjaggiegedoe is er weer heel erg. En vanochtend voelde ik weer helemaal niks. Dus, conclusie: ik ben mezelf weer lekker gek aan het maken en mijn lijf houdt me voor de gek. Ik moet er los van komen, maar dat vind ik erg moeilijk, merk ik.
:oops: gelukkig merk ik dat jullie ook heel erg met die testen bezig zijn, dus dat we allemaal een beetje in hetzelfde schuitje zitten en er best mee bezig zijn, toch,… :oops:
Hoop dat we elkaar er een beetje doorheen kunnen slepen :mrgreen:
Knuffel MM :-* :-* :-*
Positieve test was eergisteren. we zouden vanavond kunnen klussen, maar denk dat we dan al te laat zijn.
@mm: ik hoop voor je dat het zwangerschapskwaaltjes zijn en geen PMS kwaaltjes
Rainbow, je weet het maar nooit gewoon lekker doen hoor :inlove:
dan is het weer spannend straks op het bankje :-
Is het fijn in Oranjestad? Ben benieuwd naar je verhalen als je weer thuis bent!
Teun, :hug:
:oops: kwam je verhaal tegen in ander topic,…ik herkende veel, maar kon de moed niet opbrengen om aan te melden en mee te schrijven. Heb beetje lastige dag vandaag. Begreep dat jij dat ook nog regelmatig hebt! Laten we daar ook hier niet aan voorbij gaan! Deel je gevoelens maar hoor, we zijn er toch met zijn allen voor elkaar :oops:
:- MM
:hug: Teun en mm! Jullie kunnen altijd je verhaal hier kwijt. We steunen elkaar gewoon. Net bij vrienden van ons geweest die vertelden dat ze zwanger zijn. Ik schrik gewoon van mezelf dat ik dan zo jaloers ben. Ik gun het ze van harte hoor, maar ik wil gewoon zo graag een brusje voor Sean!
ja tis soms gewoon lastig…alleen al omdat je iets heel graag wil…zoals wij allemaal hier… soms zijn we er misschien ook iets te veel mee bezig allemaal…maar dat is waarschijnlijk gewoon omdat we het zo graag willen :mrgreen:
paar dagen geleden was dat meisje die mij laatst zomaar smsste om te vragen hoe het met me was (maar eigenlijk gewoon wilde vertellen dat ze zelf zwanger was) in de winkel, en ik deed gewoon alleen maar enthousiast maar eigenlijk kon ik wel janken… hoort er jammer genoeg bij hé meiden!
ik heb gister een heel klein sterretje aan de zijkant van mijn ring vinger laten tatoeëren…letterlijk een plekje gegeven
qua ovu testen had ik gisteren nog eens scherp zitten kijken naar de testen, en kwam ik tot de conclusie dat de testen van woensdag/donderdag iets donkerder leken dan de rest…dus ik d8 nou dan heb ik hem toen gehad…en die van gister was net zoals die van woensdag…dus ik d8 ik kan vast geen 2 eisprongen hebben… en zojuist mn allerlaatste testje dat ik nog had gebruikt… zie foto:
Zo, hoe scheel kan ik zijn? :doh: Ben net thuis gekomen en de test van vrijdag blijkt helemaal niet positief te zijn! Het 2e donkere streepje was de scheiding tussen de strip en het testgedeelte! Dus heb net weer een test gedaan en die is dus wel positief :inlove:
Oh klussen vandaag en morgen :lol:
nou gezellig rainbow…nu lopen we echt weer gelijk haha :lol:
@mamerijntje wrote:
Hier denk ik dat mijn wens mijn gedachtes en onbewuste gevoel aan het regeren is. Mijn kwalen zijn denk ik toch uitvergrote pms-klachten (mss zijn die wel ‘dubbelop’ na een mk,…Teun, heb jij daar toen wat van gemerkt??)
Ik ben vooral heel sjaggie/down en moemoemoe en om de haverklap misselijk. Maar dat heb ik ook als ik pms heb. Vooral dat sjaggiegedoe is er weer heel erg. En vanochtend voelde ik weer helemaal niks. Dus, conclusie: ik ben mezelf weer lekker gek aan het maken en mijn lijf houdt me voor de gek. Ik moet er los van komen, maar dat vind ik erg moeilijk, merk ik.
ik was nog vergeten hier op in te gaan.. maar ik had ind weer ook heel veel rare gevoelens in mijn lijf en hoofd..ik moet zeggen dat mijn lijf ook gewoon anders is geworden en anders geageerd op hormonen..vorige x voordat ik ongesteld moest worden werd ik ook gek mn borsten zijn sinds ik voor het eerst zwanger was ook veranderd.. en dat had ik nu weer..maar blijkbaar kunnen dat ook andere hormonen zijn maar we duimen/hopen gewoon dat het gelijk weer raak is voor je mm!
Goed zo meiden! Aan de klus!! :inlove: :inlove: :inlove:
Dikke kus :-* :-* :-* MM
@teun wrote:
nou gezellig rainbow…nu lopen we echt weer gelijk haha :lol:
Had jij gister ook een positieve test, Teun? :dance:
Ah, ik zie nu je foto! Lastig te zeggen, de teststreep is wel stuk donkerder dan daarvoor maar nog wel lichter dan controlestreep. Bij mij gister kleurde de teststreep gelijk heel donker, dus dat kon echt niet missen.
Nu maar hopen dat het raak is en alles goed gaat

Hey Teun & Rainbow, wat goed van die positieve testen :inlove: :inlove: :inlove:
wat hoop ik ontzettend voor jullie dat die rambamraakis deze maand
Het is jullie zo ontzettend gegund
Karin op het wachtbankje,… lastig hè :doh:
Knuffeldraakje, hoe is ie bij jou meisje, alles goed en hoe is het met je 2 mannetjes :mrgreen: :mrgreen:
Hier een beetje een baaldagje (kind ziek thuis en zelf voel ik me ook niet optimaal :evil: )
Teun, fijn om te lezen dat ons lijf ons weer helegaar voor de gek kan houden :evil: :wall: :evil: ik was er al bang voor.
Heb af en toe van die ongipijntjes, ben mega sjaggo, jank me de hele dag suf en verder niks. Wat mij betreft dus een heerlijk duivels cadeau op Sinterklaas :evil: :twisted: :evil: (grhhhhhhhh).
Teun, ik ben nog eens terug gaan lezen. Jouw mk was eind september en ben je nou in die tussentijd niet meer ongesteld geworden? Dan heb je gewoon zeg maar een cyclus overgeslagen? Wel fijn dat je dan nu echt een positieve ovutest hebt! Dat geeft aan dat je lichaam het weer doet meid :inlove:
Las dat je een sterretje aan de binnenkant van je vinger hebt laten zetten. Ik vind dat een hele mooie manier van verwerken. Zo blijf je die mini altijd bij je dragen. Ik ben geen held, maar zou het zo doen denk ik. Zou je er mss een foto van willen plaatsen? Ik vind het zoiets bijzonders!
Heb nog een persoonlijke vraag aan je… hoe is jouw hub eronder. Praten jullie er nog over? Of is ‘het al weg’?
Ik kan er met die van mij slecht over praten. Hij geeft geen respons. Zegt er weinig tot niets over en als ik iets aangeef, zegt ie: het komt zoals het komt en daar zullen we mee moeten dealen. :wall: ik weet ook wel dat mannen hier anders op reageren dan vrouwen, maar ik vind hem zo helemaal :think: uhhhh :shifty: niks denk ik :oops: terwijl ik weet dat ie hartstikke graag vader wil worden. Ik ga er vanavond toch nog maar eens naar vissen. Vooral omdat ik er zelf op de een of andere manier last van heb de afgelopen dagen
Ik heb ook last van het overlijden van mijn moeder, zomaar ineens. Alsof het besef nu pas binnen komt. Zo maar ineens past boem dat ik helemaal geen afscheid heb kunnen nemen en nooit meer met haar kan praten, dingen delen. Ben al het hele weekend foto’s aan het kijken en aan het huilen. Bah, hormonen natuurlijk! Stomme ongi hormonen :doh: :evil: :doh:
Blijkbaar komt hier alles in stapjes ofzo. Ga maar eens kijken of ik mijn moesje in mijn banner kan verwerken,… :kaars:
Gelukt en ik ben tevreden
ik heb ‘lief jou tot achter de regenboog en terug’ weggehaald. Net alsof ik mini zelf naar achter de regenboog gestuurd heb. En ik wil er niet steeds aan herinnerd worden dat ie misschien ooit nog eens terug komt en dat wij daar niet zoveel tijd meer voor hebben.
Zo! :snooty: geen halfwasgedoe meer, maar positiviteit en duidelijkheid!
:-* MM
hooi
ik zal vanavond even uitebgreid reageren op je mm
gaat me niet lukken in mn pauze haha
ik heb al de hele dag een beetje buikpijntje
ik vraag me af of het komt omdat ik weet dat ik nu een eisprong heb…
Lieve mm, je mag best verdrietig zijn :hug:
Vervelend dat je er met hub niet over kan praten!
Ik zit overigens ook ziek thuis (heb de hele dag nog niks gegeten). Hopelijk heeft dat geen invloed op een mogelijke bevruchting. Eigenlijk zou ik vandaag ook ‘moeten’ klussen, maar voel me echt :sick:
@teun: ik vind dat sterretje een heel mooi symbool, ben stiekem ook benieuwd naar foto. Zelf ben ik bang voor naalden, dus zou zoiets niet durven!